הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

תפילה לזיווג


קישורים לאתרי הכרויות לדתיים ומסורתיים:        שליש גן עדן    |       שניים שהם אחד

 


 

 

תפילה למציאת בן-זוג  (מהשל"ה הקדוש)

 
יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ ה' אֱלֹהַי וֵאלֹהֵי אֲבוֹתַי, שֶׁתַּמְצִיא לִי בְּרַחֲמֶיךָ הָרַבִּים וּבַחֲסָדֶיךָ הַגְּדוֹלִים אֶת זִוּוּגִי הָרָאוּי לִי בִּזְמַנוֹ, זִיוּוּג הָגוּן הָרָאוּי לְהוֹלִיד, תַּלְמִיד חָכָם, גָּדוֹל בְּתוֹרָה  וּבְיִרְאָה,  מִזֶּרַע צַדִּיקִים וְאַנְשֵׁי אֱמֶת וְיִרְאַת חֵטְא,כְּמוֹ שֶׁהִמְצֵאתָ זִוּוּגוֹ לְאָדָם הָרִאשׁוֹן,  לְאַבְרָהָם וְיִצְחָק וְיַעֲקֹב וּמֹשֶׁה, כָּלאֶחָד זִוּוּגוֹ בְּעִתּוֹ וּבִזְמַנּוֹ. וְאוֹתוֹ אִישׁ שֶׁתַּמְצִיא לִי לְזִוּוּגִי יְהֵא אִישׁ טוֹב, אִישׁ נָאֶה בְּמַעֲשָיו בַּעַל מַעֲשִׂים טוֹבִים, בַּעַל חֵן, אִישׁ מַשְׂכִּיל וִירֵא אֱלהִים, רוֹדֵף צְדָקָה וְגוֹמֵל חֶסֶד. וְלֹא יְהֵא בּוֹ שֵׁמֶץ פְּסוּל וּמוּם וּפְגָם, וְלֹא יְהֵא כַּעֲסָן וְרַגְזָן,רַק בַּעַל עֲנָוָה וּנְמִיכוּת רוּחַ, בָּרִיא וּבַעַל כֹּחַ. וְאַל יְעַכֵּב אַכְזְרִיּוּת הַבְּרִיּוֹת וְשׂוֹנְאִים וּמַחְשְׁבוֹתֵיהֶם    וְתַחְבּוּלוֹתֵיהֶם לְעַכֵּב אֶת בֶּן זוּגִי שַהוּכַן לִי.יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ, ה' צוּרִי וְגֹאֲלִי.

 

תפילות למציאת הבן זוג - חיזוק מעלת התפילה:

 
א. ואם יחקור האדם הנבוך לאמר: למה יוסיף להתפלל להשם יתברך שיזמין לו בת זוגו שתהיה הגונה ונאה, אם נגזרה גזירה עליו ממעל שיהיה לו זיווג שאינו ראוי ונכון, אם כן מה יועיל בתפילתו, כי מזלו גרם? על זה תדע אחי היקר שיש בזה דברים העומדים ברומו של עולם ועמוק עמוק מי ימצאנו וקצרה היריעה מהכיל, ומכל מקום שערי תפילה לא ננעלו.(ספר חופת חתנים)
ב. ניתן ומותר לנסח תפילות לפי המילים שלך כמו שכותב החזון אי"ש : אדם רשאי לנסח תפילה קצרה לצרכיו, ואף להזכיר שם, ובכל זמן ביום, ואין צריך לכוללה בתפילת שמונה עשרה, ומתחיל בלשון יהי רצון מלפניך..." (קובץ איגרות חזון אי"ש חלק ג' סימן כ"ג)
ג. על שתי נקודות עיקריות צריך להתפלל:
  • שה' יזמן לנו בן זוג בהקדם האפשרי.
  • שלא נסתנוור מברק חיצוני, או מדברים חסרי משמעות, ושלא יוסתרו מאיתנו תכונות ופרטים חיוניים להצלחת השידוך.

 

תפילה למציאת בת זוג (מהחיד"א)

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלַם, בְּחַסְדְּךָ יָצַרְתָּ עוֹלָמְךָ, וּבָרָאתָ אָדָם, וְעָשִׂיתָ לוֹ עֵזֶר, וְצִוִּיתָנוּ לִישַא אִשָּׁה וּלְהוֹלִיד בָּנִים, וְהֶחְמִירוֹ עֲבָדֶיךָ רַבּוֹתֵינוּ זִכְרוֹנָם לִבְרָכָה שֶׁלֹּא לְאַחֵר מִצְוָה זוּ, וְיַעַן חַיֵּי הָאָדָם בָּעוֹלָם הַזֶּה וּבָעוֹלָם הַבָּא תְּלוּיִים כִּמְעַט בָּאִשָּׁה, וּבַעֲווֹנוֹתֵינוּ הָרַבִּים אֵין עוֹד נָבִיא וְלֹא בַּעֲלֵי רוּחַ- הַקֹּדֶשׁ, לַדַּעַת אֵיזוֹ רְאוּיָה כְּדֵי לְקַיֵּם מִצְווֹתֶיךָ. לָכֵן בְּלֵב נִשְׁבָּר בָּאתִי לְהַפִּיל תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ אָב הָרַחְמָן, וִיהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ א:דוני אֱלֹהַי וֶאֱלֹהֵי אֲבוֹתַי שֶׁתִּתְמַלֵּא רַחֲמִים עָלַי וְתַּזְמִין לִי בַּת  זוּג נָאָה, יְרֵאַת ה' וּבַעֲלַת מִדּוֹת טוֹבוֹת וּבַעֲלַת מַזַּל טוֹב, וְטוֹבַת שֵׂכֶל וּמֻצְלַחַת וּמְבֹרֶכֶת, כִי בַּזֶּה אוּכַל לַעֲבֹד עֲבוֹדַת הַקֹּדֶשׁ בְּלִי טִרְדָּה, וְהָיָה הַנַּעֲרָה אֲשֶׁר יְדַבְּרוּ לִי עָלֶיהָ וְהִיא רְאוּיָה, וְיֵשׁ לָה יִרְאַת- ה' וּמִדּוֹת טוֹבוֹת וּמַזָּל טוֹב וְהוֹגֶנֶת לִי, בְּרַחֲמֶיךָ הָרַבִּים תָּחֹן עָלַי וְתַטֶּה לִבִּי לִגְמֹר הַדָבַר בְּאֹפֶן שֶׁאוּכַל לְקַיֵּם  מִצְווֹתֶיךָ וְטוֹב לִי בָּעוֹלָם הַזֶּה וּבָעוֹלָם הַבָּא. אֵל מַלֵּא רַחֲמִים, ר'חום ח'נון ש'ומר ת'ומך מ'ציל י'שר פ'ודה (יְכַוֵּן בַּשֵּׁם רחש תמיף) עָזְרֵנִי עַל דְּבַר כְּבוֹד שְׁמֵךָ עֲשֵׂה לְמַעַן שְׁמֵךָ, עֲשֵׂה לְמַעַן יְמִינְךָ, עֲשֵׂה לְמַעַן תּוֹרָתְךָ, עֲשֵׂה לְמַעַן קְדֻשָּׁתְךָ. חונני וְעַנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי (יְכַוֵּן בְּשֵׁם (לא להזכיר בפה) אראריתא) כִּי אַתָּה שׁוֹמֵעַ תְּפִלַּת כָּל פֶּה, בָּרוּךְ שׁוֹמֵעַ תְּפִלָּה (יְכַוֵּן (לא להזכיר בפה) אוכץ אזבוגה). יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ, ה' צוּרִי וְגוֹאֲלִי.
 
 
 

תפילות למציאת בת זוג - חיזוק מעלת התפילה:

 
א. ואם יחקור האדם הנבוך לאמר: למה יוסיף להתפלל להשם יתברך שיזמין לו בת זוגו שתהיה הגונה ונאה, אם נגזרה גזירה עליו ממעל שיהיה לו זיווג שאינו ראוי ונכון, אם כן מה יועיל בתפילתו, כי מזלו גרם? על זה תדע אחי היקר שיש בזה דברים העומדים ברומו של עולם ועמוק עמוק מי ימצאנו וקצרה היריעה מהכיל, ומכל מקום שערי תפילה לא ננעלו.(ספר חופת חתנים)
 
ב. ניתן ומותר לנסח תפילות לפי המילים שלך כמו שכותב החזון אי"ש : אדם רשאי לנסח תפילה קצרה לצרכיו, ואף להזכיר שם, ובכל זמן ביום, ואין צריך לכוללה בתפילת שמונה עשרה, ומתחיל בלשון יהי רצון מלפניך..." (קובץ איגרות חזון אי"ש חלק ג' סימן כ"ג)
 
ג. על שתי נקודות עיקריות צריך להתפלל:
  • שה' יזמן לנו את בת הזוג בהקדם האפשרי.
  • שלא נסתנוור מברק חיצוני, או מדברים חסרי משמעות, ושלא יוסתרו מאיתנו תכונות ופרטים חיוניים להצלחת השידוך.

שיהיה בהצלחה ותודה רבה וקרדיט לאתר עולם היהדות והקבלה

 

תפילה לזיווג בקברי צדיקים בסגולה לזוגיות ומציאת אהבה

מדוע תפילה למציאת זוגיות בקברי צדיקים נחשבת כסגולה למציאת זוגיות?

 
"קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף" (בראשית רבה) . אחד הדברים הקשים ביותר לאדם שרוצה להתחתן ולהקים בית בישראל הוא אי מציאת זוגיות. בגמרא קרוי מי שאינו נשוי "לא אדם", הוא לא חצי אדם כמו שנהוג לומר אלא פשוט "לא אדם" לגמרי. זה אולי מסביר את תחושת הייאוש והתסכול שחשים פנויים ופנויות רבים שאינם מצליחים למצוא זוגיות ולהכיר את החצי השני שלהם לקשר רציני אחרי ניסיונות רבים הן באתרי הכרויות באינטרנט (כדוגמת  שליש גן עדן הכרויות לדתיים או אתר הידברות שמיועד לחרדים), אפליקציות להכרויות ואפילו באצעות שידוך, הן על ידי החברים הקרובים והמשפחה או אפילו שדכנים מקצועים.
 

מה בעצם כל כך מיוחד בתפילה בקברי צדיקים למציאת זוגיות לפנויים ופנויות?

 
קברי צדיקים על אף שמדובר בקבר שכביכול היה אמור להיות "טמא" , הצדיקים במותם נקראים חיים, ולכן כל ההסתכלות על קברים של צדיקים היא שונה לגמרי מאשר קברים "פשוטים" של אנשים רגילים. קברי צדיקים אינם טמאים ואף נחשבים למקום קדוש בהם התפילה נענית יותר מאשר במקום אחר, בגלל הקרבה לצדיק.
תפילה בקברי צדיקים למציאת זוגיות צפויה להיות מועילה גם בעיקר בגלל היות הצדיק מליץ יושר עלינו. הצדיק  שומע את תפילתנו, ולוקח אותה לפני ה', שם הוא מלמד עלינו זכות ובכך יכול לבטל מעלינו גזרות רעות או למשוך אלינו ברכה באופן מיוחד. לפיכך יוצאים לא מעט טיולים לפנויים ופנויות דתיים אל תפילה והשתטחות על קברי הצדיקים. שיהיה בהצלחה בדרך למציאת החצי השני.
תפילה בקברי צדיקים למציאת זוגיות נעשית פופולארית ביותר במשך השנים האחרונות. מדוע הן נחשבות כסגולות למציאת זוגיות? אלו קברים  ידועים כקברים המסייעים למציאת זוגיות?
 

תפילה בקברי צדיקים למציאת זוגיות

 
 
אחד הדברים הקשים ביותר לאדם שרוצה להתחתן ולמצוא אהבה  הוא אי מציאת זוגיות. בגמרא קרוי מי שאינו נשוי "לא אדם", הוא לא חצי אדם כמו שנהוג לומר אלא פשוט "לא אדם" לגמרי. זה אולי מסביר את תחושת התסכול והעצב הרב שחשים פנויים ופנויות שאינם מוצאים את השידוך שלהם, ולא מוצאים את האחד או האחת איתם הם יבנו את ביתם.
 
במסורת היהודית ידועה כוחה של התפילה, תפילה יכולה לעקור הרים, ולבטל גזירות ודינים שנכתבו עלינו, אך מה מיוחד בתפילה בקברי צדיקים למציאת זוגיות?
קברי צדיקים על אף שמדובר בקבר שכביכול היה אמור להיות "טמא" צדיקים במותם נקראים חיים, ולכן כל ההסתכלות על קברים של צדיקים היא שונה לגמרי מאשר קברים "רגילים" של אנשים פשוטים. קברי צדיקים נחשבים למקום קדוש בהם התפילה נענית יותר מאשר במקום אחר, בגלל הקרבה לצדיק.
תחשבו על זה כך, זה כמו שמישהו ילך למלך וידבר אתו כשצמוד אליו מישהו שהמלך אוהב מאוד. ברור שעדיף לכם לבקש באופן הזה דבר מה מהמלך ולא להעדיף שיחה לבד מול המלך.
תפילה בקברי צדיקים למציאת זוגיות מועילה גם בעיקר בגלל היות הצדיק מליץ יושר עלינו. הצדיק  שומע את תפילתנו, ולוקח אותה לפני ה', שם הוא מלמד עלינו זכות ובכך יכול לבטל מעלינו גזרות רעות או למשוך אלינו ברכה באופן מיוחד.
 

קברי צדיקים פופולאריים למציאת זוגיות

 
אחד המקומות המפורסמים ביותר הוא קברו של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל הנמצא בעמוקה ליד צפת. מספרים שהיה כל כך צדיק עד שכל עוף שפרח מעליו נשרף. רבי יונתן בן עוזיאל נפטר כשלא היה נשוי, לכן המסורת מספרת על כך שמי שבוכה בקבר עמוקה ומתפלל מכל הלב הרבי מסייע בשמיים וגוזר לפני ה' גזירות טובות, ואם זה לא הכל, הוא גם גוזר שיתחתן באותה השנה.
קברים נוספים הם: קבר רחל, מערת המכפלה, הקבר של רבי נחמן באומן, הקבר של האר"י הקדוש בצפת וגם הקבר של רשב"י.
כמובן שלא מספיק לנסוע ולהשתטח על קברי צדיקים ולקוות שהחצי השני פשוט ינקוש בדלת, אלא צריך גם לעשות השתדלות ולהתאמץ כדי למצוא אהבה.
מומלץ לא להתבייש ולא להסס בחיפוש אחרי האהבה, אתם אף פעם לא יכולים לדעת היכן תמצאו אותה. לכן מומלץ להעיז ולהרשם לאתרי הכרויות לדתיים ולמסורתיים (כגון שליש גן עדן המוגדר כיום כאתר ההכרויות המומלץ ביותר לדתיים ומסורתיים, או לאתר ההכרויות  שניים שהם אחד, ואחרון אחרון חביב, אתר ההכרויות זיווג4יו שהוא אתר הכרויות חינם לדתיים) להשתתף בפעילויות המותאמות לפנויים ופנויות כגון מפגשי ספיד דייט לדתיים, שבתות הכרויות, וטיולים בארץ ובחו"ל המיועדים לפנויים פנויות דתיים ומסורתיים וכד'.
 
שיהיה בהצלחה בדרך למציאת האהבה והזוגיות
ישועות ונחמות!
 
 

 

 

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD