כאשר דלת אחת של אושר נסגרת - דלת אחרת נפתחת
אבל לרוב אנחנו מסתכלים על הדלת הסגורה, ולא מבחינים בזו שנפתחה עבורנו. (הלן קלר)
גישור גירושין

פירוק זוגיות נחשב למשבר השני בחשיבותו לאחר מוות. כדי לא להוסיף אש על הקושי ולפנות למלחמה בבית המשפט, רצוי לפנות לגישור. 

להמשך קריאה לחצו כאן

גישור משפחתי

משפחתולוגיה היא עניין מורכב. מטרת הפניה לגישור משפחתי היא כדי לא להגיע לבית המשפט ולגרום לקרעים שלא ניתן לאחותם לעולם.

להמשך קריאה לחצו כאן

גישור זוגי

במהלך הזוגיות עלולים בני זוג לגלות חוסר הסכמה בעניינים שונים הקשורים לדיני משפחה. מטרת תהליך הגישור הזוגי להביא את בני הזוג להסכמות ללא פירוק בטרם עת.

להמשך קריאה לחצו כאן

קבוצת תמיכה לגירושין

במהלך ההחלטה על הפרידה, בזמן הגירושין (אם בגישור או בבית משפט) ואף שנים לאחר קבלת הגט, מפגש עם אחרים בקבוצה, יכול לאפשר לך להתפתח, לגדול ולצמוח תוך כדי הבנה מי את/ה, מה את/ה שווה, מה אתה יכול/ה ולאן את/ה רוצים להגיע.

להמשך קריאה לחצו כאן

גישור אחרי גירושין

הגירושין מסיימים את הזוגיות אבל לא את ההורות. עקב כך, ייתכן כי במשך השנים שלאחר הגירושין יתגלעו בין ההורים אי הסכמות חדשות בנוגע להורותם. במקום לפנות לבית המשפט כדאי לפנות לגישור ולסגור עניינים אלו באופן עצמאי.

להמשך קריאה לחצו כאן

ייפוי כח מתמשך

כיום אין צורך לחכות לירידה בתפקוד הפיזי ו/או המנטלי המונע מהאדם לטפל בענייניו, כדי להסדיר לו אפוטרופוס. אדם בהיותו צלול יכול לקבוע מראש מי ימונה למיופה הכח המתמשך שלו, שידאג לענייניו כאשר לא יהיה בכוחו לטפל בהם עוד בחייו.

להמשך קריאה לחצו כאן

היתרונות שלנו

אין ספק כי השילוב בין ניסיון, מיומנויות וידע מעולם העבודה הסוציאלית יחד עם ידע מהעולם המשפטי וניסיון גישורי הוא שילוב מנצח. אבל הוא לא הסיבה בגללה תבחרו אותי או כל מגשר אחר.

הסיבה בגללה תבחרו מגשר לקוחה מעולם המדעים והיא כימיה. לדעתי, באין כימיה בין המגשר למגושרים ההסתברות להצלחת הגישור פוחתת.

המגשר מלווה את המגושרים באחת התקופות הקשות בחייהם, תקופה משברית בהגדרתה. הוא יושב יחד איתם באותו חדר ומסייע להם לפתוח פצעים מוגלתיים ולקבל החלטות משמעותיות לגבי עתידם ועתיד ילדיהם וזה כואב, אפילו כואב מאוד. בלי שיש חיבור בין המגושרים למגשר הכולל יחסי אמון, אין טעם להתחיל בתהליך.

כדי לבדוק את מידת ההתאמה בין המגושרים למגשר אני מזמינה את הפונים אלי ומתעניינים בגישור לפגישת היכרות ראשונה ללא תשלום. בפגישה זו אני מסבירה על תהליך הגישור ואיך אני רואה את התהליך הגישורי, אנחנו קוראים ביחד את הסכם הגישור בין המגשר למגושרים, ובני הזוג או בני המשפחה יכולים להחליט במקום או לאחר מכן באם הם רוצים להתגשר אצלי.

צרו קשר