הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

אשלי מדיסון


קישורים לאתרי הכרויות סקס מומלצים :  זבנג    |  בוגדות  |  אשלי מדיסון   |


אשלי מדיסון - אתר הכרויות סקס לנשואים ונשואות

סקירת אתר: אשלי מדיסון (Ashley Madison) הוא אתר הכרויות סקס בינלאומי שלאחרונה חנך את הגרסא הישראלית בעברית ורושם הצלחה רבה עם למעלה מ 100,000 ישראלים וישראליות שנרשמו לאתר בחיפוש אחר סקס דיסקרטי מרגש. האתר פתוח לרווקים ורווקות, גרושים וגרושות, נשואים ונשואות ומיועד להכרויות למבוגרים בלבד בגילאי 18 ומעלה. 
האתר מהווה פלטפורמה להכרויות דיסקרטיות, והוא כיום המותג המוביל בתחום הבגידות והכרויות לנשואים ונשואות, כאשר המוטו של האתר הינו : החיים קצרים - נהל רומן (Life is Short. Have an Affair) !!!  
בכל יום נרשמים לאתר אשלי מדיסון אלפי גברים ונשים, כל מה שצריך לעשות הוא להרשם לאתר ואולי תהנו מריגושים חדשים עוד הערב...

להצטרפות חינם לאתר אשלי מדיסון - ליחצו כאן

אשלי מדיסון
 

באנר זבנג סטוצים
 

אתרים מומלצים נוספים להכרויות סקס:

  • זבנג - אתר הכרויות סקס דיסקרטי, מומלץ כיום כאתר הכרויות הסקס הישראלי הטוב ביותר לחיפוש סטוצים והכרויות דיסקרטיות. באתר ההכרויות זבנג תמצאו כל מה שאתם מחפשים בתחום הכרויות הסטוצים: הגשמת פנטזיות, סטוצים, ריגושים ושבירת שגרה, רומן קליל, כייף ודיסקרטי, חילופי זוגות, שלישיות, אורגיות, שוגר דדי, משחקי שליטה, סקס מזדמן, הכרויות ללסביות, דו מיניות ועוד. להרשמה חינם ליחצו כאן
  • בוגדות - אתר הכרויות סקס דיסקרטיות, סטוצים והגשמת פנטזיות בדיסקרטיות מוחלטת. באתר בוגדות רשומים אלפי  חברים המחפשים סטוצים מרגשים וסקס דיסקרטי מזדמן להכרויות סטוצים, וכל הכרות למטרת סקס והגשמת פנטזיות להרשמה חינם ליחצו כאן

אשלי מדיסון - הכרויות סקס

באתר תוכלו להנות ממאגר עצום של גברים, נשים וזוגות להכרויות למטרת סקס, אם זה לסטוץ חד פעמי ומין מזדמן או לקשר של יזיזות מרגשת, הגשמת פנטזיות מכל מה שרק בא לכם, שבירת שגרה, ריגושים והרבה פרפרים, או לרומן דיסקרטי והכרוית לנשואים ונשואות שמחפשים להנות ולהתרגש בלי לשבור את המסגרת הקיימת ולפרק את החבילה. אם בא לכם משהו קצת יותר מרגש ונועז, תוכלו להתנסות בשלישיות עם זוגות שרוצים לצרף גבר/אשה, אורגיות, בי סקס, משחקי שליטה, מין מרובה משתתפים, חילופי זוגות, סקס תמורת תמיכה כספית ומלכות בתשלום (לחובבי הז'אנר), שוגר דדי, קוגריות (נשים מבוגרות שמחפשות גברים צעירים), חתיכים וחתיכות מילפיות,  וכמובן גם הזדמנות להכיר נשים נשואות שמתגעגעות לריגוש, לחיזור ולסקס איכותי. באתר תוכלו להכיר נשים רוסיות שמחפשות סטוצים, נשים אתיופיות, ואפילו עובדות זרות (פיליפיניות ותאילנדיות) שמחפשות קצת ריגושים עם גברבר מקומי. רוצים קצת יותר אקסטרים? קוקסינלים, קוקסינליות, טרנסג'נדרים ועוד הפתעות. אז אם בא לכם סטוצים מרגשים וקשר דיסקרטי להגשמת פנטזיות...אשלי מדיסון זה האתר עבורכם.
 
הכניסה לאשלי הכרויות פתוחה כאמור לגברים, נשים וזוגות בגילאי 18 ומעלה, פנויים, פנויות, נשואים, נשואות, גרושים, גרושות,פרודים, פרודות, רווקים ורווקות, מכל הארץ,  לצורך מימוש פנטזיות ומפגשים  דיסקרטים. השימוש באתר מיועד לכל מי שרוצה להוסיף ריגוש מבלי לפרק את המערכת הקיימת. באתר תוכלו להכיר אנשים עם פנטזיות ותשוקות כמו שלכם, להגשים את חלומות הכמוסים שלכם ולתבל את החיים בטעמים מענגים ומספקים. מלבד השימוש בו כאתר הכרויות סקס, הוא כולל מאפיינים של רשת חברתית ולכן ניתן לנצל את הפלטפורמה לטובת יצירת קשרים למטרות רומנטיות ואחרות. מאז השקתו בשנת 2001 הספיק האתר לצבור פופולאריות רבה ונכון להיום הוא נמצא במקום גבוה בדירוג אתרי ההכרויות למבוגרים.

אשלי מדיסון  - סקס אינה מילה גסה כאן

כאן כולם מבינים בדיוק מה אתה מחפש, בלי משחקים, רמזים וסיסמאות. הקונספט שמאחורי אתר אשלי מדיסון נשען על הבנה מצוינת של ההרגשה של זוגות רבים הנשואים כבר תקופה מסוימת, לאחריה המשיכה וההתרגשות יורדים, אין יותר פרפרים בבטן או תשוקה חזקה. האתר מציע לך את האופציה להתעורר לחיים מחדש ולחוות את כל הריגושים שחווית לפני הנישואים. שימו לב: פו"פנאי הינו אתר הכרויות לקשר רציני בלבד ופתוח לפנויים ופנויות בלבד. ההרשמה לאתר אסורה לנשואים ונשואות שמחפשים סקס וסטוצים. אם אתם מחפשים סקס מזדמן, סטוצים, ריגושים, התנסויות והרפתקאות...אתם מוזמנים לנסות את האתר אשלי מדיסון
 
 

המקום להכרויות לנשואים ונשואות

אשלי מדיסון הוא האתר המפורסם ביותר כיום למפגשים דיסקרטיים לנשואים ונשואות. מעולם לא היה קל יותר להכיר גברים נשואים ונשים נשואות למטרת קשר סקס דיסקרטי. באתר מבטיחים שתמצאו את השותף המושלם לרומן בעזרת חבילת "התחייבות לרומן". מרבית הגולשים באתר הם כאמור נשואים ונשואות שרוצים להנות מאתר הכרויות סקס איכותי ודיסקרטי הנחשב למפורסם ולמוביל עבור הכרויות לנשואים והוא האתר המוצלח ביותר למציאת רומן ושותפים לבגידה. נהלו רומן באשלי מדיסון עוד היום. האתר נהיה כבר מזמן שם דבר בעולם ההיכרויות הדיסקרטיות בארץ ובמיוחד ברחבי העולם, ווא מותג בפניי עצמו, עם 54 מליון משתמשים מרחבי העולם, ומאות אלפי ישראלים, המעוניינים להכיר פרטנר מחוץ למעגל הנישואים, מבלי לפרק את המסגרת הקיימת. ההצטרפות לאתר אשלי מדיסון ולאפליקציה פתוחה לגילאי 18 ומעלה, פנויים ופנויות, נשואים ונשואות שרוצים להוסיף ריגוש דיסקרטי לחיים מבלי לפרק את החבילה הקיימת (לבגוד מבלי להתפס),אך כמובן שגם גרושים וגרושות,פרודים ופרודות, רווקים ורווקות מוזמנים להצטרף ולהנות, כמו גם זוגות נשואים שמעוניינים בהכרויות לחילופי זוגות או לצירוף לשלישיה (למשל זוגות שמחפשים גבר או זוגות שמחפשים בחורה לשלישיה לוהטת) או לזוגות ביחסים פתוחים ופוליאמורים שרוצים לגוון למימוש פנטזיות ומפגשים  דיסקרטיים. בכל מקרה חשוב לזכור להתנהל בדיסקרטיות וכמובן בכבוד הדדי. אגב, אשלי מדיסון מזמן לא רק אתר הכרויות לנשואים, הוא הרבה מעבר. ניתן למצוא באתר אפשרויות כמו היכרות לצורכי טיול, בניגוד לאפליקציות סטוצים שמטרתן היא הכרויות סקס נטו.  עוד אופציה נחמדה מאוד שאפשר למצוא באתר ההכרויות אשלי מדיסון, זו האפשרות לשלוח הודעה אוטומטית לאנשים ששלחו לך הודעות קצרות או קריצות (שזו הדרך של חברים מסוימים באתר להתחיל שיחה ללא שיחה, אלא רק לתת לך לדעת שהם חושבים עלייך)ופיצ'רים נוספים בסגנון. אופציות כאלו יחסכו לך זמן יקר ויעזרו לך לנהל את החשבון ואת הפניות שלך באופן אפקטיבי.
 
כמה קליקים ויש לך ערב מעניין במיוחד: אתר הכרויות הסקס לנשואים ונשואות (ולא רק) אשלי מדיסון, מציע לך מגוון ענק של פרטנרים פוטנציאלים לסקס וריגושים. האתר מיועד לכולם, גם אם חשבת פשוט לפלרטט עם פרטנר פוטנציאלי רק כדי להרגיש את ההתרגשות הזו בגוף פעם נוספת. מובן שהמטרה היא להכיר ולחוות אינטראקציה עם אנשים אחרים, פיזית או מכוונת בשביל ההנאה האישית שלך. על מנת להיכנס לאתר כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר כעת ולמצוא ריגושים חדשים כבר היום.

מי הגולשים באתר? 

אשלי מדיסון זוכה להצלחה משום שהוא מספק מענה מקיף לצרכים של קהל יעד ספציפי. קודם כל, מפעילי האתר מבדלים את עצמם מאתרי הכרויות סקס אחרים בכך שהם פונים בעיקר לגברים נשואים ונשים נשואות (או לכאלו שנמצאים במערכות יחסים משמעותיות ועדיין רוצים להנות מקשר דיסקרטי). באתר מנסים להציב את הדיסקרטיות בראש סדר העדיפויות ומספקים לגברים ונשים פלטפורמה נוחה ליצירת קשרים חדשים. שנית, ממשק ההפעלה של האתר פשוט ונגיש. המשמעות היא שגם גברים ונשים שמעולם לא נרשמו לאתר הכרויות יכולים לפתוח פרופיל באתר אשלי מדיסון. חוץ מזה, האתר מציע חוויה בידורית באמצעות פרופילים פיקטיביים. במסגרת הפרופילים הפיקטיביים, כל משתמש אורח שעדיין לא שילם במסגרת השירות מקבל הודעות ויכול לבחור האם לשלם כדי לקרוא או להגיב אליהן. מטרת הפרופילים הפיקטיביים היא לעודד את הגולשים לפעולה ולהרגיל אותם לאופי השימוש באתר. יחס הנרשמים לאתר הוא כשני שליש גברים והשאר נשים.

אשלי מדיסון כניסה והרשמה :

 אשלי מדיסון שונה מאתרי הכרויות אחרים גם במודל העסקי שלו. בניגוד לאתרים שבהם השימוש מותנה בתשלום חודשי וברכישת מנוי, באתר אשלי מדיסון משלמים לפי פעולות בלבד. כמו כן, שני חברים באתר יכולים לקיים ביניהם שיחה רק לאחר פתיחת פרופיל ובתנאי שאחד החברים משלמים עליה. לאחר קיום השיחה הראשונה, כל שיחה נוספת מתקיימת ללא תשלום נפרד. מעבר לכך, ראוי לציין שהאתר מכיל צ'אט אך השימוש בו גם כן כרוך בתשלום וזאת לפי משך השיחה. המקרה היחיד שיוצא דופן הוא בו נשים שולחות הודעות לאנשים אחרים בחינם – אך הגברים צריכים לשלם כדי לקרוא אותן. מנגד, גברים חייבים תמיד לשלם כאמור על מנת לשלוח הודעות לנשים.

אפליקציית הכרויות הסקס של אשלי מדיסון

דווקא האפליקציה של אשלי מדיסון פחות מוצלחת מאשר האתר.  לא מעט ממשתמשי האפליקציה מתלוננים על קריסת האפליקציה לעיתים קרובות, על חוסר נוחות בשימוש ובגלישה, ועל אי התאמה לחלק ממכשירי הטלפון. מה גם שאם כבר להשתמש באפליקציה להכרויות סקס כבר עדיפה כמובן אפליקציית טינדר שבה ניתן להכיר פרטנרים לפי מראה חיצוני והכרויות לפי מרחק, וזה כמובן משדרג את היכולת לממש את המפגשים בנוחות ובקלות. לעומת זאת, כאמור, האתר עצמו קל לניווט ושימוש וההרשמה חינם לחלוטין ופשוטה ביותר.
 
הכרויות דיסקרטיות באשלי מדיסון: אחד הדברים המרתיעים ביותר העוברים בראש של כל גבר ואשה אשר רוצים לחוות סקס עם אחרים, הוא עניין הסודיות והדיסקרטיות. כאן ניתן לציין בביטחון שאשלי מדיסון כאתר הכרויות וסטוצים לנשואים, עושה את מרב המאמצים ומשתמש בכלים החדישים ביותר על מנת להבטיח ללקוחות שלו מקסימום סודיות, ואף מספק הסבר כבר משלבי ההרשמה לדרך הנכונה להירשם ומה צריך לעשות כדי שהסודיות הזו תבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר. דוגמה מצוינת לכך היא, למשל,האופציה לטשטש אזורים מסוימים בתמונות שבחרת להעלות באתר. האתר כמו כן ממליץ בחום להשתמש בכתובת אימייל שונה וייעודית לחשבון שלך, כדי להקטין עוד יותר את הסיכוי להיתפס. שימו לב, כי אתר ההכרויות אשלי מדיסון אינו אתר הכרויות סקס חינם, אמנם ההרשמה לאתר הינה חינם לחלוטין, אך כדי לפנות לחברים באתר או לקרוא הודעות תצטרכו להרשם כמנויים.

אשלי מדיסון ישראל

אשלי מדיסון הוא אתר הכרויות סקס בינלאומי שלפני מספר שנים חנך את אתר הכרויות סקס בעברית לקהל הישראלי. האתר הישראלי רשם הצלחה רבה עם למעלה מ 100,000 ישראלים שנרשמו לאתר בחיפוש אחר סטוצים והכרויות דיסקרטיות. 
כניסה לאתר ההכרויות תפתח בפניך עולם הכרויות מסעיר עם מגוון עצום של עשרות אלפי בנות זוג ובני זוג פוטנציאלים להכרויות סקס וריגושים בכל הארץ, עם מבחר גדול של הכרויות סקס בתל אביב והמרכז וכמובן גם בצפון ובדרום. האתר מיועד לכולם, גם אם חשבת פשוט לפלרטט עם פרטנר פוטנציאלי רק כדי להרגיש את הפרפרים וההתרגשות הזו בגוף פעם נוספת. מובן שהמטרה היא להכיר ולחוות אינטראקציה עם אנשים אחרים, פיזית או מכוונת בשביל ההנאה האישית שלך. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר אשלי מדיסון כעת ולמצוא ריגושים חדשים כבר היום. ההצטרפות לאשלי מדיסון ישראל פתוחה לגילאי 18 ומעלה לצורך מימוש פנטזיות ומפגשים דיסקרטים. השימוש פתוח לכל מי שרוצה להוסיף ריגוש מבלי לפרק את המסגרת הקיימת. באתר תוכלו להכיר אנשים עם פנטזיות ורצונות כמו שלכם, להגשים אותם ולתבל את החיים בהרבה כייף והנאה. מלבד השימוש באשלי מדיסון ישראל  כאתר הכרויות דיסקרטיות, הוא כולל מאפיינים של רשת חברתית ולכן ניתן לנצל את הפלטפורמה לטובת יצירת קשרים למטרות רומנטיות ואחרות. מאז השקתו של אשלי מדיסון ישראל בשנת 2001 הספיק האתר לצבור פופולאריות רבה ונכון להיום הוא נמצא במקום גבוה בדירוג אתרי ההכרויות למבוגרים.
 
 
 
 

קישורים לאתרי הכרויות סקס מומלצים :  זבנג    |  בוגדות  |  אשלי מדיסון   |


15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD