הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

דרום איטליה - טיול מאורגן בפסח לפנויים ופנויות (טיולי עופרים)

?מתי
08-15/04/2020
איפה?
דרום איטליה
עלות:
1140$
למי?
פנויים ופנויות בכל הגילאים
הזדמנות לטיול מאורגן לדרום איטליה הקסומה . שמונה ימים קסומים של ניחוחות איטלקיים, אוכל מצויין, נופים קסומים, חוויות וריגושים. נבקר בנאפולי, סורנטו, קסטלי רומני, קאפרי ועוד. שימו לב , הטיול פתוח לפנויים ופנויות בכל הגילאים. מספר המקומות מוגבל - הזדרזו להרשם
טיול פנויים פנויות
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן לדרום איטליה:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות
יום 1 : תל אביב - נאפולי - באריי
ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לנפולי שבדרום איטליה. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה, נצא בנסיעה לכיוון בארי (Bari) – עיר הבירה של חבל פוליה (Puglia), השוכן בדרום איטליה ומכונה "העקב של המגף". חבל הארץ היפה טומן בחובו עיירות קסומות, מפרצים כחולים, כרמי זיתים, ופניני נוף ייחודיים. נסייר בטיילת היפה של העיר ונמשיך למרכזה העתיק, נראה את כנסיית סנט ניקולאו ונשמע את הסיפור המשעשע על הקשר לסנטה קלאוס, קתדראלת סן סבינו (San Savino) ובית העירייה. בתום הביקור נמשיך לבית המלון שלנו בו נשהה בלילות הקרובים.
 
יום 2 : חצי האי גרגאנו: מונטה סנט אנג'לו - ויאסטה
לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום של טבע בחצי האי גרגאנו (Gargano). נתחיל את סיורינו בעיירה מונטה סנט אנג'לו (Monte Sant Angelo) השוכנת בגובה של כ-800 מטר. העיירה השקטה הפכה למוקד עלייה לרגל בשל האמונה שהמלאך מיכאל התגלה במערה השוכנת בה. נסייר בעיירה ונבקר במערה שהפכה לכנסייה במרוצת השנים וממנה נערוך תצפית אל האזור. בחלקו השני של היום ניסע דרך הטבע המופלא של חצי האי, נחצה יער סבוך ויפה, עיירות ציוריות, כרמי זיתים ומפרצים מרהיבים. נעצור לביקור בעיירת החוף היפה ויאסטה (Vieste), ניסע לאורך טיילת העיר ונהנה מהאווירה ייחודית שלה.
 
יום 3 : עמק הטרולי: מרטינה פרנקה - לוקורוטונדו - אלברובלו
לאחר ארוחת הבוקר, נצא ליום מלא בקסם: נתחיל בביקור בעיר הבארוק היפיפייה, מרטינה פרנקה (Martina Franca). נסייר במרכזה העתיק של העיר ונראה את בתיה הלבנים ולצידם מבני בארוק מרשימים. נמשיך לביקור בארמון הדוכס המשמש כיום כבית העיריה ומרכז מידע למבקרים. נמשיך את יומנו בביקור ותצפית אל העיירה לוקורוטונדו (Locorotondo) המכונה "המרפסת של עמק איטריה" (Valle d'Itria). נצפה בעמק המרהיב וכן בבתי העיירה הבנויים בצורה מעגלית המקיפה את הגבעה. את היום נסיים בפנינה של עמק הטרולים – אלברובלו (Alberobello) הידועה בזכות מבני הירח שבה, בעלי הכיפה המחודדת. העיירה הוכרזה כאתר מורשת ע"י אונסק"ו בשל ריכוז מבנים אלו בשטחה. נסייר בסמטאותיה הנאות של העיירה ונתפעל מהבתים הייחודיים שהעין לא שבעה מהם.
 
יום 4 :מערת הנטיפים: "גרוטה די קסטלנה" - פוליניאנו א-מארה
לאחר ארוחת הבוקר נצא לעוד יום נפלא בחבל פוליה. נתחיל בביקור במערת הנטיפים "גרוטה די קסטלנה" (Grotte di Castellana) שרבים טוענים שהיא היפה בעולם. נערוך סיור מודרך בין חלקי המערה השונים עד אשר נגיע "לגלריה הלבנה" השוכנת בעומק של כ-70 מטר ונודעת הודות לגודלה העצום ונטיפיה המרשימים. את חלקו השני של היום נקדיש לביקור בעיירה המקסימה פוליניאנו א-מארה (Polignano a Mare) ייחודה בבתיה הבנויים על מורדות הצוקים. נערוך תצפית מרהיבה אל האזור ואף נותיר זמן לטעום מהגלידה הטעימה של העיר.
 
יום 5 : מאטרה: עיר המערות - נפולי
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא לביקור בעיר מאטרה (Matera) – עיר מערות. נערוך סיור בעיר המיוחדת שעד היום תושביה חיים במערות החצובות בסלע. נסייר בשכונות המיוחדות והמעניינות של רובעי סאסי המסקרנים, נראה את מערות המגורים שהשתמרו היטב עד היום, ונלמד על אורח החיים בתוך מערה חצובה בסלע. בתום הסיור, ניסע לבית המלון שלנו באזור נפולי.
 
יום 6 - דרך אמלפי - סורנטו
היום מחכה לנו יום קסום בנופים שבעיני רבים, נחשבים ליפים באירופה. זהו אזור אמלפי (Amalfi). נצא בנסיעה דרומה לכיוון הכביש המפותל של אמלפי: מצוקים תלולים, כרמים, וים כחול. נעצור בכמה מן הכפרים הציוריים השוכנים באזור זה, נתצפת על היפה בכפרים, פוזיטנו ונסייר בין הרחובות הססגוניים של אמלפי העתיקה. בחלק השני של היום, נבקר בסורנטו (Sorento) היפה. נערוך סיור בעיירת קיט הבנויה על חצי אי קסום בחבל קמפניה. המפרץ של סורנטו משקיף אל הר הגעש ווזוב שחולש על האזור כולו. נמשיך סיורנו באזור היפה הצופה על המפרצים הקסומים במידה והזמן יאפשר זאת נבקר בכפרים נוספים. לאחר הביקור נחזור למלוננו.
 
יום 7- פומפיי - נפולי
לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה לביקור בעיר הרומית העתיקה פומפיי (Pompei), שנחרבה בשנת 79 עם התפרצות הר הגעש ווזוב. נסייר באתר המרשים ובין השרידים הרבים של העיר כגון: מקדשים, ציורי קיר מרשימים אשר יספרו את סיפורם של אנשי האימפריה, רחובות ובתים בני 2000 שנה. נוכל להתרשם מאורח חייהם של הרומאים בתקופה ההיא. את חלקו השני של היום נקדיש לנפולי. בהגיענו לעיר, נערוך סיור מרתק אותו נתחיל מכיכר גריאבלדי. נתור את העיר העתיקה, נלך בדרך "סאן ביאג'ו", סמטה צרה המעוטרת קשתות ונראה את בניין הדומו הבנוי בסגנון גותי ייחודי. נצפה בקתדרלת סנטה רסיטוטה שנבנתה במאה הרביעית ונחשבת למבנה העתיק בנאפולי. נמשיך את סיורינו בעיר ונראה את גלריית אומברטו, תיאטרון סן קרלו ונבלה ברחובות השוקקים טולדו וקאיה.
 
יום 8 - נפולי - תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה לכיוון שדה התעופה הבינלאומי של נפולי לטיסה ישירה חזרה לתל אביב.
 
שימו לב:
המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים הניתנים לשינוי.
הטיול פתוח לכל הגילאים בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD