הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

הכרויות חינם




הכרויות בחינם - כל האפשרויות להכיר בלי לשלם

אז אמרתם לעצמכם שהגיע הזמן למצוא אהבה... אבל איפה בעצם מתחילים?  יש כל כך הרבה אפשרויות: אתרי הכרויות בחינם, אתרי הכרויות בתשלום, אפליקציות להכרויות, טיולים ומפגשים לפנויים ופנויות, שידוכים דרך חברים ועוד מגוון רחב של אפשרויות. קל מאוד ללכת לאיבוד ולהתפזר. אתרי הכרויות רבים הבינו, שגביית תשלום עבור ההרשמה לאתר, יכולה לגרום למשתמשים רבים להימנע מרישום או לבטל את המנוי לאחר מספר חודשים בהם לא נמצאה להם התאמה. לכן לא מעט אתרי הכרויות בתשלום מאפשרים הרשמה לשירות היכרויות חינם וללא תשלום, ורק על חלק מהאפשרויות באתר הם גובים תשלום ודמי מנוי.
 

הכרויות חינם באינטרנט - נעים להכיר

אם תשאלו את ההורים שלכם כיצד הם הכירו זה את זו סביר שתתקלו בתשובות כמו: בתנועת הנוער, באמצעות חברים, באוניברסיטה, בצבא, בעבודה, או אולי במלחמה. אם תשאלו את הוריכם איך נוצר הקשר ביניהם הם לא יספרו לכם על הכרויות באינטרנט אלא דווקא על מפגש באירוע חברתי, בספסלי האקדמיה, במהלך השירות הצבאי, במסגרת העבודה או אולי דרך חברים משותפים. אך היום הדברים מעט שונים, אם תביטו סביבכם בזוגות הצעירים שהכירו בעשור האחרון קיים סיכוי יותר מסביר שהדרך שלהם לחופה החלה בקליק קטן באינטרנט, בקריצה דיגיטלית אחת. מאז כבש את כולנו בסערה והפך את העולם שלנו לכפר גלובלי קטן, לא מפסיק האינטרנט לספק לנו פתרונות לאינספור בעיות ואתגרים של החברה האנושית. די אם נזכיר את הרשתות החברתיות, אתרי הנסיעות, הקניות, החדשות, שירותי הדואר האלקטרוני, הטלפונים החכמים שכבר כמעט ולא נעשה בהם שימוש לשיחה קולית, נבין כי העולם הדיגיטלי הוא בבחינת מהפכה של ממש. אחד התחומים בהם השתלב האינטרנט באופן כמעט מתבקש, כמו כפפה ליד הינו תחום ההיכרויות באינטרנט. 

 

אתרי הכרויות הם זירת ההיכרויות של המאה העשרים, ושל המאה העשרים ואחת. העולם המודרני הלך והתפתח, וכולנו נמצאים ברשת, ומחוברים דרך האינטרנט למגוון עצום של אפשרויות. לכן אך טבעי שננצל את הפוטנציאל האדיר שגלום בתוך האינטרנט, כדי להכיר את אהבת חיינו על ידי אתרי הכרויות שונים בעזרת שאלוני מיקוד, חיפוש על פי תחומים, והתאמה למה שאתם מחפשים. כיום ניתן למצוא אתרים שונים שמספקים משחקי היכרויות שונים, ואלגוריתמים שתפקידים לייעל את החיפוש ולהפוך אותו למדויק כמה שיותר על פי הדרישות שלכם. ישנם עשרות אתרי הכרויות, חלקם מציעים שירותי הכרויות בחינם שהשימוש בהם לא מצריך שום תשלום או דמי מנוי, וחלקם אתרי הכרויות בהם רק ההרשמה היא חינם, אך חלק גדול מהפעולות (כגון קריאת הודעות, משלוח הודעות, ויצירת קשר בפועל, מציריכם תשלום דמי מנוי. 

 

היכרויות חינם זה טוב? חוץ מפו"פנאי יש עוד מספר אתרי היכרויות באינטרנט המציעים כיום היכרויות חינם וללא דמי מנוי בהרשמה קלה, מהירה ונוחה. אין יותר צורך להיכנס להוצאות מיותרות ולהוסיף לחץ על החשש הטבעי המתלווה לתהליך חיפוש קשר רומנטי. הקלות שבשימוש באתרי הכרויות חינם והאווירה הטובה והמפרגנת שהם מציעים, גורמת לאלפי פנויים ופנויות להירשם, לחפש אחר משאת נפשם, להתחבר לשלל הפעילויות והמפגשים שאתרי היכרות חינם מציעים ובעיקר למצוא את האהבה שכל כך השתוקקו אליה. דווקא היתרון הגדול של אתרי הכרויות חינם הוא גם החיסרון שלהם. בגלל שמדובר בהיכרויות חינם אז גם לא מעט אנשים לא רציניים מצטרפים לשם, ושולחים הודעות למרות שאין להם כוונה לקשר רציני אלא סטוצים לכל היותר או סתם משעמום. באתרי הכרויות בתשלום, תקבלו פניות מאנשים שמוכנים לשלם ולהשקיע ולרוב זה מעיד על רצינות של מי שמחפש קשר רציני או מחפש חברה לחיים. מכיוון שאתם אף פעם לא יכולים לדעת איפה נמצאת האהבה שלכם, מומלץ להרשם גם לאתרי ההכרויות בחינם וגם לאתרי ההכרויות בתשלום. הכי חשוב זה להאמין, לקוות, ולחכות בסבלנות עד שתגיע האהבה. 

 

 
 

אתרי הכרויות בחינם

 
  • פופנאי - הכרויות בחינם לפנויים פנויות, ללא דמי מנוי וללא אותיות קטנות -  לא סתם הסלוגן שלנו הוא "הכרויות חינם - את הכסף תשמרו לדייט". פופנאי הוא אתר הכרויות פשוט, נוח ויעיל, אשר בנוסף לפלטפורמת הכרויות בחינם, מספק גם מידע רב ומפורט על אירועים, מפגשים וטיולים לפנויים פנויות, מפגשי ספיד דייט, מסיבות, טיולים לחו"ל ועוד, וכן מציע תוכן רב לפנויים פנויות בתחום הזוגיות והדייטינג שנכתב על ידי אנשי מקצוע בתחום הזוגיות והדייטינג. הכל כאמור בחינם, כבר אמרנו?  להצטרפות >
 

אתרי הכרויות מומלצים נוספים בהרשמה חינם:

 
  • Date 50 plus - אתר הכרויות ישראלי לפנויים ופנויות בגילאי 50 פלוס, עם מאגר ענק של עשרות אלפי פנויים ופנויות מבוגרים ואיכותיים, גרושים וגרושות, אלמנים ואלמנות שמחפשים קשר רציני ואיכותי לאהבה, זוגיות ופרק ב'. ההרשמה לאתר חינם, מתבצעת בקלות ובמהירות ומותאמת לגילאי חמישים פלוס. להרשמה חינם לאתר ליחצו כאן >>
  • כפיות - אתרי הכרויות גדולים וותיק המיועד למחפשי קשר רציני, זוגיות ואהבה. באתר ישנו פיצ׳ר ושמו ״משחק התאמות״ המדמה את פעולת ה-"swipe" המוכרת לנו מהאפליקציות. לפיו, ניתן להגדיר מסנני חיפוש, ולבחור בקליק את מי נרצה להכיר עפ״י תמונות ופרטים בסיסיים בלבד, במקביל לאפשרויות חיפוש מתקדמות יותר.  להצטרפות חינם ליחצו כאן >>
  • לאבלי (LOVELY) - מאתרי הדייטים המובילים בארץ שנועד להפגיש פנויים ופנויות המחפשים אהבה וקשר רציני. מבחר ענק של פנויים ופנויות,  המחפשים אהבה ומוכנים למצוא את החצי השני ולהכיר, הצטרפו לאלפי החברים הנרשמים לאתר ההכרויות לאבלי  מדי חודש, ואולי כבר היום תצאו לדייט....ההרשמה לאתר הכרויות לאבלי חינם להצטרפות חינם >>
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 
 

 

 

אתר הכרויות בתשלום – למה לשלם אם אפשר להנות מאתר הכרויות בחינם?

 

ישנם אתרי הכרויות שכדי להיות חבר בהם עלייך לשלם דמי מנוי חודשיים. העלות של דמי מנוי באתרים אלו מגיעה לעשרות או מאות שקלים מדי חודש. מי שלא יכול או שלא רוצה לשלם עלויות גבוהות אלו של דמי מנוי, יכול למצוא אתרי הכרויות חינם לגמרי, כדי לחפש שם את אהבת חייו. בדרך כלל אנחנו חושבים פעמיים לפני שאנחנו משלמים לאתר כלשהו עבור הרישום שלנו במאגר. אנחנו חסים על ממונינו וברגע שדורשים מאתנו תשלום עבור משהו שאנחנו יכולים למצוא גם בחינם הרי שברור כי נעדיף את זה החינמי. אז למה באמת כדאי לשלם? כאשר אנחנו משלמים לאתר עבור הרישום אנחנו נעשה בדרך כלל יותר שימוש באתר ונחפש שם את ההצעות החדשות כי הרי שילמנו על השירות...בדרך כלל גם נמצא באתרים הללו הצעות רציניות של אנשים שבאמת מחפשים בן זוג והם גם נרשמו ושילמו מתוך מטרות נכונות ולא מתוך שעמום. נדמה כי את ההצעות הכי איכותיות והכי שוות נוכל למצוא דווקא באתרים שהרישום אליהם הינו בתשלום. בנוסף באתר הכרויות חינמי לרוב אין שירות תמיכה טכנית והוא לרוב יהיה פחות מתקדם טכנית מאתר הכרויות בתשלום.

 
 
 
אתרי הכרויות רבים הבינו שצריך להתקדם ולפתוח בפני כולם את האפשרות להכיר, בלי לשלם כסף עבור השירות. אתרים מסוימים ירוויחו את כספם מפרסומות שיופיעו באתר ואתרים אחרים מציעים את השירות ללא כל כוונות רווח (כמו באתר שידוכים). כך או כך, חשוב לדעת שהאפשרות להירשם לאתר הכרויות בחינם, קיימת והיא מלאת אפשרויות עבור אלו המחפשים אהבה וקשר רציני. כמובן שיש לא מעט יתרונות של אתרי הכרויות בתשלום מול אתרי הכרויות בחינם, כמו למשל תמיכה טכנית, אפשרויות מתקדמות וכן כמובן הרצינות של אדם שמוכן לשלם לבין הגולשים באתרי הכרויות חינם.
 
גם כאשר אין דרישה לדמי מנוי חודשיים, אתר ההכרות יציע שירות איכותי וממשק נוח לתפעול, שיאפשר לכם להשתמש באתר בקלות ולנהל את התכתובות בצורה יעילה. מלבד דמי ההרשמה, אתרים מסוימים יפתחו גם את שאר השירותים שהם מציעים, ללא תשלום. שירותים אלו כוללים צפייה בכרטיסים של אחרים, בדיקה מי צפה בכרטיס שלי, פונקציית סינון, צ'אט פרטי ועוד.
יתרון חשוב שיש לאתרים אלו הוא המספר הגבוה של הנרשמים. כאשר השירות ניתן בחינם, אנשים רבים אומרים לעצמם שההרשמה לא יכולה להזיק ושווה לנסות. וכאשר מאגר המשתמשים באתר גבוה, יש סיכוי גדול יותר למצוא התאמה.
 

הכרויות בחינם לגמרי

החיפוש אחר בני זוג ממלא תפקיד חשוב ומרכזי אצל כל אותם אנשים שרוצים למצוא את אהבת חייהם, להקים משפחה, או זוגיות חדשה. תהליך החיפוש אחר בני זוג יכול להיות קצר ומהיר, או ארוך ומייגע, ואנשים רבים נעזרים בשירותי אתרי היכרויות שונים על מנת למצוא את אהבת חייהם.

החיפוש אחרי זוגיות חדשה, ואהבה, שתוביל להקמת משפחה, נישואין וילדים מלווה את האנושות כבר שנים רבות. אנשים רבים מרגישים שהצורך שלהם לא להיות לבד הולך ומועצם בעולם הטכנולוגי שבו אנו חיים, והם זקוקים למישהו שיעבור איתם את התהליך הזה, ויהיה חלק משמעותי מחייהם, באהבה ובשמחה יחד. אבל, עם הרצון הזה למצוא אהבה, מגיע גם הקושי, בהרחבת המעגלים החברתיים כדי למצוא אותה. אהבה חדשה אפשר למצוא בכל מקום כמעט, בסופר, בעבודה, דרך חברים, וגם דרך הכרויות חינם לגמרי, באפליקציות שונות, או באתרי אינטרנט שונים.

 

הכרויות חינם - למה לשלם לאתרי הכרויות כשאפשר למצוא אהבה בחינם ?

בואו להכיר את האהבה החדשה שלכם עם הכרויות חינם! רוצים להכיר את האהבה שלכם? נמאס לכם להיות זאבים בודדים? אפשר להבין אתכם, זוגיות היא דבר שגורם לתחושת ביטחון, שמחה וכיף. לא בכדי כולנו מחפשים באיזשהו שלב בחיינו מישהו שיהיה לצדנו, יחבק אותנו ויעניק לנו את האהבה לה אנו כל כך זקוקים. אם גם אתם מרגישים שאתם רוצים את כל האהבה והתמיכה הזו, בואו לחפש את בן או בת הזוג שלכם עם הכרויות חינם שתוכלו למצוא ברשת, יתכן ואי שם מחכה לכם אהבת חייכם, אל תתנו לה לברוח.

 
הכרויות חינם לכל מטרה - אולי אתם לא בדיוק מחפשים בן או בת זוג לחתונה מיידית. אך אהבה היא תמיד מצרך נצרך על ידי כולנו. לכל אחד מאתנו טוב שיש מישהו או מישהי שמעניקים לו אהבה ותומכים בו, עומדים לצדו כאשר הוא נזקק לכך וכו'. גם אם אתם רוצים להכיר מישהי או מישהו למטרות אחרות תוכלו להשתמש בכלי של הכרויות חינם לכל מטרה, למטרה של ידידות בלבד או לפגישות חד פעמיות (סטוצים) וכמובן גם למטרות רציניות.
למה לבד כשאפשר ביחד? אין שום סיבה שתישארו לבד כאשר עם הכרויות חינם שתוכלו למצוא על ידי שיטוט קצר ברשת האינטרנט אתם יכולים למצוא לכם בן או בת זוג שיאהבו  אתכם ויהיו לצדכם. אתם לא צריכים להיות זאבים בודדים יותר או לשלם סכומי עתק לשדכנים שינסו את מזלם במשימת מציאת האחד בשבילכם. אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם. יש לא מעט אתרי הכרויות חינם אשר ישמחו לסייע לכם בכך על ידי גולשים אטרקטיביים אשר מתמודדים לכבוש את ליבכם, תנו לעצמכם את ההזדמנות להפסיק להיות לבד ולהתחיל דרך חדשה ושלובת ידיים יחד עם אהבה חדשה ומרעננת. גם אם התאכזבתם פעם אחת, לא אומר שהפעם השנייה לא תצליח. גם אם יש כאלו שיאמרו לכם שמאתרי הכרויות חינם לא יוצא דבר אל תמהרו להקשיב כי לעולם אינכם יודעים מהיכן האהבה שלכם דווקא תצוץ.
 

איפה אפשר למצוא היכרויות חינם?  האם אכן יש באינטרנט אתרי היכרויות חינם? מה היתרונות והחסרונות של אתרי היכרויות חינם? החשש מהוצאות כלכליות מונע ממך להכיר או חוסר האמונה בהצלחתו של תהליך חיפוש קשר ואהבה גורם לך לוותר מראש? הנואשות לזוגיות גורמת לך לא מעט אי נחת? עדיין בחלום על פגישה מקרית בסופר או בדואר או במקום העבודה, פגישה כזו שתוביל אולי לחתונה? ישנם אנשים המתבשלים עם עצמם בתוך הנואשות לקשר ואינם מעיזים לצאת מהקופסה, להשתחרר מדעות קדומות, להרשם לאתרי ההכרויות באינטרנט ולהתחיל לעוף. כל יוזמה וכל פעולה תמיד יובילו לתוצאות. כל ניסיון חדש מרענן ופותח את הנשמה. אין סיבה להישאר לבד כשהאינטרנט משופע באתרי היכרויות בהזדמנויות נפלאות שלא בהכרח עולות כסף וחושפות עולם עשיר ונהדר המלא בהפתעות - ובחלומות שמתגשמים.

לחכות ליד המקרה או להרשם לאתר הכרויות? כבודה של המקריות במקומו מונח ואף פעם אי אפשר לדעת אילו הפתעות מכין לנו המזל. יחד עם זאת נדרשות פעולה ויוזמה כדי לזרז את המזל שלפעמים מתמהמה בדרכו. פעולה מועילה ביותר למשל תהייה להרשם לפופנאי אתר היכרויות חינם ולהתרשם ממגוון גדול של רווקים ורווקות, גרושים וגרושות שרוצים להתאהב מחדש, מהאווירה הנעימה, משלל הפעילויות וטיולים לפנויים ופנויות, מופעי תרבות, ערבי קריוקי, ערבי הכרויות לאור נרות ועוד מיני פעילויות מרגשות של כיף גדול. פו"פנאי זה לא רק היכרויות חינם: פופנאי הוא היום חלק מעולם שלם של קהילת הפנויים פנויות. זהו עולם שהרבה אנשים צוללים לתוכו ואינם נפרדים ממנו גם לאחר שמצאו את אהבתם הגדולה. נוצרות חברויות חדשות ולא פעם קבוצות שנפגשו בפעילות כזאת או אחרת, או יצאו יחד לטיול מאורגן לפנויים ופנויות בארץ או בחו"ל, הפכו למשפחה ושומרות על קשר לאורך שנים. והכל כמובן חינם וללא דמי הרשמה או דמי מנוי.

 

 

הכרויות חינם -  בשביל למצוא את האהבה שלכם אתם ממש לא צריכים לשלם

 
לסיכום: כיום שאתרים רבים מציעים היום שירות הכרויות בחינם אין צורך לשלם בשביל למצוא אהבה! 
 
אז איך קרה שבעולם של היום כמעט כל זוג שני "נפל" ברשת האינטרנט? למה כל כך נעים להכיר באינטרנט? להלן הסיבות.
 

 

האם אכן יש אתר הכרויות שהוא אכן חינם , ללא דמי מנוי וללא אותיות קטנות? מה היתרונות והחסרונות של אתר הכרויות חינם מול אתר הכרויות בתשלום? למה כדי להרשם לאתר הכרויות חינמי?  המהפכה הטכנולוגית הצליחה לשנות מקצה לקצה את העולם אשר בו אנחנו חיים. כל הרגלי החיים השתנו מאוד כאשר כולנו מתנהלים כיום באופן שונה לגמרי ביחס למה שהיה מקובל וברור עד היום. כך גם עם כל נושא השידוכים וההכרויות. גם את זה אנחנו עושים היום באמצעים הדיגיטליים העומדים לרשותנו. אתרי הכרויות ואפליקציות להכרויות בטלפון החכם מאפשרים לנו שידוכים בלחיצת כפתור. זה יכול להיות הן אתר הכרויות בתשלום והן אתר הכרויות חינמי, הרעיון בעקרון הוא זהה. 
 
 
בשנים האחרונות השתנו מאוד כל כללי המשחק בכל מה שקשור לעולם ההכרויות והשידוכים. מעולם שהתנהל ברובו באמצעים ישנים של שדכנים שהחזיקו רשימות ופנקסים עבר כל זה לרשת האינטרנט. אתרי ההכרויות פורחים ומציעים לכל המעוניין להירשם ואף לנסות למצוא בכוחות עצמו את בן הזוג המתאים לו. כאן עולה תמיד השאלה האם שווה לשלם עבור אתרי ההיכרויות הללו או שמא ניתן להסתפק באתרי הכרויות חינמיים. ננסה לעמוד על ההבדל המהותי בין אתר חינמי לבין אתר בתשלום. והאם בהכרח אתר הכרויות בתשלום יהיה טוב יותר מאתר הכרויות חינמי.
באתרים החינמיים אנחנו יכולים גם כן למצוא הצעות רציניות ורלוונטיות והאמת שלא יהיה זה נכון להימנע מרישום גם לאתרים חינמיים. אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מי מחכה לנו שם והאם דווקא שם נמצא את המזל שלנו. ננסה את מזלנו פה וננסה אותו גם שם ומי יודע היכן נמצא בסופו של דבר את המיועד לנו. הכרויות חינם לגמרי בעזרת אתרי הכרויות שונים מאפשרים לך למצוא אהבה, וזאת מבלי לשלם דמיי מנוי יקרים, ומבלי לפגוע באיכות האתר, ובאיכות האנשים שנמצאים בו, ומחפשים גם הם את אהבת חייהם, בדיוק כמוך.
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD