הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

שוויץ - טיול מאורגן לפנויים פנויות (טיולי עופרים)

?מתי
27/12/2014-03/01/2015
איפה?
שוויץ
עלות:
תימסר טלפונית
למי?
פנויים פנויות
אם הייתם יכולים לבחור בטיול למדינה אירופאית אחת בלבד, מה הייתם בוחרים? איטליה? צרפת? גרמניה?  יש מקום אחד המשלב את שלושתם יחד – שוויץ...  הצטרפו לטיול פנויים פנויות מאורגן אל שוויץ הקסומה עם שפע של הרים גבוהים המעוטרים שלג תמידי, אגמים, נהרות ושפע מים.
טיול מאורגן לפנויים ופנויות
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול פנויים פנויות המאורגן לשוויץ:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות
יום 1: תל אביב- מילאנו - לוגאנו
נטוס למילאנו שבצפון איטליה. ונחצה את גבול לשוויץ. נבקר בלוגאנו שם נעלה ברכבל לתצפית מדהימה על האגם ונגלוש רגלית למטה דרך הסמטאות הצרות. נמשיך לסאן גוטארד ונחצה את שרשרת האלפים דרך מנהרה שאורכה 17 ק"מ עד מרכז שוויץ והנופים הירוקים, ההרים והעמקים. עם ערב נגיע למלוננו.
 
יום 2: מפלי הריין – שטיין אם ריין - ציריך
נצא למפלי הריין שליד שפהאוזן, המפלים הרחבים באירופה.נבקר בפארק המקיף את המפלים ונגיע למרחק נגיעה מהמים השוצפים. לאחר מכן, נמשיך לאורך הנהר לביקור ב"שטיין אם ריין", עיירה ציורית ויפהפייה, בה הזמן עמד מלכת. אחה"צ נבקר בציריך, בירתה הכלכלית של שוויץ, הבנויה משני עברי נהר הלימאט, הנשפך אל אגם ציריך. נראה את תחנת הרכבת המרשימה, ממנה ניתן לנסוע לכל רחבי אירופה. נשוטט בבאנהוף שטראסה, רחוב החנויות ובתי הכלבו וניהנה גם מזמן חופשי לקניות. 
 
יום 3: יום חופשי: קניון הארה - אינטרלאקן  – מפלי טרומלבך (בתשלום)
יום חופשי. אפשרות לצאת לסיור בתשלום לטיול במרכז שוויץ ובפינות חמד יפהפיות. נתחיל במסלול רגלי קצר בקניון הארה היפהפה בו המים מפלסים את דרכם בין קירות הסלע הצרים. נמשיך לעיירת הנופש המקסימה אינטרלאקן השוכנת בין שני אגמים – בריינץ וטון, נהנה מזמן חופשי לשבת בבית קפה וקצת שופינג בחנויות. לסיום היום נבקר במפלי טרומלבך הספירליים, הנופלים בשצף קצף ובקול רעש אדיר בתוך ההר.
 
יום 4: באזל-  ברן
"בבזל ייסדתי את מדינת היהודים" אמר הרצל, ואנחנו נבקר בעיר השוכנת על נהר הריין  במשולש הגבולות עם גרמניה וצרפת. נסייר בעיר העתיקה – מכיכר היחפנים, אל המארקט-פלטץ ואל בית העיריה האדמדם, הראט-האוז. נראה (מבחוץ) את אולם הקונצרטים העירוני, בו התקיים הקונגרס הציוני הראשון, ומגשר מיטלר נצפה אל המרפסת עליה הצטלם הרצל את תמונתו המפורסמת. מבאזל לברן, הבירה המדינית של שוויץ, שם נראה את בנין הפרלמנט, את מגדל השעון המפורסם – הצייט-גלוקן-טורם, את מדרחוב הקראם-גאסה ואת גן הדובים, סמלה של העיר. לקראת ערב, נחזור למלון.
 
יום 5: יום חופשי: 'קפיצה קטנה' לצרפת וגרמניה (בתשלום)
יום חופשי במלון. אפשרות לצאת לסיור בתשלום נוסף: היום נערוך 'קפיצה קטנה' לצרפת וגרמניה. נחצה את הגבול לצרפת ונבקר בקולמר. נסייר ברובע "פֶּטִיט וֶנִיס" – "ונציה הקטנה", המרושת תעלות מים, בין בתיו העתיקים. נמשיך ונחצה את הגבול לגרמניה לאזור היער השחור, מולדת אגדות הילדים של האחים גרים. נבקר במפלי טודטנאוברג שמימיהם זורמים בין עצי היער ולא נחמיץ את טיטיזי - האגם המכושף, החבוי בעמק בין היערות. עם ערב נחזור עמוסי חוויות למלון.
 
יום 6 : לוצרן, (טיטליס)
הבוקר נסייר בעיר לוצרן, השוכנת על גדות אגם לוצרן. נבקר באתר פסל האריה הגוסס סמלה של העיר החצוב בסלע, נחצה את נהר הרויס על הקאפל-ברוק, גשר העץ המפורסם ונהלך בסמטאות העיר העתיקה בין הבתים שקירותיהם מצויירים. אחה"צ נציע למעוניינים לצאת (בתשלום) לעיירת הנופש אנגלברג ולעלות בסדרת רכבלים להר הטיטליס, שם ניהנה מנוף שוויצרי מדהים בגובה 3,000 מטר. נבקר במערת הקרח ונוכל גם להשתובב בשלג (מותנה במזג האוויר). לקראת ערב נחזור למלון.
 
יום 7 : שוויץ - אגם קומו - מילאנו
עוזבים בצער את הנופים החלומיים של שוויץ ונוסעים דרומה דרך האגמים חזרה לאיטליה. במידה ויתאפשר, נערוך בדרך ביקור טעים במפעל שוקולד שוויצרי. נחצה את הגבול וניסע לקומו, האגם השלישי בגודלו באיטליה, נבקר בקומו העיר המרכזית באיזור ובה עיר עתיקה יפה, קתדרלה מרשימה ועוד. בתום הביקור נמשיך למלון באיזור מילאנו.
 
יום 8:  מילאנו - תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר נסייר במילאנו, בירת האופנה האיטלקית.נסייר במרכז העיר העתיקה ונאכיל את היונים בפיאצה דואומו. נראה את הקתדרלה הגותית המפורסמת, מהגדולות בעולם ובגלריה ויטוריו עימנואלה, מרכז החנויות המקורה מהמאה ה-19. נמשיך אל כיכר לאונרדו דה וינצ'י, ממנה נצפה (מבחוץ) בבניין אופרה לה סקלה. אם יישאר זמן, ניהנה מזמן חופשי לקניות בעיר לפני ההעברה לנמל התעופה של מילאנו  לטיסת חזור ארצה.
 
 
להרשמה:   עופרים טיולי פנויים פנויות  052-2945446    03-9648006
נשמח אם תציינו כי הגעתם דרך פופנאי אתר הכרויות חינם

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD