הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

הכרויות לחוזרים בשאלה ודתלשים (דתיים לשעבר)

הכרויות לחוזרים בשאלה והכרויות לדתל"שים (דתיים לשעבר) ודתיים לייט

 

 
למצוא את החצי השני שלך כבר מזמן אינו פשוט כלל ועיקר, בוודאי כאשר אתה סוחב אתך היסטוריה ייחודית שרק מעט יכולים להבין אותך. ככה זה כשאתה חוזר בשאלה.
לחזור בשאלה היה מהלך לא פשוט, לא פשוט לעקור את הכול ולעבור למנטליות אחרת לגמרי, כשמדובר על חרדים, חזרה בשאלה הופכת להיות אתגר ומעשה מטלטל, גם אם שמחים במעשה ובהחלטה, הביצוע שלה בפועל לא פשוט.
כשאנחנו כחוזרים בתשובה ודתל"שים רוצים למצוא זוגיות, חשוב לנו שבן הזוג או בת הזוג שלנו תבין אותנו, חשוב לנו שתבין את מורכבות המחשבות, שתדע להיכנס לראש ורצוי שגם תחשוב בסגנון דומה, אחרת הדרך ל"קצרים" ביחסים היא קרובה מאוד.
לכן הכרויות לחוזרים בשאלה והכרויות לדתל"שים (דתיים לשעבר) זה פתרון יעיל וחכם עבור אלו המחפשים שבני הזוג שלהם יבינו אותם ויהיו בראש שלהם, אחרת קשה מאוד לצד השני להבין את כל העניינים הכרוכים בחזרה בשאלה.
הכרויות לחוזרים בשאלה בדיוק כמו הכרויות לבעלי תשובה הוא תהליך לא קל, כיוון שהחוזר בתשובה נופל בדיוק באמצע, הכרויות עם אנשים מהמגזר החילוני כבר לא מתאימים לו, ובמשרדי השידוכים לחרדים או באתרי ההכרויות לדתיים הוא עדיין לא ממש נחשב לדתי ממש. כך שהפתרון הוא בעיקר אתרי הכרויות המציעים בתהליך ההרשמה רובריקה מיוחדת שבה ניתן לציין חוזר בתשובה וכך גם לחפש פנויים ופנויות בסטטוס דומה.
 
לעיתים חוזרים בשאלה רוצים כן לחנך לדוגמא את הילדים למסורת, במקרה זה חשוב מאוד לשדר קו אחד, רק מי שחי את אותו העבר ידע כיצד להמשיך את הקו החינוכי במקרה הזה, לדבר את אותה השפה עם הילדים.
אברי גלעד אמר פעם "החילונים הכי טובים הם דתל"שים", מי שיצא לו לפגוש חוזרים בשאלה יודע בקלות שזה לא חילוני, מי שנולד חילוני, מדבר אחרת, חושב אחרת, לעומת זאת חוזרים בשאלה שהיו בעברם דתיים מתנהגים אחרת, האופי שלהם מעניין ומיוחד בגלל המורכבות הנפשית שבין הסביבה הערכית והקפדנית בו גדלו לבין החברה הליברלית בה הם חיים היום.
 
רוצה להתחתן? הכרות בין חוזרים בשאלה תתאים להורים של שני הצדדים. כשנפגשים עם הורי החתן או הורי הכלה, חשוב מאוד שבני הזוג יכירו את המנטליות של ההורים ושל האחים, יכירו את הסביבה, וכשאתה מגיע מרקע אחר לחלוטין פעמים רבות נוצרים מצבים לא נעימים ומיותרים רק בגלל הפרשי ידע תרבותי וכדומה. ייתרה מזאת, כל הורה שבנו או ביתו חזרו בשאלה יעדיפו שבנם או ביתם יתחתנו עם מישהו שגם היה לפחות בעברו דתי.
בסוף זה הכול עניין של הלב, מאחלים לכם למצוא את אהבת לבכם.
 
 
22/04/2024

צוות האתר מאחל לכולם, חג פסח שקט ושמח ותפילה שכל החטופים יחזרו כבר הביתה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD