הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול מאורגן לפנויים ופנויות לזנזיבר (עופרים)

?מתי
0815/01/2020
איפה?
זנזיבר
עלות:
1360$
למי?
פנויים ופנויות

זנזיבר – אי התבלינים שמול חופי טנזניה. האי האקזוטי והמסתורי, ששמו נודע למרחוק כאחד מהיפים בעולם. זנזיבר מלאה במקומות היסטוריים, ניחוחות תבלינים וחופים בצבעי לבן ותכלת צלולים. זנזיבר מציעה שפע של נופים ואטרקציות עם מקומות אקזוטיים, ומפגש עם בעלי החיים הייחודים כמו קופי הקולומבוס, הדולפינים וצבי הים והיבשה.

זנזיבר
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול לזנזיבר לפנויים ופנויות:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות
יום 1. תל אביב- זנזיבר
ניפגש בשדה התעופה, לטיסה ישירה (5.5 ש') לזנזיבר– אי התבלינים. האי האקזוטי והמסתורי, ששמו נודע למרחוק כאחד מהיפים בעולם, טומן בחובו היסטוריה מרתקת, רבדים עמוקים של תרבות אפריקאית צבעונית, אתרי טבע מרשימים וכמובן חופים לבנים ומים צלולים. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה, ניסע לבית המלון שלנו שבחוף המזרחי של האי.
 
יום 2. יער ג'וזאני (פארק הקופים) וסיור כפרים
לאחר ארוחת הבוקר, ניסע אל שמורת ג'וזני, שבמעבה היער שלה, ניתן למצוא את קופי הקולובוס האדומים, זן נדיר וידידותי שנמצא רק בזנזיבר, שבד"כ משתף פעולה בסקרנות עם מצלמות התיירים. נערוך סיור בין עצי המהגוני, נראה את קופי הקולובוס ונסייר בשמורת המנגרובים המרתקת על שביל הליכה מעץ. בחלקו השני של היום, נצא בנסיעה אל המרחב הכפרי של לב זנזיבר, למפגש מרגש עם המקומיים, נתוודע לאורחות חייהם, נבקר בבתים מקומיים ובבית ספר מקומי.
 
יום 3. סטון טאון ואי האסירים (אי צבי הים)
בבוקר נצא להכיר את בירת האי היפה: Stone town, "עיר האבן". העיר העתיקה, שבתיה בנויים מאלמוגים ואבנים, מורכבת מסבך של סמטאות מפותלות, שווקים ציוריים ובתים בסגנון אדריכלי מגוון. נשמע על שוק העבדים, שעד סוף המאה ה-19, שימש כתחנת סחר פעילה של עבדים מכל רחבי אפריקה, נראה את ביתם של ד"ר ליוונגסטון, חוקר היבשת השחורה המפורסם, את בית ילדותו של סולן להקת קווין, פרדי מרקורי (יליד המקום) ועוד. לאחר הביקור נצא לשייט אל אי האסירים, שהתפרסם דווקא הודות לאוכלוסיית צבי היבשה הענקים שחיים בו. נסייר בין מבני האי שהוקם כבית סוהר, אך שימש כמקלט למצורעים וכיום משמש ככפר נופש. במידה ויתאפשר, נותיר זמן לרחצה בחוף הצלול.
 
יום 4. כפרי הצפון (מרכז סירות דאו - צבי הים של נאנגווי - שייט בסירת מפרש
לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה לצפון האי ונבקר בכפר נונגווי (Nungwi). זהו כפר דייגים מסורתי ובו בתים קטנים וצנועים הבנויים מאבן האלמוג המקומית. נראה את שוק הדגים בו מתקיימות לעיתים מכירות פומביות. נבקר במרכז לבניית סירות דאו- סירות עץ בעלות מפרש משולש אשר סוד הרכבתן עובר במסורת מאב לבן ונמשיך ללגונה טבעית בה נוכל לפגוש ולהאכיל צבי-ים המצויים בסכנת הכחדה. בתום הביקור בכפר, נשוט אל הכפר השכן קנדווה (Kendwa) שהתפרסם הודות לחוף הרחב שלו שכמעט ואינו מושפע מגאות ושפל. נותיר זמן פנוי לארוחת צהריים ורחצה בחוף שלטענת רבים, נחשב ליפה ביותר באי.
 
יום 5. יום חופשי
המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) ליום כייף במפרץ Menai בדרום זנזיבר, הידוע כשמורת טבע גדולה של דולפינים, ומגוון של בעלי חיים ימיים וצמחים. נצא לשייט מענג בספינת דאו מסורתית בין איים טרופיים, שוניות אלמוגים מטריפות ולגונות עם עצי מנגרוב מרשימים. במהלך היום נעצור לרחצה ושיזוף על חופי הזהב המפורסמים של זנזיבר, נצלול אל תוך שוניות אלמוגים ונתענג על ארוחה מפנקת. הסיור כולל שתייה, פירות וארוחת צהריים.
 
יום 6. יום חופשי
המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) לספארי יום בשמורת הטבע הגדולה באפריקה – שמורת Selous שבלב טנזניה. חוויה ייחודית ומבט מקרוב למגוון עצום של בעלי חיים בסביבתם הטבעית בסוואנה האפריקאית. כולל העברות לשדה התעופה, טיסה במטוס פרטי מזנזיבר ללב השמורה, ארוחת צהריים ויום סיור בג'יפ עם מדריך מקומי ונהג.
 
יום 7. חוות התבלינים - שייט עם דולפינים ושנירקול באי מנמבה
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון נצא לביקור באחת מחוות התבלינים הידועות של האי, בהן ניתן למצוא את המקור לרוב תבליני העולם. הסיור בחווה הוא חוויה אין סופית של צבעים, ריחות טעמים וניחוחות. נלמד על הגידולים הידועים של האי ובראשם הציפורן, קינמון, וניל, פלפל, הל, כורכום ועוד רבים אחרים, על דרכי עיבודם ותפוצתם הגלובלית. לאחר מכן נמשיך לחלק הצפוני של האי ליום שייט מהנה הכולל שנירקול ותצפית על דולפינים. נעלה על סירות דאו ונשוט אל אחד האיים היפים בארכיפלג זנזיבר, מנמבה. סביב האי שמורת אלמוגים יפהפיה אליה מגיעים הדולפינים. נשנרקל בין האלמוגים, ואם יתמזל מזלנו, יצטרפו אלינו הדולפינים שחיים באזור (הסיכוי הסטטיסטי להופעתם של הדולפנים, מוערך בכ-70%).
 
יום 8. יום חופשי  – תל אביב
המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) לסיור רגוע על גבי טרטורונים בין כפרים ולהתוודע לתרבות האפריקאית. נבקר באחד מכפרי האזור ונלמד על אורחות החיים בכפר. בתום הביקור ניסע לשדה התעופה לטיסה ישירה לתל אביב. ** ייתכנו שינויים בסדר הביקורים

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD