הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

צפון איטליה - טיול מאורגן לפנויים פנויות (טיולי עופרים)

?מתי
04-10/07/2017
איפה?
צפון איטליה
עלות:
תמסר טלפונית
למי?
פנויים ופנויות
הזדמנות מיוחדת לטיול מדהים בצפון איטליה. שבעה ימים קסומים של נופים מדהימים, ניחוחות ,טעמים, חוויות וריגושים. ביקור בעיירות קטנות וציוריות,  תצפיות והרים מושלגים לצד עמקים ונחלים רגועים. נבקר בוורונה עיר האוהבים, אגם גארדה, הרי הדולומיטים,ונציה ועוד...
 
 
ונציה
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן לצפון איטליה לפנויים ופנויות:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות
יום 1: תל אביב - צפון איטליה
ניפגש בנתב"ג ונטוס לצפון איטליה. לאחר הנחיתה ניסע לביקור בעירם של האוהבים רומיאו ויוליה. נערוך סיור בעיר העתיקה, נראה את הארנה מתקופת האימפריה הרומית, המשמש כיום במה לאופרות רבות משתתפים. נמשיך במדרחוב הציורי לכיוון ביתה של יוליה. נצפה על המרפסת שעליה עמדה יוליה, כאשר רומיאו גילה לה את אהבתו. בגמר הסיור העברה לבית המלון.
 
יום 2:יום חופשי( ונציה)
יום חופשי המעוניינים יוכלו בתשלום נפרד לצאת ליום טיול לונציה, מלכת הים האדריאטי, עיר התעלות, הבנויה על 117 איים המחוברים ביניהם בגשרים, מהיפות והמעניינות בערי העולם. נערוך סיור רגלי בגטו היהודי הראשון בהיסטוריה של אירופה. נבקר בגשר הריאלטו המפורסם, העובר מעל התעלה הגדולה, ובכיכר סן מרקו, הגדולה בכיכרות. נראה את ארמון הדוג'ים, את הבסיליקה בסגנון הביזנטי, את גשר האנחות ואתרים נוספים מפורסמים בעיר. בתום הביקור נשוב למלוננו.
 
יום 3: הרי הדולומיטים
היום יוצאים ליום בטבע, אל רכס הרים מהיפים בעולם, הרי הדולומיטים, הנקראים על שמו של הגיאולוג הצרפתי גראטה דה דולומיו. תופעת טבע מיוחדת במינה. נבקר באגמים קסומים בגבהים אדירים,  נערוך סיור רגלי מיוחד בטבע המדהים, נצפה בצמחיה האלפינית המיוחדת ולא נפסח על מעברי ההרים המיוחדים. יום טיול בלתי נשכח!
 
יום 4: אגם גארדה
את היום נקדיש לגדול באגמי צפון איטליה. נתחיל את סיורנו בעיירה  "סירמיונה", עיירת קייט עוד מזמן הרומאים. נסייר בעיירה שהיא לשון יבשה צרה בתוך האגם. נמשיך ל"פיסקיירה", במקור עיירת דייגים והיום אחת העיירות היותר ציוריות לאורכו של האגם. נמשיך לאורכו המזרחי של האגם, נחלוף על פני עיירות ציוריות ונעצור לתצפיות מיוחדות. נמשיך לעיירה גארדה ונותיר זמן חופשי ליהנות מהעיירה הציורית. חזרה למלון בשעות הערב.
 
יום 5: מילנו – לגו מאג'ורה
היום יוצאים מערבה לאגם מג'ורה ולעיירה האיכותית סטרזה, שם נותיר זמן חופשי ליהנות מהמקום הציורי. המעוניינים יוכלו (בתשלום) להפליג לאי "איזולה בלה" ולבקר בארמון בורמאו ובגנים היפים. ממשיכים לבירת האופנה העולמית מילנו. נערוך סיור ממצודת ספורצה עד לקתדרלה המדהימה, נחלוף בגלריה עימנואלה, יצירה ארכיטקטונית מיוחדת ונצפה בבית האופרה "לה-סקלה". לא נחמיץ את רחוב המעצבים הידוע  "מונטה נפולאונה", בו מצויות חנויות הדגל של מעצבי העל. בתום יום מהנה זה נשוב למלוננו. 
 
יום 6: חופשי (מפלי ורונה – ריבה דל גארדה-הרי המונטו באלדו)
יום חופשי להנאות אישיות. למעוניינים תהיה אפשרות לצאת (בתשלום) נפרד ליום טיול שיתחיל במפלי "ורונה" בלב האדמה נסייר בפארק עם שלל הפרחים והצמחייה המיוחדת. נמשיך לסיור בעיירה ריבה דל גארדה הנמצאת בנקודה הצפונית ביותר באגם, נערוך סיור בטיילת על שפת האגם נצפה בנוף המיוחד  ונותיר זמן לגלריות ולשווקים הרבים. נדרים לאורך הגדה המזרחית של האגם עד לעיירה מלצזנה. ממנה נטפס ברשת של רכבלים לפסגת הרי ה"מונטו באלדו". ונצפה באגם גארדה כמעוף ציפור חוויה אדירה!!!!
 
יום 7:  ויצ'נזה - בסאנו דל גרפה – תל-אביב
לאחר ארוחת הבוקר נצא לעיר הזהב של איטליה ויצ'נזה, את סיורנו נתחיל מכיכר מטאוטי נחלוף ברחוב פאלדיו הנקרא על שמו של בנה המפואר של העיר המהנדס והארכיטקט הגאון אנדריאה פאלדיו. נצפה בארמון הממשל שנבנה על ידו כמרכז של הקהילה והשלטון יחדיו, גדול ומרשים.בגמר הסיור נמשיך לגבעות המוליכות ל"מונטה גראפה" ההר הגדול שעליו גדלים הענבים שמהם מפיקים את יין הגראפה העתיר אלכוהול. נבקר במזקקה מדהימה של המשקה כולל טעימות. נמשיך לסיור בעיירה הבנויה על שפתו של נהר הברנטה ולא נחמיץ את הגשר האלפיני יצירתו האלמותית של אנדריאה פאלדיו. בגמר הסיור העברה לשדה התעופה לטיסה לתל-אביב
 
שימו לב: הטיול פתוח לפנויים ופנויות בכל הגילאים

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD