הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול ספארי ייחודי בטנזניה לפנויים ופנויות (אודיסיאה תיירות)

דף הבית > לוח פעילויות אירועים וטיולים לפנויים פנויות > טיול ספארי ייחודי בטנזניה לפנויים ופנויות (אודיסיאה תיירות)
תאריך: 01/09/2015 08:30


טיול ספארי מאורגן בטנזניה 


8 ימים של ספארי פרימיום וכשר אל לב ליבן הרוחש של הסוואנות בטנזניה
לראשונה בישראל, שיתוף פעולה בלעדי בין "אודיסיאה תיירות" לבין רשת הלודגי'ם סרנה היוקרתית, מאפשר לנו להציע חוויית ספארי מרתקת ברמה שעוד לא הכרתם, ובליווי קולינרי כשר .
 
טנזניה הפכה לשם נרדף לחווית ספארי באפריקה, עם נופים מרהיבים, הרי געש ואגמים חבויים,הרים , יערות, שמורות הטבע המפורסמות עם מגוון עצום של בעלי חיים, מהטורפים הגדולים והפראיים ועד מינים נדירים של ציפורים ובעלי כנף,  ומפגש מרתק עם שבטים עתיקים תרבויות אקזוטיות.
 

תאריכי יציאה מתוכננים לטיולי הספארי לפנויים ופנויות:      28/07-04/08/2015  הטיול מלא

בעקבות הביקוש הרב נוציא טיול נוסף בתאריך       01-08/09/2015

 
לפרטים נוספים והרשמה: אודיסיאה תיירות קונספט  03-6525625 
נשמח אם תציינו כי הגעתם דרך אתר ההכרויות פו"פנאי
 
 
 
 
טנזניה

ספארי בטנזניה

ספארי לדתיים

טיול פנויים פנויות

טנזניה לדתיים

נגורו גורו

טיול ספארי כשר

טנזניה לפנויים פנויות

טנזניה לפנויים פנויות דתיים

חופשה בטנזניה

טיול כשר
 
 
תוכנית הטיול:
 
יום 0, יום שני
ניפגש בנתב"ג בשעה 22:30 לקראת טיסתנו לטנזניה.
 
יום 1: יום שלישי:  נתב"ג – קלמנג'רו – אגם מניארה
בצהריים ננחת בשדה התעופה בקלימינג'ארי. נעלה על רכבי הלנד-קרוזר 4x4 וניסע לשמורת אגם מניארה. הנוף שיקבל את פנינו הוא עוצר נשימה. ממזרח מזדקפים מצוקים לגובה של מאות מטרים ויוצרים רקע מרשים לאגם. הצמחיה לאורך חופי האגם מפתיעה בגיוון הרב שלה, וכוללת בעיקר יערות, חורשות עבותות של עצי שיטה וכרי עשב פתוחים.תמיד ניתן להיתקל בהיפופוטמים בנהר הסימבה, פילים ביערות ועדרים מקומיים של תאו. בנוסף יש במקום כ- 300 מינים של בעלי כנף – חלקם ייחודיים לאיזור זה, ואולי נזכה גם "לתפוס" אריות מטפסים על העצים. ארוחת ערב ולינה ב LAKE MANYARA SERENA SAFARI LODGE.

יום 2, יום רביעי: אגם מניארה – סרנגטי
לאחר ארוחת בוקר מוקדמת נצא לפארק הלאומי מניארה למסע בעקבות בעלי החיים המקומיים: הפילים, הבופאלו, התאו, ההיפופוטם ועוד. נעצור בסמוך לבעלי החיים על מנת לתצפת עליהם מקרוב, לראות אותם בנדידתם אחרי מקורות מים או בשלבים השונים של צייד. לקראת הצהריים נעשה דרכנו לשמורת הסרנגטי המפורסמת. בדרך נעצור לפיקניק ונבצע עוד גיחות תצפית על בעלי החיים – צדים וניצודים. לקראת ערב נגיע אל שמורת הסנגטי. ארוחת ערב ולינה ב- SERENGETI SERENA LODGE

יום 3: יום חמישי: הפארק הלאומי סרנגטי
יום שלם בסוואנות בעקבותיהם של "חמשת הגדולים": אריה,פיל,תאו,הנמר והקרנף (הלבן/שחור). בעגה המקומית, פירוש המילה סרנגטי הוא "המישורים האינסופיים שמתרוממים לשמים", וזה אכן בדיוק מה שהם עושים. לכן קל להבין מדוע זו השמורה הרי פופולארית ומרתקת בכל רחבי אפריקה המזרחית. החיים בשמורה מתמקדים בנדידה של מיליוני מפריסי פרסה בתורם ללא הרף אחר שדות מרעה חדשים. חיות טרף, זברות, איילות, אנטילופות, דישונים וגנו. תופעה שנתית זו משפיעה גם על חייהם של מאות אלפי זנים אחרים, שמסתמכים למחייתם על העדרים הנודדים. אלה כוללים טורפים, צבאים, בעלי כנף וחרקים, שלא לדבר על העשבים והעצים שמופרים באמצעות ההפרשות של בעלי החיים הנודדים. עם ערב נחזור ללודג' לארוחת הערב ולינה ב- SERENGETI SERENA LODGE

יום 4: יום שישי: סרנגטי – קראטו
בבוקר נצא שוב להתחקות אחר עקבותיהם של בעלי החיים בשמורת הסרנגטי. בשעות אחה"צ ניפרד מהשמורה המרשימה הזאת ונעשה את דרכנו אל קראטו להיערכות לקראת תוכנית השבת שממתינה לנו. ארוחת ליל שבת חגיגית ולינה ב - FARM HOUSE VALLEY LODGE.

יום 5: יום שבת  : חוות הקפה
לאחר ארוחת הבוקר נצא לטיול רגלי מודרך בחוות מטעי קפה, אחת מני רבות הפזורות במדינה. טנזניה הינה אחת מהמדינות המובילות בעולם בגידול וייצוא קפה, והענף הוותיק מהווה מקור של פרנסה וגאווה לבני המדינה. נחזור ללדוג' לסעודת השבת. לאחר חמשה ימים אינטנסיביים מאד, נוכל להקדיש את יתר יום השבת למנוחה ולצבירת כוחות להמשך. נזדקק להם. לאחר צאת השבת נעשה את דרכנו לשמורת מכתגש הנגורונגורו. עם הגיענו, נתמקם במלון. לינה ב- NGORONGORO SERENA LODGE

יום 6 : יום א': מכתש נגורונגורו – אגם איאסי
נשכים קום, ונרד ברכבי שטח אל תוך מכתש נגורנגורו לתצפית על הפלא המקומי, ועולם החי הפראי ששוכן בו. קשה לתת תיאור הוגן לעוצמה וליופי הנדיר של המכתש הזה. אם יש גן עדן עלי אדמות – אז זהו המקום. מתלול עמוק מכוסה ביערות-עד עבותות מקיף את המכתש, ומשווה לו מראה של אמפיתיאטרון ענק בגודל של 260 קמ"ר (!!). מערכת אקולוגית יוצאת דופן קיימת כאן, הכוללת בין השאר, בתות עשבניות, ביצות, אגמים, נהרות, יערות ואיזור צחיח של דיונות נודדות. כך המכתש מסוגל להוות בית גידול לכמות עצומה של בעלי חיים מקומיים, הכולל בין השאר: פילים, בופאלו, אריות, היפופוטמים, חיות בר, איילים, נמרים, קרנפים, קופים וצבועים. אחה"צ נעלה מתוך המכתש ונעשה את דרכנו לתחנה הבאה שלנו במסע המופלא – אגם איאסי. לינה ב- LAKE EYASI SAFARI LODGE.

יום 7: יום ב':  אגם איאסי – שבטי ההדזבה וה-דאטוגה – שמורת טרנג'ירי
הבוקר נשכים קום על מנת להספיק לבקר אצל שנים מהשבטים הפרימיטיבים ביותר שעדיין קיימים: ההאדזבה וה-דאטוגה. במהלך סיור הבוקר שלנו אצל ההאדזבים נתלווה משך כשעה אל חלק מהם בעת צאתם השכם בבוקר למלאכת הציד המסורתית. נפגוש גם את נשות השבט בעת צאתם למלאכת קטיף הפירות, ובעיקר איסוף פירות-יער.
אנשי ה-האדזה –או כפי שנקראים: ההאדזבים, – הם קבוצה אתנית במרכז טנזניה, מאחרוני הציידים-לקטים הפעילים בכל אפריקה. מכאן ונמשיך בדרכנו לכפר של בני הדאטוגה, שבט של נפחים וחרשי-ברזל, ונוכל לראות איך הם מכינים את כלי הברזל שלהם בשיטות מסורתיות עתיקות בנות אלפי שנים. בנוסף נוכל לבקר בבתי המגורים שלהם. לקראת הצהריים נעשה דרכנו לשמורת טרנג'ירי, שם נערוך סיור ערב שבו נתור אחרי בעלי החיים המקומיים בשעות רדת היום. ארוחת ערב ולינה ב- TARANGIRE SOPA LODGE.

יום 8 : יום שלישי: טרינג'ירי – ארושה – נ"ת קלימינג'ירי – נתב"ג.
לאחר ארוחת הבוקר, נמהר לערוך סיור נוסף בשמורת הטרנג'ירי ונבלוש אחרי בעלי החיים שבמקום. הפארק הלאומי טראנג'ירי הינו שמורה יפהפיה ושקטה בצפון טנזניה, שמפורסמת בעיקר תודות לנדידת הפילים שלה, אוכלוסיית הציפורים הייחודית ואווירת הספארי האותנטית שלה, ובריכוז יוצא דופן של פעילות בעלי החיים. נתונים אלה עושים את המקום לגן עדן, בעיקר לאוהבי הפילים. עם סיום ביקורנו כאן, ניסע דרך ארושה אל שדה התעופה קלימינג'רי לקראת המראה חזרה לישראל. הגעה חזרה לישראל בשעות הבוקר המוקדמות של היום התשיעי (יום רביעי). פרק הטיול עצמו אמנם תם, אבל כאן רק מתחיל הפרק של עיבוד החוויות, שיתוף החברים ועריכת הצילומים הנפלאים מהטיול.

* למעוניינים: קיימת אפשרות (בתשלום) להמשיך לחופשה פרטית וקסומה שבאי זנזיבר (בתוספת תשלום).
 

פנו עכשיו לאודיסיאה תיירות קונספט  03-6525625 
נשמח אם תציינו כי הגעתם דרך אתר ההכרויות פו"פנאי

אודיסיאה לפנויים פנויות
טיול לחול
"אודיסיאה – תיירות קונספט"  גאה להוביל את מהפכת טיולי הקונספט למטייל הישראלי.
 
טיול קונספט הוא הטרנד הכי החם בקרב מטיילים מכל העולם. חלק מתפיסת טיול הקונספט נוגע לאנשים שאיתם אתה יוצא לטיול, שכן סוג האנשים שחולקים איתך את הטיול הוא חלק בלתי נפרד מהחוויות והזכרונות שיישארו לך מהטיול, לטוב ולרע.לכן, לא עוד טיולים המורכבים מבליל אנשים שאין קשר ביניהם, מהיום את/ה מטייל/ת רק עם אנשים כמוך אנשים שמשתפים איתך אורח חיים דומה וצרכים ייחודיים זהים. אז בין אם אתה סינגל, בכל גיל, שמחפש לטייל ולהכיר סינגלים אחרים כמוך,  או שומר מסורת המעוניין להיחשף תוך כדי טיול למאכלים אותנטיים תוך הקפדה על כשרות ושמירת שבת, ובין אם אתה בעל צרכים ייחודיים אחרים, ומעוניין לטייל עם אחרים כמוך – "אודיסיאה" הינה היחידה המציעה לך פתרון מושלם כדי שתרגיש בנוח בחברת האנשים שמטיילים איתך, ולקחת איתך מהטיול גם עולם של קשרים עם חברים חדשים.
בנוסף, תודות לרשת של אנשי מקצוע וותיקים ומיומנים שפרושים ביעדי החברה ברחבי העולם, אתה מקבל רמת תיכנון ורמת ביצוע חסרי פשרות, תוך ליווי אישי ודאגה לכל פרט, גם בעת שהותך בחו"ל. פנו אלינו, ונשמח להגשים גם לכם עולם של חלומות.
22/04/2024

צוות האתר מאחל לכולם, חג פסח שקט ושמח ותפילה שכל החטופים יחזרו כבר הביתה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD