הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טינדר

טינדר

אם השם טינדר (Tinder) לא נשמע לכם יותר מדי מוכר, כנראה שהאנשים סביבכם לא נועזים מספיק. אפליקציית ההכרויות טינדר הושקה בשנת 2012 והפכה לאחת האפליקציות החמות ביותר בתחום ההכרויות והדייטינג ומתאימה לבעלי חשבון בפייסבוק המחפשים קשרים חד פעמיים אך גם להכרויות לקשר רציני וארוך טווח, ולמשתמשים שרוצים להכיר בקלות ובמהירות. טינדר היא כאמור אפליקציית הכרויות שלמעשה תסייע לכם לשבור את הקרח ולעבור את השלב הראשוני של הצהרה על משיכה פיזית אחד לשני. באופן טבעי, ככל שתדרגו יותר פרופילים שונים, יהיה לכם סיכוי גדול יותר להשיג דייט. באפליקציה משתמשים גולשים רבים מכל העולם, ומאז שהגיעה לישראל הפכה לאחת האפליקציות הפופולאריות ביותר בתחום ההיכרויות ובה אפשר למצוא משתמשים בכל הגילאים, רווקים, רווקות, גרושים וגרושות, אך משמשת גם להכרויות לנשואים ונשואות. עד עכשיו טינדר אמנם זכתה להצלחה לא קטנה, אך הייתה מוגבלת כיוון שהייתה רק גרסה לאייפון אך מעכשיו יוכלו גם משתמשי אנדרואיד ליהנות מאפליקציית ההיכרויות טינדר.

 

 
 

טינדר – איך זה עובד ?

אפליקציית טינדר היא כיפית ונוחה לשימוש והמפתחים הצליחו להפוך את תהליך ההכרויות והחיפוש אחר ההתאמות למשחק, בשיטה פשוטה וידידותית, המציגה לכם תמונה של בחורה/בחור לפי העדפתכם המינית, באזורכם, כולל גיל, תחומי עניין, וחברים משותפים . אפליקציית ההכרויות TINDER מיועדת כאמור לבעלי חשבון בפייסבוק ולמחפשי קשרים מזדמנים (סטוצים) וקצרים בעיקר. אפליקציה זו מתחברת עם ההרשמה לפרופיל הפייסבוק של המשתמש  ושואבת מספר תמונות פרופיל ונתונים אישיים כגון שם,גיל,תחומי עניין, חברים משותפים. מכאן טינדר עובדת בשיטה פשוטה וידידותית למשתמש, ומציגה לכם תמונה של בחורה/בחור לפי העדפתכם המינית, באזור שלכם (מבוסס GPS), כולל גיל , תחומי עניין משותפים והחברים המשותפים לשניכם. בשלב הזה מופיעות אך ורק תמונות  המשתמשים ולא פרטיהם הנוספים.  מה שנשאר לכם זה רק  להחליט אם תרצו להכיר אותה או לא, על ידי לחיצה על אחד מתוך שני כפתורים: כפתור "לייק/לב ירוק" או כפתור "לא". החלקתם אצבע לימין – אישרתם; החלקתם לשמאל – פסלתם. שניכם החלקתם לימין – בינגו סיכוי להכרות, ואז תחשפו לפרטים נוספים  שיכולים לעזור בתהליך ההכרויות ובהחלטתכם האם להמשיך לדייט  וכמובן  אפשרות להתכתב במערכת ההודעות של טינדר, ומשם השמיים הם הגבול...
המרכיב החשוב להכרויות בטינדר (בניגוד להכרויות באנוניפיש או הכרויות בפייסבוק למשל) הוא הידידותיות שלה לנשים המשתמשות באפליקציית ההכרויות , כאשר טינדר נועדה לבטל לחלוטין הטרדות והצקות שבנות ונשים סופגות באתרי היכרויות. בטינדר לא ניתן להציק כיוון שהן אלה שבוחרות ומאשרות עם מי הן רוצות לדבר.
אם אתם רוצים להכיר בת זוג/בן זוג לקשר רציני,זוגיות ואהבה, או אולי אפילו סטוץ או קשר דיסקרטי, תוכלו למצוא היום לא מעט אתרי הכרויות או קבוצות בפייסבוק בהם תוכלו להכיר ולמצוא את הקשר שאתם מחפשים. לצד אפשרויות אלו, ישנן כיום גם אפליקציות להכרויות בטלפון, שמציעות בדיוק את אותו הדבר ומאפשרות לכל אחד לאתר את בן או בת הזוג שבו הוא מעוניין.  חשוב לדעת: מכיוון שמדובר באפליקציה להכרויות במיוחד למטרות סטוצים ומפגשים חד פעמיים, חשוב, ולפני שנחשפים באופן מלא, לתאם ציפיות ולוודא שכל אחד מהצדדים בעל כוונות זהות. כך ניתן להמשיך הלאה ולממש את הרצונות, שלשמם נוצר הקשר. 
כאשר מדברים על שיטות ההיכרויות של העולם המודרני טינדר היא האפליקציה אשר מובילה את השיח. בניגוד לאתרי הכרויות אשר מנסים לעזור לך לאתר את האנשים הנכונים ביותר עבורך לקשרים ממגוון סוגים, טינדר מצמצמת את הסינון הראשוני למראה.
האפליקציה פופולארית מאוד אך נדמה שהשימוש שלה במדינות רבות, ובייחוד בישראל, סטה מהמטרות העיקריות של האפליקציה. במקור, טינדר הייתה אפליקציה לחיפוש סטוצים אך, כיום ישנם משתמשים רבים אשר מחפשים דרכה קשר רציני ואף ישנם כאלו המחפשים להכניס מגוון רחב של קשרים חדשים לחייהם.
 
 

האם טינדר היא אפליקציה לסטוצים או לקשר רציני?

מכיוון שהסינון הראשוני אשר מתאפשר לך באמצעות טינדר הוא מראה, קשה לדעת אילו ציפיות יש לצד השני מהקשר. במקרים רבים, מצב זה מוביל לתסכול אצל משתמשים אשר מחפשים אחר סטוצים וכאלו אשר מחפשים אחר שותפים אמיתיים לחיים. טינדר אפליקציה אשר מאפשרת לנהל שיחות באמצעות הצ'אט אך הממשק הבסיסי שלה הוא סימן נוסף לכך שהיא לא תוכננה בכדי לספק את הכלים לסינון מקפיד של המועמדים לקשר רציני.
העובדה שטינדר אפליקציה פופולארית מאוד הובילה למצב בו היא מותקנת בטלפונים חכמים רבים. הנגישות הזו של האפליקציה וההרשמה המהירה בה מושכות משתמשים המחפשים מגוון רחב של קשרים למרות שהם מודעים לכך שזו היא לא המטרה הראשית של האפליקציה. לעיתים השימוש באפליקציה מוביל לתסכול וויתור על חיפוש אחר בן או בת זוג בעזרת פלטפורמה חכמה ולעיתים הוא מוביל להבנה שיש ברשתות האלו כוח רב ולשימוש באתר ההיכרויות הנכון.
בין אם מטרת החיפוש שלך היא קשר רומנטי ארוך, רומן סוער או הגשמת פנטזיות, בעזרת שימוש בפלטפורמה הנכונה הדרך להגשימה יכולה להיות במרחק קליקים ספורים ממך. בכדי להבין איזו פלטפורמה מתאימה לך, יש להבין מה הכלים בפלטפורמה מאפשרים לך ללמוד ולהגיד להתאמות פוטנציאליות ומה הסינון הראשוני. ככל שהפלטפורמה תתאים יותר לצרכים ולציפיות שלך, כך יעלו סיכויי ההצלחה שלך.
 

מה היתרונות והחסרונות של טינדר מול אתרי הכרויות?

בעידן של היום כבר לא צריך להכיר את החצי השני שלנו ברחוב, בפאב השכונתי או במסיבה, היום אפשר פשוט להכיר את החבר או החברה הבאים שלנו בטינדר, אפליקציית ההכרויות הגדולה ביותר בישראל. אפליקציית טינדר היא כיום הדרך הבטוחה והפשוטה ביותר להכיר בני או בנות זוג, בדפדוף פשוט ומהיר אנחנו יכולים להחליט האם הגבר או האישה בתמונה נראים לנו והאם אנחנו רוצים להמשיך ולשוחח איתם או שלא. האפליקציה המבוססת על GPS, מאפשרת לאתר בני זוג פוטנציאלים לפי קירבה גאוגרפית ומרחק בפועל, התחילה כאפליקציית סטוצים, אך כיום משמשת גם למציאת קשר רציני.

לא רק בשביל האהבה – גם בשביל הריגושים: אפליקציית הכרויות טינדר נועדה כמובן לסייע לכם בהכרות של האהבה הבאה שלכם אבל גם אם לא תכירו את האישה או הבעל שלכם באפליקציה תוכלו ליהנות מדייטים מהנים ולא מעט ריגושים. הדרך למציאת האיש או האישה שייכנסו לנו ללב לא פשוטה, בדרך אנחנו נעבור גם לא מעט בחורים ובחורות שפחות עושים לנו את זה אבל מי אמר שלפחות לא נוכל ליהנות גם מהם? אפליקציית הכרויות טינדר זו הדרך שלכם גם להמשיך ולחלום על הנסיך על הסוס הלבן או הנסיכה הקסומה שמחכים לכם וגם ליהנות מהדרך אליהם.
 
אחת הבעיות הגדולה ביותר של רובנו היא המגע הראשוני או יצירת הקשר הראשוני. למשל בחור שמחכה בתחנת האוטובוס ומבחין בבחורה נאה שממתינה לידו, רוב הגברים חסרי אומץ פשוט לגשת לבחורה ולומר לה שהיא מוצאת חן בעיניהם. במקום לנסות להמציא את הגלגל עם משפטי פתיחה נדושים ומשעממים אתם יכולים פשוט למצוא את אותה הבחורה בטינדר ועל הדרך גם למצוא עוד עשרות אלפי בחורות אחרות שאחת מהן יכולה להיות האחת.
 
טינדר זו פלטפורמה נהדרת עבור כולם - ובעיקר עבור הביישנים או הביישניות שבינינו. מסתובבים בתוכנו בחורים נפלאים ובחורות חמודות שפשוט לא מצליחים להכיר ולא מצליחים למצוא דייטים רק בגלל שהם מתביישים, הטינדר עוזר לכולנו להתגבר על הביישנות והרי ברור שדרך המסך הרבה יותר קל להתחיל עם אנשים. בזכות אפליקציית הכרויות טינדר זוגות רבים יושבים עכשיו מול הטלוויזיה או מטיילים ברחוב ומרגישים מאוהבים, זה בהחלט יכול לקרות גם לכם.
 
 
 

הכרויות סקס וסטוצים בטינדר

סקס מזדמן הוא כיפי אך, במדינת ישראל השמרנית יחסית למדינות אחרות, יותךר מאתגר להכיר פרטנרים למטרת סקס נטו. אף על פי שאפשר למצוא דרך טינדר סקס לנשים, גברים, לסביות וגייז, (אם כי אלו יעדיפו את השימוש באפליקציית גריינדר) תהליך החיפוש יכול להיות ארוך ומתיש. בין כל המשתמשים והמשתמשות אשר מחפשים קשרים ארוכים לבין כל המשתמשים הלא פעילים, לעיתים לחפש סקס דרך טינדר יכול להוציא את כל החשק. אף על פי שאפליקציית טינדר התחילה כאחות של הגרינדר הייעודית למציאת סקס מזדמן במהירות, כיום המשתמשים והמשתמשות בה מחפשים דברים רבים ומגוונים.
כמובן שיש חלופות לאפליקציית טינדר סקס באינטרנט כגון אתרי הכרויות סקס רבים אשר קוראים לגברים ונשים המחפשים סטוצים וסקס מזדמן להירשם, להכיר זה את זה ולחלוק חוויה מינית אשר תשאיר את כולם מסופקים. חיפוש אחר סטוצים בכמה אתרים ואפליקציות יכול לייעל את החיפושים שלך בצורה פנומנלית ולעזור לך להגיע לכמה שיותר שותפים מיניים רלוונטיים וליצור חוויות שתמיד יישארו איתך. מומלץ מאוד להסתכל על האפשרויות שכל פלטפורמה מספקת, לבחור בקטגוריות הנכונות ולנסות אתרי הכרויות סקס חינם לפני שמוצאים כרטיס אשראי.
למצוא בעזרת טינדר סקס זה לא מדע מדויק אך, ניסיון והתמדה ייקחו אותך רחוק לרוב מהיר יותר מאשר הכרויות באתרי הכרוית סקס. הדבר החשוב ביותר הוא לא להתייאש, לקרוא את הפרופילים של הגברים או הנשים ולאשר רק אנשים רלוונטיים. עבודה בצורה כזו תאפשר לך להגיע לכמה שיותר התאמות רלוונטיות ולחסוך בלייקים המוגבלים אותם טינדר מספקת לכל משתמש בכל יום. לאחר שהכרת את הפלטפורמה של טינדר לא אמור להיות רחוק ממך הסקס אך, אם יש לך קוצר בזמן יש לשלם למנוי ובכך לקבל עדיפות להתאמות רלוונטיות ולהוריד את ההגבלה של מספר הלייקים. כאשר מחפשים בעזרת טינדר סקס בחו"ל מומלץ לשלם עבור מספר לייקים לא מוגבל ולנצל את מלוא הפוטנציאל של החופשה שלך.
 

טינדר לנשואים – להחליק ימינה בלי לשבור את המסגרת

האם מומלץ השימוש בטינדר לנשואים? היכן אנשים נשואים יכולים להכיר למטרות של רומן או חילופי זוגות? האם ישנם אופציות אחרות להכרויות לנשואים ונשואות?   חיי הנישואים לצד שחיקת השגרה יכולים לצבוע את כל חייך בצבע אפור ולמשוך אותך למטה. למרות שלסקס יש את הכוח להחזיר מעט צבע לחייך, לא לכל הנישואים יש כוח לסקס. בין אם יש לך צורך במציאת צלע נוספת לרומן או בחוויה אשר תרענן את חיי הנישואים שלכם, ישנם אתרי הכרויות רבים בעלי קטגוריות המתאימות במיוחד לצרכים הספציפיים שלך. למרות שאין אפליקציית טינדר לנשואים אשר מגדירה את עצמה כייעודית להיכרויות של אנשים נשואים, ניתן למצוא מגוון אתרי היכרויות לסטוצים דיסקרטיים או רומנים מתמשכים.
המטרה של פלטפורמות טינדר לנשואים היא לאפשר לאנשים הנמצאים בתוך מערכת נישואין בלתי מספקת למצוא שותפים מיניים בדיסקרטיות ובקלות. אפשר לתאם זאת עם בני הזוג הקבועים (נישואים פתוחים) כמובן ובכל אופן, גם אם יש הסכמה הדדית לפתיחת הקשר להתנסויות אחרות, פתיחות גמורה היא לא תמיד רעיון טוב וכאשר ברצונך לצאת מחוץ לגבולות הנישואים שלך, מומלץ מאוד להשתמש בסיסמאות מורכבות, לפתוח חשבון מייל פרטי נוסף ולגלוש לאתרי ההיכרויות רק בחלונות של גלישה פרטית. הודות לפלטפורמות ייעודיות והתקדמות טכנולוגית, ניתן כיום להכיר ולחוות בדיסקרטיות מוחלטת וללא כל חשש.
כאשר מדובר באפליקציות כגון טינדר לנשואים אשר מחפשים אחר חילופי זוגות ישנה בעיה, הפלטפורמות האלו מיועדות ליחידים. זוגות נשואים אשר מחפשים אחר הפרטנרים לערב של חילופי זוגות יחסכו בזמן רב בעזרת שימוש בפלטפורמות בעלות קטגוריות ייחודיות לזוגות נשואים המחפשים אחר חילופי זוגות,למטרות אלו ניתן כאמור להעזר באתרי הכרויות סקס וסטוצים, קבוצות הכרויות בטלגרם, פורום סקס, קבוצות ווצאפ ועוד.
למרות שהטכנולוגיה התקדמה רבות בשנים האחרונות, פלטפורמות כגון טינדר לנשואים מהוות נקודת תורפה. האבטחה של הפלטפורמות רלוונטית בעיקר לפריצות מבחוץ ואנשים אשר יוצאים מחוץ לגבולות הנישואים צריכים לפעול בצורה חכמה. היכרות בין שני אנשים נשואים אשר מחפשים לחוות מחוץ למסגרת הנישואים היא אידיאלית מכיוון ששניהם יבינו את המחויבות אחד של השנייה לרומן, לנישואים ולחיים אשר נשארים מאחורי הדלת הסגורה.
 
 

טינדר הכרויות 

אתם מסתכלים על הקולגה שלכם לעבודה, על ההוא שמתאמן איתך בחדר הכושר, על המוכר החתיך בחנות הבגדים או על הקופאית הסקסית בבית הקפה או על זאת שרוקדת לצידך במועדון אבל אף פעם אין לכם אומץ לגשת ולהתחיל איתם את סיפור האהבה שכבר רקמתם לעצמכם בראש? או שאתם פשוט ביישנים מדי ולא יודעים איך להתחיל עם בחורה או איך להכיר בן זוג, כשמדובר בטינדר הכרויות דרך אפליקציית הכרויות חינמיות שמבוססת לווין, זו למעשה הדרך של ימינו להתחיל עם הגברים או הנשים שעושים לנו את זה במיוחד מבלי להרגיש לא בנוח. אז איך עובד הטינדר? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לסמן האם אתם מאשרים והאם אהבת את התמונה של הגבר או האישה שלפניכם במסך, אם גם הצד מאשר אתכם אז יש התאמה ואז זה אומר ששני הצדדים חיפשו את המגע הראשוני בדיוק באותה מידה וכך נוצר סוג של שידוך.
 
טינדר - להכיר את הגבר שלך בלחיצת כפתור:  לפעמים אנו מגיעות למצב שכבר נמאס לנו מגברים, נמאס לנו מהמשחקים ונמאס לנו מההתנהגות הילדותית של רוב הגברים ואנחנו פשוט מחליטות לוותר על כל עניין הזוגיות. אז בכל הקשור לטינדר הכרויות לגברים מאפשרת לך להגיע אל מגוון רחב של גברים בלי שום מאמץ, כל מה שעלייך לעשות זה לעבור על תמונות של גברים מהאזור שאת בוחרת ולבחור את מי שמתאים לך. היופי של טינדר הכרויות הוא שאם אותו גבר שאת אהבת את התמונה שלו יסמן אותו דבר גם לתמונה שלך יש התאמה וזו הזדמנות להכיר יותר לעומק. נגמרו הימים שהיית צריכה להתלבש, להתאפשר, לחפוף, להסתפר, להריח טוב ולצאת לפאב השכונתי כדי להכיר גברים, היום הכל קורה בלחיצת כפתור אחת.
 
טינדר - להכיר את האישה שלך בלחיצת כפתור:  אנחנו הגברים לא מחפשים יותר מדי קיטש ובואו נודה על האמת לא כל כך מתלהבים מהסיפורים הרומנטיים של ההיכרויות. אנחנו בסך הכל רוצים להכיר את האישה של חיינו בדרך רגילה ופשוטה ובהחלט אפשר לומר שהיכרות נשים בשיטה של טינדר הכרויות נוצרות באותה הדרך הפשוטה שחיפשנו. בעזרת מעבר מהיר וקליל על תמונות של בחורות אנחנו יכולים להשיג לעצמנו דייט עוד הערב ואם לא הלך אז בזבזנו ערב אחד בחיינו שלא השקענו שום מאמץ כדי להשיג אותו. ואם זה כן הצליח אתם שואלים? אז השגתם את האהבה של החיים שלכם בלחיצת כפתור - בזכות טינדר הכרויות הפכו למשימה קלה מאי פעם!
 

חוויית הטינדר שלי - כתבה רביק נביפור

זהו, הגיע הרגע.
הגיע הזמן לחזור לעולם הדייטים! הולי שיט, דייטים!!!!! איך עושים זאת בכלל?! 
לקחתי נשימה עמוקה, מרחתי אודם לבשתי שמלה, קיבלתי התקף חרדה,  נשמתי לתוך שקית נייר והתעלפתי על הספה.במקביל גם מרחתי את המסקרה מתוך יאוש ...
מי ייקח אותי ככה??? שק בלאגן ובליל רגשות. שקעתי ברחמיי העצמיים אך אל יאוש יש תקווה...
 
לכל אחת יש חברה רווקה ...
זאת היפה המוצלחת, שמסובבת גברים על הצלחת, שמורחת בדוך ולא בסיבוב, שיודעת על כל המי ומה, ומזדיינת בכל ימות השנה. נושמת עמוק, מתעלה על עצמי ומתקשרת לבקש הכוונה.
היא קולטת אותות מצוקה שיוצאים ממני . מרגיעה ומכריזה "את לא מוכנה!"
מה לא מוכנה מה?? מרחתי אודם , לבשתי שמלה! אני פאקינג בודדה ! אני מוכנה! ... לא?!
היא מלטפת , מרגיעה ומסבירה לי שהיום הכל וירטואלי בדיוק כמו השיחה שלנו היא צורחת לאוויר כל מיני שמות של אתרים , על הדרך נזכרת בסיפורים שלה עם הגברים אני יושבת מול מחברת מסכמת בלהיטות.
 
התוצאה:  אתרי הכרויות זה להיט, הכרויות בפייסבוק זה ה-דבר, והכרויות בטינדר  -זיון מובטח.
 
היא שולחת קישורים ומאחלת לי הצלחה ומזכירה לי שאם בחרתי טינדר שלא אשכח להוריד שערות מהמפשעה.
 
פותחת מחשב , שולפת את עצמי מהשמלה ולובשת חולצת סוף מסלול של האקס, מביטה למפשעה, מצבה תקין ומרוט, מסמנת לעצמי וי וטופחת על השכם. בוחרת בטינדר, כי בינינו אין כמו למצוא זיון כדי לחדד את המחשבה על האהבה הרצויה.
 
פותחת כרטיס...נכנסת להגדרות:
 
גברים בגיל סביר למשל מגיל 35-50 רגע גם נשים.. לאאא מה פתאום אולי כן? בעצם למה לא? יאללה נשים שיהיה בכיף אולי עוד אפתיע את עצמי. 
 
מרחק?
כמה זה בקילומטרים מכאן עד ל.... לזיון מוצלח?  לדעתי אין מרחק שיפריד אותי מהאהבה או שקר כלשהו ותאכלס אני מספיק שווה את זה.... שיתאמץ !
 
זהו אני מוכנה!
מדפדפת בין אנשים
 
הנה השכנה.... איי איי איי יא זונה את מתהוללת... כמה תמונות היא העלתה... מלמעלה הצטלמה ככה לא רואים את כל השומנים שהיא צברה. מפרגנת בכיף באהבה.
 
אוי הוא חמוד לייק לייק לייק פחחח מחפש קשר רציני.. זה הכי משפט בשביל להשכיב בחורה לא ,לא, לא, לאאאא, גם אתה עוף מפה...
 
אוייי כמה כלבים חמודים... אבל למה אין לך תמונות פרופיל?
 
נקסט אחותי קצת פחות חתולים ויותר זיונים ... זה בריא לעור הפנים - נ-ק-ס-ט שאלוהים יעזור למה אתה מצטלם ערום {ניחא הייתה חבילה שווה}?  הבא בתור בבקשה! איזה משחק כיפי ומגניב
 
רגע... יווווווו הנה הוא.. הבעל של ההיא... יווו איזה בן זונה... מצלמת מסך זו אחלה רכילות עם השכנה שחוגגת וממשיכה .
 
היי זה מצפצף הדבר הזה... יש לי התאמה זוגית ...
אוי הוא חמוד ! נראה טוב, גבוה, סטטוס תקין... הוא לא גר כזה רחוק רק 9849372979 ק"מ ממני פותחת שיחה..
"היי .. "  אני שולחת בביישנות
"ממצב נשמה?"  הוא עונה לי תוך שנייה.. {נשמה? מי נשמה?}
"עז מהיפה את?"  אני מביטה על המשפט ומנסה להבין אם הוא רועה צאן?
"את ארבה זמן באתר אזה?"  הוא ממשיך ושואל (אוי הוא טיפש.. כמה טעויות כתיב..)
"זה לא אתר  זו אפליקצית הכרויות..."  אני כזו מתנשא חחחחחח
"שנונה את" הוא עונה
לא מצחיק בכלל, ואפילו לא שנון לא מזדיינת איתך! גם להזדיין צריך רמה!
בורחת מתעלמת נעלמת מתאדה

מאוכזבת מביטה בשעון, אוי כבר חצות... נכנסת למיטה מתכרבלת בשמיכה.
אל דאגה אין הרבה מקום בשבילך זה אני האגו והאכזבה שוכבים יחד במיטה .
עולם הדייטינג זה מרגש כל כך, טינדר OUT , מחר נלך על משהו חדש
 
לסיכום: אהבה אולי לא תמצאו בטינדר, אבל אתם בהחלט יכולים להשיג דייט לסוף השבוע הקרוב
שיהיה בהצלחה
 
 
22/04/2024

צוות האתר מאחל לכולם, חג פסח שקט ושמח ותפילה שכל החטופים יחזרו כבר הביתה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD