הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול פנויים פנויות מאורגן להודו - קרלה ארץ התבלינים

?מתי
19-27/01/2020
איפה?
הודו
עלות:
1330$
למי?
פנויים ופנויות
טיול מאורגן לפנויים ופנויות אל דרום מערב הודו, שם מסתתרת מדינת קרלה (Kerala) עם נופים מרהיבים ותרבות עשירה וייחודית. נשוט על אגמים ונהרות בין נופים טרופיים לחופי הים הערבי,  נטפס על הרים וניסע בין מטעי תה, נסייר בשמורות טבע, במקדשים, בשווקים ססגוניים ועוד.
טיול פנויים פנויות
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי טיול פנויים פנויות מאורגן להודו:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות
יום 1  - תל אביב – קוצ'ין
ניפגש בנמל תעופה בן גוריון לטיסה ישירה לקוצ'ין (Cochin), העיר הגדולה בקרלה (Kerala) שבדרום מערב הודו.
 
יום 2 - הרובע העתיק של קוצ'ין - מופע קתאקאלי
את היום נקדיש לסיור ברובע העתיק של עיר הנמל קוצ'ין, הקרויה בחיבה "מלכת הים הערבי". נתחיל בביקור בארמון ההולנדי ונתרשם מציורי הקיר היפים המתארים סצינות חשובות מהמיתולוגיה ההודית. נמשיך לסיור ברובע היהודי של קוצ'ין, שם נתוודע לסיפורה של הקהילה היהודית העתיקה שגרה בעיר במשך מאות שנים ונבקר בבית הכנסת המפואר "פרדסי". לאחר הביקור נסייר בנקודת המפגש בין נהר, לגונה והים ונראה את רשתות הדיג הסיניות שהפכו לסימן ההיכר הבולט של העיר. נבקר בכנסיית הקדוש פרנסיס, בה נקבר מגלה הארצות הנודע ואסקו-דה גמה ונותיר זמן פנוי לשיטוט בין סמטאות הרובע העתיק. בשעות הערב נצא לצפות במופע הריקוד הייחודי לקרלה – קתאקאלי שמשלב באלט קלאסי, אופרה, מסיכות ופנטומימה. בתום המופע נחזור למלוננו שבקוצ'ין.
יום 3 -  מונאר - ההימלאיה של הדרום
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בדרכנו אל מונאר (Munnar)- "ההימאליה של הדרום" ומקום המפלט של הבריטים מהחום הכבד של מישור החוף. ניסע בדרך מרהיבה ביופיה המטפסת על רכס הרי הגהאטים המערביים, נעצור לתצפיות על מפלי המים (בעונה) וניסע דרך מטעי התה הרבים שעוטפים את מונאר וסביבותיה. בהגיענו לעיירת הנופש השוכנת בגובה של כ-1500 מטר, נבקר במוזיאון התה בו נוכל לטעום את התוצרת המקומית וללמוד על תהליכי הכנתו והפקתו של המשקה הפופולארי. בתום הביקור והסיור בעיירה, ניסע למלוננו שבמונאר.
 
יום 4 - מונאר – מדוראי
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה מזרחה, נרד מרכס ההרים ונחצה את הגבול לטמיל נאדו (Tamil Nadu) הסמוכה, שחולקת עם קרלה את הקצה הדרומי של תת-היבשת ההודית. בדרכינו נחלוף על פני כפרים ציוריים השוכנים על רכס הרי הגהאטים המערביים ומטעי התה המוריקים של אזור ההר. נרד אל אזור הגבעות דרך כפרים מסורתיים וגינות הירק המעטרות את סביבתם. לעת ערב נגיע למדוראי (Madurai) עיר המקדשים המרשימה בדרומה של מדינת טאמיל נאדו בה נלון בלילות הקרובים.
יום 5 - מדוראי
את היום נקדיש למאדוראי, העיר העתיקה ביותר בטמיל נאדו. העיר נבנתה לפני שנים רבות על גדת הנהר ואיגאי על-פי דגם של פרח הלוטוס, ומקדש מינאקשי (Mina kshi) במרכזה. נסייר סביב המקדש ברחובות הצרים של בעלי מקצוע: צורפים, סוחרי אריגים ומוכרי פרחים ובין המוני עולי רגל וריקשות. נבקר בקומפלקס המקדשים מינאקשי-סונדארשוואראר, שני מרכזי פולחן תאומים המוקדשים למינאקשי, "האלה בעלת עיני הדג", ולבעלה סונדארשוואר (שיווה). נתרשם מהמגדלים המפוארים המקיפים את המקדשים ועליהם אינספור פסלים ותבליטים מעוטרים בצבעוניות. בחלקו השני של היום נערוך סיור ריקשות בעיר ונחוש את מהות התנועה הכאוטית בה התפרסמה הודו. לעת ערב נחזור למקדש ונשתתף בטקס השכבת האלים לישון. לינה במאדוראי.

יום 6 - מדוראי – חוות תבלינים - מופע אומנות לחימה
לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה אל העיר תקאדי (Thekkady) השוכנת בסמוך לשמורת הטבע והטיגריסים המרהיבה פרייאר. ניסע בין מטעי תה ונעצור לתצפיות משגעות אל העמקים הנמתחים בין ההרים וגופי המים המנקדים את הנוף. נבקר בחוות תבלינים ונלמד אודות העצים והצמחים שהפכו את הודו ליעד נחשק בעבור סוחרי העולם. בשעות הערב נצא לצפות במופע אומנוות הלחימה הייחודית לקרלה והעתיקה ביותר בעולם, ממנה התפתחו ריקודים מסורתיים ושיטות הרפואה האיורוודיות. בתום המופע ניסע למלוננו שבתקאדי.
יום 7 - בקווטרס - אלפי
לאחר ארוחת הבוקר ניסע בין שדות אורז ותעלות מים נטועות דקלים אל אזור הבקווטרס (Backwaters), כינוי לארץ פלגי המים של קרלה בה לגונות גדולות ממזגות את מי הנהרות ואת מי הים הערבי ומחוברות ביניהן ברשת סבוכה של נחלים ותעלות. נצא לסיור באלפי (Alappuzha) המכונה "ונציה של המזרח". נטייל בין התעלות הרבות וברובע הגוג'ארטי ונבקר במקדש טיפוסי לדרום הודו. נמשיך לביקור במפעל מקומי בו מייצרים שטיחים, מחצלות, אריגים ועוד מסיבי קוקוס- מלאכת יד ואומנות מקומית ידועה באזור.
יום 8 - שייט באגמים ובלגונות
נצא לשייט מענג ואיטי בין רשת של לגונות ואגמים ונוכל להנות מהנוף הפסטרולי והמרהיב של חיי הכפר, הירוק של מטעי הקוקוס ושדות האורז והכחול של הנהרות והתעלות העוברות בין פלאי טבע מרהיבים. נראה יערות סבוכים, מטעי תה ושדות אורז, בתים כפריים הבנויים על גדות הנהרות ביום של שייט קסום. בתום השייט ניסע למלוננו שבאזור.
 
יום 9 - קוצ'ין - תל אביב
תם טיולנו הקסום בקרלה. ניסע לשדה התעופה לטיסה חזרה לתל אביב.
 
שימו לב: המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים הניתנים לשינוי.

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD