הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול פנויים פנויות אל הקרנבלים באיטליה (טיולי עופרים)

?מתי
05-10/02/2018
איפה?
איטליה
עלות:
990$
למי?
פנויים פנויות
בואו לבלות 6 ימים בצפון איטליה ובפסטיבל המסכות השנתי בונציה, ורונה ופררה. זוהי חוויה מיוחדת ורומנטית זמן להשתחרר, לאכול, לרקוד, לשתות, להתחפש, ולעשות דברים אחרים שתמיד ביקשתם. בנוסף נבקר בוורונה עיר האוהבים, ויצ'נזה ,מילאנו, אגם גרדה ועוד.
קרנבל באיטליה
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן לקרנבלים באיטליה:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות
יום 1: תל אביב-אגם גארדה (עיירות קסומות)
ניפגש בנתב"ג לטיסה לצפון איטליה עם ההגעה נצא לאגם הגדול של צפון איטליה. נתחיל בעיירה סירמיונה שהיא חצי אי צר וארוך. נערך סיור מהמצודה העתיקה לעיירה הקטנה והמקסימה, נמשיך לאורך הגדה המזרחית של האגם. נעצור ונסייר בעיירות המיוחדות פיסקיירה ולציזה נערך סיור במקום כולל תצפיות יפות ונספוג מהאווירה הקסומה, נשלב ביקור בשוק מקומי המיוחד לתקופה זו של השנה. שמייצגת שמחה והתחדשות עם שלל התוצרת המקומית של גבינות איטלקיות סוגי שמן זית וכמובן סוגי הפסטה הרבים עם שלל הצבעים חגיגה לעיניים!
 
יום 2: יום חופשי (מילאנו)
יום חופשי המעוניינים יוכלו לצאת בתשלום נפרד ליום טיול לבירת האופנה של העולם מילנו. נתחיל את סיורנו ממצודת ספורצה השולטת על העיר מגבעה רמה. נראה את שער הניצחון שהותיר נפוליאון בעיר זכר לכיבושה של איטליה על ידי צרפת. נמשיך לכיכר הדומו האימתנית נצפה בקתדרלה היפיפייה של העיר ונספר את סיפורה היפה. ניכנס לביקור במרכז הקניות מהמאה ה 19 "גלריה עימנואלה" נצפה בחניות הדגל המצויות בו ונגיע עד מקדש האופרה של העולם תיאטרון "לה סקלה" שאין שני לו. נמשיך לרחוב הקניות שהינו מהשדרות הגדולות באירופה "קורסו ויטוריו" ונקנח ברחוב המעצבים המפורסם "מונטה נפולאונה" ואולי נזכה לצפות במפורסמים ובמפורסמות הנוהגים להגיע למקום. נותיר זמן חופשי לליבה הפועם של העיר.
 
יום 3: קרנבל המסכות בונציה
עם בוקר ניסע לביקור בעיר התעלות ונציה. נערוך סיור מודרך בעיר, במסגרתו נוכל להתרשם מייחודה של העיר: ככר סן-מרקו הגדולה והשוקקת, כנסיית הזהב, נראה את ארמון הדוג'ים, התעלה הגדולה וגשר ריאלטו הציורי המפורסם שעובר מעליה. ביום זה נבלה, עם המוני החוגגים בעיר, "אם הקרנבלים", נצפה בתהלוכות הרבות מופעי הרחוב וכמובן לא נותר על ביקור בשוק הדגים הציורי של העיר. ומשם נמשיך לגטו היהודי נערך סיור בגטו הישן והחדש ונותיר זמן חפשי ברחוב הקניות הציורי המושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם. יום מלא וגדוש.
 
יום 4: פררה (קרנבל הרנסנס)
לאחר ארוחת הבוקר נצא לפררה עיר עתיקה וקסומה המצויה בחבל אמיליה רומנה מחבלי הארץ העשירים של איטליה. נערוך סיור בעיר מתעלת המגן המקיפה את החומה העתיקה עד לארמונות המדהימים של משפחת "דאסטה" ששלטה בעיר שנים רבות. העיר קרובה מאוד לנהר הגדול של איטליה נהר הפו ומשופעת בתעלות מים ובאגמונים מלכותיים. במסגרת הסיור בעיר לא נפסח על תצפית על בית של חנה בנבנישתי הידועה בשם "דונה גרציה" במידת האפשר נבקר בבית הכנסת העתיק של העיר ונספר את סיפור הצלתה של העיר על ידי הקהילה הקטנה והעשירה מאוד שישבה בה. הקרנבל בפררה הוא בסגנון ימי הביניים ותחילת הרנסנס עם תלבושות עתיקות ויפות כלי נגינה ומופעים רבים . יום חוויתי במיוחד.
 
יום 5: ורונה (פסטיבל הניוקי)
לאחר ארוחת הבוקר נצא לורונה – "עיר הנאהבים" - רומיאו ויוליה. נערוך טיול רגלי לאתריה המפורסמים: נצפה במבנה הארנה, המשכן בתוכו את מופעי האופרה הגדולים בימות הקיץ. נבקר בכיכרותיה הראשיים של העיר העתיקה, בחצרות הארמונות מאותה תקופה, וכמובן, נבקר בחצר ביתה של יוליה, שם עמדה על המרפסת והאזינה לדברי החיזור של רומיאו הצעיר. לא נחמיץ את קרנבל הניוקי שכל שנה מתנהל בעיר. אחד מהיפים באיטליה נשתתף בשמחת החוגגים נטעם מהניוקי המפורסם, וכמובן נהנה מהאווירה הנהדרת.
 
יום 6: ויצ'נזה - תל אביב
עם בוקר ניסע לביקור בעיר הקסומה ויצ'נזה. העיר של הארכיטקט מהנדס הגאון פאלדיו.עם ההגעה נערוך סיור בעיר העתיקה לא נחמיץ את הבניין הענק והמיוחד יצירתו "בזיליקה פאלדיאנה" הנמצא בלב כיכר האדונים. מבנה מיוחד ומרשים המסמל יותר מכל את היכולות והכישרון של אנדריאה פאלדיו נמשיך בסמטאות העיר ונספוג את אווירת הקרנבל השוטפת אותה. בגמר הסיור נמשיך לשדה התעופה לטיסה לתל-אביב.
 
חשוב: המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה וסדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הביקורים והלינות.
הטיול פתוח לכל הגילאים
בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)
מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!
 

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD