הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול מאורגן לפנויים ופנויות לבטומי ומערב גיאורגיה (עופרים)

?מתי
29/09-03/10/2019
איפה?
גיאורגיה
עלות:
820$
למי?
פנויים ופנויות
במרחק טיסה של שעתיים וחצי נמצאת עיירת הנופש בטומי – לאס וגאס שבים השחור. בטיולנו לבטומי ומערב גאורגיה נכיר לעומק את העיר התוססת והמסקרנת, נבקר בגנים הבוטנים ובטיילת המרשימה על שפת הים. נבקר בעיירות ובכפרים על מורדות הקווקז "הנמוך" ונהנה מארוחת צהריים ופולקלור מקומי במקום אותנטי וקסום.
טיול פנויים פנויות
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן לבטומי ומערב גיאורגיה:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות
יום 1 | תל אביב – בטומי – סיור ערב
ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לבטומי, "פנינת הקווקז" השוכנת במערב גאורגיה לחופי הים השחור. לאחר הנחיתה נצא לסיור פנורמי ובו ניחשף לראשונה לעיר התוססת והדינמית ולאתרים בהם נבקר בימים הבאים. ניסע לבית המלון שלנו השוכן על חוף הים השחור בקרבת הטיילת והעיר העתיקה, ולאחר קבלת החדרים, נצא לסיור רגלי בסביבת המלון.
 
יום 2 | בטומי – הגנים הבוטנים
נצא לסיור בבטומי ונזכה להכרות מעמיקה עם העיר היפהפייה, עיר האצולה של סוף המאה ה-19, אליה נהרו העשירים, שועי ורוזני היבשת, מכל רחבי אירופה. נסייר במרכז העיר, שנחצה שתי וערב על ידי טיילות מוריקות, מזרקות נאות, מבנים עתיקים, שווקים צבעוניים וקו חוף כחול ואין סופי. נבקר גם בגנים הבוטנים הסמוכים לעיר בהם נשתלו שלל עצים וצמחים מרחבי העולם ונהנה מתצפית משגעת מהגבעה הירוקה אל עבר העיר בטומי. ניסע לעיירת הגבול הסמוכה, סארפי השוכנת בצמוד לטורקיה. נבקר במפלי אנדריאס היפים, הקרויים על שמו של הקדוש המגן על האומה ונראה שם את פסלו. נשוב לעיר בטומי ונטייל בין הכיכרות הנאות של העיר. נתחיל בכיכר נפטון ונראה את בית האופרה, נמשיך ברגל אל עבר כיכר מדיאה ונשמע את הסיפור המיתולוגי הידוע על אפסירטוס ואחותו, הנסיכה מדיאה. נותיר זמן פנוי להסתובב בסמטאות הרובע הטורקי ובשדירת החנויות היוקרתית של העיר.
יום 3 | סיור ג'יפים בשמורת מטירלה – מצודת פטרה
נצא לסיור ג'יפים לשמורת הטבע המרהיבה ביופיה- מטירלה (Mtirala), שמשמעות שמה בגאורגית הוא "לבכות", כנראה על שום שפע המים, הנחלים, המפלים והאגם שמצויים בשטחה. ניסע ברכבי שטח אל השמורה ובתוכה, נטייל סביב האגם, נשלב מסלולי הליכה ביער הגשם הירוק ונעצור להפסקת קפה ליד הנחל החוצה את השמורה. בדרכינו חזרה לבטומי, נעצור לביקור במצודת פטרה, מצודת אבן עתיקה החולשת על החוף המזרחי של הים השחור.
יום 4 | מפלי מקחוצטי - כפרים בחבל אדג'רה – אירוח עם מופע פולקלור
נצא בנסיעה דרומה אל עבר מפלי מקחוצטי (Makhutseti) היפים, נסייר רגלית בשמורת הטבע ונראה את המפל הנמצא בליבו של הכפר. נמשיך אל המדרונות המיוערים של הרי הקווקז "הנמוך", של חבל אדג'רה (Adjara), בהם נישאים פסגות הרים, חלקם עם שלג עד, המגיעים עד לגבהים של למעלה מ-3000 מ'. נבקר בכפר אבן, בו הזמן כאילו עצר מלכת. נסייר בחיק הטבע, בין פלגי מים מפכפכים וצמחיה סבוכה ועשירה, נבקר בשוק כפרי ונשלב אירוח מסורתי, כולל ארוחת צהרים טיפוסית, בביתה של משפחה כפרית מקומית בליווי להקה ורקדנים שיציגו בפנינו את הפולקלור המקומי.
יום 5 | בטומי - מצודת גוניו - רכבל - תל אביב
יום אחרון לטיולנו בבטומי ומערב גאורגיה. לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה אל מצודת גוניו העתיקה, השריד הגדול והשלם ביותר מארכיטקטורת הצבא הרומאית– ביזנטית. המצודה נבנתה בתקופת המאה הראשונה, והייתה בשליטה ביזנטית, עות'מאנית ורוסית שכבשו את המקום בגלל שהיה מקור ל"זהב של גוניו" וממצאים ארכיאולוגיים נוספים. נסיים את טיולנו הקסום בנסיעה ברכבל של בטומי, נעפיל אל מרומים ההרים ונהנה מהנוף הפנורמי של בטומי, סביבתה והים השחור. בתום הסיור, ניסע לשדה התעופה הבינלאומי של בטומי לטיסה חזרה לתל אביב.
 
שימו לב:
המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הביקורים והלינות.
בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פנויים ופנויות)

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD