הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

מילון העדפות מיניות


קישורים לאתרי הכרויות סקס מומלצים :  זבנג    |  בוגדות  |  אשלי מדיסון   |


 
טראנסג'נדר- זהו מושג רחב מאוד, הכולל בתוכו קבוצות רבות, שהמאפיין המשותף שלהן הוא חריגה מהנורמה המקובלת, לפיה זכר ביולוגי/ת הוא בהכרח גבר ונקבה ביולוגי/ת היא בהכרח אישה. נכללים בהגדרה (המאוד לא מוגדרת, אני חייב לציין) טראנסקסואלים/ות, ג'נדרקווירז, קרוס-דרסרז, ג'נדר-פאקרז ואחרימות.א/נשים שאינן/ם טראנסג'נדרס נקראות/ים סיסג'נדרס.
 
טראנסקסואל/ית- אולי המושג המוכר ביותר מבין כל המושגים בתחום. טראנסקסואל (או טראנסקסואלית) הוא אדם אשר יש לו זהות מגדרית ברורה, כלומר גבר או אישה- אולם הוא חש שמינו הביולוגי (זכר או נקבה) אינו תואם את תחושתו הפנימית. חלק מהטראנסקסואלים ירצו לשנות את גופם הפיזי כך שיתאים להרגשתם, על ידי שימוש בהורמוני מין ו/או ניתוחים שונים.
 
FTM transsexual, female to male- (וגם: טראנסקסואל, טראנס או גבר טראנס). זהו אדם שבמגדרו הוא גבר, אולם מינו הביולוגי הוא נקבה. תהליך השינוי הפיזי כולל מתן טסטוסטרון (הורמון מין זכרי), ולרוב גם ניתוח להשטחת חזה. יש טראנסקסואלים שבוחרים לעבור גם ניתוח לשינוי איבר המין. ישנם גם טראנסקסואלים שמגדירים את עצמם MTM, כלומר man to male, "גבר לזכר", על מנת לציין שאינם מזדהים עם ההגדרה "נקבה".
 
MTF transsexual, male to female- (וגם: טראנסקסואלית, טראנסית או אישה טראנסית). זוהי אישה, אשר מינה הביולוגי הוא זכר. תהליך השינוי כולל מתן הורמוני מין נקביים, ולעיתים ניתוחים להגדלת החזה, לפמיניזציה של הפנים ולשינוי איבר המין.
ישנן טראנסקסואליות שמגדירות את עצמן "אישה לנקבה", כדי לציין שאינן מזדהות עם ההגדרה "זכר".
 
אינטרסקסואל/ית (אינטרסקס)- (גם: אנדרוגינוס, אנדרוגנוס, אנדרוגניות). הטבע "נוהג" לייצר זכרים ונקבות, אולם לא רק. אינטרסקסואל (או בקיצור אינטרסקס) הוא אדם, אשר מינו הביולוגי אינו בדיוק זכר או נקבה. אינטרסקסואליות יכולה להתבטא במספר צורות, שבהן מופיעים הן סימני מין זכריים והן סימני מין נקביים. למשל: אדם שיש לו איבר מין חיצוני זכרי, אולם איברי המין הפנימיים שלו הם רחם ושחלות. בעבר, היו נוהגים לנתח אינטקסקסואלים כבר עם היוולדם על מנת להופכם לנקבות "נורמליות". כיום קיים איסור על ניתוחים מסוג זה במספר מדינות בעולם, מאחר שישנם אינטקסקסואלים רבים שזהותם המגדרית אינה של אישה והם כלל לא מעוניינים בגוף נקבי.
 
ג'נדרקוויר - ג'נדרקוויר הוא אדם, שהמילים "גבר" או "אישה" אינן מתארות את זהות המגדר שלה בצורה מלאה. ג'נדרקוויר יכול להרגיש שהוא לפעמים גבר ולפעמים אישה, אחוז מסויים גבר ואחוז מסויים אישה, אף אחד משניהם, חסר/ת זיקה למגדר בכלל או בעל/ת מגדר אחר השונה מהנורמה. יש ג'נדרקווירז שבוחרים/ות לקחת הורמונים או לעבור ניתוחים שונים על מנת להתאים את גופםן להרגשתןם, אולם זה לא הופך אותןם לטראנסקסואלים/ות. ישנן ג'נדרקווירז אשר לא מגדירות/ים עצמןם כטראנסג'נדרס.
ביג'נדר- ביג'נדר הוא אדם, שמרגישה שהוא גם גבר וגם אישה בעת ובעונה אחת. ביג'נדרז יכללו עצמןם לעיתים תחת קטגוריית הג'נדרקוויר.
 
FTM, female to male - "נקבה לזכר". הגדרה שמתארת אדם שנולד כנקבה, ומעדיף להזדהות בצורה גברית או זכרית. יכולים להיכלל תחת ההגדרה גברים טראנסקסואלים, ג'נדרקווירים, בוצ'ים טראנסג'נדרים ולפעמים גם דראג קינגס.
 
MTF, male to female- "זכר לנקבה". הגדרה שמתארת אדם שנולדה כזכר, ומעדיפה להזדהות בצורה נשית או נקבית. יכולות להיכלל תחת ההגדרה נשים טראנסקסואליות, ג'נדרקוויריות, קוקסינליות ודראג קווינס.
סיסג'נדר- אדם שאינה/ו טראנסג'נדר, כלומר נשים שהן נקבות ביולוגיות, גברים שהם זכרים ביולוגיים.
 
אנדרוגינוס - ראו "אינטרסקסואל/ית".
 
דראג קווין/קינג - דראג קווינס/קינגס הם אנשיםות המתלבשים בבגדי המגדר ההפוך להן או המגדר שלהן,(נתון להחלטתן) בצורה מוחצנת לצורכי בידור.
גם אדם שמגדיר את עצמו כגבר,יכול לעשות דראג קינג (מלך דראג),אם זה מה שהוא מרגיש איתו יותר בנוח,ולהפך.
 
קוקסינל-  מקור המילה קוקסינלית הוא זמרת ושחקנית טרנסקסואלית ששם הבמה שלה הוא קוקסינל (חיפושית פרת משה רבינו בצרפתית),ולאחר הביקור שלה בארץ  הייתה קבוצה של נשים טרנסיות שאימצו את המילה לעצמן.
 
פוליאמורה - אהבות מרובות
 

ארומנטי -  ארומנטי (א-רומנטי) הוא מצב בו אדם שחווה משיכה רומנטית נמוכה או כלל לא חווה משיכה רומנטית ו/או לא מגלה עניין בקיום קשרים רומנטיים. אנשים ארומנטיים נמצאים על הרצף שבין חוסר מוחלט של משיכה רומנטית לבין משיכה רומנטית נמוכה. גם ביחס לרצון לקיים מערכת יחסים רומנטיות אין גישה אחידה, ואנשים ארומנטיים ממקמים את עצמם במקומות שונים על הרצף. בשיח הארומנטי לעתים יש התנגדות לגישה הרווחת בחברה שממקמת מערכות יחסים רומנטיות במעלה ההיררכיה, מעל למערכות יחסים ידידותיות ואחרות.מבחינת משיכה מינית אנשים ארומנטיים יכולים להיות על כל הרצף - גייז/ לסביות/ הטרו/ בי/ פאן/ פולי/ אמיניות, וזאת תודות לכך שצירי המשיכה המינית והרומנטית לא בהכרח חופפים.

פוליסקסואליות  

 

משיכה למגדרים מרובים אך לא לכולם או משיכה לתכונה מסוימת חוצת מגדרים ומינים, למשל נשיות.

להסבר בהרחבה: מדובר בזהות על הקשת המולטימשיכתית, אחות לביסקסואליות ופאנסקסואליות וביחד איתן חלק מבי פאן פולי המפורסם. אנשים שמזדהים כפוליסקסואלים מתארים את עצמם נמשכים להרבה מגדרים אבל לא לכולם, חלקם מתארים את המשיכה כמשיכה לשילובים שונים של מין ביולוגי ומגדר או משיכה לתכונה מסוימת שחוצה מגדרים ומינים - נשיות, נעריות, גבריות וכו'. אין לבלבל בין פוליסקסואליות לבין פוליאמוריה (נטיה/יכולת לקיים יותר ממערכת רגשית אחת, זהות שיכולה להיות אצל הטרו, מולטי, אמיניים או הומו-לסביות).
חשוב בהקשרים האלה לציין שאנשים שונים רואים את הזהות או את הקשת המולטי בכלל בצורות שונות. יש שיגידו שביסקסואליות מכילה את כל המרכיבים של פוליסקסואליות ויש שיאמרו שיש בעיניהם הבדל עצום בין 2 הזהויות וכמובן כולם צודקים.

אנדרופיל

 

#אנדרופיל - אדם א-בינארי שנמשך.ת מינית ו/או רומנטית לגברים.הסבר רחב יותר: מכיון שמדובר באדם שאינו גבר או אישה, אזי הגדרות כמו הומו (גבר שנמשך לגברים) או הטרוסקסואלית (אישה שנמשכת לגברים) לא מתאימות כאן, ויש צורך במושג שמכיל גם את המשיכה לגברים וגם את הזהות הא-בינארית של אותו פלוני.ת. כמובן שגם אדם בינארי (גבר או אישה) יכול להיות אנדרופיל, כי הוא/היא נמשכים לגברים, אבל כאמור יש להם זהויות מוכרות ומדויקות יותר שמתאימות להם.
 

נזילות מגדרית

#נזילות_מגדרית (ג'נדר פלואידיטי בלעז - תמיד חלמתי לרשום "בלעז") - זהות מגדרית על הקשת הטרנסג'נדרית / ג'נדרקווירית.ובהרחבה - א.נשים שאוחזות בזהות הזו מתרחקות מן הבינאריה המגדרית המקובלת בחברה, "משחקים" בין המגדרים השונים בתחושה הפנימית קודם כל, אבל גם בנראות, לבוש והתנהלות. עשויים לשלב בין מאפייני המגדרים השונים בו זמנית (למשל פרטי לבוש שנתפסים נשיים וזקן), או לאורך סקאלת הזמן (היום פרפורמנס שעובר כנשי, אתמול כגברי ומחר ערבוב).#חשוב להדגיש שלא מדובר בדראג ורק בלבוש משתנה, אלא בתחושת מגדר מעורבת או משתנה לאורך זמן, לטווח קצר יותר או ארוך.כמובן שאין תשובת בית ספר אחת או מאפיין שמשותף לכל המזדהות כך (או מסרבים להזדהות), ואולי זה מאפיין שמשותף, שאין מאפיין משותף
 

הטרוסקסואל/ית

#הטרוסקסואל/ית - גבר שנמשך מינית באופן בלעדי לנשים (סטרייט) או אישה שנמשכת באופן בלעדי לגברים (סטירייטית). (הטרורומנטי/ית - מקבילה לכך במשיכה הרומנטית).על אף היותה עוד נטיה מינית או רומנטית, עקב היותה ההגמון נחשבת ברירת המחדל, "הנורמה", וכל היתר הן "נטיות" ודורשות יציאה מהארון. כתוצאה מכך, למעשה היא זהות המעבר הנפוצה ביותר שאחריה רבים ורבות מזדהים ביתר הזהויות האפשריות.

פאנסקסואליות

 

#פאנסקסואליות - משיכה מינית לכל המגדרים או משיכה שאינה תלויה במגדר. משיכה רומנטית דומה נקראת #פאנרומנטיותובהרחבה: אנשים פאנסקסואלים עשויים להעיד כי המין/המגדר של מושא המשיכה שלהם לא חשוב ולא פקטור בבואם להכריע אם הם נמשכים. לעתים אף קיימת תופעה של עיוורון מגדרי, כלומר קשה לפאנסים לראות ולהבין מגדר. רבים גם ימשכו לטשטוש מגדרי, תכונות אנדרוגיניות, שבירות של פרפורמנס מגדרי וכו'.
 

אמיני / א-מיני 

-#אמיני - אדם שלא חווה משיכה מינית או חווה משיכה מינית נמוכה 

 

גיניפיליה

אז מה זה בעצם גיניפיליה?

 

גניפיליה היא משיכה סקסואלית ו/או רומנטית לנשים ללא קשר למה המגדר שמי שנמשך/ת מזדהה בו.

ובהרחבה - המושג גניפיליה לרוב ישמש אנשים א-בינאריים שנמשכים לנשים אבל בגלל שאינם גבר או אישה לא יכולים ו/או לא רוצים להזדהות כלסבית או הטרוסקסואל (טכנית גם לסבית או הטרוסקסואל הינם גיניפילים אבל קיימת עבורם הגדרה יותר מוכרת או מדויקת ולכן ברמה הפרקטית זה רלוונטי בעיקר לאנשים א בינאריים). גיני, אגב - ממש אותו שורש כמו גינקולוג או מיזוגיניה.

ג'נדרקוויר

 

  - ג'נדרקוויר - אדם שתחושת המגדר הפנימית שלו לא תואמת את הבינאריה המגדרית המקובלת בחברה - גבר או אישה.ובהרחבה: מדובר בזהות מגדרית על הקשת הטרנסית שהאוחזות בה לא מזדהות ולא רואות את עצמם נופלים למשבצות המקובלות בחברה - גבר או אישה.יש מי שרואה בזהות זהות מטריה שמאגדת תחתיה זהויות א-בינאריות שונות, ויש מי שרואה בה זהות בפני עצמה, לצד זהויות א-בינאריות אחרות. (קצת כמו ביסקסואליות שיש מי רואה אותה כמונח מטריה מעל פאנסקסואליות או פוליסקסואליות ויש מי שאומר שהיא עוד זהות לצידן, מתחת למטריית המולטי)
 

סיסג'נדר

 #סיס או סיסג'נדר - אדם שתחושת המגדר שלו תואמת את המין ששויך לו בלידה.ובהרחבה: בחברה שלנו ילדים מסומנים בלידה כזכרים ונקבות ומתקיימת ציפיה מזכר לגדול להיות בן, נער וגבר ומנקבה מצופה לגדול להיות בת, נערה ואישה. אנשים סיסג'נדרים (בשונה מטרנסג'נדרים) בעצם "עומדים" בציפיה ותחושת המגדר שלהם (גבר או אישה) תואמת למין בו סומנו.אם תרצו - זה "סטרייט" במושגים של מגדר כמו שהטרוסקסואל זה "סטרייט" במושגים של מיניות. בחברה שלנו זאת זהות שקופה, "הנורמה", אפילו לא מוכרת לרובם המוחלט של אנשים שבעצם מתאימים להגדרה הזאת. הנכחתה ברבים תסייע להפוך את הזהות הטרנסית לעוד זהות בין זהויות מגדר, ולא "סטיה" מול "נורמה"
 

דמיסקסואליות 

#דמיסקסואליות - משיכה מינית שמופיעה לאחר קיומו של קשר רגשיובהרחבה: אנשים דמיסקסואלים לא חוות לרוב משיכה מינית ראשונית (כזו שמופיעה בפני עצמה, ללא היכרות מוקדמת) אלא מתחילות לחוות משיכה מינית משנית כתוצאה מהופעת קשר רגשי חזק (למשל התאהבות). מדובר בזהות וחוויה שנמצאות על הקשת הא-מינית.לא מדובר כאן בעצם במושג שמתאר למי פלונית נמשכת (בני המגדר שלה ו/או מגדרים אחרים) אלא כיצד המשיכה הזאת מופיעה. לאחר הופעת המשיכה המשנית, זו יכולה להיות משיכה הטרו/הומו/לסבית/בי, (לא בהכרח) בהתאם למשיכה הרומנטית של אותו אלמוני
 

אינטרסקס 

 #אינטרסקס - אנשים שסימני המין הביולוגי שלהם לא חד משמעית זכר או נקבה.ובהרחבה: המין הביולוגי, כמו כל דבר בחיים הוא רצף, ובקרוב לאחוז אחד מן הלידות נולדים תינוקות שלא נמצאים באחד הקצוות הבינאריים - זכר או נקבה. במקרים נפוצים יותר יכול להיות מדובר בשיעור יתר בקרב מסומנות כנקבה או כרומוזומים כגון xxy. במקרים נדירים ומורכבים יותר נמצא איברי מין פנימיים וחיצוניים של מינים שונים, איברי מין של זכר ונקבה
 
 
אתרי הכרויות למטרת סקס:
  • זבנג - אתר הכרויות למטרת סקס וסטוצים, אתר הכרויות הסקס הישראלי המומלץ ביותר לחיפוש סטוץ והכרויות דיסקרטיות. בזבנג תמצאו כל מה שאתם מחפשים בתחום הכרויות הסטוצים: הגשמת פנטזיות, סטוצים, ריגושים ושבירת שגרה, רומן קליל, כייף ודיסקרטי, חילופי זוגות, שלישיות, אורגיות, שוגר דדי, משחקי שליטה, סקס מזדמן, הכרויות עם טרנסג'נדרים, הכרויות לגייז, לסביות, דו מיניות ועוד. להרשמה חינם ליחצו כאן
  • בוגדות - אתר הכרויות סטוצים, קשרים דיסקרטים והגשמת פנטזיות בדיסקרטיות מוחלטת. באתר אלפי  חברים המחפשים סטוצים מרגשים וסקס דיסקרטי מזדמן להכרויות סטוצים,, וכל הכרות למטרת סקס והגשמת פנטזיות להרשמה חינם ליחצו כאן

 

 

 

 

קישורים לאתרי הכרויות סקס מומלצים :  זבנג    |  בוגדות  |  אשלי מדיסון   |


22/04/2024

צוות האתר מאחל לכולם, חג פסח שקט ושמח ותפילה שכל החטופים יחזרו כבר הביתה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD