הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

גאורגיה לפנויים פנויות דתיים ומסורתיים (אודיסיאה תיירות)

דף הבית > לוח פעילויות אירועים וטיולים לפנויים פנויות > גאורגיה לפנויים פנויות דתיים ומסורתיים (אודיסיאה תיירות)
תאריך: 07/10/2015 07:00

שנה שלישית ברציפות....

טיול מאורגן לגאורגיה לפנויים פנויות דתיים ומסורתיים

    תאריכי יציאה:  07/10/2015-15/10/2015

 
בואו לחוות את פסגות הקווקז המושלגות, את חופי הפלא של הים השחור ומרחצאות המרפא שבלב נהרות ויערות עד. להכיר את התרבות והמסורת הייחודיות של גיאורגיה והדתות השונות, את הגיאורגים המפורסמים בהכנסת האורחים שלהם ובריקוד וסגנון השירה המסורתיים הייחודיים רק להם. בואו לחוות את גיאורגיה דרך הטעמים והריחות של המטבח הגיאורגי האותנטי – בפנסיון מלא בכשרות מהדרין
הטיול כולל: סדנאות בישול ואפייה מהמטבח הגיאורגי, טיול ג'יפים בקווקז,מופעי פולקלור והפתעה...
 
לפרטים נוספים והרשמה: אודיסיאה תיירות קונספט  03-6525625 
נשמח אם תציינו כי הגעתם דרך אתר ההכרויות פו"פנאי
 
 
 
 
גאורגיה

גיאורגיה

גרוזיה

טיול פנויים פנויות

גאורגיה לדתיים

גאורגיה לדתיים

אודיסיאה טיולים
 
 
יום 1: נתב"ג - טביליסי
מפגש הקבוצה בנתב"ג וטיסה לטביליסי. טביליסי היא בירת גיאורגיה, עיר קוסמופוליטית, גשר בין מזרח למערב, שמשלבת תרבויות ודתות שונות מתוך הרמוניה מושלמת וכבוד. קבלת פנים והעברה להתארגנות במלון בעיר.

יום 2: טביליסי – גורי – אופלסציחי – צ'קאלטובו – כותאיסי
היום נשים פעמינו אל כותאיסי, העיר השניה בגודלה בגיאורגיה, ששימשה כבירתה במאות 9 – 11 לספה"נ. בדרך נעצור בעיר גורי, עיר הולדתו של סטאלין, שם נבקר במוזיאון שהוקם בביתו. מכאן נמשיך ל-אופלסציחי. העיר - שממוקמת על "דרך המשי"  ההיסטורית - מפורסמת בזכות המערות הטבעיות שלה, ששימשו את תושבי המקום כבתי מגורים ובתי תפילה עוד החל מהמאה ה- 7 לספה"נ. נעצור ב-צ'קאלטובו למרגוע מפנק באחת מבריכות המים התרמיים, המפורסמים בזכות סגולות המרפא שלהם. לאחר שהתמסרנו למים החמים,נמשיך לביקור בשוק כלי החרס. בהגיענו לכותאיסי נבקר במערות סטאפליה, לפני שניכנס למלון שלנו בעיר להתארגנות ולארוחת ערב.

יום 3: כותאיסי – בוריומי - בקוריאני
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור ב-כותאיסי. נבקר ב-קתדרלת בגראתי מן המאה ה- 11, ששוקם לאחרונה. מכאן נעשה את דרכנו אל מנזר גלאתי, שנוסד בידי המלך דוד הבנאי, המלך הגדול ביותר של גיאורגיה. המלך עצמו קבור בכניסה למנזר. נמשיך בדרכנו אל הפארק הלאומי בוריומי- חרגאולי, שם נלגום מהמים המינראליים המפורסמים, הקרויים ע"ש המקום – מי בוריומי. אם יהיה עוד כוח – נוכל לעשות הליכה קצרה בתוך מעבה היער אל בריכות תרמיות, בהם ניתן להשתכשך להנאתנו. נעלה ברכבל לתצפית בוריומי לפני שניסע אל היעד שלנו: בקוראיני. זהו אתר הסקי, מוכר בזכות קרני שמש המלטפים, האקלים  ההררי הגבוה, עושר טבעי, 12 מסלולי סקי בעלי דרגות קושי שונות, נופים עוצרי נשימה, מטבח מקומי נודע ואווירה משפחתית, מה שעושה את השהות במקום לבלתי נשכחת. נתארגן במלון שלנו ובערב נהנה ממופע פולקלור גיאורגי מלא.

יום 4: בקוריאני – וארדזיה - אחלציחה – בקוריאני
לאחר ארוחת הבוקר ניסע לביקור בעיר המערות וארדזיה, שנבנתה במאה ה- 12 על ידי המלך גורג' ה-3 ובתו, תמר, השליטה האגדתית של גיאורגיה. זוהי הגדולה מבין 3 ערי- מערות שעדיין נשתמרו, ויש בה לא פחות מ- 300 בתי – מערה חצובים בסלע, על פני שמונה מפלסים. באחד מהם שוכנת הכנסיה המרכזית של העיר, ובה השתמרו  באופן מופלא פרסקות עתיקות ומרשימות. לאחר הביקור המרתק ב-וארדזיה נעשה את דרכנו ל -אחלציחה, עיר מבצר אותו הקימה המלכה תמר. כאן נבקר בין השאר בבית הכנסת העתיק ביותר בגיאורגיה, קודם שנחזור אל המלון שלנו ב - בקוריאני  לארוחת הערב.

יום 5:  בקוריאני  – אגם ז'ינואלי – אנאורי - גדאורי
לאחר ארוחת הבוקר נשים פעמינו ל- גודאורי – אתר סקי ידוע ב- קווקאז הגבוה.  לאורך הדרך נוכל להתפעם ממראות נוף מהממים. נבקר באגם ז'ינואלי, מאגר המים הגדול ביותר במזרח גיאורגיה בנקודת המפגש של שני נהרות, ונמשיך ל-אנאורי, מבצר וכנסיה מימי הביניים המשקיף על העמק ועל האגם שמתחתיו, לפני שנגיע אל יעדנו: גדאורי. התארגנות במלון וארוחת ערב.

יום 6: גדאורי – קזבג'י - טביליסי
לאחר ארוחת הבוקר נעלה על רכבי 4 x 4 ונשים פעמינו לעיירה קזבאג'י. ניסע לכנסיית גרגטי – טרינטי הממוקמת בלב האיזור ההררי הגבוה, בגובה של 2170 מטר מעל פני הים. ממש מול עינינו מיתמר הר קזבאגי המושלג, המתנשא לגובה של למעלה מ- 5000 מטר (!!). לא נוותר כמובן על ביקור במפלי גוולאטי המרשימים. מכאן נעשה את דרכנו לטביליסי, שם נתארגן במלון לקראת ארוחת הערב.

יום 7 : טביליסי
 היום נסייר בטביליסי. טביעות אצבעה של היסטוריה בת 1500 שנה ניבטות כמעט בכל מקום בבירתה הנוכחית של גיאורגיה.  העיר נוסדה בסמוך לבריכות מי הגופרית המפורסמות של העיר. נבקר בבריכות, המצויות כיום בלב ליבה של העיר העתיקה. נטפס לרמת מטאחי ממנה נשקפים זה ליד זה בית הכנסת העתיק של טביליסי, מסגד ו- 3 כנסיות (גיאורגי, ארמנית ו- קאתולית), כסמל לסובלנות הדתית שאיפיינה תמיד את הגיאורגים. נמשיך לביקור בשדרה המרכזית של טביליסי – שדרת רוסטאבלי – שבנייניה ובתיה מתאפיינים במגוון סגנונות אירופאים שונים של המאה ה- 19. כמו כן נבקר במוזיאון הלאומי של גיאורגיה.
בערב, נעפיל באמצעות רכבל אל מרומי מצודת נאריקאלה לתצפית מרהיבה על העיר כולה.

יום 8: טביליסי – מצחטה – נתב"ג
היום נבקר ב- מצחטה – בירתה העתיקה של גיאורגיה, שהוכרז כאתר עולמי של אונסק"ו. נעצור בג'ווארי, שם נעפיל לראש גבעת המנזר שממנו נשקפים נופיה המדהימים של מצחטה.  נראה  את קתדרלת סווטיצחובלי ואת מסדר סנט נינו, שניבנו עוד במאה הרביעית, ואשר בו – לפי המסורת המקומית – קבורה גלימתו של ישו. נחזור לטביליסי לארוחת הערב, שלאחריה נועבר לשדה התעופה לקראת טיסתנו חזרה ארצה. אנו צפויים לנחות בישראל לפנות בוקר של היום ה- 9 של הטיול.
 

פנו עכשיו לאודיסיאה תיירות קונספט  03-6525625 
נשמח אם תציינו כי הגעתם דרך אתר ההכרויות פו"פנאי

אודיסיאה לפנויים פנויות
טיול לחול
"אודיסיאה – תיירות קונספט"  גאה להוביל את מהפכת טיולי הקונספט למטייל הישראלי.
 
טיול קונספט הוא הטרנד הכי החם בקרב מטיילים מכל העולם. חלק מתפיסת טיול הקונספט נוגע לאנשים שאיתם אתה יוצא לטיול, שכן סוג האנשים שחולקים איתך את הטיול הוא חלק בלתי נפרד מהחוויות והזכרונות שיישארו לך מהטיול, לטוב ולרע.
לכן, לא עוד טיולים המורכבים מבליל אנשים שאין קשר ביניהם, מהיום את/ה מטייל/ת רק עם אנשים כמוך, אנשים שמשתפים איתך אורח חיים דומה וצרכים ייחודיים זהים.
אז בין אם אתה סינגל, בכל גיל, שמחפש לטייל ולהכיר סינגלים אחרים כמוך,  או שומר מסורת המעוניין להיחשף תוך כדי טיול למאכלים אותנטיים תוך הקפדה על כשרות ושמירת שבת, ובין אם אתה בעל צרכים ייחודיים אחרים, ומעוניין לטייל עם אחרים כמוך – "אודיסיאה" הינה היחידה המציעה לך פתרון מושלם כדי שתרגיש בנוח בחברת האנשים שמטיילים איתך, ולקחת איתך מהטיול גם עולם של קשרים עם חברים חדשים.
בנוסף, תודות לרשת של אנשי מקצוע וותיקים ומיומנים שפרושים ביעדי החברה ברחבי העולם, אתה מקבל רמת תיכנון ורמת ביצוע חסרי פשרות, תוך ליווי אישי ודאגה לכל פרט, גם בעת שהותך בחו"ל. פנו אלינו, ונשמח להגשים גם לכם עולם של חלומות.
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD