הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

חדרים לפי שעה


קישורים לאתרי הכרויות סקס מומלצים :  זבנג    |  בוגדות  |  אשלי מדיסון   |


חדרים לפי שעה - למי זה מתאים?

אם שמעתם על המונח "חדרים לפי שעה" ותהיתם מה השירות כולל, מה החדרים מציעים, ובכלל זה – על מה מדובר בדיוק, אתם לא היחידים. חדרים לפי שעה נחשבים לפתרון דיסקרטי, פתרון שכולם שמעו עליו אך לא כולם אוהבים לדבר עליו. פעמים רבות הוא קשור לסקס, להיכרויות חד פעמיות וסטוצים, למפגשים בין נשים וגברים ובעיקר לרצון למצוא מרחב אינטימי  לא מחייב, שיכול להתאים לשני הצדדים.
 
 

חדרים לפי שעה – כמה זה עולה?

כשמדברים על חדרים לפי שעה מתכוונים בדרך כלל לחדר בבית מלון, בצימר או בוילה, אך קיימים גם חדרים בסיסיים (לרוב בערים). חדר שאותו ניתן לשכור לפי שעה, בהתאם למשך הזמן שבו מעוניינים. אפשר לשהות בו שעה אחת בלבד, שעתיים, חמש שעות או יום שלם. כל זאת, כפי שמוסרים מראש ומבלי הצורך להישאר 24 שעות רצופות או לכל פרק זמן אחר. התשלום בחדרים אלה נעשה על פי שעה, כלומר – ישנו תעריף קבוע לשעה אחת, אותו מכפילים בסך כל השעות שבהן בחרו לשהות בחדרים. לרוב המחיר לצימר נע בין 200 ל 300 ש"ח לפרק זמן של שעתיים או שלוש שעות (כמובן גם שניתן להאריך את השהות בחדר, רצויע בהתראה מראש), תלוי ברמת הצימר וברמת האיבזור והפינוקים. צימר עם בריכה יעלה הרבה יותר מצימר רגיל. במקביל אפשר למצוא (בעיקר בערים הגדולות) חדרים לפי שעה שאין בהם ג'קוזי או פינוקים אחרים שיש בצימרים, אבל יכולים להתאים גם לבילוי מפנק וספונטני באמצע היום.
 

חדרים לפי שעה - מה חשוב לדעת?

חדרים לפי שעה הם פתרון ונוח ואטרקטיבי ביותר. כמובן שחדרים אלו יכולים להתאים לצרכים שונים ומגוונים של המשתמשים בהם כגון:
  • גרושים וגרושות בהתחלה של זוגיות חדשה, כזאת או אחרת, למטרה רצינית של הכרויות פרק ב' לגרושים וגרושות או למטרת בילוי והנאה, נתקלים בבעיית ה "אצלי או אצלך" ונעזרים בשירות זה של חדר להשכרה לפי שעה או של צימרים לפי שעה. לא מעט זוגות כאלה רוצים למצוא מקום משלהם,בפרטיות, להיות בו בכייף, לעשות אהבה, להתעורר יחד, אבל לא רוצים שזה יהיה אצלם בבית הפרטי, או שאינם רוצים לחשוף בפני הילדים והשכנים את בן/הבת הזוג בשלב מוקדם יחסית. הפתרון האידיאלי הוא צימר רומנטי, נקי ודיסקרטי שאפשר להשכיר ללילה שיאפשר לזוג כמה שעות של בילוי משותף ורומנטי.
  • נשים נשואות או גברים נשואים, המעוניינים לקיים מפגשים מחוץ לנישואין ומחפשים מקום דיסקרטי לעשות זאת.
  • חדרים לפי שעה יכולים להתאים לכל אלה המעוניינים במפגשים חד פעמיים, כאשר בדרך כלל מדובר במפגשים של היכרויות סקס, אך לא בהכרח.
  •  הם יכולים להתאים למי שמחפש מקום לשהות בו לפי שעה ומבלי שצריך להתחייב לפרק זמן ארוך יותר.
  •  חדרים אלו יכולים להתאים לפגישת עסקים דיסקרטית, הרחק מעיניהם הבוחנות של הציבור.
 
חדרים לפי שעה - מה זה כולל?
כאמור, מדובר בפתרון דיסקרטי, אותו ניתן למצוא במקומות שונים בארץ ובעלויות שונות. ישנם חדרים שמציעים גם מטבחון מאובזר, פינוקים שונים כמו ג'קוזי מושקע ועוד. כדאי לוודא כי יש כניסה דיסקרטית ואפשרות לשלם מבלי להזדהות. במרבית המקרים ניתן להזמין חדרים לפי שעה ברגע האחרון ואין צורך בהזמנה מראש של מספר ימים לפני, אולם זהו נתון ששווה לבדוק לפני שמגיעים, לכן, מומלץ כי תשאלו את כל השאלות הרלוונטיות לפני ההגעה למקום.
 
 

חדרים לפי שעה במרכז  – ליהנות באופן הדיסקרטי ביותר


זוגות רבים בישראל רוצים להיות לבד אבל לא לכולם יש את האפשרות לקבל מעט פרטיות. חדרים לפי שעה במרכז נועדו בדיוק עבור הזוגות הצעירים שעדיין גרים עם ההורים ולא רוצים להיתפס, עבור הזוגות הנשואים שמחליטים לגוון קצת את חיי הנישואין שלהם ומנסים מקומות חדשים, עבור הבוגדים והבוגדות שלא רוצים לפרק את החבילה אבל כן חייבים קצת ריגושים מהצד, עבור גרושים וגרושות שרוצים קצת פרטיות ושקט מהילדים ולא רוצים להכניס הביתה, ועבור כל מי שרוצה פשוט לקבל זמן קצוב של אינטימיות ולא מוצא את המקום הנכון. חדרים לפי שעה למעשה מספקים לכם את הצורך הזה, מדובר על חדר שאתם מגיעים אליו ואחרי מספר שעות יוצאים ממנו שמחים ומרוצים. לא צריך להתבייש ברצון שלנו לאינטימיות, כולנו רוצים להיות לבד עם בן או בת הזוג שלנו מבלי שיפריעו לנו ובזכות שירות חדרים לפי שעה במרכז אתם גם יכולים להשיג את זה.
 
 
 
אתרי הכרויות למטרת סקס:
  • זבנג - אתר הכרויות למטרת סקס וסטוצים, אתר הכרויות הסקס הישראלי המומלץ ביותר לחיפוש סטוץ והכרויות דיסקרטיות. בזבנג תמצאו כל מה שאתם מחפשים בתחום הכרויות הסטוצים: הגשמת פנטזיות, סטוצים, ריגושים ושבירת שגרה, רומן קליל, כייף ודיסקרטי, חילופי זוגות, שלישיות, אורגיות, שוגר דדי, משחקי שליטה, סקס מזדמן  ועוד. להרשמה חינם ליחצו כאן
  • אשלי מדיסון - אתר הכרויות סטוצים בינלאומי עם למעלה מ 100,000 ישראלים שמחפשים סטוץ מרגש. אשלי מדיסון מוכרים בעולם כמותג המוביל בתחום הבגידות והכרויות בעולם, ונחשב כיום לאתר הכרויות הסטוצים המצליח והפעיל ביותר בעולם. להרשמה חינם ליחצו כאן
  • בוגדות - אתר הכרויות סטוצים, קשרים דיסקרטים והגשמת פנטזיות בדיסקרטיות מוחלטת. באתר אלפי  חברים המחפשים סטוצים מרגשים וסקס דיסקרטי מזדמן להכרויות סטוצים,, וכל הכרות למטרת סקס והגשמת פנטזיות להרשמה חינם ליחצו כאן
 
 

לעשות סקס באווירה אחרת

סקס הוא אחד מהדברים החשובים ביותר בחיים וכל מי שאומר לכם אחרת פשוט טועה או שפשוט לא עושה את זה מספיק. לא תמיד אנחנו מוצאים את המקום או את האווירה הנכונה לעשות סקס כמו שצריך ולפעמים שינוי אווירה פשוט גורם לנו לרצות את בן או בת הזוג באופן היסטרי כמו שאף פעם לא רצינו אותו לפני. חדרים לפני שעה במרכז זו אחת השיטות לעשות סקס פרוע וחסר מעצורים ולחזור ולהתאהב שוב בבן או בת הזוג שאתם כל כך אוהבים ורוצים.
 
לחזור מבילוי ישירות לחדר לפי שעה
דמיינו את הסיטואציה שבה אתם יוצאים ממועדון בארבע לפנות בוקר אחרי שהכרתם מישהי או מישהו וכל מה שאתם רוצים זה להמשיך את הלילה הסוער שלכם ביחד. חדרים לפי שעה במרכז נותנים לכם את האופציה להיות ביחד בזמן איכות מבלי לעלות על ההגה או מבלי להיות תלויים במונית או להכניס הביתה אדם שאתם עוד לא ממש מכירים ובטח ששלא רוצים שהילדים שלכם יפגשו בשלב כזה. החדר מחכה לכם כמובן נקי ומסודר, ובעזרת אתרי הכרויות המתאימים לכך אתם רק צריכים להגיע אליו ולהראות לפרטנר או לפרטנרית שלכם כמה אתם מאוהבים בהם ובעיקר כמה אתם נמשכים אליהם. כמובן שהכול נעשה באופן דיסקרטי לחלוטין וגם אם אתם מעוניינים שאף אחד לא יידע על הלילה המדהים שלכם זה יישאר כך ורק אתם תדעו מה היה שם.
 
השכרת חדרים לפי שעה
 
האם השכרת חדרים לפי שעה מיועדת רק למחפשים סטוצים למינהם? מה היתרונות של השכרת חדרים לפי שעה? ומה ההבדל בין השכרת צימרים לפי שעה לבין חדרים דיסקרטים? קצת משעמם במשרד, ומתחשק לך לברוח לכמה שעות. החלטת לשלוח לה הודעה, לשאול לשלומה. מזמן לא נפגשתם, נראה שהיא התגעגעה אליך. ובטוח שגם אתה… אז למה שלא לנצל זאת, ולקחת אותה לבילוי של כמה שעות יחד? ולאן תלכו? הרי אתם לא יכולים להתרחק מידי. מזל שיש פתרון נעים ונוח - השכרת חדרים לפי שעה. בניגוד למה שחושבים, החדרים הדיסקרטיים לא מיועדים אך ורק לחפוזים אסורים באמצע היום. לא מעט זוגות נעזרים בהם מטעמי נוחות, החל מזוגות סווינגרס שחיפשו מקום דיסקרטי לחילופי זוגות, רווקים ורווקות שגרים עם ההורים ומחפשים מקום קצת יותר אינטימי כדי להנות, וכלה בגרושים וגרושות שבשלב הראשוני לא רוצים להביא את הפרטנר הביתה ונעזרים בדיסקרטיות שיש בהשכרת חדרים לפי שעה.
 
 
מהם חדרים לפי שעה?  חדרים מסוג זה דומים לצימרים, אולם בניגוד לצימרים הקלאסיים, שרובם צימרים בצפון הרחוק, חדרים אלו מפוזרים בכל רחבי הארץ וכאשר רוב הביקוש הוא לחדרים לפי שעה במרכז. רק צריך לדעת איפה למצוא אותם!  החדרים ברובם מותאמים בעיקר לזוגות, אלא אם התעוררתם במצב רוח קצת יותר שובב מהרגיל (זוגות רבים שרוצים לנסות שלישיות, מעדיפים בשלב הראשוני להפגש בחדר דיסקרטי ולא בביתם, כמו למשל זוג שמחפש גבר או זוג שמחפש בחורה)… הם מיועדים לשימוש בכל שעות היממה ומהווים פתרון אוליטמטיבי, כאשר ניתן להשכיר אותם למס׳ שעות, ועם זאת, גם ליום שלם ואף ללינה. מחיר שהייה ממוצעת של שלוש שעות בחדר מסוג זה יעלה כ-200-250 ש״ח. שבאופן אובייקטיבי, זו ממש לא הוצאה גדולה, וללא ספק שווה את זה. בוודאי שבמקרה של לינה המחיר גם יהיה יותר משתלם.
 
מה יש בחדרים לפי שעה? במקרים רבים, לזכותם של חדרים אלו ייאמר שהם מתוחזקים, נקיים ואף יותר נעימים מצימרים מסוימים.  רבים מהם אמנם נמצאים באיזורים נגישים בכל הארץ, אך כולם מבודדים מספיק ומתאימים לפגישות דיסקרטיות, כדי להשרות אווירה אינטימית ונעימה לכל המבקש לשכור אותם. החדרים ככלל מעוצבים באופן בו לא יתקיים כלל מפגש בין בעלי הנכס לשוהים בחדר, מלבד בעת התשלום. לרוב חדרים אלו יהיו מאובזרים בדיוק כמו צימר רגיל ולעתים אף יותר. זוגות המבקשים לבוא לחדרים יוכלו ליהנות ממיטה זוגית נקייה, פינת ישיבה, מיזוג, טלוויזיה עם חיבור לכבלים/לווין ואף DVD, חדר שירותים ואמבטיה/מקלחת נקיים, מאובזרים ומתוחזקים, חצר פרטית קטנה, ולעתים אף מטבחון עם מקרר ופינת קפה. ולא לשכוח - חנייה פרטית. חדרים מסויימים יהיו מאובזרים אף יותר ויכילו ג׳קוזי, מיטות יותר מיוחדות לשימושים מיוחדים והרגשה סקסית, מראות במקומות לא סטנדרטיים כמו על התקרה, בר משקאות עשיר לשימושכם ואף כיבוד קל. לחובבי משחקי שליטה ניתן גם למצוא חדרים לפי שעה שמאבוזרים בציוד המתאים.
בקיצור - חדרים דיסקרטיים, נקיים ומאובזרים בכל הפינוקים האפשריים, מחכים רק לכם במרחק דקות נסיעה בודדות. שווה לדעת!
 
 
 
 

קישורים לאתרי הכרויות סקס מומלצים :  זבנג    |  בוגדות  |  אשלי מדיסון   |


15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD