הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

מסיבת בריכה לפנויים ופנויות

?מתי
חמישי 07/09/2017 החל מ 22:00
איפה?
וילה 25, אמיל זולא 25, פ"ת
עלות:
50 ש"ח
למי?
פנויים ופנויות בגילאי 30-55
סוגרים את הקיץ במסיבת בריכה רטובה ולוהטת לפנויים ופנויות. בואו  לרקוד, להשתולל, לשמוח, להכיר, לדבר, לשתות, לבלות להנות לפגוש אנשים טובים ואיכותיים, ומי שרוצה גם מוזמן לקפוץ למים. בריכת שכשוך כייפית, ג'קוזי מפנק, מקומות ישיבה, פינות זולה, רחבת ריקודים ענקית ומוזיקה מקפיצה.
 
מסיבת בריכה
 
מהמסיבה הזאת כבר לא תצאו לבד...
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: ישי 055-8868144 (אפשר גם בווצאפ)
אשמח לקבל תזכורת / הזמנה מסודרת ופרטים נוספים ישירות לווצאפ

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות

מסיבת בריכה לפנויים פנויות

 

נמאס לכם לשרוף זמן וכסף בדייטים משעממים? מחפשים אהבה חדשה ועל הדרך גם להשתחרר מעט במסיבה מטורפת? הי, אפשר גם וגם! מה דעתכם לקפוץ למסיבת בריכה לפנויים פנויות? את המסיבה הזאת אתם לא רוצים לפספס! קצב המוסיקה מעלה את קצב פעימות הלב, אווירה תוססת, משכרת חושים, אלכוהול זורם כמים, כיף, צחוק, אושר, מבטים נפגשים, ניצוצות של אהבה. ריקוד מטורף סוחף לקריצה קטנה שמציתה חיוך מפתה, הלב פועם, התשוקה מתעוררת במסיבה לוהטת. הנה עוד סיפור של אהבה שמתחיל על שפת הבריכה.
 

מסיבת בריכה לפנויים פנויות - לבלות עם אנשים כמוך

מסיבות לפנויים פנויות בכלל ומסיבות בריכה בפרט, הן פתרון מעולה לפנויים ופנויות שמחפשים כיוון מעט שונה ומבקשים להתרחק מעט מהמחול המטורף של סצנת הדייטים השוחקת והתובענית (שלא נאמר יקרה). הרי מה יותר משתלם ממסיבה מעולה עם מוסיקה סוחפת, אלכוהול משובח, אווירה מחשמלת ובנוסף לכל אלה - ים של הזדמנויות רומנטיות. הרי בינינו, איך תעדיפו להכיר את בן או בת הזוג שלכם? בספריה? בדייט בבית קפה? או כשהוא או היא רוקדים, משוחררים, חופשיים ללא מעצורים וללא מסכות במסיבה עם אנשים כמוכם.
 
הגיעו מים עד פו"פ
שוק הפנויים והפנויות מתחלק לשניים, הלחוצים והזורמים. קבוצת הלחוצים מונעת לרוב מהשפעות חברה, משפחה, גיל, דת ומסורת. חבריה שומעים בכל הזדמנות, בכל חג ואירוע משפחתי "עקיצות" ורמזים נוסח "בקרוב אצלך", "את כבר לא צעירה", "מתי תתחתנו? זה רציני?" "יש לי מישהו חדש להכיר לך". לחץ, המון לחץ. לעומתם יש את קבוצת הזורמים, חבריה מאמינים כי אהבה לא מחפשים- אהבה מוצאים. אנשים אלה משוחררים יותר, שלווים, רגועים. הם הופכים את חיפוש הזוגיות לחוויה טובה ולא לתובענית ודורסת. בדיוק את הקבוצה השנייה, כן זו הזורמת, תמצאו במסיבת בריכה לפנויים פנויות. אז איפה אתם בשוק החופשי? בצד המתביישים והמתייבשים, או בצד הזורמים שלא חוששים להירטב קצת בדרך להתאהב?
 

מסיבת בריכה לפנויים פנויות - ים של יתרונות

יש פנויים ופנויות בקהל? מסיבת בריכה לפנויים פנויות היא כמו דייט רב משתתפים והכי חשוב עם ים של פתחי מילוט, אם תרצו- בריחה אל הבריכה. היא מאפשרת בו זמנית גם להעביר ערב בכיף וגם להכיר אנשים מעולים, רווקים ורווקות, גרושים וגרושות, המחפשים קשר רומנטי. היא חושפת את המשתתפים בה למספר רב של הזדמנויות, זה כמו ספיד דייט תוך כדי מסיבה מטורפת, תמיד אפשר לדלג על מי שפחות מתאים. אחרי הכול, גם אם לא תצאו עם סיפור אהבה של סוף הקיץ וזוגיות מושלמת, עדיין הרווחתם מסיבה לוהטת וחווית בילוי מהנה.
 

מסיבת בריכה - מי? איפה? מתי?

בארץ קיימות מספר חברות הפועלות הן בתחומי המסיבות והן בתחומי ההיכרויות. כמו בזוגיות כך גם בשוק המסיבות המבחר גדול ובכדי לבחור נכון צריך לדעת היכן לחפש. מומלץ להתרשם ברחבי הרשת מחברות ואתרים שעיקר התמחותם הוא מסיבות בריכה לפנויים פנויות, כדאי לשאול אודות ניסיון בהפקת אירועים מסוג זה, להתרשם מהצלחות, לבדוק עלויות, זמינות ובכלל אם אופי המסיבה מתאים לכם. כך או כך מאחלים לכם שתיהנו במסיבה ושתצאו עם אהבה.
המסע לאהבה של רביק פינק >> מסיבת בריכה לפנויים פנויות
אני  כבר כמה ימים מתעלמת... ועוד  כמה  פעמים מציצה... זה מופיע לי  מול העיניים בכל מיני קבוצות פייסבוק להכרויות, אבל  אני  מסיטה את מבטי  במודע.


"מסיבת בריכה לחברי קבוצת גרושים גרושות"  

מסיבה ששמה חותמת נצחית על היותי בודדה,  זאת מסיבת  הכרויות וכאלה...
אני מחשבת עם  עצמי   עד כמה זה  פאדיחה ללכת? ועד כמה זה משפיל, האם יהיו  עוד שכמוני? או  שכולם נואשים? ואיזה  פאדיחה,  ואם יראו אותי, בעצם    אני הולכת לשם כדי להראות לא?!
 
אני  הולכת! אני מחליטה, מה אלבש???
שיט זו מסיבת בריכה לפנויים פנויות, שאני אבוא עם בגד ים??? אבל השמנתי!! ויש לי  ידיים  רגליים ירכיים שדיים ואפילו סנטר וקצת אוזניים...ובעצם למי אין  אוזנים או שומנים ברגליים?
יאללה כוס עמק על השחלה שלי
אני  הולכת? אני לא? אני כן? אני... אחליט  בדקה ה90!

אז הלכתי!
לבשתי  שמלת גינס קצרצרה ומתחתיה בגד ים  , לקחת טוניקה שקופה  למקרה שתהיה ...ויאללה בלאגן.
 
מגיעה ... מבט ראשון המקום נראה כמו זירת פיגוע של גרושים גרושות הזקוקים לסיוע המוני במציאת נשמות אבודות. {כמה טעיתי}
 
אני מתיישבת כמו כולם, מחייכת לעצמי , סוקרת עם עיניי ומחליפה מבטים  , יש שם כמה שהגזימו  בלבוש  וגם כמה נחמדים...יש כמויות של  מייקאפ שלא יבישו את המפעל של לוראל, ויש בעיקר מתח וסקס באוויר  כי זה בחינם.

ספלש זרנוק של מים עף לעברי ... צדיק בסדום קם  והתחיל את המסיבה ... הוא בבריכה ואני הכי מקנאה!
בירה סיגריה ועוד אחת.
סופגת את האוירה  זורקת מבטים, משפטים שנונים ... חלקכם אותי מזהים  שואלים אם אכתוב עליכם ומה אכתוב... חלקכם מבקשים תמונה...
כולי מבוכה {עלאק} עוד שניה חותמת לכם על החזיה מהתרגשות למזלי אני מתעשת ונזכרת שזאת הטרדה  ובגדים של אסירה פחות הולמים בחורה מלאה .

נכנסת לבריכה עם הבייב התורן, מחובקים, יודעים על מי תהיה הרכילות  אחרי המסיבה .
צעקות מאחורי מקפיצות את ליבי ...{נפגעת חרדה יא וואלי}  ערימת גברים  ללא  חולצות מרוחים אחד על  השני עם חיוכים ענקיים צועקים למצלמה ... מעניין אם הם יודעים שלא שומעים זאת בתמונה.

רוקדים במים, צוחקים, נהנים,  המים אט אט מתחממים... כוס אמא של כל המשתינים! הריח של הזרע בבריכה אוי ואי זמיר אני כותבת  במהרה למעריב לנוער הודעה: מעריב לנוער שלום  , אתמול שחיתי בבריכה שריח של זרע היה בתוכה.. האם אני בהריון?
סתם,נו אני מקצינה...
אך לאור השמועות על  זיונים בבריכה, אני חייבת לתת התיחסות גסה   ,לא?!

יוצאת מן המים פוגשת אישה  די יפה, מבוגרת, נחמדה ... מספרת לי שהמקום הזה לא בשבילה אבל היא רואה שאני מבלה  והבייב דווקא נחמד...הבטחתי לה שאשמור עליו  למשך הבילוי  ואם הוא יהיה נחמד אולי אאמץ אותו ...
היא  צחקה  והמשיכה לדרכה...

ישבתי עם זוג די נחמד   הגבר הדליק וכיבה  אותי כל הזמן {סיגריות תנשמו} אבל  בכל זאת תודו  שזה  גבר שצריך  לשמור ... אחד שמדליק, מכבה ומצחיק את כולם.

המשקאות זרמו  כמו מים.. הפרצופים היו מחייכים, הריקודים אל תוך הלילה.

ובתוך כל השמחה ראיתי אותה..יושבת שם לבד בפינה.  אז אם את קוראת.. לשבת כל הערב עם הטלפון ביד בצד  לא יוביל לשום מקום חוץ מלהיות לבד!

ואתה.. אתה שישבת על הבר ולא קמת לרגע  .. אתה ששתית וחיפשת מבטים .. תקום תיזום תהנה מהחיים  בטוח יש לך מה לתרום...
ואתה... אתה שרצית להזמין לרקוד אבל רק עמדת ליד מדי פעם חייכת... שתדע שהיא ראתה היא חיכתה... חבל שלא באת ... היא  רצתה.
אבל הכי גרוע זאת  את... כן כן את.. את שחיכית כל הערב שהוא יסתכל עליך  וברגע שהוא הביט  הזזת את המבט כי את כזו מגניבה ... כי את מצפה שהוא יגיע עד אליך... כי  אין לך ביציות לקום ולקחת מה שבא לך... כי את לבד...  כי  את לא חושבת שמגיע לך

אז נהנתי, ביליתי, רקדתי, שרתי והייתי מקור לרכילות נהדרת...
עכשיו אני הביתה חוזרת...  אולי נפגש במסיבה הבאה  
ועד  אז ממשיכה את מסעות פינק בעולם האהבה.

רביק נביפור, גרושה בת 31, מהעידן החדש של עולם  הפנויים - פנויות, בועטת, נושכת, צוחקת בקולי קולות ולא עושה חשבון לאף אחד. מספרת הכל ומקווה לצאת מזה בחיים.
מתחביביה : כותבת ולא למגירה, מבלה, מבשלת, צדה גברים ומספרת לעולם, אך בעיקר נהנת מהחיים.
רוצים להתעדכן בשידור חי? מוזמנים לעקוב אחריי בפייסבוק .
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD