הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

פראג, וינה ובודפשט - טיול מאורגן לפנויים ופנויות

?מתי
12-18/06/2018
איפה?
פראג, וינה ובודפשט
עלות:
930$
למי?
פנויים פנויות
טיול מאורגן לפנויים פנויות במרכז אירופה. שילוב אולטימטיבי של הערים הנוצצות: פראג, וינה ובודפשט. 7 ימים מלאים של חוויות ,טיולי טבע,סיורים בערים ובילויים בערבים, ואולי גם אהבה חדשה...
טיול מאורגן לפראג
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן לפנויים פנויות לפראג, וינה ובודפשט:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות
יום 1: תל-אביב – פראג – קרלווי וארי
ניפגש בשדה התעופה בן גוריון ונמריא לפראג בירת צ'כיה, המכונה העיר הזהובה. לאחר הנחיתה נצא מערבה לביקור בעיר המרחצאות קרלובי וארי, השוכנת בתוככי עמק עמוק שנחצב ע"י נהר הטפלה. נשוטט בינות לקולונדות המלכותיות, לאורך המדרחוב המרכזי, בו מבנים ססגוניים בסגנון הקלאסי והבארוק ומלונות הפאר. בתום הסיור העברה למלוננו בפראג.
 
יום 2: פראג
אחרי ארוחת הבקר נתחיל את סיורנו במתחם מצודת פראג. נראה את הכיכר והארמונות שסביבה, מתחם הטירה, קתדרלת ויטוס הקדוש, הגדולה והמרשימה ביותר בפראג. בחלקו השני של הסיור נגיע אל ליבה הפועם של פראג - העיר העתיקה, שם בכיכר המרכזית עומדים לתפארתה שני סמליה המיתולוגיים של העיר: פסל יאן הוס והשעון האסטרולוגי שעל בניין בית העירייה. בשעות אחה"צ נוכל לטייל להנאתנו בסמטאות העיר.
 
יום 3: פראג – ברנו – בודפשט
לאחר ארוחת הבקר ניסע לביקור בעיר ברנו, אחת הערים העתיקות בצ'כיה, הנמצאת במחוז מורביה, היא העיר השניה בגודלה בצ'כיה. יש בה שילוב מעניין של ארכיטקטורה עתיקה וכנסיות, עם ארכיטקטורה מודרנית מהזרמים המעניינים של המאה העשרים. נסייר בכיכר העתיקה עם שלל המדרחובים נצפה במרכז הקונגרסים מהעתיקים באירופה. בתום הביקור נמשיך לבודפשט, בירת הונגריה. בערב נוכל לצאת (בתשלום נפרד) לסיור בודפשט המוארת כולל שייט על הדנובה לא להחמיץ!
 
יום 4: בודפשט
לאחר ארוחת הבוקר, נצא לסיור מודרך בשני חלקי העיר, בודה ופשט, נראה את כיכר הגיבורים, אנדרטת המילניום, נהר הדנובה, בית הפרלמנט, המוזיאון היהודי ובית הכנסת המפואר שברחוב דוהני, נראה את אנדרטת הערבה הבוכיה, לזכר היהודים שניספו בשואה. לא נפסח כמובן גם על שיטוט ברחוב ואצ'י אוצ'י המפורסם. נחצה את הנהר לאזור בודה, שם נראה את המצודה הגדולה, ששימשה את בית הבסבורג, נבקר במצודת הדייגים ונעלה לגבעת גלרט לתצפית על העיר. בערב נוכל לצאת (בתשלום) ל"גולש פארטי", מופע פולקלור עם ארוחת ערב הכוללת מרק גולש הונגרי מסורתי.
 
יום 5: בודפשט – ברך הדנובה
היום נצא צפונה לנהר הדנובה מהגדולים באירופה ונבקר באזור המפורסם ברך הדנובה.האזור משלב בתוכו עיירות קטנות וציוריות.עם שדות חקלאיים,יערות עד ירוקים ונוף מהמם. הטיול ישלב בתוכו ביקור בשלוש עיירות ציוריות אסטרגום אחד ממרכזי הדת בהונגריה "סנט אנדי" עיירת האומנים עם שלל הגלריות והשווקים,וכמובן וישוגרד  השוכנת על פיתולו של הנהר המכונה "ברך הדנובה" חזרה לבודפשט בשעות הערב.
 
יום 6: בודפשט –ברטיסלבה- וינה
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסלובקיה ובירתה ברטיסלבה. עם ההגעה נצא לסיור בעיר הקסומה. נתחיל מתצפית מיוחדת ממצודת ברטיסלבה החולשת על העיר, נראה את מגדלי העיר העתיקה ונהר הדנובה הזורם בליבה של העיר, נמשיך לסיור בעיר העתיקה המשלבת בתוכה מגוון סגנונות. נתחיל מהשער הצפוני, שם מצוי מגדל מיכאל, נמשיך לתצפית על הכנסייה הפרצ'סקנית ומשם לתצפית בפסלים המיוחדים הפזורים בעיר, עד לשוק האוכל הציורי של העיר. המעוניינים יוכלו לטעום מ"לושקה", המאכל הלאומי הסלובקי. בתום הסיור נמשיך לוינה בירת אוסטריה,עם ההגעה נערוך סיור פנורמי שיכלול את כביש הטבעת הפנימי החולף בכל אתריה החשובים של העיר. בערב נוכל לצאת (בתשלום נפרד) לסיור וינה המוארת.
 
יום 7: וינה – פראג – תל-אביב
את היום נתחיל בסיור באחת הערים היפות באירופה, נבקר בעיר העתיקה, נראה את כנסיית סטפן הגותית, ואת כנסיית קרל הברוקית, את בנין בית העירייה המיוחד של העיר, בניין הפרלמנט, בניין האופרה, כיכר מריה טרזה הקיסרית האוסטרית הנערצת, נצפה על ארמון הופבורג, מקום מושב קנצלר אוסטריה בהווה ומשכן בית האבסבורג בעבר.בתום הסיור נצא לשדה התעופה של פראג לקראת טיסתנו לתל אביב.

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD