הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

בקשה לתמיכה טכנית ממנוי

 
תומך טכני יקר:
לפני כשנה שידרגתי מגירסה girlfriend 7.0 לגירסה wife 1.0  . שמתי לב שהתוכנה החלה להריץ תוכנת משנה children1.0 אשר גוזלת זמן ומשאבים רבים, מה עוד שהדבר יוצר עומס רב על הכונן הקשיח. בחוברת ההוראות של התוכנה לא תוארה התופעה, מה עוד שהתוכנה wife 1.0 מתקינה עצמה באופן עצמאי כ- resident בתוכניות אחרות, מנטרת אותן עם האיתחול שלהן ומנסה להשתלט על כל מערכת ההפעלה.
 
כך, למשל, תוכנות וותיקות כגוןbeer with the guys 10.3, pickup bars 2.5  והתוכנה הוותיקה והמוצלחת soccer at Saturday 5.0 לא רק שהפסיקו לתפקד כליל, אלא שכל מערכת ההפעלה נתקעת בכל פעם שאני מנסה להפעילן.
מדי פעם מופעלת תוכנה סמויה (וירוס או תולעת?) בשם  mother-in-law 1.0 החבויה במקום כלשהו בזיכרון והגורמת לכל המערכת להיתקע, או לחילופין, גורמת לתוכנה wife 1.0 להתנהג בצורה בלתי צפויה לחלוטין, כך למשל היא מפסיקה לבצע פקודות כלשהן.
לא הצלחתי לבצעuninstall    של התוכנה, כמו כן איני מצליח לגרום ל- wife 1.0 לעבוד ברקע בזמן שאני מנסה להריץ תוכנות אחרות, מהאהובות עליי.אני שוקל לחזור ל- girlfriend 7.0 אך כאמור איני מצליח להפעיל את uninstall. אודה על עזרתך, מנוי מודאג.
 
תשובת התמיכה הטכנית:
 
משתמש יקר,
הבעיה מוכרת והיא מקור לתלונות רבות מצד מנויים, הגורם הוא שגיאה בסיסית בהבנת מושגים:
רבים עוברים מגירסה girlfriend X לגירסה wife 1.0 בחושבם שזוהי תוכנת בידור ועזרים, אלא, שהתוכנה wife 1.0 היא תוכנת הפעלה מלאה לכל דבר, שתוכננה לנהל את המערכת כולה.
יתכן ותצליח למחוק מהמערכת את wife 1.0ולחזור.לאחת הגרסאות girlfriend X, אלא שקיימות תיקיות סמויות גם בתוכה הגורמות לה להשתנות, להתפתח ולעבור שינוי, וכך, בסופו של דבר, תהפוך גם היא ל wife 1.0, וכך למעשה לא השגת דבר.
מהרגע שהתיקיות של התוכנה הותקנו, לא ניתן למחוק אותן, לבטל אותן, או לעשות להן uninstall, אי אפשר לחזור לגירסה girlfriend X, היות ומי שתיכן את התוכנה wife 1.0לא איפשר מצב כזה כלל, והיא לא בנויה לכך, כך גם לגבי mother in law 1.0שהינה תוכנת תולעת סמויה, המתקינה עצמה במערכת בזמן שwife 1.0 עובדת.
היו כאלה שניסו לפרמט לחלוטין את המערכת ולהתקין אתgirlfriend plusאוwife 2.0, אלא שבדרך כלל הם נתקלו בבעיות הפעלה קשות עוד יותר.
קרא בעיון בחוברת ההוראות, בפרק האזהרות את הסעיפים תשלומי מזונות, ותחזוקת צאצאים.
מאידך, במידה ותחליט לעבור לגירסה girlfriend 8.0, אל תתנסה לעבור אחר כך ל wife 2.0, היות והבעיות הצפויות לך ממערכת הפעלה זו אף קשות מבמערכת wife 1.0.
אמנם קיימות גירסאות wife 3.0ואף wife 4.0, אך הן שמורות לשימוש על ידי אנשי מקצוע מומחים בלבד, מחירן גבוה ביותר, ואינן מומלצות למשתמש הרגיל בגלל הקושי בהפעלתן.
אם כל נסיונותיך נכשלו, רצוי לבחור לעבוד עם מערכות המתבססות על פלטפורמות שונות לחלוטין, כגון celibate 1.0או gayguy 5.3, אלא שאני ממליץ לך להשאר עם הגירסה wife 1.0ולהשתדל לשרוד עימה כמיטב יכולתך.
 
אני אישית התקנתי את wife 1.0ועצתי לך כי תקרא בחוברת ההפעלה של התוכנה wife 1.0את הפרק הדן בתקלות חברתיות וכלליות social and general faults SGF)),, שם תראה שבהפעלה נכונה וזהירה, זוהי תוכנה יציבה בד"כ, המגיבה נכון לפקודות ועמידה בפני קריסות בדרך כלל.
משמעות הדבר היא שעליך לשאת באחריות לכל תקלה המתרחשת באופן עצמאי, היות והתוכנה מניחה באופן אוטומטי שכל תקלה נובעת משגיאת משתמש שאתה בצעת.
אחד הפתרונות היעילים הוא שימוש בפקודה C: I AM SORRY.EXE, אותה יש להפעיל מיד עם זיהוי שגיאת או כשהמערכת נתקעת, אל תנסה לבצע reboot, הדבר לא יועיל והתוכנה לא תחזור לתפקד.
כמו כן המנע משימוש יתר ב escapeאו ctrl-alt-del, הדבר יביא רק לכך שבפעם הבאה תצטרך לעשות שימוש ב C: I AM SORRY.EXE/flowers, המורכבת יותר, כדי לגרום למערכת לשוב ולתפקד באופן תקין.
מערכת ההפעלה תתפקד היטב כל עוד תיקח על עצמך מיד כל אשמה בנוגע לכל שגיאה מסוגSGF.
באופן כללי, wife 1.0היא תוכנה מעניינת, אם כי מעט יקרה לאחזקה, שקול התקנת תוכנות עזר לתחזוקה, שתייעלנה את הפעלת התוכנה, אני ממליץ על flowers 5.0, jewelery 2.3, וכמוצא אחרון את holidayineurope 3.2.
תוכנות עזר נוספות שרצוי לשקול הן yes my dear 8.0וכמובן whateveryousaydarling 14.7, אלה תוכנות חינמיות ( shareware), שניתן להוריד ולהתקין בקלות, והמתפקדות היטב כ residents.בתוך המערכת הן קיימות וניתנות להורדה כמעט בכל אתר.
לעולם אל תתקין את goodlookingsecretary 3.3או את sheisjustanoldfriend 1.1, תוכניות אלה לא עובדות בסביבת wife 1.0ועלולות לגרום לנזק בלתי הפיך למערכת ההפעלה.
 
בהצלחה,
התמיכה הטכנית.
 
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD