הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

אתר הכרויות ברוסית

 


Rusdate.co.il - אתר הכרויות ברוסית

להצטרפות חינם ליחצו כאן

 

 
בישראל ישנם למעלה מחצי מיליון רוסים ורוסיות ישראלים דוברי רוסית, מתוכם מאות אלפי פנויים ופנויות שמחפשים להכיר ומעדיפים לגלוש באתרי הכרויות בשפה הרוסית.
על אף התיאוריה של "הפכים נמשכים", בפועל רוב האנשים נמשכים לבני זוג שדומים להם. אין זה אומר שההתאמה תהיה זהה לחלוטין, אבל גנטית אנו נבחר בבני זוג שדומים לנו, גם אם אנחנו לא מודעים לכך. נתון זה אף הוכח על ידי מחקרים מדעיים ופסיכולוגיים רבים.
דוגמא אנו רואים אפילו כאן בישראל, המורכבת מתרבויות שונות. בה למשל רוסים בלא מעט מקרים יעדיפו לצאת עם רוסיות, ואלו יעדיפו גם כן דוברי רוסית, במיוחד כאשר מדובר על קשר רציני ומשמעותי, שהרי לעיתים זה פשוט יותר קל להתחיל "קרוב לבית". התרבות הרוסית זהה, שפת האם, המנהגים שעליהם גדלו ובכלל – הרקע הרוסי הבסיסי וכד'. עם זאת, ניתן למצוא אתרי הכרויות אחרים המיועדים להכרויות לרוסים וגם להכרות בין ישראלים לרוסים בשפה העברית (למשל כלה מאוקראינה), כדי להקל ולאפשר הכרות בין דוברי רוסית לכאלה שאינם דוברים את השפה.
 
Rusdate הוא אתר הכרויות ישראלי ברוסית, מהמובילים שבאתרי הכרויות לפנויים ופנויות רוסים ורוסיות שעלו מרוסיה או שנולדו בישראל ודוברי רוסית שרוצים להכיר בן זוג רוסי או בת זוג רוסיה. תמצאו Rusdate מאגר גדול ואיכותי של עשרות אלפי פנויים ופנויות איכותיים המעוניינים למצוא בן/בת זוג לקשר רציני, זוגיות ואהבה. השימוש והגלישה באתר ההכרויות rusdate זהה למדי לשימוש באתרי הכרויות רגילים (כדוגמת דייטלנד, דייט פארטי , לאבלי וכדומה). תהליך ההרשמה לוקח מספר דקות ומצריך מענה על טופס פרטים אישיים למילוי כרטיס החבר באתר. ההרשמה לאתר ההכרויות חינם לחלוטין, אך במידה ותרצו לקרוא הודעות שקיבלתם מחברים באתר, תידרשו לשלם עבור דמי מנוי במחיר הוגן וסביר. לאחר מילוי הפרטים האישיים, תתבקשו לספר בכמה מילים על עצמכם, עבור החברים שיקראו את הכרטיס שלכם, שימו לב כי חשוב להשקיע ולספר על עצמכם (ברוסית כמובן), זהו החלק החשוב ביותר בכרטיס שלכם בנוסף לתמונה אותה תתבקשו להעלות. מומלץ לכתוב קצת על בן/בת הזוג המבוקש/ת (למשל "מחפש רווקה רוסיה מהמרכז" / "מחפשת גבר רוסי מבוסס וגבוה" / "מחפש גרושה רוסיה ללא ילדים מאיזור הצפון" וכד'. ). לאחר סיום ההרשמה וביצוע החיפוש תקבלו רשימה של פנויים ופנויות שעונים על תנאי החיפוש שלכם ותוכלו לכתוב לחברים/חברות שתרצו להכיר. שימו לב למקד את החיפוש שלכם, שכן באתר מבחר רב של פנויים ופנויות. הקפידו לפנות לצד השני בצורה מנומסת והולמת, ומי יודע, אולי עוד הערב כבר תוכלו לצאת לדייט.
 

 

הצטרפו עכשיו חינם לאתר ההכרויות Rusdate ותוכלו למצוא אהבה עוד היום
 
 
 

 

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD