הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול פנויים פנויות מאורגן לדרום אפריקה

?מתי
19-27/02/2020
איפה?
דרום אפריקה
עלות:
1880 דולר
למי?
פנויים פנויות
טיול מאורגן לדרום אפריקה היסטוריה מרתקת, תרבות מגוונת ונופים עוצרי נשימה. נבלה בקייפטאון, נכיר את בעלי החיים של אפריקה, הר השולחן, כף התקווה הטובה, נטייל לאורך "נתיב הגנים" המקביל אל חוף האוקיינוס ונעצור לביקורים מרתקים בשמורות טבע.
טיול מאורגן לדרום אפריקה
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן לדרום אפריקה לפנויים ופנויות:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות
ימים 1-2: תל אביב – יוהנסבורג – פורט אליזבת'
ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסת אל על ישירה ליוהנסבורג (Johanesburg), העיר הגדולה ביותר בדרום אפריקה. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה, נמשיך בטיסת פנים לפורט אליזבת' (Port Elizabeth), עיר נמל מרכזית על חוף האוקיינוס ההודי. העיר משמשת כשער הכניסה לטיול המאורגן בדרום אפריקה, המדינה המתקדמת והמערבית ביותר מבין מדינות אפריקה אשר לה היסטוריה ותרבות מרתקות ונופי טבע ייחודיים. לאחר הנחיתה, ניסע לבית המלון לארוחת ערב ולינה.
 
יום 3: ספארי בשמורת הפילים אדו
את היום נקדיש לספארי בשמורת הטבע הגדולה בדרום אפריקה, הנקראת "שמורת הפילים אדו" (Addo Elephant Park). קרוב לוודאי שנפגוש מקרוב את היונק הגדול בעולם שאוכלוסייתו בשמורת הטבע מונה כמה מאות פרטים. לאחר מכן, נצא ל"גיים דרייב" (Game Drive), הכינוי הפופולארי לטיולי הספארי, ונתחקה אחר עקבותיהם של בעלי החיים הרבים שבשמורה הפרטית "לליבלה". נחפש אחר "חמשת הגדולים" (Big Five)- היונקים הגדולים והמזוהים ביותר עם הספארי באפריקה: באפלו אפריקאי, פיל, קרנף, אריה ונמר אשר השמורה היא ביתם. בתום הספארי המרתק בג'יפים פתוחים, חוויה פראית שמחברת אותנו לטבע, נחזור אל מלוננו.
 
יום 4: הפארק הלאומי ציציקאמה – נתיב הגנים
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה דרך "נתיב הגנים" (Garden Route) המפורסם, זהו מסלול התיירות היפה והפופולארי ביותר בדרום אפריקה. נעצור לביקור בשמורת ציציקאמה (Tsitsikamma) השוכנת על שפך נהר ובה יער עתיק של עצים מוגנים רבים. נטייל בשמורה היפה והיער הקסום, נראה את העץ העתיק לו היסטוריה של אלף שנים, ונהנה מהנופים של הנהר הנשפך אל האוקיינוס. בתום הביקור בשמורה, נמשיך לפארק הציפורים 'גן עדן' בו נוכל להתרשם ממגוון עצום וססגוני של בעלי הכנף האופיינים לדרום אפריקה.
 
יום 5: נייזנה – הפלגה אל שמורת "מיטת הנוצות"
לאחר ארוחת הבוקר, נטייל בעיירה נייזנה, לאורך המזח ובאזור המעגן. נעלה על סירה לשייט במפרץ הקסום בדרכינו אל שמורת 'מיטת הנוצות' (Feather Bed). נטפס בקרוניות אל ראש ההר בלב השמורה ונרד בהליכה בשמורה המוקפת צמחייה ירוקה וצופה אל האוקיינוס. בתום הביקור בשמורה ניסע למלוננו.
 
יום 6: חוות יענים – חוות צ'יטה - מערת הנטיפים קנגו
לאחר ארוחת הבוקר נצא בנסיעה לכיוון העיר אודסהורן (Oudtshoorn), המכונה בחיבה "ירושלים הקטנה" בשל עברה היהודי במאה הקודמת. נבקר במערת הנטיפים קנגו (Cango Caves), בה שוררת טמפרטורה קרירה קבועה, ונתרשם משלל זקיפים ונטיפים מרהיבים. נמשיך לביקור מרתק בחוות יענים ונזכה להכיר מקרוב ולשמוע את סיפורו המרתק של הגדול בעופות. נפגוש מקרוב את העוף הגדול ביותר בעולם, אשר "שכח" לעוף, נבין אחת ולתמיד מדוע הוא טומן את ראשו בחול. נמשיך לביקור מרתק לא פחות במרכז לשימור והגנה על בעלי חיים, נפגוש את החתולים המפורסמים של אפריקה, ביניהם צ'יטה - החיה המהירה ביותר. בתום הביקורים ניסע למלוננו.
 
יום 7: דרך היין – קייפטאון
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון נצא בנסיעה לאורך הכבישים הפנורמיים המובילים לקייפטאון, הדרך עוברת בין תופעות גאולוגיות מרשימות האופיניות לפרובינציית הכף המערבית, על פני נופים טבעיים המשולבים בחוות ענק של כרמים ועצי פרי. נעצור לביקור ביקב מקומי ונזכה לטעום את יינות האזור. לאחר מכן נמשיך בנסיעה ונגיע לקייפטאון השוכנת בסמוך לכף התקווה הטובה. עם הגעתינו לעיר נצא לתצפית ממנה נוכל להנות מנופי העיר הנפרשים תחתינו כמו ממעוף הציפור.
 
יום 8: קייפטאון – כף התקווה הטובה
את היום נקדיש לכף התקווה הטובה – הנקודה הדרומית ביותר ביבשת אפריקה ונקודת החיבור בין האוקיינוס האטלנטי לאוקיינוס ההודי. נשוט לאורך הכף ונגיע לאי כלבי-הים (מותנה במזג האוויר). נחזור לחוף ניסע לאורך החופים היפים ב'מייל הזהב' בו נשקף נופו של האוקיינוס על הרקע של הר השולחן ופסגת צ'פמן. נמשיך בנסיעה היפה ונגיע לשמורת הטבע של הכף, נעלה בפוניקולר למגדלור ונצפה על הנוף המדהים הנשקף ממנו. נסייר בשמורה המאכלסת זנים רבים של צמחים ובעלי חיים וגם נבקר במושבת הפינגווינים השוכנת בחוף בולדרס. לינה בקייפטאון.
 
יום 9: קייפטאון – הר השולחן - יהונסבורג – תל אביב
את היום נקדיש לקייפטאון, אחת הערים היפות בעולם. נתחיל בביקור בהר השולחן, אחד משבעת פלאי הטבע אליו נעלה באמצעות רכבל, לתצפית על קייפטאון ועל האזור (תלוי במזג האוויר). נמשיך לאיזור הדאון טאון של קייפטאון ושם ביקורים במוזיאון דרום אפריקה ובמוזיאון היהודי, נמשיך בנסיעה דרך שדרות הממשלה ונראה את בית הפרלמנט. בתום הביקור נצא בנסיעה לשדה התעופה של קייפטאון לטיסת פנים ליוהנסבורג. לאחר מכן, נמשיך בטיסת אל על ישירה לתל אביב, בה ננחת ביום שלמחרת.
שימו לב:
המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה וסדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הביקורים והלינות.
הטיול פתוח לפנויים ופנויות בכל הגילאים
בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)
מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD