הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול פנויים פנויות אל פסטיבל המסכות בונציה (טיולי עופרים)

דף הבית > לוח פעילויות אירועים וטיולים לפנויים פנויות > טיול פנויים פנויות אל פסטיבל המסכות בונציה (טיולי עופרים)
תאריך: 04/02/2015 08:00

פסטיבל המסכות בונציה - טיול מאורגן לפנויים פנויות 

    (8 ימים/7 לילות) 04-11/02/2015

בואו לבלות  בפסטיבל המסכות השנתי בונציה ובורונה. זוהי חוויה בערים המיוחדות והרומנטיות בעולם, זמן להשתחרר, לאכול, לרקוד, להתחפש ואולי למצוא אהבה..

לפרטים נוספים והרשמה:   עופרים טיולים  052-2945446    03-9648006

נשמח אם תציינו כי הגעתם דרך אתר ההכרויות פופנאי

פסטיבל המסכות



איטליה ונציה



טיול מאורגן לאיטליה


 
 
יום 1: תל אביב- רומא - סן ג`ימיניאנו - סיינה
ניפגש בנתב"ג לטיסה לרומא. לאחר הנחיתה נצא אל עבר סיינה הבולטת למרחוק בגגותיה האדומים המעטרים שלוש גבעות עגלגלות. העיר משקיפה על שני עמקים פוריים, בהם שתולים גפנים, עצי זית כסופי עלים וגידולי שדה שונים. בין חומותיה מסתתרים אוצרות אמנות ותרבות מרובים. נראה את הדואומו המפורסם וכיכר דל קאמפו מהיפות באירופה ומפורסמת במרוץ הפאליו הנערך בה, פעמים בשנה. נמשיך וניסע לסן ג`ימיניאנו, השוכנת על ראש הגבעה באזור קיאנטי, המפורסם בתוצרת היין והכרמים שלו. העיירה נראית מרחוק במגדליה הזקופים. נטייל בסמטאותיה ונצפה על הנוף המרהיב.בתום הסיור ניסע למלוננו.

יום 2: פירנצה
הבוקר ניסע לבירת האומנות והרנסנס, פירנצה. נסייר בכיכר הדואמו בההכנסייה השנייה בגודלה באיטליה, נראה את בית הטבילה ובו ``דלתות גן העדן`` ונתפעל ממגדל הפעמונים של ג`וטו. נטייל ברחובות העיר אל כיכר הסניורה- ``מוזיאון פתוח`` של אומנים מפורסמים. נותיר זמן פנוי להסתובב בעיר המופלאה. נמשיך את סיורינו לכיוון ורונה/ויצ'נזה.העברה למלון באזור.
 
יום 3: איל בורגטו - ורונה - ויצ'נזה
לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור בעיירה הקסומה איל בורגטו השוכנת על גדת נהר המינצ'ו, נסייר ברחובותיה הציוריים ונספוג מעט מן האווירה שבה. נמשיך את יומנו הרומנטי בביקור בעיר האוהבים ורונה, נתחיל את סיורנו בתצפית על העיר היפה ואל המדרחוב שבמרכזה העתיק. נסייר בפיאצה "ברה" עם שלל הבתים הצבעוניים, נראה את המרפסת של יוליה, ואת ה"ארנה" המפורסמת –האמפיתאטרון העתיק שבו נערכים גם כיום מופעים ואופרות. לאחר מכן נמשיך לביקור בעיר ויצ'נזה השוכנת בחבל ונטו. העיר ידועה בזכות המבנים אותם בנה אדריכל העיר אנדראה פלדיו ששילב אלמנטים מהעת העתיקה. מבנים אלו ומרכז העיר של ויצ'נזה הוכרזו כאתר מורשת עולמית ע"י אונסק"ו.
 
יום 4: ונציה - קרנבל המסכות
נצא לוונציה ליום קרנבל עליז, מסורת המסכות נמשכת ומושכת את תיירי כל העולם, באווירה של תופים וצעקות שמחה, חצוצרות, המוני אדם עטויי מסכות בכל סמטה וכיכר. רקדנים עטויי משי צבעוני וסאטן. המוני רוקדים בסאן מרקו, נגני הרחוב המנגנים כל דבר, בולעי אש וחרבות, אקרובאטים וליצנים, קוסמים.נכיר את העיר ונסייר בסמטאות העקלקלות, מעל לגשרים ותעלות המים. נבקר גם בגטו העתיק, נעלה על גשר הריאלטו, להשקיף על הצבעים העזים. נבלה בכיכר סאן-מרקו הרומנטית, נראה את להקות היונים והבזיליקה הציורית. המעוניינים יוכלו לצאת(בתוספת תשלום)לשייט גונדולות בתעלות העיר. בתום הסיור נחזור למלוננו.
 
יום 5: הקרנבל הגדול בויארג'ו
לאחר ארוחת הבוקר נצא בחזרה לטוסקנה ואל שפת הים, אל עיירת החוף בויארג'ו במפרץ גנואה. כאן מתקיים הקרנבל הבובות המפורסם, נצפה על בובות ענק תוצרת מקומית, ונשתתף בחגיגת הקרנבל הגדולה. בתום הסיור ניפרד מויאג'ו וניסע למלוננו.
 
יום 6: פיזה- לוקה
לאחר ארוחת הבוקר ניסע לעיר לוקה הממוקמת על גדת הנהר סרצ'יו. העיר לוקה עדיין מוקפת בחומה מן המאה ה-61, והיא אחת הערים הגדולות ביותר בהן עדיין קיימת חומה כזו בשלמותה. נצפה בקתדרלת סאן מרטין הקדוש ובכנסיית סאן מישל אין פורו ועוד אתרים קסומים בעיירה זו. נמשיך את יומנו עם ביקור לפיזה, לתצפית על המגדל הנטוי הידוע בעולם, המושך אליו מדי שנה אלפי תיירים. בתום הסיור נחזור למלוננו. בערב המעוניינים יוכלו להצטרף )בתוספת תשלום ( לארוחת ערב במסעדת צ'רטוזה הכוללת מוזיקה ואוכל מקומי.
 
יום 7: רומא
לאחר ארוחת הבוקר נשים פעמוננו לכיוון עיר הבירה של איטליה, רומא. עם ההגעה לעיר נצא לסיור ראשון ביפה בערים. נבקר בקריית הוותיקן, המרכז הדתי החשוב ביותר של העולם הנוצרי ומקום מושבו של האפיפיור. נמשיך את סיורנו ברומא ונבקר במדרגות הספרדיות, נראה את ויה ונטו רחוב הקניות הידוע של רומא שם יינתן מעט זמן חופשי לקניות.בתום הסיור ניסע למלוננו ברומא.
בערב נוכל(בתשלום)לסייר במדרגות הספרדיות שמסתיימות במזרקת הסירה שבנה אביו של ברניני המפורסם ונבקר בפיאצה נבונה שם נחזה במזרקת ארבעת הנהרות של ברניני, מסמליה הידועים העיר.
 
יום 8: רומא – תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר נצא אל לסיור מודרך ברומא, נצפה על הקוליסאום, האמפיתיאטרון המפורסם ביותר בעולם. נראה את הפורום רומאנו, כיכר ונציה,נמשיך לרובע היהודי של רומא ונלמד על קהילה מיוחדת זו. נמשיך את סיורנו ברומא ונלך לזרוק מטבע במזרקת טרווי, המזרקה הגדולה מיימי הבארוק, ונבקש משאלה לבקר ברומא שוב. בתום הסיור העברה לשדה התעופה לטיסה חזרה לת"א.

 
 

לפרטים והרשמה:   טיולי עופרים  (עופר)  052-2945446    03-9648006

נשמח אם תציינו כי הגעתם דרך אתר ההכרויות פופנאי




 

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD