הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול מאורגן לאתיופיה לפנויים ופנויות (עופרים טיולים)

?מתי
16-23.11.16
איפה?
דרום אתיופיה
עלות:
1490$
למי?
פנויים פנויות

אתיופיה היא ארץ יפה ומסקרנת, עם מגוון עצום של שבטים היוצרים פסיפס אנושי מרתק. בטיול המאורגן לאתיופיה נפגוש מקרוב את השבטים הססגוניים, נחלוף על פני נופים דרמטיים, נצא לספארי בשייט סירות, נבקר בכפרים, נהנה בערב פולקלור,  ובשווקים המפורסמים של אדיס אבבה.

טיול מאורגן לאתיופיה
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן לאתיופיה:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות

יום :1 תל אביב – אדיס אבבה
ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסת בוקר ישירה לאדיס אבבה Addis Ababa עיר הבירה של אתיופיה. נצא לחקור את העיר התוססת אשר משמשת כמרכז התרבותי, המסחרי והפוליטי של אתיופיה - מדינת ענק במזרח אפריקה המאוכלסת בערב רב של עמים ותרבויות שונות ומגוונות. נתחיל בתצפית מרהיבה ממרומי הר אנטוטו ונוכל לראות את הכרך העירוני העצום למרגלותינו. נמשיך לביקור במוזיאון הלאומי בו שוכנות עצמותיה של לוסי, ככל הנראה ההומו-ספיינס הראשונה. נסיים במוזיאון האתנוגרפיה ובו נכיר את מגוון השבטים העצום המרכיב את הפסיפס האנושי באתיופיה, כהכנה להמשך הטיול שלנו. בתום הסיור, ניסע למלוננו שבאדיס אבבה


יום :2 אדיס אבבה – ארבה מינץ'
השכם בבוקר נצא מעיר הבירה במסעינו אל הדרום הרחוק לאורך אגמי הבקע הסורי-אפריקאי, נחלוף על פני כפרים בהם נראה כאילו   הזמן עצר מלכת. נעצור לביקור בכפר של שבט הדורזה שעיקר חייהם מתבסס על גידול בננות, חלקן מתוקות וחלקן לא. נלמד על  אורח החיים המבוסס על פרי הבננה אשר משמש להכנת לחמים ומשקאות, על עלי הבננה המשמשים כחומרי הבניין של הבקתות המסורתיות ונאזין לסיפורים אודות חיי היום יום בכפר המסקרן. בתום הביקור בכפר נמשיך בנסיעה דרומה לכיוון ארבה מינץ עיר "ארבעים המעיינות", אליה נגיע לעת ערב ובה נלון.

יום :3 ארבה מינץ' – שבטי קונסו – טורמי
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה דרומה לכיוון הכפר קונסו  בו חי שבט המתקיים מחקלאות, משמר מסורת בנייה עתיקת יומין ונודע בזכות פסלי העץ היפים שבני השבט מכינים. בתום הביקור בכפר, נמשיך בנסיעה לכיוון טורמי בה נלון בלילות הקרובים.

יום :4 עמק הנהר אומו
את היום נקדיש לעמק הנהר אומו ולשבטים המסקרנים בסביבתו. עמק הנהר חוצה את המישורים הערבתיים של דרום אתיופיה ואת שדות העמק מעבדים מגוון שבטים אשר יוצרים פסיפס אנושי מרתק. נחצה את הנהר בסירות ונפגוש את שבט דסאנאץ אשר מתפרנס בעיקר מרעיית צאן ובקר ונודע בקישוטי הגוף הססגוניים שלו. נבקר גם את בני שבט האמר אשר צובעים את שיערם ומקשטים את גופם בנוצות ובחרוזים יפים. נבקר באחד מהשווקים המקומיים הנערכים באזור (בהתאם ליום בשבוע) ולעת ערב נשוב למלוננו בטורמי.
 
יום :5 טורמי – ארבה מינץ' – שייט על אגם צ'אמו
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה צפונה, חזרה לכיוון ארבה מינץ'. עם הגעתינו לעיר נצא לשייט על אגם צ'אמו הסמוך, אשר בדומה לאגם הכנרת, נוצר גם הוא כתוצאה מטקטוניקת הלוחות והיווצרות הבקע הסורי-אפרקאי. במהלך השייט נוכל לחזות בקרוקודולים, היפופותמים ומגוון בעלי כנף אשר האגם הוא ביתם. לינה בארבה מינץ'.
 
יום 6 : ארבה מינץ' – אוואסה
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצפין לכיוון אוואסה העיר הגדולה ביותר בדרום אתיופיה ועיר הבירה של מדינת הדרום. נעצור לביקור באתר המעיינות החמים וודו-גנט  ששמו ניתן לו על ידי היילה סילאסי, קיסר אתיופיה ומשמעותו: "גן העדן של וונדו". נטבול במעיינות ונהנה מנופי יער בראשית אשר מקיפים את חלקת האלוהים הקטנה הזו. בתום הביקור באתר הספא נמשיך למלוננו באוואסה, העיר השוכנת על שפת אגם יפהפה בעל שם דומה.
 
יום 7 :אוואסה – אדיס אבבה – ערב פולקלור
השכם בבוקר נצא לביקור בשוק הדגים של אוואסה ולאחריו נצא בנסיעה צפונה חזרה לאדיס אבבהבהגיענו לעיר נבקר באנדרטה לזכרו של היילה סילאסי, מנהיגה הנערץ של אתיופיה ונותיר זמן פנוי בשוק המזכרות הגדול מסוגו באפריקה. לעת ערב נשוב למלוננו ונצא לחגוג את סיום טיולנו באתיופיה בערב פולקלור בלתי נשכח כמיטב המסורת האתיופית.
 
יום :8 אדיס אבבה – תל אביב
תם טיולנו באתיופיה. לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא לשדה התעופה הבינלאומי של אדיס אבבה לטיסה ישירה חזרה לתל אביב
 

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD