הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול כלבים ואנשים במערת אצבע- הכרמל לפנויים פנויות בגילאי 40 פלוס

דף הבית > לוח פעילויות אירועים וטיולים לפנויים פנויות > טיול כלבים ואנשים במערת אצבע- הכרמל לפנויים פנויות בגילאי 40 פלוס
תאריך: 23/11/2012 09:30

טיול כלבים ואנשים במערת אצבע הכרמל  לפנויים פנויות בגילאי 40 פלוס

 

יום שישי 23/11/2012  בשעה 09:30    נפגשים בכניסה  לעין הוד
 
לפרטים נוספים והרשמה  מאיר אברהם 0544613342

נשמח אם תציינו כי הגעתם דרך אתר ההכרויות פו"פנאי
 
 
טיול רגלי בליווי כלבים במערת אצבע-הכרמל בהדרכה וארגון של מדריך הטיולים המקצועי והמקסים, מאיר אברהם. אתם מוזמנים להביא חברים (פנויים ופנויות בגילאי 40 פלוס) בכיף!   גם ללא כלב אתם מוזמנים.
 
המסלול מתחיל בעין הוד ומסתיים בתחתית נחל אצבע, במורדות המערביים של הכרמל, כרבע שעה מחיפה. המסלול אינו מעגלי ותדרש הקפצת רכבים.
אורך המסלול כ- 4 ק"מ והוא בדרגת קושי בינונית, עליות וירידות לא קלות, אך המאמץ משתלם בדמות תצפיות מרהיבות לים התיכון, שפלת הכרמל ולמישור החוף.
הטיול מציע הליכה יפיפייה בנופי החורש הים תיכוני של הכרמל, נבחין ונראה את תהליכי ההתחדשות ההדרגתית של עולם הצומח והחי לאחר השריפה הגדולה בכרמל, ונבקר במערה פרהיסטורית קסומה. בסיום המסלול נערוך פיקניק משותף ומשחקי הכרויות קלילים.


הוראות הגעה: נוסעים בכביש החוף לכיוון חיפה, יורדים במחלף עתלית מזרחה (ימינה), נוסעים עוד 2 ק"מ עד צומת T עם כביש 4, פונים ימינה ונוסעים עוד כק"מ, בשלט לעין הוד פונים שמאלה עוד ק"מ וחצי ויש חנייה שם נפגש. 

על המדריך: מאיר אברהם מדריך טיולי שטח גאוגרפיים בארץ ובעולם עם ניסיון של 20 שנים, מדריך, מארגן ומוציא טיולים במקומות שונים בעולם, מרצה ומלמד קיימות - אקולוגיה מעשית "וחיים ירוקים".
 

מה להביא: מים לשתייה בכמות מספקת לכם ולכלבים (לפחות 3 ליטר), רצועה וחסם פה לכלב, נעלי הליכה סגורות (קרוקס/סנדלים לא מתאים), פנס ראש ו/או פנס רגיל (למי שרוצה להכנס למערה), כובע, קרם הגנה, סנדביצ'ים ונשנושים למהלך הטיול, אוכל, מתוקים, שתייה וכלי אוכל לסוף הטיול (לפיקניק), כוס שתייה אישית, מחצלות, משחקי חברה (קלפים..), כלי נגינה (גיטרות...). 

ניתן להביא כלבים, אך אין להביא כאלה שאינם בכושר פיזי, אינם רגילים להליכות ממושכות, קושי להליכה בחום/שמש, מצב בריאותי שאינו תקין, מבוגרים מאוד, עם קשיי נשימה, פחוסי אף (פאגים, פקינזים...), כלבים קטנים. כל אחד מכיר את כלבו ויודע אם מתאים להביא אותו לטיול או לא. ההחלטה של בעל הכלב להביא את כלבו לטיול נתונה לשיקול דעתו בלבד והוא האחראי היחיד לו, לבריאותו (חיסונים..) והתנהגותו- יש להישאר קרובים לכלב שלכם, להתחשב באחרים ולמנוע נזקים למשתתפים וכלביהם (אכילת אוכל הפיקניק, הצקות, ריבים עם כלבים, נשיכות וכו'), וחייב לציית לחוקי הרשויות במקום (רצועה, ניקוי צרכים וכו'). אנו לא אחראים על נזקי גוף, נפש ורכוש הכלבים באירוע.
 
 
 
 
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD