הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול מאורגן לנורווגיה - פתוח לפנויים פנויות (טיולי עופרים)

?מתי
04-13/07/2016
איפה?
נורווגיה
עלות:
2220-2250 יורו
למי?
פנויים פנויות

מדינה יפהפיה בצפון אירופה עם נופים מרשימים מרהיבים ועוצרי נשימה .מסלול ייחודי של הליכות למצוקים על קצה הפיורדים ביקור בשמורות מיוחדות ושייט בפיורדים מהיפים ביותר.האתרים בהם נבקר: גודברנדסדלן, שמורת רונדן, מפל סלטהפוסן, חבל הפיורדים, קרחון שינדל,שייט ב בפיורד גיירנגר,אוסלו ועוד...

טיול פנויים פנויות
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן לנורווגיה:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות
יום 1:  ת"א- אוסלו- לינה בעמק גודברנדסדלן
נפגש בנתב"ג ונטוס לאוסלו (דרך יעד ביניים). נצא צפונה בדרך ההיסטורית למקפצת הסקי, לתצפית מרהיבה על העיר. נמשיך לאורך עמק גודברנדסדלן המשתרע מערבה מספר מאות ק"מ סיור רגלי לאגם בשמורת הטבע פר גינט,ונמשיך למלוננו. (במידה והנחיתה באוסלו תהיה אחרי הצהרים, הסיור בשמורה בהתאם ללו"ז)  .
 
יום 2: דומבס אופדל, סיור בסונדל סורה, קריסטיאנסונד
לאחר ארוחת הבוקר  ניסע לדומבס , נחצה את שמורת הטבע רונדן, הנוף הנורבגי הפראי מתגלה בהדרגה , יערות סבוכים על מדרונות הרים קרחונים , מורנות שבחלקם שדופות, מפלים גבוהים נגלים ונחבאים בין המבתרים , זרימות של שלג שנמס מגבהים בלתי נתפשים, תצורות נוף מרהיבות מתחלפות במהירות ,עמקים תלולים, ומפלים מהגדולים ביותר באירופה. נעצור לביקור במפל סלטהפוסן ולתצפית על הקניון והנהר העקלתוני המפסל אותו . נעצור לתצפית על צוק הקפיצות החופשיות -טרולווגן -  עד הגיענו  לשמורת סונדלסורה הבלתי מתויירת , מהשמורות היפות של נורבגיה ,המשובצת באגמים בגבהים שונים. נערוך סיור רגלי למרדלפוסן (כשעתיים) - מענקי המפלים של נורבגיה.
 
יום 3: הדרך האטלנטית , אולסונד, דרך הטרולים -11 הסרפנטינות, מפל סטיגפוסן, קניון גודברנדסוויט, לינה בחבל הפיורדים.     
"הדרך האטלנטית  - הדרך הכי יפה בעולם" . כביש של גשרים, המקשר איים בגבהים שונים באוקיינוס האטלנטי. לאחר סיור קצר נחצה את הפיורד בשייט קצר , ונמשיך לעיר אולסונד עיר של איים בעלת צורה מוזרה אבל ייחודית ביופייה, ובמבניה - בסגנון הארט נובו - את יופייה נראה מתצפית, ונרד רגלית מהמצפה בכמה מאות של מדרגות לנמל, ונסייר בעיר על מבניה המעוצבים למראה, בסגנון החדשני לתקופתה. בהמשך ניסע לדרך הסרפנטינות הידועה כ"דרך הטרולים" נצא לתצפית ממרפסת התלויה על הצוק על מפל סטיגפוסן 183 מ' , נמשיך לסיור בקניון הגודברנדסוויט חתרני בתוך מבוך של סלעים, נמשיך ללינה בחבל הפיורדים.
 
יום 4:   שייט בגיירנגר , טרק  למפל סטורסטרפוסן , טרק לקרחון שינדל , לינה באזור הפיורדים.
הבוקר ניסע לנמל שבעיירה  הייליסילט נתרשם מהמפל הייליסילט העצום החוצה את העיירה לשניים. נשוט כ 1.5 ש'. בפיורד גיירנגר, המפורסם ביותר בעולם,  החבוק  בין המפלים רבים הנופלים משני צדדיו, מפל השיכור, השטן, מפל ההינומה, 7 האחיות ועוד. לאחר העגינה ,נעשה היכרות והצטיידות בעיירה הציורית גיירנגר, נפרד מהאוטובוס, וקדימה לסיור רגלי למפל סטורסטרפוסן , בדרך תצפיות מהממות על הפיורד, המפצות על המאמץ . נרד במדרגות הצוק לראות את מקור המפל ההינומה סטורסטרפוסן העצום החבוי בתוך הרכס. ( אלטרנטיבה- למוותרים על הסיור למפל סיור עצמאי בעיירה התיירותית גיירנגר, ( בעיירה מיגוון גדול של אפשרויות לפעילות בפיורד, שייט קייאקים, סירות , מוזיאונים .בליווי האוטובוס ). נמשיך דרך עמק לואן, ניסע לאורך הרכס בדרך צרה מאד המשקיפה על אגם בצבע טורקיז לסיור לקרחון הכחלחל שנדל – זרוע קרחונית של היוסטדל והמצוי בעמק מיוער וחבוק על ידי רכסי בזלת ומפלים הנופלים בעוצמה מצדדיו.או  לזרוע אחרת לסיור לקרחון בריקסדל, נמשיך דרך נופים מרהיבים, דרך עמק פירלנד וקרחון ניאגרה לסוגנפיורד -הארוך ביותר מבין הפיורדים.  
 
יום 5:  סקי, סוגנדל, טרק מיוחד על קרחון ניגרהסברין, שייט בסוגנפיורד- הארוך בעולם, ברגן- בירת הפיורדים,
יום מרתק בעמק מדהים בשוליו המזרחיים של קרחון יוסטדל. נצטייד בנעליים, בגרזן, לסיור רגלי מיוחד על קרחון ניגרהברין 1-2 ש' ,( הציוד גרזן, חבלים ,ונעליים ממוסמרות -כלול ומסופק במקום) ונחזור למעבורת שתיקח אותנו לגדה השנייה של הפיורד העצום סוגנהפיורד. משם דרך שרשרת של  28 מנהרות החוצות את הרכסים הארוכה ביותר - 24 ק"מ. בהתאם ללו"ז נערוך ביקור במצפה סטלהיים – שכולל  מוזיאון, ובבונקר הגרמני ממלחמה"ע ה-2 החולש על העמק. נמשיך דרך העיירה ווס ונתצפת על מפל מפל התאומים העצום ונמשיך לעיר ברגן. 
 
יום 6: ברגן -יום מלא לסיורים באתרי העיר
סיור מודרך מקיף בעיר , שוק הדגים, הרובע ההנזיאתי, נעלה למצפה על העיר מהר פלוין, ונרד רגלית בשביל מיוער. נסייר בחלק העתיק של  ברגן, בשוק הפשפשים , נצפה על  ארמון הקון, ומגדל רוזנקרנץ,  כנסיות מריה ויוהן, אחרי הצהריים נצא מהעיר לסיור לגונות מרהיב באיים הקטנים המקיפים את ברגן, נבקר במוזיאון המלחמה  באי , נסייר במערכת הביצורים ממלחמת העולם השנייה ועוד.
 
יום 7:  ברגן - 2 מעבורות, סטוונגר, מעבורת , טרק למטיבי לכת ל"צוק הדרשן"- פרקסטולן-מעבורת ,סטוונגר
 דובדבן מאתגר בטיול, טיפוס על צוק "הדרשן" ,שבסופו תצפית על ליזהפיורד. נצא מברגן נשתמש ב-3 מעבורות על מנת להגיע בצהרים למרגלות צוק הדרשן, כ-3-4 שעות בכיוון אחד, בהליכה מתונה משולבת במאמץ לסירוגין , על יעדינו הבוקר -צוק הדרשן או בשמו המוכר "פריקסטולן" , מצוק  שהמראה מפסגתו ללא ספק, השאיר צריבה חזקה בזיכרון של כל תייר. הצוק הסלעי מתמר אנכית לגובה של 600 מטר מליזהפיורד שבתחתיתו, מהתצפית נראים ספינות השטות בפיורד בגודל של ראש סיכה, מהתצפית נצפה על פיתולי ליזהפיורד, יחד עם רכסי ההרים החובקים את הפיורד. הינו אחד  מהאטרקציות והיעדים הכי פופולאריים בנורבגיה ובקרב חובבי הטבע בעולם. חשוב- אם ירד גשם, הסיור להר יבוטל, בשל  החשש להחלקה ונפילה, לחילופין תוצע לנוסעים תוכנית חלופית לביקור באחד המפלים באזור. לאחר הירידה מהצוק , מעבורת נוספת תביא אותנו למלון. נוסעים שיעדיפו לוותר על הביקור בצוק הדרשן יוכלו  (בתשלום)  לצאת לשייט מהנה של -3 ש' ( הלוך ושוב )בליזהפיורד, הספינה עוצרת במספר אתרים מעניינים בפיורד, עד לנקודת תצפית על צוק הדרשן המזדקר מתוך הפיורד לגובה 600 מ' .או לחילופין יוכלו לסייר עצמאית בעיר סטוונגר העתיקה , במוזיאונים , ובנמל. 
 
יום 8 סטוונגר, מעבורת, אודה , עמק המפלים , אידפיורד, מפל העצום וורינגפוסן , תצפית "מקן הנשרים", גיילו
היום מחכה לנו יום של סיור באזור שאינו מוצע למטייל בטיול המאורגן, צפון רמת הורנדל. במערבו קרחון הפולגהפונה המתוחם על ידי הרדנגרפיורד וסורטפיורד ובמזרח רמת הרדנגרווידה העצומה.מסטוונגר נגיע לעיירת  גרנוין ,נחצה את פיורד אידפיורד שהנו שלוחת הפיורד הגדול הרדנגרפיורד , נצפין לאודה ל "עמק המפלים" ,הלכודים בין קרחון הפולגהפונה לבין הרדנגרוידה. נמשיך לאטרקציה ייחודית- ריכוז של מפלים רבים במרחק של 10 ק"מ בלבד. באזור מצוי גם סכר מעשה ידי אדם. נחלוף על העיר אודה ונסייר בזוג מפלים לטה וסקרס הנשפכים  על גשר המקומר והופכים לאחד בכוח עצום,בהתאם ללו"ז ולעונה נערוך ביקור במטע הדובדבנים,נמשיך לסיור במפל האימתני וורינגפוסן , בכפוף ללו"ז , נערוך ביקור ב"קן הנשרים" לאחת התצפיות היפות ביותר בנורבגיה ,או לסיור מחוץ לתחנת הכוח "סימה" החבויה עמוק במעבה האדמה.
 
יום 9: גיילו, גול, אוסלו- עיר הבירה
נצא מגיילו, באזור מספר כנסיות עתיקות מהתקופה הפגאנית העשויה רק מעץ. נבקר באחת מהן .נמשיך לבירת נורבגיה-אוסלו. לאחר ההגעה נערוך סיור בעיר במהלכו   נסייר בגן הפסלים של ויגילנד , בחצר ובתצפית ממבצר אקרהאוס, נתרשם  מבית האופרה , נבקר בבית העירייה- שם מוענק פרס נובל לשלום -ממקפצת הולמנקולן, ארמון המלך , הגלרייה לאומנות ,הטיילת המרהיבה על הפיורד של אוסלו. נבקר במוזיאון הויקינגים באי ביגדוי.
 
יום 10: אוסלו ת"א
נשלים את ביקורינו באתרים בבירה אוסלו, המדרחוב עם שלל חנויות המותגים, נבקר בבית העירייה  במדרחוב האולטרא מודרני עם בנייניו המעוצבים לפי המורשת הנורדית שבגדה המערבת של פיורד אוסלו , ועוד ובהתאם ללוז הטיסה , ניסע לשדה התעופה בדרכינו הביתה.

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD