הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

אוסטריה והונגריה - טיול מאורגן לפנויים פנויות (טיולי עופרים)

?מתי
02-09/08/2012
איפה?
אוסטריה והונגריה
עלות:
תמסר טלפונית
למי?
פנויים ופנויות
טיול מאורגן לאוסטריה והונגריה לפנויים פנויות בכל הגילאים, הזדמנות לטיול מיוחד בין שתי הערים הנוצצות באירופה. נחווה את התרבות של אירופה במיטבה. נהנה משטרודל וינאי וגולש הונגרי ונשלב ביקור בערים עם טיולים בכפרים לאורך הדנובה.
טיול פנויים פנויות
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן לאוסטריה והונגריה:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות

תוכנית הטיול המאורגן לאוסטריה והונגריה: 

יום 1: תל אביב – בודפשט - וינה
ניפגש בשדה התעופה בן גוריון ונמריא לבודפשט בירת הונגריה. עם ההגעה, נצא לסיור פנורמי בעיר במהלכו נראה את כיכר הגיבורים, אנדרטת המילניום, נהר הדנובה, בית הפרלמנט המפואר. באם הזמן יאפשר לא נפסח כמובן גם על שיטוט ברחוב ואצ'י אוצ'י המפורסם. בתום הסיור ניסע לוינה בירת אוסטריה
.
יום 2: וינה
את היום נתחיל בסיור באחת הערים היפות באירופה, נבקר בעיר העתיקה , נראה את כנסיית סטפן הגותית ואת כנסיית קרל הברוקית, את בנין בית העירייה המיוחד של העיר, בניין הפרלמנט, בניין האופרה, כיכר מריה טרזה הקיסרית האוסטרית הנערצת, ארמון הופבורג, מקום מושב קנצלר אוסטריה בהווה ומשכן בית האבסבורג בעבר. נבקר בפרויקט המיוחד של האמן האוסטרי "הונדרטווסר". אחה"צ נותיר זמן חופשי לשיטוט במדרחובים המדהימים של העיר. בערב נוכל לצאת (בתשלום) לסיור ערב הכולל עליה לתצפית מהמגדל המסתובב.
 
יום 3: עמק הווכאו
לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום טיול לאורך נהר הדנובה, בעמק הווכאו. ניסע לביקור בעיירה מלק, השוכנת לחופו של נהר הדנובה, נבקר במנזר אדיר הממדים הבנוי בראש סלע בארכיטקטורה ברוקית ובכנסיית המנזר המעוטרת בפרסקות וקישוטי זהב. נמשיך בנסיעה לאורכו של עמק הווכאו בנוף עוצר נשימה, דרך עיירות טבולות בכרמים וירק עד דירנשטיין, מוקפת החומה הצופה על הנהר.
 
יום 4: חופשי (יערות וינה והעיירה באדן(
יום חופשי להנאות ובילויים אישיים. המעוניינים יוכלו לצאת (בתשלום) ליום טיול שיתחיל ביערות וינה, ניסע בנוף יערות מרהיב ונבקר בכנסיית "הייליגקרוייץ", כנסייה משופצת המשלבת בנייה בסגנון חדש וישן, נמשיך למאיירלינג מקום בו התאבדו הנסיך רודולף ואהובתו בשל אהבה בלתי אפשרית. נראה במקום את הכנסייה והמנזר שניבנו כאנדרטה לסיפור אהבתםמשם נמשיך לעיר המרחצאות המפורסמת באדן. נסייר ברחובותיה הציוריים שכל אצולת אירופה טיילה בהם במהלך הטיפולים הבריאותיים שקיבלו במעיינות התרמיים שבעיר. בתום הסיור נשוב למלוננו.
 
יום 5: אגם בלטון - בודפשט
היום יוצאים ליום טיול לאחד משכיות החמד של הונגריה - אגם בלטון. נתחיל את סיורנו מהעיירה "שיפוק" בירת האגם נערוך סיור בטיילת היפה לחופו של האגם המשובץ בבתי קפה ודוכנים ציוריים וכמובן נצפה בנוף המיוחד. ממשיכים לעיירה "הביץ" המפורסמת בסגולות המרפא שלה, אליה מגיעים תיירים מכל רחבי אירופה לזכות בסגולות המרפא של המים המינרלים החמימים.  נותיר זמן לטבול בבריכות המרפא ונמשיך את סיורנו לאורכו של האגם, בסיום נמשיך ללינה בבודפשט.
 
יום 6: בודפשט
לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום טיול בעיר הקסומה. נתחיל בשייט מיוחד על גבי נהר הדנובה החוצה את העיר, נצפה בשלל הבניינים, הבנויים על שפתו של הנהר, נקיף את האי מרגריט המפורסם ועוד. בסיום השייט נמשיך לביקור מרגש בבית הכנסת המפורסם והמרהיב של בודפשט. לאחר הביקור נמשיך לשוק המפורסם של העיר , שם נערוך סיור במקום הציורי עם שלל הדוכנים המרהיבים. לאחר מכן נמשיך בסיור רגלי במדרחוב "ואצי אוצה" עד שפת הנהר - חוויה מיוחדת ויפהבערב נוכל לצאת (בתשלום) למופע פולקלור הונגרי במיטבו כולל "מסיבת גולש".
 
יום 7: ברך הדנובה – בודפשט - תל אביב
לאחר ארוחת הבקר נצא לטיול בברך הדנובה שבהונגריה. ניסע לאורכה של הדנובה בנוף מדהים של טבע מיוחד ויפה ושדות חקלאיים הנושקים לנהר. לא נחמיץ ביקור בעיר העתיקה אסתרגום, היושבת בלב דרך היין ההונגרית והיא הבירה הדתית של המדינה, נמשיך לתצפית מרהיבה על עיקול הדנובה, וממנה לעיירת האומנים הציורית סנט אנדרה נסייר בעיירה הקסומה ונותיר זמן לשוק הציוריתם ונשלם... נמשיך לשדה התעופה של בודפשט, משם נשוב הביתה לישראל.

 

לפרטים נוספים והרשמה:   עופרים טיולים  052-2945446    03-9648006

נשמח אם תציינו כי הגעתם דרך האתר פופנאי


15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD