הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול מאורגן לגרמניה והולנד - לפנויים ופנויות (טיולי עופרים)

?מתי
25-31.7.16
איפה?
הולנד וגרמניה
עלות:
1230$-1250$
למי?
פנויים פנויות

ארצות השפלה שבצפון אירופה משופעות בתרבות, אמנות ויופי אצילי. סיור בערים לאורך הנהרות והתעלות עם השלווה והפסטורליות משרים שקט ושלווה.  האתרים בהם נבקר: אמסטרדם ,דיסלדורף, קלן,עמק הריין, וולנדאם ועוד...

הולנד
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן לגרמניה והולנד:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות

יום 1: תל אביב – אמסטרדם
ניפגש בנתב"ג לטיסה לאמסטרדם. לאחר הנחיתה נצא לסיור בעיר המיוחדת השוכנת על נהר האמסטל. נשוט בתעלות האדונים והגבירות ונצפה בבניינים המיוחדים, ארמונות של המשפחות העשירות של העיר, המוזיאון הימי המפורסם, בית העירייה, שכונת יורדן ועוד. נטייל לאורכו של רחוב הקניות המפורסם לכיכר הדאם. נותיר זמן חופשי לחנויות הרבות ונמשיך לכיכר "ליידספליין," איזור התיאטראות, הפאבים והבילויים של העיר. כמו כן לא נחמיץ את מגדל המטבע המפורסם של "גילדן הזהב" – המטבע שנסחר בעבר. בשעות ערב נגיע למלוננו.

יום 2: וולנדאם – זנסה סחאנס
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור בשוק הפרחים הציורי של העיר הצמוד למלוננו ואשר שוכן על שפת אחת התעלות הציוריות של העיר. נמשיך צפונה לכפרי הדייגים המפורסמים של הולנד, נתחיל את ביקורנו במפעל לכפכפי עץ ולגבינות ההולנדיות המפורסמות כולל טעימות! נמשיך לכפר וולנדאם ולסכר המקיף אותו. נבקר בחנויות בהן ניתן למצוא מזכרות המיוחדות להולנד, כולל לבוש מסורתי. המעוניינים יוכלו לטעום ממעדני המטבח המקומי, המבוסס על הדגה המיוחדת לאזור כמו דג ההרינג ועוד מטעמים אחרים. בהמשך נבקר בכפר טחנות הרוח המפורסם "זנסה סחאנס," הבנוי על נהר הסחאן ומאפיין את המדינה ומלחמתה בים. נראה טחנת רוח פעילה, שריד לימים עברו. בתום הביקור נשוב למלוננו.
בערב נצא לסיור רגלי ברובע האורות האדומים של אמסטרדם.

יום 3: אמסטרדם – דן האג
היום נצא לבירת הולנד, דן האג. נבקר "בבינהוף," המרכז הפוליטי (מזמנו של ויליאם מאורנג') של המדינה המיוחדת. נצעד בחצרות, נצפה במזרקות ובקומפלקס הבניינים המיוחד, נמשיך לאחד מהציורים הפנורמיים היפים בעולם "פנורמה מסדך," בו נוכל לראות פלא אומנותי עתיק ויפה. לקראת אחה"צ נטייל בטיילת הציורית של סכייונינגן, אחד המקומות היפים בארצות השפלה, נערוך בו סיור מהקזינו העתיק עד למזח האקווריום הנודע. נמשיך לדלפט המפורסמת בעולם בגלל הפורצלן המיוצר בעיר, נבקר בגלריית הפורצלן ונלמד על תהליך הייצור הקיים שנים רבות ואשר הובא להולנד מסין הרחוקה. בתום הסיור נשוב למלוננו.

יום.4: קלן-דיסלדורף
לאחר ארוחת הבוקר נצא דרומה לקלן. עם ההגעה נערוך סיור רגלי במרכזה העתיק של העיר נבקר בקתדרלה המרשימה מהגדולות בעולם.נמשיך לאורכם של מדרחובי הקניות למקווה העתיק שריד לקהילה מפוארת ששכנה בעיר.נמשיך לטיילת הריין המרשימה ונקנח בכוס בירה בבית הבירה העתיק של העיר הצופה לנהר הריין. נמשיך לסיור בעיר דיסלדורף, פנינת העמק. נסייר בעיר העתיקה והמצוירת להפליא, נצפה בבית העירייה המיוחד ובבתי האצילים. לא נחמיץ את השוק המופלא במרכזה של העיר.נמשיך לאורך טיילת הריין לתצפית מופלאה על העיר היפה יום מלא וגדוש.

יום.5: עמק המוזל
היום נצא לסיור לאורכו של נהר המוזל אחד מהמקומות המיוחדים של האזור. נצפה בארמונות על שפתו של הנהר, נסייר בעיירות העתיקות: קוחם, ברן קסטל קוס ונמשיך מערבה לאורכו של הנהר. לא נחמיץ את הביקור בטרייר (עיר עלייה לרגל לעולם הנוצרי הקתולי עד עצם היום הזה וכל זאת בעקבות קברו של סנט מטאס המצוי במקום) אחת הערים העתיקות בגרמניה, נערוך בה סיור רגלי בו נצפה בקתדרלה מהמאה ה 5 לספירה ונמשיך לכיכר השוק מהיפים באירופה. בגמר הסיור נשוב למלוננו.

יום.6: יום חופשי עמק הריין (כולל שייט בספינת נהרות)
יום חופשי המעונינים יוכלו לצאת בתשלום נפרד ליום טיול לעמק הריין, שהינו אחד היפים בעולם. לצדו עיירות עתיקות, מבצרים אימתניים, וגידולי גפנים לייצור יין הריין המפורסם. נעצור בקובלנץ ה"פינה הגרמנית," מקום המפגש של הנהרות המוזל והריין, נסייר במקום הציורי נטפס על האנדרטה המרשימה הבנויה בצורת אניה ובראשה פסלו של הקייזר, נמשיך בשייט לאורכו של הנהר – נצפה בעיקול הנהר המפורסם הנקרא על שמה של ה"לורלאי" נצפה בטירת החתול ובטירת העכבר, נמשיך לסיור במיינץ (מגנצה.) השוכנת על שפת הנהר, נערוך סיור בעיר העתיקה נצפה בקתדרלה האדומה סמלה של העיר ונותיר זמן חופשי במדרחוב הציורי. בגמר הסיור נשוב למלוננו.

יום 7: אפלדורן-אמסטרדם –תל אביב
היום נצא צפונה להולנד הקסומה נבקר באפלדרון בארמון הקיץ של מלך הולנד וילאם אלכסנדר,הארמון מוקף בגנים נפלאים ובאורוות המפורסמות של המלך כולל מוזיאון קטן של הכרכרות.נערוך סיור בארמון עם שלל התמונות והריהוט ההולנדי המרשים,ונרגיש כאילו נסענו בזמן לפאר תפארתה של הממלכה ההולנדית.בגמר הסיור נמשיך לשדה התעופה לטיסה לתל- אביב.

 
בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פנויים ופנויות)

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD