הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיול מאורגן לתאילנד לפנויים פנויות (טיולי עופרים)

?מתי
חנוכה 17-29/12/2019
איפה?
תאילנד
עלות:
2190$
למי?
פנויים ופנויות
חופשה נהדרת המשלבת חופשת בטן גב בחופים טרופיים עם עצי קוקוס, מי טורקיז צלולים וחול אלמוגים לבן יחד עם מקדשים וארמונות מפוארים, נופים מרהיבים ועוצרי נשימה, שבטים אותנטיים, תרבות עניפה והיסטוריה מרתקת, אוכל משובח, שופינג בשווקים ובקניונים, פינוקים ומסאז'ים, וחיי לילה סוערים. ברוכים הבאים לגן עדן
טיול מאורגן לתאילנד
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי טיול מאורגן לתאילנד לפנויים ופנויות:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות

טיול פנויים פנויות לתאילנד - מה בתוכנית: 

ימים 1-2תל אביב – בנגקוק – צ'יאנג ראי
ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסת אל על ישירה לבנגקוק, עיר הבירה של תאילנד. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה, נעלה על טיסת פנים לצ'יאנג ראי (Chiang Rai) הממוקמת בצפון הרחוק של תאילנד.בתום הטיסות, ניסע לבית המלון שלנו באזור

יום 3צ'יאנג ראי – גני המלכה האם - משולש הזהב – שייט על נהר המקונג
לאחר ארוחת הבוקר נצא לחקור את צפון תאילנד. נתחיל בטיול לגני המלכה האם, אחד הגנים המטופחים והמרהיבים בתאילנד ונוכל להתפעל מפיסת הטבע היפהפיה הזו. נמשיך לכיוון משולש הגבולות המפורסם בין המדינות תאילנד,לאוס בורמה. מפגש הגבולות הנ"ל מוכר בשם "משולש הזהב" משום שהאזור הוא יעד מועדף להברחת סחורות מעבר לגבול. נבקר בשוק המבריחים המקומי בו מוכרים הסוחרים הבורמזים מכל טוב, נסעד ארוחת צהריים באזור ונסיים בשייט על גדות נהר המקונג העצום. בערב נצא לשוק הלילה של השבטים

יום 4צ'יאנג ראי – שבט ארוכות הצוואר - צ'יאנג מאי – מופע פולקלור
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה דרומה לביקור בכפר בו גרות בנות שבט ארוכות הצוואר אשר מאריכות את צוואריהן בעזרת צמידים. נמשיך בנסיעה לבירת הצפון צ'יאנג מאי (Chiang Mai). עם הגעתינו לעיר,ניכנס אל פרברי האומנים ונבקר במפעלים המתמחים בעבודות יד, כסף, עץ, שמשיות, עור, ועוד ככל שיותיר לנו הזמן. בשעות הערב, נצא למופע פולקלור בליווי ארוחת ערב מסורתית "קנטוק".

יום 5: צ'יאנג מאי: רכיבה על פילים- חוות סחלבים – דוי סוטפ – שוק הלילה
לאחר ארוחת הבוקר, נצא לביקור בחווה ובבית הספר לאילוף פילים, נחזה במופע משעשע ונמשיך ברכיבה על פילים בתוך הג'ונגל. לאחר מכן נבקר בחוות סחלבים (אורכידאות) שם גם נאכל ארוחת צהריים. בחלקו השני של היום נעפיל אל הר "דוי סוטפ" (Doi Suthep) ברכבל ונבקר במקדש החשוב שנמצא בפסגתו. נתצפת על צ'יאנג מאי ונלמד על הארכיטקטורה המעניינת של המקדש ומאות הפסלים שבו. בשעות הערב, נצא לשוק הלילה המפורסם.

יום 6: צ'יאנג מאי – בנגקוק: שוק הפרחים – קאו סאן
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה לכיוון שדה התעופה של צ'יאנג מאי ונעלה על טיסה שתוביל אותנו לבנגקוק, הבירה התוססת של תאילנד. בערב נצא לסיור לילה בשוק הפרחים וברחוב קאו-סאן (Khao San) המוכר כרחוב התרמילאים והוא שוקק מטיילים, קונים ובליינים לאורך כל שעות היממה.

יום 7: בנגקוק – ארמון המלך והמקדשים
לאחר ארוחת הבוקר נמשיך את הכרותינו עם העיר הקסומה, נבקר במקדש בודהה היצוק כולו זהב במשקל חמישה וחצי טון, במקדש בודהה השוכב "ואט פו" (Wat Pho). נמשיך את סיורנו בביקור בארמון המלך עצום הממדים, נסייר בגני הארמון המטופחים, נראה את המקדשים שנבנו עבור בני המלוכה ואת ציורי הקיר המספרים את סיפורה של השושלת המלכותית. נמשיך ונבקר במקדש בודהה האיזמרגד הייחודי. לאחר ארוחת הצהריים נצא לשייט על נהר צ'או פראיה (Chao Phraya) ובתעלות בנגקוק. בערב, נוכל לצאת (בתוספת תשלום) להצגה "קליפסו- קברט". לינה בבנגקוק.

יום 8: השוק הצף – גשר על נהר הקוואי
לאחר ארוחת הבוקר, ניסע אל השוק הצף הגדול והססגוני, ובדרכינו נערוך ביקור בחווה לעיבוד אגוזי קוקוס. לאחר מכן, נשוט אל השוק הצף ונראה מקרוב את המסחר המתנהל מעל גבי הסירות. משם נמשיך לקנצ'נבורי (Kanchanaburi) ונבקר באתרים המפורסמים שבמקום. הגשר על הנהר קוואי, בית העלמין לחללי בנות הברית מימי מלחמה"ע השניה ובמוזיאון המלחמה. בתום הסיור, נחזור למלוננו בבנגקוק.

יום 9: בנגקוק – הגנים הבוטנים – קו צ'אנג
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בנסיעה לכיוון פטאיה. בדרכינו נעצור לביקור בגני נונג נוץ' ובחוות הסחלבים המרשימה. נטייל בין פינות החי השונות ונחזה בתעלולי הקופים. נראה מופעים המציגים את התרבות הייחודית של בני המקום כגון חתונה מסורתית, אגרוף תאילנדי, קרבות חרבות שירה וריקודים. נראה גם את מופע הפילים הענק שאין שני לו בכל רחבי תאילנד ונסעד ארוחת צהריים במקום. בתום הביקור באתר, נמשיך בנסיעה ומעבורת לאי המופלא קו צ'אנג.

ימים 10-11: נופש קו צ'אנג
יומיים חופשיים בקו צ'אנג. זמן חופשי להינות מהחולות הלבנים, מהנוף עוצר הנשימה של האי, שבו נשמרת תרבות אקולגית של שמירת הטבע הקיים באי. מפלים, חיי- טבע עשירים עם פילים קופים וחיות נוספות, מפרצים ושוניות אלמוגים עם עולם תת ימי מרהיב, וכמובן חיי לילה עשירים. המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) לשייט בין איים טרופיים ואי הקופים.

יום 12: קו צ'אנג – פטאיה
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נצא בשייט חזרה אל היבשה ונמשיך בנסיעה לעבר עיר הקייט המפורסמת פטאיה (Pattaya), העיר אשר שמה יצא למרחוק כבירת חיי הלילה של תאילנד. בהגיענו לעיר נערוך סיור פנורמי ונתצפת על החוף הים ובתי המלון הפזורים לאורכו, נטייל בטיילת העיר ונסתובב באזור הבילויים. לינה בפאיה.
 
ימים 13-14: פטאיה – בנגקוק – תל אביב
יום אחרון לטיולנו הקסום בתאילנד. לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נותיר זמן פנוי לקניות אחרונות באחד ממרכזי הקניות בסביבה, ובהתאם לשעת הטיסה, נצא בנסיעה לשדה התעופה הבינלאומי של בנגקוק לטיסה ישירה לתל אביב, בה ננחת ביום שלמחרת.

כמה מילים על תאילנד:

תאילנד היא אחת המדינות האקזוטיות והמעניינות ביותר בדרום מזרח אסיה. תאילנד גובלת בלאוס בצפונה ומלזיה בדרומה, בורמה במערב וקמבודיה במזרח. בתאילנד תוכלו להנות מחופשה מיוחדת במינה,   שפע של אטרקציות וחוויות ייחודיות כמו רכיבה על פילים, ליטוף טיגריסים ושייט רפסודות בנהרות תאילנד,  בשילוב נפלא של מנוחה מוחלטת באיים עוצרי הנשימה בדרום תאילנד , מקדשים מפוארים, נופים טרופיים פראיים ומדהימים, שבטים אותנטיים, שווקים ייחודיים, מטבח תאילנדי אוריינטלי וטעים, תרבות והיסטוריה עשירה ומרתקת. טיול מאורגן בתאילנד הוא החופשה המומלצת והאולטימטיבית למיליוני תיירים הפוקדים כל שנה את תאילנד, אחת המדינות המתויירות ביותר בעולם. טיול פנויים פנויות מאורגן בתאילנד ייתן לכם אפשרות ליצור חוויות וזיכרונות מעניינים ובלתי נשכחים.קדימה, הצטרפו עכשיו וצאו איתנו לטיול מאורגן בתאילנד.
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD