הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

מכון זוגות - אימון למציאת זוגיות

 

 
 
אימון אישי למציאת זוגיות במכון זוגות
 

אימון אישי קצר מועד למציאת זוגיות

מאמן ויועץ: גילי בר.
משך כל מפגש: 50 דקות
נשמח אם תציינו כי הגעתם דרך  פו"פנאי - אתר הכרויות חינם
 
למי זה מיועד? 
לאנשים שלא חוו זוגיות, חולמים על זוגיות אבל מתקשים להגשים את החלום.
אם את/ה לא מצליח/ה להבין, למה כולם מסביבך מוצאים בני זוג ורק את/ה לא! מה רע בך? איפה הטעויות? למה זה לא מצליח? וזה לא שלא ניסית... שנים ניסית, הכל: בליינד-דייטים, אינטרנט, מסיבות, פאבים... נמאס לך לישון באלכסון אבל את/ה מרגיש/ה תקוע/ה וכל כך קרוב להישבר ולוותר על החלום של אי פעם למצוא זוגיות.
 

אימון אישי למציאת זוגיות במכון זוגות - איך זה עובד?

בסדרת מפגשים קצרים וממוקדי מטרה, נעזור לך לבדוק ולהבין מהם הסיבות והקשיים המונעים ממך להיות במערכת יחסים זוגית ארוכה וטובה. נלמד אותך לקבל משוב מהסביבה הקרובה ולהבין היכן הטעויות, נקבע יחד יעדים ומטרות ארוכי טווח ונבנה ארגז כלים מעשיים - המתאימים לך, שיסייעו לך לצלוח את המסע לזוגיות.
הזוגיות שנולדת במפגשים, בין גילי ובינך, מהווה ראי דרכו משתקפות מערכות היחסים הקודמות שלך, והאינטראקציה שתיווצר במהלכם תלמד אותך לבנות תקשורת וקשר זוגי טובים מבעבר. כי אין דרך אחרת טובה יותר "להתאמן" ביצירת זוגיות מאשר ליצור אותה בפועל - בתנאים תומכים, מחבקים וממוקדי הצלחה.
 
 
התקשרו לתאום פגישה: גילי בר 054-4702701
 
 
 

אודות מכון זוגות :

כולנו רוצים בן זוג, שיהיה איתנו ברגעים היפים, ויתמוך בנו ברגעים הקשים. כולנו רוצים להקים בית, אך רבים מתקשים במציאת שותף מתאים.

הקמנו את "מכון זוגות" מתוך הכרות אישית עם הקושי למצוא את הזוגיות הנכונה, ומתוך רצון עמוק לעזור לאנשים בתהליך המשמעותי של מציאת האדם המתאים, ושמירה על הקשר הקרוב הזה לאורך שנים, גם בצל קשיים ומשברים, שהחיים מדי פעם מזמנים לנו.

זוגיות טובה דורשת עבודה מתמשכת ולא פשוטה. זו דרך שהולכים בה במשך שנים, לומדים אחד את השני, ואת עצמנו בתוך הקשר, ומשתפרים מפעם לפעם עוד ועוד. במכון מתקיימים טיפולים אישיים, זוגיים וקבוצתיים, סביב נושאים שונים בתחום הזוגיות. 

אנחנו מאמינים בזוגיות וביכולת שלה למלא את החיים באושר ושמחה.
נשמח אם נצליח לעזור גם לכם למצוא את דרככם.
 
גילי בר
מנהל ובעלים של "מכון זוגות" ביחד עם זוגתי, יעל דורון.
עובד סוציאלי ומאמן אישי להצלחה בחיים האישיים ובחיי זוגיות. למדתי והוסמכתי כמאמן לחיים במרכז e-plonter. מנחה קבוצות בהסמכת האוניברסיטה הפתוחה.  המומחיות שלי היא אימון לזוגות ויחידים, בצמתי החלטה במהלך חייהם, המבקשים לחולל שינוי אישי או זוגי. אני מביא עמי, לצד ידע מקצועי ואקדמי, גם ניסיון חיים עשיר וראייה רעננה לפתרון בעיות נפוצות בתחום הזוגיות ומציאת זוגיות. בעל תואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל-אביב, תואר ראשון במדעי המדינה וסוציולוגיה מאוניברסיטת תל-אביב, ותואר ראשון נוסף בעבודה סוציאלית מהאוניברסיטה העברית. לומד בתכנית לפסיכותרפיה ממוקדת טראומה של עמותת נט"ל ואוניברסיטת תל-אביב. 
בעשרים השנים האחרונות שימשתי כמנהל בכיר במגוון גופים ציבוריים וחברות פרטיות בתחומי השיווק, תקשורת, הדרכה ופיתוח עסקי. 
אני מאמין בכוחות החיוביים הטמונים בכל אחד, אלה היכולים להביא אותו להגשים את מטרותיו וחלומותיו.
 
יעל דורון
פסיכולוגית, מטפלת אישית וזוגית ומנחת קבוצות ב"מכון זוגות", אותו הקמתי ואני מנהלת ביחד עם בן זוגי - גילי בר. מלמדת בתכנית להכשרת מנחי קבוצות בביה"ס המרכזי לעובדים הסוציאליים של משרד הרווחה ובביה"ס לפסיכותרפיה בבית חולים רמב"ם. מדריכה מנחי קבוצות בפרויקט של משרד העבודה.
מומחית בפסיכולוגיה שיקומית. בעבר, עבדתי כפסיכולוגית בבית החולים איכילוב, וכמנהלת המקצועית של שירות התמיכה באמצעות הרשת בבני נוער בסיכון, במסגרת עמותת עלם.
פעלתי שנים רבות כפסיכולוגית ברשת: הקמתי וניהלתי במשך ארבע שנים את פורום הפסיכולוגיה ב- Ynet. הקמתי וניהלתי את קבוצת "פסיכולוגיה ברשת" - פורום מקצועי של אנשי בריאות הנפש העוסקים במקצוע ברשת האינטרנט. בהמשך, ניהלתי את האתר של האגודה הישראלית לטיפול זוגי ומשפחתי.
הופעתי ברדיו ובטלוויזיה פעמים רבות, בתכניות יעוץ שונות. שמשתי כפסיכולוגית ויועצת מקצועית בתכנית הריאליטי "פרויקט Y" ובתכניות אחרות. הנחיתי את פינת "הטיפול הזוגי" בתכנית הבוקר של אורלי וגיא, בערוץ 10. הגשתי ביחד עם גילי במשך מספר שנים תכנית יעוץ קבועה בנושא זוגיות ברדיו דרום.
בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בקרימינולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, באוניברסיטת בר אילן. בוגרת לימודי תעודה בפסיכולוגיה רפואית, באוניברסיטת תל אביב. תלמידת התכנית הארבע שנתית של מכון ישראלי לאנליזה קבוצתית.
אני מאמינה  ביכולות של אנשים להתפתח ולצמוח גם ממקומות קשים, להגיע למימוש עצמי ולתחושת רווחה ושמחה בחיים.
 
 
קרן שהם – קראוס
שמי קרן, הוכשרתי כעובדת סוציאלית באוניברסיטת תל אביב. את התואר השני סיימתי בהתמחות בטיפול קבוצתי.
למדתי טיפול זוגי ומשפחתי ב"מכון שילובים" בקיבוץ גבעת ברנר.
משנת 2000 אני עובדת במרכז הרפואי תל אביב (איכילוב). אני מטפלת באנשים רבים, בזוגות ובמשפחות הנמצאים במצבי משבר ומצוקה. בשנים האחרונות מטפלת בנשים וזוגות במהלך טיפולי פוריות והריון בסיכון. בעבודתי אני מטפלת בנשים, בזוגות ומנחה קבוצות טיפוליות. 
כמו כן אני עובדת בתחנה לטיפול משפחתי וייעוץ בנישואין בעיריית גבעתיים כמטפלת זוגית.
אני מאמינה בכוחותיו של האדם וברצונו לקדם את עצמו, לצאת ממצבי סבל ומועקה ולהתפתח בחייו, ומאמינה שניתן לעשות זאת באמצעות קשר אמיץ ואוהב.
 
 
יובל אור
שמי יובל אור. יליד 1951, נשוי, אב לשלושה וסב לששה.
בהשכלתי אני עו”ס, פסיכותרפיסט, מטפל משפחתי, זוגי ופרטני, בעל ניסיון רב בעבודה מגוונת עם משפחות, זוגות ויחידים בכל הגילאים. בשנים האחרונות הקמתי מרכז להורים ומתבגרים בשדרות, בשיתוף העמותות “נוער” ו”גוונים”.את הידע בטיפול זוגי ומשפחתי רכשתי בלימודי פסיכותרפיה  אינטגרטיבית באוניברסיטה העברית בירושלים, בעבודה בת.ל.מ ובמהלך הכשרות והשתלמויות רבות.
אני מטפל כמעט 30 שנה, יש לי הסבלנות, הרצון, הידע והתשוקה לעבוד ולהצליח עם עוד ועוד אנשים.
אחד הפידבקים שאני מקבל הוא, שמורגשת בעבודתי אהבת המטופלים והנכונות להשקיע נשמה וחשיבה בעבודתנו המשותפת.
 
 
גולי עמרם
בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית (MSW), מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת ופסיכותרפיסטית.
אני עובדת למעלה מ-20 שנה בטיפול באוכלוסיות מגוונות מאוד, מכל גווני הקשת החברתית ,הן בשירות הציבורי והן בפרטי. עבדתי כ-10 שנים בתחנה לטיפול זוגי ומשפחתי בתל-אביב. והדרכתי סטודנטים לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב. מזה כ-12 שנים אני מנהלת מרכז לטיפול בהתמכרויות. כמו כן, אני עוסקת בהדרכת הורים בכלל והדרכת הורים לילדים עם לקויות למידה, בעיות קשב וריכוז, קשיים התנהגותיים וחברתיים בפרט..
את התואר הראשון והשני למדתי באוניברסיטה העברית בירושלים, לימודי טיפול זוגי ומשפחתי בתל"מ ובוגרת התכנית התלת-שנתית לפסיכותרפיה בגישה פסיכואנליטית  באוניברסיטת בר אילן.
מנסיוני האישי והמקצועי למדתי שטיפול, בסופו של דבר, הוא דרך ארוכה שהיא קצרה.
אני מאמינה ביכולתם של אנשים לעשות שינוי.
 
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD