הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול פנויים פנויות מאורגן לאוקראינה (טיולי עופרים)

?מתי
23-30/09/2018 (סוכות)
איפה?
אוקראינה
עלות:
1190$
למי?
פנויים ופנויות
טיול מאורגן אל פסיפס מרתק של ערים מודרניות, ארמונות, כנסיות ופנינות ארכיטקטורה ייחודיות, המשתלבות בשמורות הטבע של הרי הקרפטים ונוף הכפרי בו נשמר אורח החיים המסורתי. בתוך הפסיפס הייחודי משתלבת גם ההיסטוריה היהודית ששורשיה נעוצים עמוק בהוויה האוקראינית.
טיול פנויים פנויות
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן לאוקראינה לפנויים ופנויות:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות
יום 1 | תל אביב - קייב
ניפגש בנמל תעופה בן גוריון, לטיסה ישירה לקייב (Kiev) עיר הבירה התוססת של אוקראינה. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה, נצא לסיור הכרות עם העיר היפה. נתחיל בנסיעה לאורך נהר הדנייפר החוצה את העיר ונראה את גשריו הרבים. נגיע אל המרכז היפהפה של קייב ובליבו כיכר העצמאות בה נערכים כל האירועים והטקסים החשובים במדינה. נראה את עמוד העצמאות המתנשא אל על ואת המזרקות המעטרות את הכיכר. נמשיך לסיור ברחוב הראשי ונראה את מבני מוסדות השלטון לאורכו. נבקר בקתדרלה בעלת כיפת הזהב, מהיפות שבכנסיות של אוקראינה ונסיים בנסיעה בפוניקולר המקשר בין העיר ההיסטורית לעיר התחתית ומציע נופים מרהיבים של קייב ונהר דנייפר. בתום הסיור ניסע למלוננו, בו נשהה בלילות הקרובים.
 
יום 2 | קייב היהודית - באבי-יאר – מוזיאון הכפר
את חלקו הראשון של יומנו נקדיש למורשת היהודית המפוארת של קייב וסביבתה. נתחיל את סיורנו בבית הכנסת המרכזי, שם נשמע את סיפורה של אחת מהקהילות היהודיות העניפות ביותר בגולה. נמשיך ונראה את פסלו של שלום עליכם מבניה המפורסמים של העיר, ואף את ביתה של גולדה מאיר אשר נולדה בעיר. נצא את העיר לביקור ב"באבי יאר"- גיא ההריגה הנודע לשמצה, שם נראה את אנדרטת שבעת הקנים לזכר בניה של הקהילה היהודית שניספו בשואה. בחלקו השני של היום, נבקר במוזיאון הפתוח המתאר את חיי הכפר באוקראינה החקלאית. במוזיאון זה קובצו עשרות מבנים מרחבי המדינה ומתארים את כל אחד ממחוזותיה. נטייל במעלה הגבעה המוריקה בין בתי כפר וטחנות רוח, ונתרשם ממלאכות היד ועבודות האומנות שמכינים הכפריים. בתום הסיור, נשוב למלוננו בקייב.
יום 3 | קייב - ז'יטומיר - מנהרת האהבה - לבוב
ארוחת בוקר במלון לאחריה ניפרד מקייב בדרכינו מערבה אל עבר לבוב, העיר המודרנית והיפה השוכנת למרגלות הרי הקרפטים בקרבת הגבול הפולני. בדרכנו נעצור לביקור בז'יטומיר (Zhytomyr) עיר הולדתו של 'המשורר הלאומי' חיים נחמן ביאליק, והעיר בה התגורר ופעל מנדליי מוכר ספרים. נערוך סיור בו נראה את הכיכר המרכזית ואת בית הכנסת של העיר. נמשיך ונעבור דרך המרחב הכפרי של אוקראינה נחלוף על פני כפרים שבהם נדמה כי הזמן עצר מלכת. נעצור לביקור במנהרת האהבה - במקור היתה מסילת ברזל שהוסתרה בין עצים צפופים וכיום זוהי מנהרה ירוקה וטבעית, מהמקומות הרומנטיים באוקראינה כולה. לעת ערב, נגיע למלוננו בלבוב, בו נשהה בלילות הקרובים.
יום 4 | לבוב: העיר העתיקה - הרובע היהודי - סיור בתי קפה
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בלבוב (Lviv). העיר היפה בעלת הצביון היחודי נשתמרה לאורך השנים ואף ניצלה מהרס בזמן מלחמת העולם. בשל קרבתה לגבול עם פולין, העיר משמרת צביון פולני, מזיגה של תרבות נוצרית אורתודוכסית וקתולית. נסייר בין הסמטאות הציוריות של העיר העתיקה בואכה 'ריינוק'- הכיכר המרכזית של העיר. נראה את בית העירייה, בית האופרה והקתדרלה המרכזית, ונתרשם מהמבנים הארכיטקטוניים הנדירים, עדות מפוארת לאימפריה האוסטרו-הונגרית ששלטה בעיר. נמשיך לרובע היהודי בו נראה את בית החולים היהודי, בית הכנסת ושלט ההנצחה לשלום עליכם. בחלקו השני של היום, נצא לסיור מיוחד בעקבות בתי הקפה המסורתיים של לבוב, אשר נחשבת ל'בירת הקפה' של אוקראינה. בסיור נעבור דרך בתי הקפה העתיקים ונשמע את סיפוריהם המיוחדים ונחוש את האווירה המיוחדת שנשתמרה בהם.
יום 5 | הרי הקרפטים: קולומיה - צ'רנוביץ
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נחצה את הרי הקרפטים, ונעבור דרך דרכים פנורמיות מרהיבות, יערות עצומים וטבע מדהים האופייני לרכסי הקרפטים. נראה כפרים ציוריים בהם הזמן עמד מלכת, עגלות רתומות לחמורים, שוורים המעבדים את האדמה, ואורח חיים מסורתי שנשמר לאורך דורות. נעצור לביקור בכפר היפה קולמיה נערוך סיור ברחובותיה הקסומים ולאחר מכן נמשיך בנסיעתנו לעיר צ'רונוביץ השוכנת לגדות נהר הפרוט ובסמיכות לגבול עם רומניה. לאחר מכן נמשיך לסיור בעיר צ'רנוביץ המכונה "וינה הקטנה" בשל הארכיטקטוריה היפה של העיר שהיא פסיפס של סגנונות בניה מתקופות שונות. נראה מבנים בעלי חזות גותית מרשימה, ולצידם מבנים מהתקופה העותמאנית ואף הביזנטית. נתחיל את סיורנו בעיר ברחובה הראשי העמוס בתי קפה וחנויות, נלך לאורך המדרחוב עד לכיכר המרכזית שם נראה את מוזיאון העיר הבנוי בסגנון אר נובו. נמשיך אל בניין האוניברסיטה ונראה את משכן האופרה - מבנים מרשימים המעדים יותר מכל על עברה העשיר של העיר. נמשיך את סיורנו ונראה את בית הכנסת העתיק שהפך במרוצת השנים לאולם קולנוע ואף נותיר זמן לשיטוטים עצמאיים בסימטאותיה היפות של העיר.
יום 6 | : מז'יבוז' - ויניציה
לאחר ארוחת הבוקר ניפרד מאזור הקרפטים וניסע לעיר מז'יבוז', עירו של הבעל שם טוב מייסד תנועת החסידות. בדרכנו נבקר בעיירה קמניץ פודולסקי השוכנת על צוק גבוה על גדת נהר סמוטריץ. נראה את המבצר המרשים בעל תשע הצריחים החולש על כל האזור, נערוך תצפית אל העיר והאזור. מהמבצר נרד בדרך מרוצפת אבן אל הרובע הארמני. נראה את קתדרלת פטרוס ופאולוס ונספר את סיפורה המרתק ואת הסיבה בגינה לכנסיה יש צריח המועטר בפסל מריה. נבקר בבית הקברות היהודי שם נראה את קברו של הבעל שם טוב, נשמע את סיפור התפתחותה המופלא של תנועת החסידות ואת סיפורו חייו המרתק של הבעש"ט נשלים את סיורנו ונמשיך לויניציה בה נלון.
יום 7 | ויניציה - אומן - אודסה
ארוחת בוקר במלון ולאחריה ניסע לאומן – העיר שזכתה לפרסומה הרב בזכות העליה לרגל של חסידי ברסלב הבאים להשתטח על קברו של רבי נחמן נינו של הבעש"ט. נבקר בקברו של רבי נחמן ונלמד מעט על אורחות חייהם של תנועת החסידות ברסלב. לאחר מכן נבקר בפארק סופיה, מהפארקים היפים באירופה. הפארק נבנה כמתנה לרוזנת סופיה פוטוצקיה ע"י בעלה, נסייר בפארק הבנוי בסגנון יוני ולאחר מכן ניפרד מאומן ונמשיך בנסיעה לאודסה, פנינת הים השחור.
יום 8 | אודסה - תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא לסיור בעיר, נראה את מדרגות פוטיומקין שהתפרסמו בזכות הסצנה המפורסמת מהסרט "אוניית הקרב פוטיומקין" ונראה את פסלו של מושל אודסה אשר נמצא בראש המדרגות. נמשיך את סיורנו ונראה את בית האופרה המפואר הבנוי בסגנון בארוק מרשים. נתהלך במדרחוב דיריבסובקיה, נבקר ברובע היהודי שם נראה את בית הכנסת ואת בתיהם של שלום עליכם, ז'בוטינסקי, ביאליק ומשוררים יהודים נוספים. בתום הסיור, ובהתאם לשעת הטיסה, נותיר זמן פנוי לקניות בשוק או במדרחוב ולאחר מכן ניסע לשדה התעופה הבינלאומי של אודסה, לטיסה ישירה לתל אביב.
 
המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים הניתנים לשינוי.

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD