הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול מאורגן לסרדיניה לפנויים ופנויות (טיולי עופרים)

?מתי
19-25/06/2013
איפה?
סרדיניה
עלות:
תימסר טלפונית
למי?
פנויים ופנויות
טיול מאורגן לפנויים ופנויות אל סרדיניה, אי קסום ומיוחד, השני בגודלו בים התיכון (אחרי סיציליה) ,תמצאו בו נופי ירח מגוונים הכוללים תהומות, צוקים חדים ותלולים, עמקים וגאיות יפיפיים, עיירות ציוריות, בתים צבעוניים, ורצועות של חופים שקטים, מקסימים ושלווים.
טיול מאורגן לפנויים פנויות
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול פנויים פנויות מאורגן לסרדיניה:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות
יום 1 ת"א – אולביה – אגיוס - בקעת הירח - טמפיה פאוסניה
בטיסת שכר נמריא מתל-אביב לאולביה, לאחר הנחיתה נצא לעיירה אגיוס, הממוקם בלבה של גאלורה, הוא כפר ציורי עם בתים עתיקים ויפים שנבנו מאבן גרניט, זאת הדוגמה הבולטת של אדריכלות עממית מקומית. ניסע דרך בקעת הירח באזור של אבני גרניט עם תצורות נוף וסלע יוצאות דופן, נגלה "פסלי טבע" מרהיבים. נמשיך לעיירה טמפיה פאוסניה (בירת האזור גאלורה), בה חוצבים גרניט ומייצרים שעם. נטייל במרכז העיירה בנוי אבני גרניט. נמשיך למלוננו באזור אולביה.

 
יום 2: קוסטה זמראלדה – האי מאדלנה – האי קאפררה – פורטו צ'רבו
היום מחכה לנו עוד יום שייט וטיול מרתק, נצא לקוסטה זמראלדה המפורסמת ("חוף הבָּרֶקֶת"), רצועת חופים של חול לבן עם בתי מלון מפוארים ויוקרתיים. האזור מושך סלבריטיז, אנשי עסקים ומבקרים עשירים אחרים. נמשיך לפאלאו ומשם נשוט לאיים לה מדלנה וקאפררה. האי לה מדלנה הידועה בחופיה. נטייל בכיכר העיר וברחוב הראשי מלא מסעדות וחנויות. נמשיך לאי קאפררה שאליו פרש ג'וזפה גריבלדי. האי הוכרז כשמורת טבע, בשל מיני עופות ים נדירים החיים בו. נשוט בחזרה לסרדיניה. נבקר בפורטו צ'רבו ונתרשם מהווילות של עשירי העולם: ברלוסקוני, פוטין ועוד. נחזור למלוננו.

 
יום 3: קורסיקה: בוניפציו (יום בחירה)
יום חופשי במלון. למעוניינים נציע בתשלום נפרד אפשרות להצטרף לשייט לאי קורסיקה. אחרי ארוחת בוקר ניסע לעיירה טרזה די גאלורה, משם נפליג לבוניפציה, באי הצרפתי – קורסיקה. האי שהיה במקור איטלקי, נמכר על ידי מלך גנואה האיטלקי למלך צרפת, לואי ה-15, בשנת 1768. שנה מאוחר יותר, נולד בקורסיקה הקיסר נפוליאון בונפרטה, איטלקי בעל אזרחות צרפתית. הקסם של העיר - בתים מימי הביניים על סף צוקי גיר מרשימים למרגלות חופים אידאליים הופכים אותה ליעד תיירותי פופולרי לטיולים. נטייל בעיר העתיקה של בוניפציו, במבוך של רחובות צרים ומבנים היסטוריים שנבנו על ידי גנואה, והוא מקום מרתק להסתובב. אחרי הטיול נשוט בחזרה לסרדיניה.
 
יום 4: אורגוזולו - אתר נוראגה: לוסה
אחרי ארוחת בוקר נדרים לעיירה המכונה פנינת סרדיניה - אורגוזולו הידועה בציורים פוליטיים שלה על קירות העיר. הציורים משקפים היבטים שונים של מאבקים פוליטיים של סרדיניה ושל העולם כולו. נמשיך לביקור באתר ארכיאולוגי: נוראגה לוסה. נוראגה הוא מבנה פרהיסטורי עגול ששימש לצורך מגורים והגנה שנבנו בתקופת הברונזה, הנפוץ מאוד באי סרדיניה שהפך להיות סמל של סרדיניה. נמשיך למלוננו באזור קאליארי.

 
יום 5: קליארי
נצא לקאליארי, עיר הבירה של סרדיניה. העיר נוסדה ע"י פיניקים מתקופת הרומאים, מכונה "עיר השמש". נטייל בעיר העתיקה הנקראת "המבצר" הנמצאת על גבעה שממנה נשקף נוף על "מפרץ המלאכים". מרבית חומות העיר נשארו ללא פגע מאז המאה ה-13. בחומת העיר נראה שני מגדלים מהמאה ה-13: מגדל פאנקראס ומגדל הפיל. נמשיך לתצפית הביצות, אם יתאפשר נראה ציפורי פלמינגו.

 
יום 6: קליארי - בוזה - סאסרי
לאחר ארוחת בוקר ניסע לבוזה, עיירה יפהפייה, השוכנת על גדות נהר טמו ומפורסמת במאכלי הים והיין המקומי. העיר נוסדה ע"י יורדי ים פיניקים, נטייל בעיר העתיקה, נראה מצודה מהמאה ה-12 ובה - שבעה מגדלים. נסיים את היום בעיר סאסרי, נבקר בפיאצה איטליה המרשימה בגודלה ובמבנים הסובבים אותה, נשוטט בוויה ויטוריו עמנואלה הציורית, לבה ההומה של העיר העתיקה ונצפה בכנסיית סאן ניקולה המרשימה בחזיתה. העברה ללינה באזור.

 
יום 7: אולביה – קפו קאצ'יה - ת"א
הבוקר נבקר נמשיך לאלגרו, עיר סרדינית עם השפעה קטלונית אשר השאירה את חותמה הארכיטקטונית על העיר. נסייר בסמטאות העיר העתיקה הציורית המשמרת את מורשתה הקטלונית ומכונה "ברצלונה הקטנה של סרדיניה". וכן נטייל בטיילת לחוף הים. נמשיך למקום נפלא – קאפו קאצ'יה – אחד מהמקומות הפראים בסרדיניה. משם נעשה תצפיות על החוף. העברה לשדה התעופה של אולביה לטיסתנו ארצה.

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD