הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

היער השחור - טיול מאורגן לפנויים פנויות (טיולי עופרים)

?מתי
26/07-02/08/2017
איפה?
היער השחור
עלות:
תמסר טלפונית
למי?
פנויים פנויות

היער השחור הוא מהיערות המרתקים והמגוונים ביותר בעולם, מנוקד באגמים ומפלי מים במשולש הגבולות של גרמניה, צרפת ושווייץ. במהלך הטיול גם נבקר בערים אירופאיות קלאסיות ונשטוף את העיניים בנוף ירוק ופסטורלי. הזדמנות למפגש עם כפרים ציוריים, פולקלור, אגמים ושעוני קוקיה...

היער השחור
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן ליער השחור:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות

יום 1 : תל אביב- מינכן
ניפגש בנתב"ג לטיסה למינכן בירת באווריה. עם ההגעה נצא לסיור מקארל פלאץ לשעבר השטאכוס פונדקה העתיק של העיר. והיום כיכר מדהימה עם שלל מזרקות בתי כלבו ועוד. נמשיך לבית העירייה הישן של העיר ולא נחמיץ את השוק המפורסם המסמל יותר מכל את חגיגות אוקטובר המפורסמות. בגמר הסיור נמשיך ללינה באזור היער השחור.

יום 2 : פרייבורג–טריברג
לאחר ארוחת הבוקר נצא לבירת היער השחור פרייבורג. את סיורנו נתחיל מהחומה העתיקה נמשיך בשלל המדרחובים עם בתי הכלבו הרבים עד כיכר השוק עם שלל התוצרת של האזור, נצפה בבית העירייה האדום והמרשים עם פסלי האצילים וכמובן המינסטר (הכנסייה) של פרייבורג עם הסגנון הגותי הנהדר. נותיר זמן חופשי ליהנות מהמקום התוסס. נמשיך לפארק הטבע הנהדר טריברג עם מפלי המים הגבוהים בגרמניה  166 מטר גובהם נערוך סיור כולל תצפיות מדהימות. לסיום לא נחמיץ את מרכז שעוני הקוקייה של האזור. יום מלא וגדוש!

יום 3 : חבל אלזאס – שטרסבורג
הבוקר נחצה את הגבול דרך נהר הריין לצרפת לביקור בחבל אלזס. נסייר בעיר היפהפייה שטרסבורג, הידועה גם בשמה השני "ונציה הקטנה". נבקר בעיר העתיקה מארמון רואן לקתדרלה המדהימה ביופייה לא נחמיץ את בנייני הערים העתיקים המחושקים בעץ וכמובן רובע "פטיט פרנס". בגמר הסיור העברה לבית המלון.

יום 4 :  יום חופשי(מפלי הריין–שטיין אם ריין)
יום חופשי המעונינים יוכלו לצאת בתשלום נפרד ליום טיול לשוויץ, לאחד מפארקים הטבע היפים באירופה מפלי הריין,נערוך סיור עד למפלים בטיילת ירוקה מהצמחייה העבותה שבמקום, נתפעם מעוצמת המים ומהירות הזרימה של הנהר הגדול החותך את כל היבשת לרחבה.. בגמר הסיור נמשיך לעיירה הציורית שטיין אם ריין נערוך סיור מטיילת הפרחים עד לכיכר העתיקה, נצפה בבתים המצוירים מהמפורסמים במדינה.

יום 5 :  באדן–באדן, דרך "– 500 היער השחור"
לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור בבאדן באדן עיר המרחצאות והמרפא. נסייר בעיר היפה ונראה את הקזינו המפורסם, נבקר בטיילת המרשימה לאורך נהר האוסבאך החוצה את העיר נמשיך לכיכר וילי ברנדט ונצפה במרחצאות קרקלה החדישים והיפים. נמשיך בנסיעה על דרך  500 המפורסמת הידועה כ"דרך היער השחור". נעצור לביקור ב"מומלצה" אגם קסום בלב ההרים ונספר את סיפורו של המכשף. נגיע לעיירה הציורית פראודנשטאדט, נבקר בכיכר הגדולה המדהימה ביופייה ולא נחמיץ את המדרחוב ים המקורים. בתום הסיור נחזור למלוננו.

יום 6 : מנהיים-היידלברג
לאחר ארוחת הבוקר נצא ליום טיול באזור באדן-רוטנבורג. נתחיל מהעיר הגדולה והמרשימה מנהיים. העיר בנויה ממש במפגש הנהרות "נקר" והריין" עקב השלטון הצרפתי רב השנים זכתה בתכנון אורבאני מודרני ומדהים, משנות ה – 80 המאוחרות של המאה ה(19תור הזהב של העיר) .שדירות רחבות עם כיכרות גדולות והכול בנוי ומתוכנן לכלי רכב. מכיוון שאת האופניים הראשונות בנו בעיר וגם הרכב הראשון של קארל בנץ (מיסד מרצדס) נסע לראשונה בשדרות העיר. בתום הסיור נותיר זמן חופשי במדרחוב ים הגדולים של העיר עם שלל החנויות והשווקים. אחה"צ נמשיך להיידלברג השוכנת על נהר הנקר. נסייר לאורכה של טיילת הנקר עד לגשר העתיק אחד מסמליה של העיר. נמשיך לליבה של העיר העתיקה נסייר בינות לבתים העתיקים ולא נחמיץ את בית האביר אחד משכיות החמד של העיר. יום מלא וגדוש!

יום 7 : שטוטגארט (מוזיאון מרצדס)- בוואריה
לאחר ארוחת הבוקר נצא לעיר העתיקה והיפה שטוטגארט נערוך סיור בעיר העתיקה לא נחמיץ את בית העירייה המיוחד וכמובן כיכר הארמון עם המזרקה המרהיבה. העיר אוצרת בתוכה בנינים משל תקופות ובמגוון סגנונות כרנסנאס ברוק ניאו קלאסי ועוד. במסגרת סיורנו נבקר בעולם של מרצדס אחד מהאטרקציות היפות של העיר נוכל לצפות בשלל הדגמים וכמובן כל החידושים וההמצאות של מפעל מכוניות מורכב ומפואר זה בגמר הסיור נמשיך ללינה באזור בווארייה.

יום 8 : מינכן– תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר נארוז את חפצינו, ונצא לשדה התעופה לטיסה לתל אביב.
 

המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הביקורים והלינות.
שימו לב: בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דווקא פנויים ופנויות)

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD