הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

שליש גן עדן

שליש גן עדן אתר הכרויות לדתיים

סקירת אתר

להצטרפות והרשמה חינם לאתר שליש גן עדן - ליחצו כאן

 

שליש גן עדן הכרויות לדתיים
שליש גן עדן הינו אתר ההכרויות הגדול והמוביל במגזר הדתי עם למעלה מ 100,000 פנויים ופנויות דתיים ומסורתיים למטרת הכרויות לקשר רציני, חתונה והקמת בית כשר ונאמן בישראל.
 
בכל חודש מצטרפים לאתר מאות פנויים ופנויות דתיים חדשים הנהנים ממערכת הכרויות מתקדמת ונוחה, שאלוני אופי, מערכת התאמה, צ'אט, מערכת חיפוש מתקדמת, אפליקציית הכרויות לטלפון ועוד.
 
מטרת אתר ההכרויות שליש גן עדן היא לספק שירות הכרויות רציני ומתקדם לפנויים פנויות דתיים ומסורתיים, תוך שמירה והקפדה על חווית גלישה נוחה ונעימה, תכנים הולמים וצניעות. 

 


שליש גן עדן הוא אתר ההכרויות שמחתן הכי הרבה זוגות בישראל !

ישנם לא מעט אתרי הכרויות לדתיים, ואתרי הכרויות לחילונים. ההבדל בין אתר הכרויות מוצלח לבין כזה שלא ממש מצליח להוביל לסגירת שידוכים נעוץ כמובן בהיקף הפעילות של אתר ההכרויות ובגודלו. ככל שיהיו יותר הצעות באתר יגדלו הסיכויים של כל אחד שנרשם שם למצוא את בן הזוג המתאים לו. כך שאם אנחנו נמצאים בפרק הזה של חיפוש זוגיות – הטוב ביותר הוא להירשם לאתר ההיכרויות ובכך להגדיל ולחזק את האתר שבאופן אוטומטי יסייע לכולם למצוא את אבדתם...
 
כאשר אנחנו נרשמים לאתר ההכרויות שליש גן עדן אנחנו למעשה מרוויחים משני כיוונים. על ידי הרישום אנחנו מגדילים את הסיכויים שלנו למצוא בן זוג שיענה על רשימת הדרישות והקריטריונים שלנו כי האתר מכיל הצעות רבות בטווח רחב של גילאים, סטטוסים שונים (רווקים, רווקות, גרושים, גרושות, אלמנים ואלמנות) והשתייכויות דתיות שונות (דתיים לאומיים, חרדים, מסורתיים, חוזרים בתשובה וכד') ומתוך כל אלו נוכל מן הסתם למצוא את אלו שעונים על הקריטריונים שלנו. מה שאומר כי על ידי הרישום אנחנו למעשה מגדילים באופן משמעותי את הסיכויים שלנו למצוא את בן הזוג אשר אותו אנחנו מחפשים. ובמקביל הרישום אף יסייע לנו להגיע לחשיפה ולמראה עיניהם של פנויים ופנויות רבים אחרים שאולי מחפשים בדיוק אדם כמונו. הרישום באתר יוכל להציף אותנו בהצעות הכרויות רבות כאשר ייתכן ששם דווקא נמצא את שחיפשנו.
 
אנשים רבים שבעי אכזבות מפקפקים באפשרות של מציאת בן זוג לחיים באמצעים הווירטואליים ומאמינים בהכרויות באמצעות שידוכים (לאו דווקא של שדכנים ושדכניות מקצועיים, אלא גם שידוכים של חברים) או באמצעות מפגשים פנים אל פנים כגון אירועים וטיולים לפנויים פנויות דתיים. אז נכון שמוסד השדכנות הינו מוסד חשוב מאוד והוא זה שאחראי על הרבה מאוד שידוכים שהצליחו לצאת לפועל אך במקרים רבים ההצעות הטובות והמתאימות באמת ימתינו לנו דווקא באתר ההיכרויות. שווה לנסות להשתדל בכיוון הזה ומי יודע? אולי משם תצמח לנו הישועה...
 
אתר הכרויות לדתיים שליש גן עדן מציע את האפשרות לחפש הצעות שידוך רלוונטיות לפנויים ופנויות בני המגזר הדתי כאשר האתר גדל כל הזמן בעוד ועוד הצעות. ככל שהמגוון גדול יותר כך הסיכויים גדולים הרבה יותר למצוא את הבחור או את הבחורה אותם אנחנו מחפשים. אתר ההיכרויות שליש גן עדן מקצר את התהליך ואף מגדיל את הסיכויים למצוא בקלות רבה את בן הזוג הנכון לחיים.

 

מדוע שליש גן עדן הוא המומלץ ביותר להכרויות לדתיים ומסורתיים?

יש כאמור לא מעט אתרי הכרויות, אך כשמדובר בהכרויות במגזר הדתי – חשוב להירשם לאתר בעל ניסיון וידע בתחום. שליש גן עדן הינו אתר ההכרויות הגדול והמוביל לפנויים פנויות דתיים והוא מיועד כמובן גם למסורתיים, חרדים, דתיים לאומיים, חרדים לאומיים (חרד"לים) וכד'.  באתר למעלה מ 100,00 פנויים ופנויות שנרשמו לאתר, בחיפוש אחר קשר רציני, חתונה והקמת בית בישראל. בכל חודש מצטרפים לאתר עוד מאות פנויים ופנויות דתיים חדשים שנהנים ממערכת הכרויות מתקדמת ונוחה, שאלוני אופי, מערכת התאמה, צ'אט, מערכות חיפוש מתקדמות ועוד.  האתר אהוד במיוחד בקרב רווקים דתיים ורווקות דתיות בשל סיכויי ההצלחה הגבוהים שבו.
 
לבחור בעצמך את בן הזוג? להמתין לשידוך או להכרות ספונטנית מפתיעה? אין כבר צורך. היום אתה יכול לקבוע בעצמך את הגורל שלך. כמה פעמים קיוויתם לפגוש את האחת או האחד באופן ספונטני? לכמה דייטים הלכתם וגיליתם ששידכו לכם מישהו שאין לכם שפה משותפת אתו? הגיע הזמן לקחת את המושכות לידיים ולקבוע בעצמכם מתי תפגשו ואת מי. היום אפשר לעשות זאת בקלות, פשוט מצטרפים עכשיו לשליש גן עדן.

אתר הכרויות שליש גן עדן הינו אתר המוכר היטב בקרב פנויים ופנויות דתיים רבים שהצליחו למצוא את מזלם דווקא שם. האתר מאפשר גישה למגוון רחב מאוד של הצעות שונות בטווח רחב של גילאים, השתייכות דתית, רמת השכלה ועוד.

רוצים למצוא בן זוג בקלות? מציאת זוגיות אינה קלה בלשון המעטה. אנחנו אמורים למצוא מתוך כל האנשים בעולם את זה המיועד לנו. ברור כי אין דבר מורכב מזה וכבר ידוע כי קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף. אז איך זה שכל כך הרבה זוגות נשואים ומאושרים מסתובבים בעולם? אין זה כי אם נס של ממש כמו קריעת ים סוף! ידוע כי אלוקים הוא זה שמושיב יחידים ביתה והוא זה שמזווג זיווגים. העניין הוא שאנחנו חייבים להשתדל לשם כך. אם לא נעשה את המאמצים שלנו לא ממש בטוח שנצליח למצוא משהו, מישהו או מישהי... 

אחת הדרכים הטובות ביותר עבור אנשים המשתייכים לציבור הדתי זוהי פנייה אל אתר הכרויות דתי המכיר ומודע לרגישויות המיוחדות של ציבור זה ויודע כיצד להתנהל באופן רציני, נכון וחכם בעולם השידוכים המורכב. אתר ההיכרויות שליש גן עדן זהו אתר שעונה על כל הקריטריונים הללו. רישום ופנייה לאתר יוכל להוביל בסופו של דבר לחיי זוגיות מושלמים ולחיים של גן עדן עלי אדמות. לאחר שנרשמים לאתר ההיכרויות מתחילים פתאום לראות עולם שלם של הצעות שלא ידענו כלל כי הם קיימים. העולם נהיה רחב יותר והאפשרויות מגוונות הרבה יותר. כך ניתן לבחור מתוך ההיצע את אלו שעונים בדיוק על הדרישות שלנו. הרישום שלנו לאתר ההיכרויות שליש גן עדן חושף גם אותנו עם כל הפרטים שלנו בפני נרשמים אחרים באתר שיתכן והם מחפשים בדיוק אותנו. מה שאומר שנוכל להתחיל לקבל הרבה הצעות חדשות ולהתחיל להזיז עניינים... השידוך הנכון יימצא כך הרבה יותר מהר.
 

אתרי הכרויות נוספים המומלצים להכרויות לדתיים ומסורתיים:

  • דייטלאנד - מאתרי ההכרויות הגדולים והמוצלחים בארץ עם מאגר ענק ואיכותי של עשרות אלפי  פנויים פנויות חברים באתר ההכרויות דייט לאנד המחפשים את החצי השני לקשר רציני ואהבה. האתר נוח ופונקציונלי ונועד לקשר רציני בלבד. להצטרפות חינם >>
  • שניים שהם אחד - מהוותיקים והגדולים שבאתרי ההכרויות לדתיים. בכל חודש נרשמים לאתר מאות פנויים ופנויות דתיים ומסורתיים המצטרפים למאגר איכותי של חברים מכל הזרמים, בכל הגילאים ומכל רחבי הארץ, רווקים ורווקות, גרושים וגרושות, המחפשים את החצי השני שלהם להכרות, קשר רציני, חתונה והקמת בית בישראל. להצטרפות חינם>>
  • זיווג 4 יו - אתר הכרויות חינם לדתיים ומסורתיים. האתר הוקם כדי להפגיש בין פנויים ופנויות דתיים ומסורתיים בארץ ובעולם, בדרך למציאת אהבה ולבניית בית נאמן בישראל. במסגרת האתר נערכות פעילויות לחברי האתר כולל ערבי פעילויות יחודיים לקידום מטרתנו המשותפת. השימוש באתר כאמור חינם לחלוטין. 
 
הכרויות ופעילויות לפנויים ופנויות דתיים בפייסבוק
 קבוצת הכרויות בפייסבוק המיועדת לפו"פ דתיים ומסורתיים, בקבוצה תוכלו להציג את עצמכם בפוסט הכרות, להכיר ולפנות לבני/בנות זוג פוטנציאלים שמצאו חן בעינכם, וכמובן גם להתעדכן לגבי שבתות הכרויות, טיולים לפנויים ופנויות דתיים, מפגשי ספיד דייט לפנויים פנויות דתיים, מסיבות לפנויים ופנויות, הרצאות ועוד.  וכמובן אפשרות להכיר. הצטרפו עכשיו>>
 

שליש גן עדן - סיפורי הצלחה של זוגות

אתר ההכרויות שליש גן עדן מתחייב שהוא האתר שמחתן מאות פנויים ופנויות דתיים ומסורתיים כבר התחתנו דרך אתר ההכרויות שליש גן עדן. הנה כמה סיפורי הצלחה מקסימים ומרגשים של זוגות שהכירו באתר:
 
  • לצוות האתר שליש גן עדן, רצינו להגיד לכם תודה על שעזרתם לנו למצוא אחד את השני. הסיפור שלנו (שלומי ואביגיל) התחיל לפני כשמונה חודשים. הכרנו דרך האתר שלכם והחלטנו שכדאי לנסות להיפגש. כשנפגשנו לראשונה, לא דמיינו באותו רגע שפגשנו את החצי השני שלנו לעתיד, והיום אנחנו בכלל לא יכולים לדמיין את החיים אחד בלעדי השני. התארסנו ובדצמבר זכינו לעמוד תחת חופה וקידושין וכעת אנו מאושרים להקים בית נאמן בישראל. בלעדיכם כל האושר הזה לא היה קורה. אז תודה לכם שוב. אביגיל ושלומי.
  • לצוות שליש גן עדן היקרים, למען האמת, אני ואורית לא היינו אופטימיים בכלל לגבי האפשרות של למצוא אהבה באתר. אמרנו ננסה ונירשם, מה כבר יכול לקרות? נציץ בכרטיס מדי פעם לבדוק אם משהו התחדשישראל: כשקלטתי את אורית (כיום רעייתי), בתמונת הפרופיל שלה, אמרתי לעצמי, אשלח הודעה, תגיב, תגיב, וגם אם לא תגיב, ממשיכים הלאה. להפתעתי אורית חזרה אלי בהודעה, אך זה לא כ''כ התקדם כי התכתבנו בהמשכים. בשלב מסויים ירדתי מהעניין כי חשבתי שהיא לא רציניתלהפתעתי, לאחר שכבר המשכתי הלאה, שבוע אחרי ההתכתבות הקצרצרה שלי איתה, אורית שלחה לי מיסרון לנייד, שוחחנו בטלפון והחלטנו להפגשכבר בדייט הראשון, הבנתי שזו האישה של חיי, ואחרי חודש וחצי כבר הצעתי לאורית נישואין, הייתה המון התרגשות כי שנינו ידענו שזה זה, וכמובן שאורית הסכימההתחתנו בחתונה מדהימה מהסרטים, וכיום, אנחנו משתדלים להתחזק ולדבוק באמונתו של הבורא.  אז.. שליש גן עדן! הצלחתם להוציא משהו ענק ומיוחד פה, ולכן אנחנו רוצים להודות לכם, ולדרבן את שאר הגולשים באתר, שהכל זה מלמעלה! אז לא להתייאש מהר.. כי שליש.. זה גן עדן אמיתי! תודה. אורית וישראל.
  • שליש גן עדן היקרים - "נסתרות הם דרכי השם", גם אנחנו על ידי סיפורי הצלחה של זוגות אחרים באתר שלכם, שאבנו כח ואומץ לדבוק בחיפושים אחריי הזיווג שמגיע באופן מושלם ללא פשרות. דניאל ,רווק בן 30 חוזר בתשובה שאחרי שנה וחצי באתר ולא מעט דייטים מייאשים, מצד השני אפרת, גרושה ואמא לשלושה ילדים שרק הצטרפה לאתר.  דניאל ראה את התמונה של אפרת ושלח פנייה, אפרת שלא חשבה מלכתחילה להכיר בחור רווק, החליטה להעיז ולתת צ'אנס, אהבה את הגישה של דניאל שטען שהכל עניין של נשמות ואי אפשר לדעת כלום עד שלא נפגשים. מהדייט הראשון התפתחה אהבה וחיבור עמוק שאין אפילו בסרטים הכי טובים והוביל לאיחוד הנשמות מתחת לחופה, לכן המסר שלנו הוא מצד אחד לא להתפשר, מצד שני לתת סיכוי, להעיז ולפתוח דלתות כי תמיד יכול להיות שמה שעומד מאחורי הדלת שייך לך, תודה לה' ולכם כשלוחיו.  אפרת ודניאל
  • הסיפור שלנו התחיל באתר ההכרויות שליש גן עדן. אחרי כחודשיים מאז שנרשמתי לאתר, פניתי לאיתמר, שנינו לא ממש דתיים קלאסיים אבל קרובים מאוד למסורת ולרוח היהודית. למען האמת לא חשבתי שאצליח להכיר מישהו שיתאים לי באתר הזה כי כולם נראו דתיים ולא מתאימים לדרך שלי וכנ"ל הוא .איתמר יצא למספר דייטים דרך האתר, אבל בשבילי הוא היה הדייט ראשון מהאתר שלכם. פניתי אליו כי אהבתי את מה שהוא כתב בכרטיס שלו והוא השיב לי לי בשיחת טלפון. השיחות שלנו היו טובות ומעניינות. החלטנו להיפגש, אבל הדייט הראשון לא היה מוצלח במיוחד, אני ציפיתי למשהו אחר והתאכזבתי, לא יכולתי לשים את האצבע מה בדיוק, אבל לא התרשמתי, איתמר לעומת זאת מאוד רצה, אבל בגלל שראה את תגובתי גם הוא די התאכזב. ככה נתנו לזה הזדמנות של ארבעה דייטים נוספים שבסופם החלטנו שזה לא מתאים. היה ניתוק של כחודש, אבל משהו בלב שלי הרגיש לא טוב, וחששתי שאני מפספסת. יצרתי קשר בשנית עם איתמר ונפגשנו שוב לדייט מוצלח בו הבנו שאנחנו רוצים להמשיך. עד היום אנחנו לא יודעים מה הביא אותנו להיפגש שוב, ומה בכלל חיבר אותנו יחד .אחרי מספר חודשים טסנו יחד להודו, שם איתמר הציע לי נישואים. התחתנו ב 25.3 בחתונה מיוחדת ומדהימה. המסקנה שלנו מהסיפור היא לא להתייאש מהר, לתת צ'אנס אמיתי ולפתוח את הלב, כי כשעושים זאת מגלים אהבה אמיתית, באמת, אהבה בין נשמות .אנחנו רוצים להודות לכם על האתר שבניתם לנו ובזכותו הכרנו, נפגשנו והתחתנו. אנחנו משוכנעים שבאתר שלכם יש פנויים ופנויות שבאמת רוצים להכיר לקשר רציני וזה לא עוד סתם אתר הכרויות. תודה ובהצלחה לכולם. איתמר ויסכה.

כמה עולה מנוי לשליש גן עדן?

באתר קיימים מספר מסלולים שונים המאפשרים לך להנות מהשימוש באתר. (מחירי המנוי תקפים לחודש אפריל 2020)
מנוי חודשי במחיר של 129 ש"ח, ללא התחייבות ועם אפשרות להפסיק את המנוי בכל רגע נתון
מנוי חודשי במחיר של 84 ש"ח לחודש - בהתחייבות לשלושה חודשים
והמנוי המומלץ הוא בעלות של 39 ש"ח לחודש- לתקופה של 10 חודשים.
כמו כן, קיימים מדי פעם מבצעים על מחיר המנוי בשליש גן עדן - שווה לעקוב
 

להצטרפות והרשמה חינם לאתר שליש גן עדן - ליחצו כאן

 

 
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD