הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

בליינד דייט

 

"בליינד-דייט - סיפור של אהבה"

סקירת אתרי הכרויות

 

אתר ההכרויות "בליינד דייט" הוקם בשנת 1999, וכיום הוא מהגדולים והמובילים בין אתרי הכרויות בישראל, ומטרתו לספק שירות הכרויות רציני, מתקדם ויעיל תוך חווית גלישה נוחה ונעימה. באתר חברים מאות אלפי פנויים ופנויות המחפשים אהבה ואת החצי השני לקשר רציני.

להצטרפות חינם לאתר בליינד דייט ליחצו כאן

באתר בליינד דייט תוכלו להנות מאתר הכרויות מקצועי ומתקדם בעל ממשק הפעלה ידידותי ויעיל המאפשר גלישה ממוקדת ונוחה תוך שימוש במגוון רחב של שירותי "בליינד דייט"  כגון מנוע הכרויות חכם המשמש לשידוכים בין הפנויים והפנויות באתר, מערכות צ'אט ווידאו מתקדמות, מערכת משלוח הודעות באמצעות מערכת ההודעות האנונימית של בליינד-דייט, המאפשרת יצירת קשר ראשון בין הגולשים ללא חשיפת פרטים אישיים. התמונות המצורפות לפרופילים של החברים באתר עוברות סינון על ידי צוות האתר בלייינד דייט כדי להבטיח, עד כמה שאפשר, את אמיתות הפרטים.
 
 
האתר בליינד דייט מציע הכרויות בחינם ואפשרויות מתקדמות לתקשורת עם חברי האתר באמצעות רכישת מנוי .שימו לב, כי כל כניסה לאתר בליינד דייט מעלה אתכם אוטומטית לראש תוצאות החיפוש וכך מאפשרת למצוא אתכם ראשונים.
באתר בליינד דייט רשומים למעלה מ 300,000, רווקים, רווקות, גרושים וגרושות, אלמנים, אלמנות, פנויים ופנויות המחפשים אהבה ורוצים להכיר באתר בבליינד דייט את החצי השני שלהם. האתר פתוח לפנויים ופנויות בכל הגילאים ומכל רחבי הארץ, ותוכלו למצוא באתר  הכרויות לצעירים, הכרויות למבוגרים, הכרויות לסטודנטים, הכרויות לאקדמאיים, הכרויות לגרושים וגרושות, הכרויות לאלמנים ואלמנות, הכרויות לגילאי 50 פלוס, הכרויות לפרק ב' ועוד.
 
 

בלינד דייט - אתר הכרויות 

אלפי זוגות כבר מצאו אהבה, והתחתנו דרך האתר בליינד דייט, ובכל שבוע מצטרפים לאתר ההכרויות "בליינד דייט" עוד מאות חברים חדשים, פנויים ופנויות, הנהנים מאתר מאובטח ודיסקרטי, המעוצב בצורה ידידותית ונוחה. ההרשמה לאתר בליינד דייט היא בחינם ואינה כרוכה בתשלום. הרשמה קלה ופשוטה וכבר תוכלו להתחיל לחפש הכרויות שמתאימות לכם.
 

למה בליינד דייט לא מצליח? בפעם הראשונה לצאת לפגישה עיוורת זה מרגש, אפילו מסקרן. מי תהיה בת הזוג מולי? האם בן הזוג מצחיק? ההתרגשות והסקרנות גורמות לנו להסכים לעוד פגישה עיוורת ועוד אחת, כשבאמת - הסיכוי שתצא משם היכרויות ליותר מפגישה אחת הוא קטן מאוד.

 
 
בליינד דייט לרוב נעשה על ידי שידוך, לא רק כמו שידוך במגזר הדתי והחרדי,  אלא גם שידוך על ידי מכרים משותפים, דודות ועוד.או כמובן אחרי הכרות באתרי הכרויות באינטרנט  כמה באמת הם מכירים אותנו? בשיא הכנות, כמה הם יודעים את מי אנחנו רוצים לבני הזוג שלנו? לעיתים החברים בעבודה רואים צד אחד שלנו, במשפחה רואים צד אחר, ובעצם אנחנו מכלול של כל הצדדים.
פגישה עיוורת מותאמת לצד אחד של האדם ומסתמכת על שיקול הדעת של המשדך, שלא באמת מכיר את כל הרבדים הגלומים בנו.
 
איך להיפגש בפעם הראשונה, אבל לא בפגישה עיוורת?
נתון נוסף שבגלל בליינד דייט לא מצליח הוא המראה. נשים וגברים פוסלים בני זוג בשבע השניות הראשונות בהן נוצר הרושם הראשוני, ואחר כך הם צריכים לבלות ארוחה שלמה ביחד כשברור להם שזה לא הולך להתקדם לשום כיוון.
 
בכל זאת, פגישות ראשונות צריכות לקרות. דרך נוספת להיפגש בצורה שהיא לא עיוורת, כאשר אתם יודעים לאן אתם מתכוונים להגיע היא להיפגש קודם על גבי אתר ההיכרויות.
באתר ההיכרויות תוכלו לקרוא מה בן /בת הזוג כתבו על עצמם ולקרוא מבין השורות אם הם פסימיים או אופטימיים, מה התחביבים שלהם ומה הם מחפשים. תוכלו לראות תמונות, שיציגו לכם אם בני הזוג בסגנון שאתם מחפשים והכי חשוב- תוכלו לדבר איתם על גבי האתר, כאשר אתם לא צריכים למסור פרטים אישים כמו טלפון עד לאחר שתרגישו בטוחים שיש כאן כיוון לקשר רציני.
הצ'אט בכל אתרי ההכרויות הוא פרטי ומזכיר וואצאפ, אתרים רבים גם מפעילים אפליקציות הכרויות או אתרים מותאמים לנייד כך שניתן לגלוש בהם בנוחות מהאייפון או האנדרואיד שלכם.
 
על גבי אתר ההיכרויות הפגישה העיוורת פחות מחייבת, נפגשים לשיחה וירטואלית, מדברים ומכירים ואם יש קליק - ממשיכים לפגישה אמתית, שתהיה כיפית יותר כי כבר יש לכם שיחה משותפים.
שיהיה בהצלחה
 
 
 
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD