הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

ספיד דייט

אז מה זה בעצם מפגש ספיד דייט? מה היתרונות של מפגש שכזה על פני אתרי הכרויות ואירועים אחרים לפנויים ופנויות? איפה אפשר לקבל פרטים על המפגשים הקרובים?  ואפילו גם כמה טיפים כדי שתוכלו להצליח בספיד דייט ...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
הכרתם מישהו שמצא חן בעיניכם, התכתבתם, עברתם לטלפון, היה משעשע ומעניין והחלטתם לצאת לדייט...אז למרות שאתם עסוקים, פיניתם ערב  כדי לנסות בכל זאת,  מדדתם כמה חולצות כדי להראות במיטבכם ואפילו ציחצחתם שיניים...
מגיעים לדייט אחרי שחצי שעה חיפשתם חנייה, ומגלים שהמציאות לא ממש נוצצת (התמונה באתר ההכרויות היא מלפני 20 שנה/ הבחור פירגן לעצמו באתר עוד כמה סנטימטרים בגובה/ הייתי צריך לחשוד שכל התמונות שלה הן מלמעלה), שתיקות מביכות ושיעמום  (ולחשוב שיכולתי בזמן הזה לראות לפחות 3 פרקים של דייט בחשיכה...)...ובסוף עוד לשלם על כל ארוחת השחיתות הזאת (הוא נראה ג'נטלמן ועשיר,  זאת אחלה הזדמנות לדגום  את פלטת הסושי ענקית/אם אני משלם עליה אז אולי אח"כ נעלה אליי הביתה לשמוע קצת תקליטים ביחד...)
נשמע לכם מוכר? סביר להניח שמוכר מאוד, וסביר להניח שגם יותר מפעם אחת או חמש....
 
לפי מחקרים שנערכו, מסתבר כי שישים השניות הראשונות של הבליינד דייט הן המשמעותיות ביותר ולרוב קובעות את המשך הדייט. זה הכל. בדיוק דקה. ולמרות זאת, כל פעם מחדש אנחנו מוצאים את עצמנו מבזבזים שעות (כולל שיחות הטלפון שלפני הדייט)  ובסוף לשמוע/להגיד "לא נראה לי שזה ילך..." למרות שזה היה ידוע בתחילתו של הדייט...
מפגש ספיד דייט (נקרא גם ספיד דייטינג / ספידייט / SPEED DATE) פותר את הבעייה ומאפשר לפגוש מספר בני זוג בערב אחד ולהגדיל בבת אחת את כמות הדייטים שלכם ואת סכויי ההצלחה למצוא אהבה.
 

ספיד דייט – איך זה עובד?

 למפגש מגיעים כ 10-20 גברים ו 10-20 נשים (המספר חייב כמובן להיות שווה לאיזון מגדרי) כאשר ישנה חלוקה מראש לפי גילאים. הספיד דייטינג נערך במקום נייטרלי, לרוב בפאב או בבית קפה שנסגר במיוחד לצורך האירוע, ומתקיים לרוב בתל אביב, אך לעיתים מתקיימים גם מפגשי ספיד דייט בירושלים, חיפה והצפון ואף באילת. מדי פעם אפשר גם למצוא התארגנויות ספונטניות של מפגשי ספיד דייט חינם או מפגשים שמיועדים לקהל ספציפי כמו למשל מפגש ספיד דייט לדתיים, רופאים, דוברי רוסית וכדומה.

 

ספיד דייט הינה שיטה מהירה להיכרות עם פנויים פנויות איכותיים לקשר רציני. כל משתתף נפגש עם 14-20 בני/בנות זוג פוטנציאליים באופן אישי. הנשים מתיישבות, באופן קבוע, סביב השולחנות, הגברים מתיישבים ליד הנשים, וכל 7 דקות מונחים לעבור לדייט הבא. בתום כל 7 דקות כל אחד מסמן על כרטיסים שקיבל אם מעוניין להמשיך להכיר או לא. אם שני הצדדים מסמנים ב- "כן", המארגנים מיידעים את המשתתפים,בתוך 24 שעות, על הימצאות ההתאמות, ומעבירים לשני הצדדים את מספר הטלפון. מפגשי הספיד דייט מתקיימים בפאב או בית קפה שנסגרים לצורך   המפגש וכוללים משקאות וכיבוד, הנחייה מקצועית ע"י פסיכולוגים ומנחי קבוצות.

 

בתחילת הערב תקבלו כרטיס בחירה ועט, שותים משהו כדי להשתחרר קצת, מפטפטים ומתחילים. הנשים מתיישבות, כל אחת בשולחן משלה, כאשר כל שולחן מיועד לשניים ומרוחק משאר השולחנות  כדי לאפשר פרטיות ושיחה שקטה ללא הפרעות. הפעמון מצלצל וכל גבר מתיישב לסבב הכרות  "מיני-דייט"  של 7-10 דקות. השיחה היא ללא כל התחייבות, לא צריך להודיע לצד השני אם זה כן מתאים או לא מתאים. מפגש קצר וענייני רק כדי להרגיש אם יש כימיה ועניין וסיכוי לדייט.

במהלך השיחה רצוי לשים לב לכללים הבאים: 

  • אל תדברו על מי שהכרתם במהלך הספיד דייט, על עבודה, על מערכות יחסים קודמות או פוליטיקה...נצלו את הזמן המועט שיש לדברים הבאמת חשובים, נסו להיות יצירתיים ולא עם שאלות משעממות ושיגרתיות .
  • כבו פלאפונים,היו מרוכזים בשיחה, הסתכלו על מי יושב מולכם,שימו לב לשפת הגוף בדייט ,שלכם וגם של הצד השני. אל תפזלו לשולחנות האחרים, פנו לפרטנר שלכם בשמו הפרטי, ספרו על עצמכם, אבל תנו גם לצד השני הזדמנות לשאול שאלות ולספר על עצמו.
  • הכי חשוב לחייך ולקחת את הכל בכייף ובפרופורציה, ספיד דייט אמור להיות חוויה כייפית.
בתום הזמן הקצוב ,מצלצל הפעמון, וכל גבר עובר לדייט הבא בשולחן  אחר. כך במשך כשעתיים (לרוב עם הפסקת התרעננות קצרה באמצע) כולם בעצם נפגשים עם כולם , ומסמנים בכרטיס הבחירה שמקבלים בתחילת האירוע את התרשמותם מהדייט (כן/לא).
בסוף המפגש כולם מוזמנים להישאר, להזמין משקה וליהנות מהמשך הערב. 
 
לאחר מכן נבדקים כרטיסי ההתאמה ומוצלבים, במידה ורק צד אחד סימן התעניינות אזי לא קורה כלום, וזה  עוד יתרון לספיד דייט שבמידה והדייט לא היה מוצלח במיוחד, ולא בא לכם להמשיך הלאה, אז אין שום מבוכה/חיפוש תירוצים/התעלמויות וההעלמויות ופשוט ממשיכים הלאה.
במידה ושני הצדדים סימנו התעניינות חיובית, אזי מקבלים שני הצדדים את מספרי הטלפון להמשך התקשרות...ואז השמיים הם הגבול...
 

ספידייט – יתרונות

לספיד דייט  יתרונות רבים. ראשית, הוא חוסך זמן. דייט רגיל עשוי לארוך כשעתיים, וכאן במהלך השעתיים ניתן לפגוש הרבה מאד (10-20 בממוצע) בני זוג פוטנציאליים להכרות וקשר (תחשבו כמה זמן, אנרגיה וכסף הייתם צריכים אם הייתם יוצאים לכל דייט כזה בנפרד) שנית, תהליך הסינון הוא מהיר, בנוי על משיכה ראשונית ועל תחומי עניין בסיסיים – מה שמהווה בסיס איתן לבניית זוגיות בהמשך – אם הדבר מתאפשר, כמובן. באמצעות ספיד דייט ניתן למקד את המבט על הנושאים החשובים באמת, ולא לבזבז את הזמן על שיחות סרק, וכך ליצור מצב שבו ממשיכים להיפגש רק עם בני זוג שמתאימים באמת, ושיש להם פוטנציאל אמיתי לבנייה של זוגיות משותפת. ספיד דייט הוא תהליך מבוקר, כך שהוא אינו מוביל אנשים "ליפול" על בני זוג בעייתיים. בנוסף, הדייטים הראשוניים אנונימיים – כך שאף אחד לא נחשף יתר על המידה בפני מי שלא נמצא מתאים.
 
  •  
  • מחקרים מראים שלוקח עד 3 דקות לדעת אם מעוניינים להמשיך להכיר. בספיד דייט תוכלו לדעת תוך דקות ספורות אם אתם מעוניינים להמשיך עם בן / בת הזוג הפוטנציאליים לדייט אמיתי, או להמשיך הלאה בחיפוש מבלי לבזבז זמן ואנרגיה.
  • בספיד דייט תחסכו מעצמכם שעות של שיחות טלפון, החלפת פרטים וירטואליים ובניית ציפיות גבוהות שפעמים רבות מתנפצות בדייט עצמו.
  • במפגש ספיד דייט תחסכו זמן רב המוקדש להתארגנות ויציאה לכל דייט, במקום להתלבש להתאפר, לצאת למצוא חניה וכו' מספר פעמים רב.. תעשו זאת בערב אחד.
  • מפגש ספיד דייט חוסך הרבה עוגמת נפש ומתח שיש ביום שלאחר הדייט. תוכלו לדעת מייד יום אחרי הספיד דייט האם המשתתפים שמצאו חן בעינכם גם מעוניינים להכיר אתכם.
  • התאמה מקסימלית של בני/בנות הזוג המגיעים לערב ספיד דייט
 

טיפים חשובים שכדאי להכיר:

  • נסו לא להיות "תקליט שבור" ולחזור על עצמכם בכל דייט, כגון: "מה אתה עושה?", "איפה רוצה לגור?",  אם יש קליק יהיה לכם זמן לשאול את השאלות האלה – כל החיים..
  • שאלו שאלות מקוריות ויצירתיות: מה הדייט הכי מצחיק שהיה לך? מה החלום שלך ? מה התחביבים שלך? מה הטיול האחרון שהיית בו?
  • מומלץ להיות חיוביים וקלילים.
  • אל תשכחו גם להקשיב!!
  • הקשיבו לשם של בן הזוג הפוטנציאלי ושימו לב אם יש שם דומה של מישהו במפגש
  • לא מומלץ לדבר על מערכות יחסים קודמות, על האקס/ית
  • לא מומלץ לדבר על בעיות וקשיים בעבודה/ בחיים האישיים, על נושאים מעציבים
  • לא כדאי לדבר על בעיות בריאותיות- כגון טיפול השיניים המקיף שעברת היום בבוקר
  • אל תדברו על נושאים פוליטיים שנויים במחלוקת
  • לא לדבר על הדייטים שהיו לכם במהלך הערב, או כמה אנשים מצאו חן בעינכם ..
 

לקבלת פרטים על מפגשי ספידייטינג קרובים ניתן לראות בלוח האירועים לפנויים פנויות כאן באתר. בנוסף תוכלו בלוח האירועים לקבל פרטים על טיולים לפנויים ופנויות, סופי שבוע, מסיבות, הרצאות ועוד.

 

 
 


 

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD