הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

הכרויות 40 פלוס

 

הכרויות לפנויים ופנויות בגילאי 40 פלוס

 

האם הזמן שלי עבר? יכול להיות שפספסתי את תורי? האם הכרויות לפנויים ופנויות בגילאי 40 פלוס הן בכלל פנטזיה? מתי כדאי כבר לוותר על מציאת אהבה? איפה מוצאים זוגיות בגיל ארבעים? האם להתפשר או להישאר לבד הן האופציות היחידות שלי? אז אמנם לכל סיר יש מכסה, אבל עכשיו אני חושש אולי המכסה שלי כבר מצאה לה סיר אחר.
 
"מי שאוכל לבד מת לבד"  - פעם, זאת הייתה האזהרה, אל תגיעו למצב בו תמותו לבד – זה הכי נורא. אז זהו שלא, לחיות לבד זה גם לא משהו. גרושים וגרושות, אלמנים ואלמנות או אנשים שפשוט רצו במירוץ החיים כל כך מהר עד שהגיעו לקו הסיום בלי אף אחד לצידם נשארים מבולבלים ומפוחדים, האם יכול להיות שפספסתי את הרגע שלי תחת השמש וכעת עלי לחיות בצל? התשובה היא לא ! הכרויות לגילאי 40 פלוס אינן מחוץ להישג היד, אבל לחלוטין תלויות בך.
 
בניגוד לפנויים ופנויות צעירים שמחפשים את עצמם בזמן שהם מחפשים זוגיות ופרטנר לחיים, אתם כבר יודעים מי אתם וזו קרקע פורייה לקשר ארוך, עמוק ומרתק. אבל איפה מתחילים לחפש? היכרויות בגילאי 40 פלוס היו עד לפני כמה שנים דבר לא פשוט, כיום לצערנו עם עליית אחוזי הגרושים והגרושות בקרב האוכולוסיה, יש עשרות אלפי פנויים ופנויות בגילאי 40 פלוס שמחפשים אהבה, פרק ב' , זוגיות, ואפילו קשרים מזדמנים וסטוצים חד פעמיים..
 
הדבר הראשון והכי חשוב שעליכם לעשות הוא לעמוד זקוף. החיים זרקו עליכם כל מה שהיה להם ואתם נשארתם עומדים, יצאתם מנצחים ויצרתם סיפורים וחוויות שירתקו כל אחד, אתם שווים המון.
הדבר השני והכי חשוב הוא שאתם לא מתים, רחוק מכך, החלק הכי כיפי של החיים שלכם אמור להתחיל עכשיו, אם רק תתנו לו. אתם כבר יודעים מי אתם, מה יש ומה אין לכם להציע ואיזו תוספת תעשיר את החיים שלכם, עכשיו נותר רק למצוא אותה. היכרויות לגילאי 40 פלוס זו לא פנטזיה או חידה, זה מסע מדהים בו תוכלו להתאחד עם עוד נפש שלמה כמוכם.
 
אתרי הכירויות מלאים בפנויים ופנויות בגילאי 40 פלוס, שם תוכלו למצוא עוד אנשים שבדיוק כמותכם שרוצים למצוא את החצי השני. בפייסבוק תוכלו למצוא מגוון רחב של קבוצות להכרויות, וכמובן גם במועדונים לפנויים פנויות  ומבחר רחב של אירועים וטיולים לפנויים פנויות.  בקיצור לא חסר איפה למצוא אהבה גם בגיל 40 פלוס.
 
אם משהו שנכתב כאן נשמע לכם מוכר, אם נמאס לכם להיות לבד והכי חשוב, אם אתם חושבים שאתם מוכנים והגיע תורכם אז תירשמו, תנסו כי מי יודע? יכול להיות שהחצי השני שלכם קורא את השורות האלה עכשיו, אל תאכזבו אותו.
 

הכרויות לפנויים פנויות בגילאי 40 פלוס:   מישהו שיהיה נוח ונעים איתו

הכרויות ארבעים פלוס
מה חשוב לנו? בעיקר מדובר באנשים שמחפשים זוגיות לפרק- ב'. גרושים וגרושות עם או בלי ילדים. הצרכים הרגשיים הבסיסיים שהיו לפנויים ופנויות  אלה בגיל 20+ ו- 30+ נשארים אולם נוספים להם גם במקרים רבים בלבול וחרדות שנוצרו בשל הגירושין בעיות בתפקוד מיני, קושי גדול יותר לתת אמון. בנוסף לעתים לגרושים עם ילדים יש גם שיקולים כלכליים שהופכים להיות מהותיים יותר, כגון גובה הכנסה –של בן הזוג כדי לממן גידול ילדים. בגיל הזה שמים יותר חשיבות לתוכן, לתכונות ולערכים ופחות למראה החיצוני. כמו כן, שמים דגש למילה נוחות פסיכולוגית וכלכלית, שהיא כבר לא מילה גסה. יש להדגיש שגם בגילאים אלה המשיכה חשובה ביותר, אך נותנים יותר צ'אנסים להכיר אם מזהים בבן / בת הזוג הפוטנציאליים תכונות נחשקות.
מה קורה לנו? תיאום הציפיות חשוב מאוד בגילאים אלה, זה כבר לא מובן מאיליו שרוצים להתחתן שוב, או להביא עוד ילדים או אפילו לגור ביחד. גם השאלה לגבי איפה לחיות? מקבלת חשיבות גדולה כיוון שלהרבה יש ילדים בבית או באזור מגורם..וקשה להם יותר לשנות מקום מגורים והרגלי חיים בעקבות אהבתם.
כאמור בגילאים אלה מבקשים יותר את הנוחות, אך יש גם לא מעט פנויים בני 40 פלוס
שדווקא חושבים אחרת. נתקלתי בלא מעט שאומרים לעצמם 'אם לא התפשרתי עד היום על בן הזוג, למה שאעשה זאת עכשיו?', ולכן לעתים רשימת הדרישות עולה ולא יורדת עם הגיל, כמו כן, הרגלי החיים שפיתחו בגילאים אלה מקשים להיכנס לזוגיות, מה שגורם להיות יותר בררניים ואף לחלקם העדיף לחיות לבד.
 
 
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD