הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

שידוכים לחרדים


קישורים לאתרי הכרויות מומלצים לחרדים:        שליש גן עדן      זיווג4יו - הכרויות חינם    שניים שהם אחד


 

שידוכים לחרדים

העולם החרדי הוא עולם עשיר ומעמיק המתנהל על פי כללים הלכתיים, חברתיים ותרבותיים נוקשים וקבועים מראש. כלפי חוץ, ניתן לקבל את הרושם שמדובר בחברה אחידה והומוגנית. אך במבט מעמיק ומודעות לניואנסים ותפיסות עולם שונות, ניתן להבחין שמעבר למבט השטחי מדובר בחברה מגוונת, שקיימים בה סגנונות שונים ותת חברות מורכבות ומובחנות זו מזו. עולם השידוכים לחרדים הוא חלק מהמורכבות הזו.
 
באופן כללי, עולם השידוכים החרדי הוא עולם מורכב המתבסס על כללים נוקשים שמקובעים מזה דורות (הידעתם שהזמן המוקצב לדייט ראשון הוא שעה אחת בלבד?). ההפרדה המחייבת בין גברים לנשים בכל הגילאים לא מאפשרת לחרדים להכיר באופן ישיר. אך גם הכרות עקיפה באמצעות חברים ומכרים אינה מקובלת. כל הכרות בין גבר לאישה שאינם בני משפחה, היא למטרת חתונה בלבד. באופן מסורתי נעשית ההכרות באמצעות שדכנים מקצועיים. כשההכרות מתבססת על קווי דמיון בין המשפחות ותפיסות עולם הלכתיות, תרבותיות וחברתיות זהות. לעיתים רחוקות נעשית "חציית קווים" בנושא זה. כל אלה מבוררים מראש על ידי ההורים באמצעות השדכן.
הנושא הכלכלי הוא תחום נפרד ומהותי במהלך השידוך ואת ההסכמות הכספיות בין המשפחות מנהלים מראש, כשהדבר נתון לביקורת חברתית משמעותית.
 
חרדים רבים, מתקשים להתמודד עם מסגרת השידוכים הקהילתית הנוקשה הזאת ומחפשים אפשרות אחרת להרחיב את מעגל ההיכרויות למטרות חתונה. מדובר באנשים טובים ואיכותיים שמעוניינים לפרוץ מעט את המערכת הקהילתית ולמצוא לעצמם או לידיהם בני זוג הולמים ומתאימים להם באופן אישי ללא התניה חברתית –כלכלית.
חרדים אלה, מוצאים מענה במשרדי שידוכים איכותיים ומקצועיים המבצעים עבור מי שמחפש כלה או מי שמחפשת חתן את כל עבודת הבירור הנדרשת, אך ברשומותיהם חרדים רבים מקהילות חרדיות שונות מכל רחבי הארץ. דרך זו מתאימה גם להכרויות לחרדים שאינם מעורים לעומק בקהילה חרדית, הכרויות לבעלי תשובה או חרדים אקדמאיים, משכילים שהשידוך המסורתי באמצעות שדכנים קהילתיים לא מתאימה עוד לתפיסת עולמם. הם מעוניינים להרחיב את מעגל ההיכרות שלהם ולמצור בן זוג שמתאים לעולמם הפנימי ולהכירו באופן אישי ולעומק.
שידוכים לחוזרים בתשובה ושידוכים לחרדים זהו עולם רחב, מרתק ובעל גוונים וניואנסים רבים, שעל מנת להגיע בו לתוצאות טובות, יש צורך באנשי מקצוע מנוסים שמכירים את המנטאליות ותפיסת העולם החרדית ומנווטים את כל מהלך השידוך ברגישות ובתבונה.
שיהיה בהצלחה
 
 
 
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD