הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

סקרים בתשלום

סקרים בתשלום

מחפשים דרך קלה ונוחה לעשות כסף קל בעבודה מהבית? מחפשים לעצמכם השלמת הכנסה בדרך קלה ונוחה? 
עם סקרים בתשלום תוכלו לעשות כסף בצורה נוחה ובטוחה מהבית, בלי טרחה על ידי גלישה פשוטה וידידותית באינטרנט. אין ספק שלענות על סקרים בתשלום זו דרך קלה ונוחה לעשות כסף קל בעבודה מהבית.
 
 
פרוייקט המדגם
אתר הסקרים פרויקט המדגם הוא האתר המומלץ ביותר לכסף קל ולעבודה מהבית. פרוייקט המדגם הוא אתר אמין, ותיק וריווחי במיוחד, שלא תתאכזבו ממנו. ההצטרפות פשוטה ,חינם וללא כל התחייבות. פרוייקט המדגם מאפשר לכם מענה על סקרים בבית/בעבודה באמצעות המייל וקבלת כסף קל על כל סקר ,כאשר התגמול משתנה בהתאם לאורכו של הסקר. באתר פרוייקט המדגם קיימת תוכנית שותפים ריווחית במיוחד המאפשרת לכם להפנות חברים ולקבל 20% מהרווחים שהם יצברו (ולא על חשבונם כמובן).  פרוייקט המדגם יכול להוסיף לכם כל חודש עד כמה מאות שקלים. מומלץ ביותר לכסף קל בעבודה מהבית. להצטרפות לחצו כאן
 
 
 
IPANELאתר הסקרים IPANEL הינו אחד הגדולים שבאתרי הסקרים בתשלום הרציני שקיימים בישראל!! באתר הסקרים IPANEL שולחים סקרים על בסיס כמעט יומיומי  ומאפשרים לצבור מאות שקלים מדי חודש. תוכלו לקבל סקרים לדואר האלקטרוני ולקבל תשלום עבור כל סקר שתענו לפי אורכו. בנוסף, קיימת באתר IPANEL תוכנית שותפים המאפשרת לכם להפנות חברים ולהרוויח כסף מהיר וקל. ההרשמה לאתר הסקרים IPANEL  פתוחה לתושבי ישראל בלבד, וכל אזרח מגיל 10 ומעלה רשאי/ת להירשם לאתר, לענות על סקרים ולקבל תשלום. להצטרפות ליחצו כאן >>
   
 
panel4allאתר הסקרים Panel4all הינו אתרים ישראלי לסקרים בתשלום,אתר רציני ששולח סקרים לדואר האלקטרוני שלכם ומזמין אתכם להשתתף בקבוצות מיקוד ריווחיות באינטרנט. כל מענה על סקרים מזכה אתכם בנקודות אותם ניתן לקבל בתלושי קנייה. בנוסף גם באתר הסקרים הזה ישנה תוכנית שותפים המזכה אתכם בכסף קל על הפניית חברים לאתר ולמענה על סקרים. אין הגבלה על מספר החברים שאפשר לצרף וככל שתצרפו יותר חברים, כך תוכלו להרוויח יותר כסף.  להצטרפות ליחצו כאן
   
 
סקרנט סקרים בתשלוםאתר הסקרים סקרנט מאפשר מענה על סקרים בתשלום באמצעות האינטרנט, באתר תוכלו להשפיע על תוצאות הסקרים ולהרוויח כסף קל מהמענה על הסקרים. אפשרות ריווחית נוספת הקיימת באתר סקרנט היא תוכנית השותפים המאפשרת לכם לצרף חברים ולקבל תגמול מרשת החברים עד דור שישי.  את התשלום מאתר הסקרים סקרנט תוכלו לקבל בצ'ק או בהעברה בנקאית לאחר שצברתם סכום של 55 ש"ח. הרשמה לאתר סקרנט (SekerNet) מותרת לאזרחי ישראל מגיל 10 ומעלה שרוצים להרוויח כסף ממענה על סקרים. תוכלו למלא סקרים בתשלום בקלות ובמהירות, להשפיע על התוצאות ולהרוויח כסף קל. להצטרפות ליחצו כאן
   
 

סקרים בתשלום זה כסף קל

 
לא מעט חברות מבקשות לערך סקרי שוק על מנת להכיר את העדפות הצרכנים הפוטנציאלים לגבי מוצרים חדשים, מוצרים קיימים, הרגלי צריכה וכד'. חברות רבות משתמשות בדרך זו על מנת לשפר את המוצר אותו הן מעוניינות למכור או על מנת לשפר את השירות שהן מעוניינות לתת. בנוסף, ישנם סקרים בתשלום שלא מיועדים למטרות עסקיות של חברות אלא על מנת לראות הדעות הרווחות של הקהל, כמו למשל סקרים פוליטיים ככלי להערכה (בתקופת בחירות למשל) ולצרכים רבים אחרים.
מזמיני הסקרים פונים לחברות המבצעות סקרים בתשלום (כמו אלו שצוינו למעלה: פרויקט המדגם, Ipanel, סקרנט, Panel4allוכד')  ואלו שולחים את הסקרים באמצעות הדואר האלקטרוני לחברים במאגר, שעונים על הגדרת קהל היעד כפי שהוגדר על ידי מזמיני הסקרים תמורת כסף. לפיכך ברוב אתרי הסקרים בתשלום תתבקשו לענות על מספר שאלות בסיסיות (גיל, איזור מגורים, סטאטוס משפחתי, השכלה וכד') כדי שתוכלו לקבל את הסקרים המתאימים לפרופיל שלכם ולהרוויח כסף קל בעבודה מהבית ממענה על סקרים תמורת כסף. על כל סקר תקבלו מספר נקודות (לרוב נקבע לפי אורך הסקר) , את הנקודות תוכלו לצבור ולהמיר לתשלום.
 
להרוויח כסף ממילוי סקרים בתשלום הוא תהליך מאוד פשוט שאינו מצריך ניסיון קודם. כל מה שנדרש מכם הוא להירשם לאתרי הסקרים ולחכות שתקבלו את הסקרים בתיבת הדואר האלקטרוני שלכם. על הסקר תוכלו לענות בזמנכם החופשי (שימו לב כי אפשרות המענה על הסקרים מוגבלת ולכן מומלץ לענות בהקדם), אך אין לכם כל התחייבות למענה על סקר כזה או אחר, או על כמות מינימום של סקרים. אך ככל שתמלאו יותר סקרים, כך תוכלו להרוויח יותר כסף. אז אם אתם מעוניינים להרוויח כסף קל בעבודה מהבית בלי הרבה מאמץ מצדכם, סקרים בתשלום זו דרך מאוד מומלצת לעשות זאת. בואו פשוט לענות על שאלות ולהרוויח מזה בקלות. אתם יכולים לענות על מגוון רחב מאוד של סקרים בתשלום בנושאים רבים לפי תחומי העניין שלכם וגם על כך להרוויח כסף בצורה קלה. נושאים לדוגמא שתוכלו למצוא בסקרים תמורת כסף הם: זוגיות, לימודים, מוצרי מזון, חברות, שירותי חברות סלולר, שירותים של חברות שונות והרשימה עוד ארוכה. אחד היתרונות בעבודה של סקרים זו העובדה שמדובר בעבודה מגוונת המתעסקת במבחר של נושאים ולמעשה כל אחד יכול למצוא את עצמו שם ולהרוויח כסף על סקרים בצורה מהירה.
יש לא מעט אפשרויות להרוויח כסף קל בעבודה באינטרנט. אחת הדרכים לכסף קל כאמור היא לקבל כסף (מזומן/תווי קנייה) תמורת מילוי סקרים און ליין  ניתן למצוא אתרים נוספים בחיפוש בגוגל גם תחת מילות החיפוש הבאות: סקרים תמורת כסף / כסף קל ממענה על סקרים / כסף על סקרים / סקר בתשלום / להרוויח כסף ממילוי סקרים / מילוי סקרים בתשלום ועוד, אך אין לנו מושג לגבי רצינות שאר האתרים, והבאנו כאן רק את אלו שאכן אמיתיים ומשלמים, אז בואו לענות על סקרים בתשלום ולהרוויח כסף קלבעבודה מהבית.
יש לכם חברים שרוצים גם הם להרוויח כסף קל ממענה על סקרים? תוכלו להצטרף לתוכניות שותפים באתרי הסקרים ותרוויחו גם עבור חברים שתפנו אליהם.
 

עבודה מהבית – הטרנד החדש והמוצלח

מומחים בתחום התעסוקה מדווחים כי משנה לשנה יותר ויותר אנשים מתפרנסים בכבוד מבלי לצאת מהבית, והכוונה היא לא רק על להרוויח כסף ממענה על סקרים. האינטרנט הצליחה לחבר אותנו בצורה כזו שבה מדי שנה ישנן יותר פעולות שניתן לבצע מבלי לצאת מהבית וככל שמתרבות הפעולות, כך צצות ועולות המחשבות שמנסות להבין איך לא חשבנו על זה קודם? חשבו על כך, אנחנו יכולים היום להזמין דרך הרשת המקוונת כל דבר העולה על רוחנו, החל מפריטי מזון וכלה בבגדים ומוצרי אופנה, מיטב האוניברסיטאות מאפשרות לסטודנטים לרכוש השכלה אונליין ואין ספק שהיכרויות מקוונות הן הדרך המושלמת להכיר בני זוג, אז איך זה שעדיין צריך לצאת מהבית כדי להתפרנס?

האתגר של עבודה מהבית

על פניו נראה שעבודה מהבית טומנת יותר יתרונות מחסרונות. אחרי הכול מדובר בחיסכון אדיר של כסף וזמן כיוון שאין צורך לצאת מהבית כדי להגיע למקום העבודה, אין צורך להכין אוכל ארוז למשרד או אפילו לבזבז זמן על אמירת בוקר טוב לכל העובדים במפעל. כל מה שצריך זה לקום, לצחצח שיניים והופ, אתם כבר בעבודה. עם זאת, לא תמיד כל הנוצץ זהב הוא וישנם מספר חסרונות או אתגרים לעבודה מהבית שחשוב להזכיר.

ראשית, לא כל אחד יכול לעבוד מהבית כיוון שמדובר על פרקטיקה שדורשת מהעובד משמעת עצמית חזקה מאוד. דמיינו ששני מטרים מהשולחן במשרד שלכם תוצב מיטה מפנקת ונעימה והוסיפו לכך את העובדה שאיש אינו רואה אתכם או בוחן אתכם כיון שאתם עובדים לבד וקבלו פיתוי שלא פשוט לעמוד פניו. אתגר נוסף לעבודה פורייה מהבית מהווה הבדידות. גם אם נמאס לכם כבר מכל האנשים שעובדים אתכם, אנחנו מבטיחים לכם שאחרי שבוע או חודש של עבודה מהבית, תתחילו להרגיש שלא פשוט להתנהל ללא תקשורת אנושית פנים מול פנים. האתגר האחרון ואולי הקשה מכולם הוא שאנחנו עדיין לא חיים במציאות שבה באמת כל מקצוע שהוא ניתן לעשות מהבית.

לאט ובזהירות

היופי האמתי של עבודה מהבית הוא שלא תמיד חייבים להחליט במהירות לגבי מידת ההתאמה שלכם לתנאי התעסוקה המיוחדים האלה. כיום ישנן דרכים רבות מאוד להתנסות בעבודה מהבית לפני שמחליטים שזה באמת מתאים לכם. ניתן למשל לצמצם מעט שעות במשרד ולהתנסות בעבודה מהבית באופן זמני כמה פעמים בשבוע ולהרגיש האם זה יושב עליכם או שמא בלי לצאת מהבית, מתחילים להופיע סימני עקבות של רגליים על הקירות. קחו את הזמן ובדקו את עצמכם היטב, כי זה לא תמיד פשוט לחזור אחורה.

 

פרוייקט המדגם – כסף קל בעבודה מהבית

 

 
אתרי סקרים בתשלום: המדגם      Ipanel      סקרנט        Panel4all

פרוייקט המדגם – כסף קל בעבודה מהבית



 
 

עבודה מהביתהמלצה אישית שלי : פרויקט המדגם הוא אחד האתרים המומלצים לעבודה מהבית. אתר אמין, ותיק וריווחי במיוחד, שלא תתאכזבו ממנו. ההצטרפות פשוטה ,חינם וללא כל התחייבות. פרוייקט המדגם מאפשר לכם מענה על סקרים בבית/בעבודה באמצעות המייל וקבלת כסף על כל סקר ,כאשר התגמול משתנה בהתאם לאורכו של הסקר. פרוייקט המדגם יכול להוסיף לכם כל חודש עד כמה מאות שקלים. מומלץ ביותר.

להצטרפות לפרוייקט המדגם לחצו כאן.

 

פרוייקט המדגם: פרוייקט המדגם הוא אתר ישראלי מהוותיקים בתחום הסקרים באינטרנט שהוקם ע"י המרכז הבינתחומי בהרצליה. כשהאתר הוקם היה בו גם שאלונים פסיכולוגיים ללא תשלום, אך עתה האתר מציג רק שאלות וסקרים בתשלום. פרוייקט המדגם מאפשר לכם מענה על סקרים תמורת תגמול כספי, כאשר הרעיון של מילוי שאלונים בתשלום נובע מהעובדה שממלא השאלון מקדיש לכך זמן ולכן הוא צריך לקבל על זה כסף. על הסקרים תוכלו לענות  בכל מקום שתבחרו בבית, בעבודה, בחופשה איפה שהכי נוח לכם. כאשר התגמול הכספי מחושב לפי אורך הסקר.אלפי ישראלים רשומים בפרוייקט המדגם ונהנים מהכנסה נוספת מהבית על-ידי מילוי שאלונים בתשלום. מיותר לציין, שפרויקט המדגם פועל לפי חוק רישום מאגרי המידע בישראל, ושומר על פרטיות המשתתפים. כל השאלונים הם אנונימיים ומשמשים לצורך מחקר בלבד. פרויקט המדגם נחשב לאתר אמין במיוחד בכל הקשור לתשלום הוגן על סקרים.

 

סקרים בתשלוםאיך זה עובד: מצטרפים לפרוייקט המדגם, ההצטרפות פשוטה, מהירה חינם וללא כל התחייבות, ומתחילים לקבל במייל הזמנות לסקרים.שימו לב: יש מספר מוגבל של משתמשים שיכולים לענות לסקרים, לכן יש להיות זריזים ולענות על הסקרים עם קבלתם.
התשלום משתנה בהתאם לאורכו של הסקר.  עד לפני מספר חודשים התשלום היה באמצעות תווי קנייה,אך כיום אתר פרויקט המדגם מאפשר תשלום באמצעות כסף אמיתי.
ישנה אפשרות להגדלת הרווח בצורה משמעותית באמצעות צירוף חברים. לאחר ההרשמה תקבלו לינק אישי, אותו אתם יכולים לשלוח לחברים, לשתף ברשתות החברתיות ואף לפרסם בפורומים שונים, כאשר על כל סקר שחבריכם מלאו אתם מתוגמלים ב-20%, ואז הרווח שלכם כבר יכול להגיע לאלפי שקלים לשנה!

מילות מפתח: סקרים באינטרנט, פרויקט המדגם, צירוף חברים, כסף קל, עבודה מהבית

קישורים לאתרים ישראלים נוספים לכסף קל ועבודה מהבית :

הפאנל הישראלי לסקרים בתשלום

 

 

סקרנט -  עונים על סקרים ומקבלים כסף

להצטרפות והרשמה לאתר סקרנט - ליחצו כאן

סקרנט סקרים בתשלום

אתר הסקרים סקרנט (Sekernet) מאפשר לכם לענות על סקרים המתאימים לפרופיל שלכם תמורת תשלום באמצעות האינטרנט. באתר סקרנט תוכלו להשפיע על תוצאות הסקרים ולהרוויח כסף קל ומהיר ממענה על סקרים ומתוכנית שותפים משתלמת המאפשרת לכם לצרף חברים ולקבל תגמול מרשת החברים עד דור שישי.  בנוסף מדי פעם מציעים באתר סקרנט מבצע חבר מביא חבר שבמסגרתו גם תוכלו לזכות בשובר לארוחת בוקר זוגית או שובר זוגי לסרט וכדומה. מעכשיו אפשר לעשות כסף קל בעבודה מהבית שלכם, בשעות הנוחות לכם , תוכלו למלא סקרים בתשלום בקלות ובמהירות, להשפיע על התוצאות ולהרוויח כסף בתמורה! את התשלום מאתר הסקרים סקרנט תוכלו לקבל אחת לחודש בהמחאה או בהעברה בנקאית לאחר שצברתם סכום מינימלי של 55 ש"ח.
הרשמה לאתר סקרנט (SekerNet) מותרת לאזרחי ישראל מגיל 10 ומעלה שרוצים להרוויח כסף ממענה על סקרים. שימו לב כי בעת ההרשמה יש להזין מספר תעודת זהות, על מנת לאמת את זהותכם. לאחר תהליך הרישום ומענה על סקר פרופיל אישי קצר  תוכלו למלא סקרים בתשלום בקלות ובמהירות, להשפיע על התוצאות ולהרוויח כסף. ההצטרפות לאתר סקרנט והמענה על סקרים אינו כרוך בתשלום.
 
אתר הסקרים Panel4all מבית חברת פאנלס הינו אתר ישראלי איכותי המאפשר מענה על סקרים תמורת תשלום. אתר רציני ששולח סקרים לדואר האלקטרוני שלכם ומזמין אתכם להשתתף בקבוצות מיקוד ריווחיות באינטרנט ומענה על סקרים בתשלום, כאשר התשלום עבור כל מענה על סקר הוא בהתאם לאורך הסקר. באתר עצמו מוצגת רשימת הסקרים עליהם תוכלו לענות ולהרוויח כסף, ובנוסף אף תקבלו הודעות לדואר האלקטרוני שלכם על סקרים חדשים הממתינים לכם באתר. מענה על הסקרים מזכה אתכם בנקודות אותם ניתן לקבל בתלושי קנייה שיישלחו אליכם בדואר. בנוסף גם באתר הסקרים הזה ישנה תוכנית שותפים המזכה אתכם בכסף קל על הפניית חברים לאתר (באמצעות האפשרות לשתף קישורים בקבוצות פייסבוק, בפורומים ועוד)  ולמענה על סקרים. אין הגבלה על מספר החברים שאפשר לצרף וככל שתצרפו יותר חברים, כך תוכלו להרוויח יותר כסף.
 

עונים על סקרים באינטרנט ומרוויחים כסף

 
אז איך זה עובד? איך מרוויחים כסף ממענה על סקרים בתשלום באינטרנט? האם זה אכן כסף קל? כמה כסף אפשר להרוויח ממענה על סקרים באינטרנט? אז ככה: חברות משתמשות בסקרי דעת קהל למטרות עיסקיות, מפלגות משתמשות בסקרי דעת קהל מסיבות פוליטיות,  , אם זה כדי לשפר מוצר קיים ולקבל פידבק על מוצר חדש שהן רוצות להכניס לשוק. כמו כן, ישנם סקרים בתשלום שלא מיועדים למטרות עסקיות של חברות כמו למשל סקרים פוליטיים וסקרים לצרכים רבים אחרים.
את הסקרים אתם מקבלים במייל על בסיס התאמה לפילוח המתבקש ע"י מזמיני הסקרים (לפיכך ברוב אתרי הסקרים בתשלום תתבקשו לענות על שאלון אישי קצרצר עם הרשמתכם). המענה על הסקרים הינו פשוט ומהיר, ואינו מצריך כל ידע או ניסיון. על כל סקר תקבלו מספר נקודות (לרוב נקבע לפי אורך הסקר) , את הנקודות תוכלו לצבור ולהמיר לתשלום. כמובן שככל שתמלאו יותר סקרים, כך תוכלו להרוויח יותר כסף. אז אם אתם מעוניינים להרוויח כסף קל בעבודה מהבית בלי הרבה מאמץ מצדכם, סקרים בתשלום זו דרך מאוד מומלצת לעשות זאת. בואו פשוט לענות על שאלות ולהרוויח מזה בקלות. אתם יכולים לענות על מגוון רחב מאוד של סקרים בתשלום בנושאים רבים לפי תחומי העניין שלכם וגם על כך להרוויח כסף בצורה קלה ומהירה.
 
יש לא מעט אתרי סקרים תמורת כסף / כסף קל ממענה על סקרים / כסף על סקרים / סקר בתשלום / להרוויח כסף ממילוי סקרים / מילוי סקרים בתשלום ועוד, אך אין לנו מושג לגבי רצינות שאר האתרים, והבאנו כאן רק את אלו שאכן אמיתיים ומשלמים, אז בואו לענות על סקרים בתשלום ולהרוויח כסף קל בעבודה מהבית.
 
 
 

סקרים בתשלום – ממלאים סקרים באינטרנט ומרוויחים בגדול !

יש מגוון אפשרויות להרוויח כסף קל בעבודה מהבית ואחת הדרכים הפשוטות לכסף קל כאמור היא מילוי סקרים תמורת כסף.  ניתן למצוא אתרים נוספים בחיפוש בגוגל גם תחת מילות החיפוש הבאות: סקרים תמורת כסף / כסף קל ממענה על סקרים / כסף על סקרים / סקר בתשלום / להרוויח כסף ממילוי סקרים / מילוי סקרים בתשלום ועוד, אך אין לנו מושג לגבי רצינות שאר האתרים, והבאנו כאן רק את אלו שאכן אמיתיים ומשלמים, אז בואו לענות על סקרים בתשלום ולהרוויח כסף קל בעבודה מהבית.
 
 
IPANEL סקרים בתשלום אתר סקרים מהמוצלחים שבאתרי הסקרים בתשלום בארץ, עם למעלה מ100,000 משתמשים מכל קצוות האוכלוסיה. באתר הסקרים IPANEL תוכלו לקבל  סקרים על בסיס יומיומי, בנושאים שונים ומגוונים כגון חוות דעת על תוכניות טלוויזיה, פרסומות, שירות לקוחות, מוצרים קיימים, מוצרים עתידיים ועוד,  ולצבור לא מעט כסף קל מדי חודש. שימו לב כי תדירות משלוח הסקרים משתנה. יש ימים עם יותר סקרים וימים עם פחות סקרים. כמו כן, משלוח סקרים בתשלום נעשה לפי פילוח ולכן לא כולם מוזמנים לכל הסקרים כלומר ייתכן מצב שחברים שלכם יקבלו סקר ואתם לא. אבל גם בתקופות שבהן אין הרבה סקרים , עדיין חברותכם באתר הסקרים היא חינם ואינה עולה כסף וכדאי להישאר חברים באתר גם בתקופות כאלה. כמו כן, ככל שיעבור הזמן הצפי הוא כי תדירות הסקרים בתשלום תלך ותעלה מפני שתחום סקרים באינטרנט תופס תאוצה בישראל.
 
ההצטרפות לאתר IPANEL  פתוחה לגברים ונשים מגיל 10 ומעלה ואת הסקרים תקבלו בדואר האלקטרוני. עבור כל סקר שתמלאו תקבלו נקודות שתוכלו להמיר בהמשך לתשלום.כמות הנקודות שתקבלו על מילוי סקר משתנה, ותלוי בעיקר באורך הסקר, כאשר ככל שהסקר ארוך יותר  כך תקבלו עליו יותר נקודות. תוכלו לעקוב באתר ולראות במדוייק את כמות הנקודות שצברתם. כל משתמש מרוויח מהאתר סכום שונה מפני שכל אחד עונה מרצונו על כמות שונה של סקרים (אין מחוייבות לענות על כל סקר שנשלח אליך, או התחייבות למינימום מענה על מספר מינימום של סקרים בתשלום).לא ניתן לצפות שתרוויחו מהאתר הזה מאות ואלפי שקלים בחודש.
באתר ישנה אפשרות נוספת ומשתלמת במיוחד של תוכנית שותפים ("חבר מביא חבר") המאפשרת לכם להפנות חברים לאתר הסקרים IPANEL ולהרוויח כסף על חברים וקרובי משפחה שתפנו לאתר ושיענו לפחות על סקר מסחרי אחד. אין הגבלה על כמות החברים אותם אתם יכולים להפנות. על מנת לצרף חבר כל מה שעליכם לעשות הוא לשלוח לו את הקישור הייחודי לכם ולהפיץ אותו לעוד חברים.
 
 
 
 

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD