הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

עופרים - טיולים לפנויים פנויות

 
חברת עופרים מציעה לכם טיולי פנויים ופנויות, סופי שבוע וטיולים מאורגנים בחו"ל עם דגש על מקומות רומנטיים או מקומות שקשה לטייל בהם שלא במסגרת קבוצתית, כאשר ישנה חלוקה כמובן לפי קבוצות גיל ורמות הקושי השונות. בעופרים חברים עשרות אלפי פנויים ופנויות, רווקים רווקות, גרושים גרושות, אלמנים ואלמנות, צעירים, מבוגרים, ובגילאי 50 פלוס, פנויים פנויות אקדמאים וסטודנטים,  מכל רחבי הארץ הנהנים מטיולים מרתקים וחברה נעימה ומהנה, כאשר אלפי פנויים ופנויות כבר טיילו עם עופרים, מאות זוגות וחברויות נוצרו בטיולים אלו, ועשרות זוגות כבר התחתנו באתר תוכלו לראות תמונות של אנשים שהכירו בטיולים והתחתנו. עופרים קיימת משנת 2000, הקים אותה עופר בן דוד, אקדמאי עם תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל ומורה דרך, עוד כשהיה רווק ורצה לשלב בין האהבה שלו לטיולים ובין הצורך למצוא אהבה וזוגיות, ואכן באחד מהטיולים הכיר את עינת, כיום נשואים והורים ל 2 בנות מקסימות. 
 

עופרים טיולים לפנויים פנויות

טיולי עופריםחברת עופרים טיולים לפנויים פנויות הוקמה כשאתרי הכרויות כמעט ולא היו קיימים  (אי שם בתחילת הדרך של אתרים ותיקים כמו קופידון, JDATE ובליינד דייט) , שלא לדבר על האפשרות האינסופיות כיום להכיר בפייסבוק, או באחת מקבוצות הפנויים פנויות בטלגרם או אפילו למצוא אהבה בטינדר. גם היכולת הטכנית להכיר הייתה מוגבלת יחסית כשמצלמות וטלפונים חכמים עוד לא היו בנמצא לכל אחד ואחת ופגישה עיוורת אכן הייתה פגישה עיוורת .
המטרה העיקרית בטיולי הפנויים פנויות של עופרים היא להנות מהטיול עצמו, עצם היציאה לטיול ולטבע עושה טוב, הנופים, האווירה, הכרות עם אנשים חדשים ואיכותיים, והמטרה המשנית, היא ליצור תשתית להכרות נוחה ונעימה בין המשתתפים על ידי משחקי הכרויות  ופעילויות קלילות לשבירת הקרח הנערכות במהלך הטיולים המאפשרות למטיילים להכיר ולמצוא נושאי שיחה בסיסיים ומשם הדרך פתוחה להכרויות,  תוך אפשרות לבחון את הצד השני במצב טבעי, אמיתי ומשוחרר, בלי מסיכות וללא הלחץ והמתח הקיימים בדייט, כאשר ככל שהטיולים ארוכים יותר (למשל טיולי חו"ל או סופי שבוע), כך יש יותר זמן להשתחרר, להעיז ולהכיר. בטיולים אפשר גם לראות את האנשים במצב טבעי, רואים מי עוזר, מי צוחק, וכד',  זה המקום הנכון לבחור מתוכו בן זוג אמיתי שמוכן להשקיע ולהתאמץ ובאמת רוצה להכיר.
 

קצת על חווית טיולי עופרים: מי האנשים? מה היחס בין גברים לנשים? גילאים?   

טיולי עופרים לפנויים פנויותעופר: המשתתפים בטיולי פנויים פנויות הם אנשים כמוני וכמוך, אנשים שאוהבים לטייל, שאוהבים להנות מהטבע, שאוהבים לאהוב ומחפשים אהבה. ברוב הטיולים יש יותר נשים מגברים מהסיבה הפשוטה שרוב הנשים המצטרפות לטיול, מעדיפות להגיע יחד עם חברה נוספת או מספר חברות, אך חשוב לציין כי האווירה בטיולים מאפשרת גם לנשים המגיעות לבד להרגיש נוח.היחס גם משתנה בהתאם לטיול ולמסלול. בטיולים אתגריים יותר של שייט קייאקים או טיולים ברמת קושי גבוהה יש יותר גברים, אך בטיולים רוחניים יותר (צפת, עמוקה,סיורי סליחות בירושלים וכד') יהיו תמיד יותר נשים. הטיולים מחולקים לפי קבוצות גיל –כל קבוצה מטיילת בנפרד, כל אחד יכול למצוא את קבוצת הגיל המתאימה לו גם אם אתה בני 30 או פנויים פנויות בגילאי 50 ומעלה.
 
 
מה דעתך על הכרויות באינטרנט מול ההכרויות בטיולים?
עופר: בעולם של היום כשהמבחר כל כך גדול ויש אינסוף אפשרויות להכיר, לדעתי עדיין לצאת לטיול זאת הדרך הטובה ביותר. אתרי ההיכרויות הם דרך מצוינת וזמינה בכל שעות היממה, הם מצריכים השקעה מינימאלית ואנשים מדהימים נפסלים בגלל רושם ראשוני בלבד! אתה יכול להיות גבר מדהים אבל אם בתמונה שהעלת לאתר הכרויות לבשת חולצה ירוקה למשל ..אתה עלול להיפסל. לעומת זאת בטיולים חייבים להשקיע צריך לקום בבוקר ,בטיול אתה מתגלה באמת בלי המסכות ובלי האיפור. זה אולי מפחיד אבל אלה החיים האמיתיים , כאן רואים מי עוזר , מי צוחק.... זה המקום הנכון לבחור מתוכו בן זוג אמיתי שמוכן להשקיע ולהתאמץ ובאמת רוצה להכיר. ולכן הטיולים תמיד מלאים ומכל טיול יוצאים כמה זוגות. כיום, ולמרות המבחר הרב של אתרי הכרויות ורשתות חברתיות, חברים בעופרים כ 25,000 פנויים פנויות המטיילים איתנו מדי שבת, ונהנים מטיולים מרתקים, חברה נעימה ומהנה, וחלקם אף מוצאים אצלנו אהבה.
 
 
כמה זוגות הכירו והתחתנו דרך הטיולים שלך?
עופר: אלפי זוגות וחברויות שנוצרו במשך השנים. להערכתי אנחנו מדברים על ממוצע של 2 חתונות בחודש, כאשר לא כולם מעדכנים אותי, כך שסביר להניח שהמספר גבוה יותר, לא כולם מוכנים להצטלם אך באתר עופרים תוכלו לראות תמונות של אנשים שהכירו אצלנו והתחתנו. בחתונות אני תמיד מתרגש לראות את האמהות השמחות והמאושרות עם הדמעה בזווית העין...
 
מה הסיפור שהכי ריגש אותך?
עופר: ההצלחה הכי גדולה שלי עד היום היא ששלאחד מסופי שבוע לפנויים פנויות באילת שאני מארגן כמה פעמים בשנה, הגיעו יחד אח ואחות ושניהם הכירו בני זוג והתחתנו בתאריכים סמוכים.
 

טיולי פנויים פנויות עם עופרים - טיפים והמלצות

עופר: הטיפ שלי למי שמשתתף בטיולים לפנויים ופנויות: לך אחרי הלב שלך, תעבוד במה שאתה אוהב, תבלה במקומות שאתה נהנה להיות בהם. תחיה את החיים שלך בהנאה, בלי ציפיות אבל עם יעדים מוגדרים. צא לטייל עצם היציאה החוצה עושה טוב לראות נופים, לראות פריחות, נחלים זורמים, מפלים שוצפים, לראות אנשים שמחים. תתמיד במה שאתה עושה באהבה.
בטיול עצמו תשתתף, תציג את עצמך, דבר עם המטיילים האחרים, תעיזו, אל תתביישו, אם לא תנסו לא תדעו, אל תמהרו לפסול אנשים, תנו להם הזדמנות. אם לא ראית את המיועד/ת בטיול הראשון....סבלנות - תהנו מהטיול. בטיול הבא יהיו אנשים חדשים, נופים אחרים והזדמנויות חדשות להכיר ואולי למצוא אהבה ...
 

עופרים - טיולים ואירועים לפנויים ופנויות   052-2945446   03-9648006

 
 
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD