הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

שליש גן עדן

שליש גן עדן -  אתר הכרויות לדתיים והכרויות למסורתיים

שליש גן עדן הינו אתר הכרויות הגדול והמוביל לפנויים פנויות דתיים ומסורתיים. באתר שליש גן עדן חברים למעלה מ 50,000 פנויים ופנויות (נכון לשנת 2020) למטרת הכרויות לקשר רציני, חתונה והקמת בית בישראל, כאשר בכל חודש מצטרפים לאתר אלפי פנויים ופנויות דתיים חדשים הנהנים ממערכת הכרויות מתקדמת ונוחה, שאלוני אופי, מערכת התאמה, צ'אט, מערכת חיפוש מתקדמת, שליחת קריצות ועוד. מטרת אתר ההכרויות שליש גן עדן היא לספק שירות הכרויות רציני ומתקדם לפנויים פנויות דתיים ומסורתיים, תוך שמירה והקפדה על חווית גלישה נוחה ונעימה, תכנים הולמים וצניעות. 
 
באתר ישנו מבחר גדול במיוחד של פנויים ופנויות דתיים מכל המגזרים (דתיים לאומיים, חרד"לים, ברסלבים, חוזרים בתשובה, מסורתיים ועוד). האתר אהוד במיוחד בקרב רווקים ורווקות דתיים בשל סיכויי ההצלחה הגבוהים שבו. אתר ההכרויות שליש גן עדן מתהדר כיום בתואר האתר שמחתן הכי הרבה פנויים ופנויות. לאתר קיימת גם אפליקציה טלפונית אותה ניתן להוריד לאחר ההרשמה לאתר הרגיל.
 
 

שליש גן עדן הוא האתר היחיד שמתחייב שהוא מחתן הכי הרבה זוגות בישראל !

להצטרפות והרשמה חינם לשליש גן עדן - ליחצו כאן

 

 
מאות פנויים ופנויות דתיים ומסורתיים כבר התחתנו דרך אתר ההכרויות שליש גן עדן. הנה כמה סיפורי הצלחה מקסימים ומרגשים של זוגות שהכירו באתר:
 
  • לצוות שליש גן עדן, רצינו להודות על שעזרתם לנו למצוא אחד את השני. הסיפור שלנו התחיל לפני כשנה. הכרנו דרך האתר והחלטנו ששווה לנסות להיפגש. כשראינו אחד את השנייה לראשונה, לא דמיינו באותו רגע שפגשנו את החצי השני לעתיד, וכעת אנחנו לא מדמיינים את חיינו אחד בלעדי השני. ב"ה אחרי שנה התארסנו ובדצמבר זכינו לעמוד תחת חופה וקידושין. השמחה הייתה גדולה וכעת אנו מאושרים להקים בית בישראל. בלעדיכם כל זה לא היה קורה. אז תודה לכם שוב מקרב לב. אביגיל ושלומי.
  • לשליש גן עדן היקרים, ת'אמת? אני וסיניה לא היינו אופטימיים בכלל על האתר. אמרנו נהיה רשומים, מה כבר יכול להיות, נסתכל בכרטיס, פעם פה, פעם שם, לבדוק אם משהו התחדשאלירן: כשקלטתי את סיניה (כיום אישתי), בתמונת פרופיל שלה, אמרתי לעצמי, אשלח הודעה, תגיב, תגיב, לא, ממשיכים הלאה. להפתעתי סיניה חזרה אלי בהודעה, אך זה לא כ''כ התקדם כי דיברנו מספר הודעות בהמשכים. בשלב מסויים ירדתי מהעניין כי חשבתי שהיא לא רצינית.להפתעתי, לאחר שכבר המשכתי הלאה, שבוע אחרי ההתכתבות הקצרצרה שלי איתה, סיניה שלחה לי sms לנייד, ישר הגבתי בחיוך, שוחחנו בטלפון ונפגשנו.כבר בפגישה הראשונה, הבנתי שזו האישה של חיי, ואחרי שלושה שבועות כבר הצעתי נישואין, הייתה המון התרגשות כי שנינו ידענו שזה זה, וכמובן שסיניה הסכימה.התחתנו בחתונה מהסרטים, וכיום, אנחנו משתדלים להתחזק ולדבוק באמונתו של הבוראאז.. שליש גן עדן! הצלחתם להוציא משהו אדיר פה, ולכן שנינו רוצים להודות לכם, ולדרבן את שאר המחוברים באתר, שהכל זה מלמעלה! אז לא להתאייש מהר.. כי שליש.. זה גן עדן אמיתי! תודה. אלירן וסיניה.
  • לצוות שליש גן עדן היקרים - "נסתרות הם דרכי השם", גם אנחנו על ידי סיפורים של זוגות אחרים שאבנו כח ואומץ לדבוק בחיפושים אחריי הזיווג שמגיע באופן מושלם ללא פשרות, ועכשיו לסיפור: טל ,רווק בן 30 חוזר בתשובה שאחריי שנתיים ופגישות רבות ולא מתייאש, מצד השני ליאורה- אם חד הורית לשלושה ילדים שרק מגששת בעדינות באתר כמה ימים ספורים. טל ראה את התמונה של ליאורה ושלח פנייה, ליאורה שלא התייחסה כלל לרווקים מלכתחילה החליטה לתת צ'אנס אהבה את הגישה של טל שטען שהכל עניין של נשמות ואין לדעת עד שלא נפגשים, מהמפגש הראשון התפתחה אהבה וחיבור עמוק כמו שאפילו לא רואים בסרטים הכי טובים והוביל להתאחדות הנשמות מתחת לחופה, לכן המסר שלנו הוא מצד אחד לא להתפשר, מצד שני לתת צ'אנס ולפתוח דלתות כי תמיד יכול להיות שמה שעומד מאחורי הדלת שייך לך, תודה לקב"ה ולשלוחיו. ליאורה וטל. 
  • הסיפור שלנו התחיל בשליש גן עדן. אחרי כחודש שנרשמתי לאתר שלכם, פניתי לאורי, שנינו לא דתיים אבל מקורבים לרוח היהודית. אני אישית לא חשבתי שאמצא מישהו שיתאים לי באתר הזה כי כולם נראו דתיים ולא מתאימים לדרך שלי וכנ"ל הוא .אורי יצא למספר דייטים באתר שלכם, אבל בשבילי אורי היה דייט ראשון מהאתר. פניתי לאורי, כי אהבתי את מה שהוא כתב. ואורי השיב לי בצלצול טלפון. השיחות שלנו היו טובות ומעניינות. החלטנו להיפגש, הדייט הראשון לא היה מוצלח, אני ציפיתי למשהו אחר והתאכזבתי, לא יכולתי לשים את האצבע מה בדיוק, אבל לא התרשמתי, אורי לעומת זאת מאוד רצה, אבל בגלל שראה את תגובתי גם הוא די התאכזב. ככה נתנו לזה הזדמנות של חמישה דייטים. בסוף החלטנו שלא מתאים. היה ניתוק של כשלושה וחצי שבועות. ומשהו בליבי הרגיש שאני מפספסת. ויצרתי שוב קשר עם אורי, אורי נענה ונפגשנו שוב. בסוף הדייט הזה הבנו שאנחנו רוצים להמשיך. עד היום אנחנו לא יודעים מה הביא אותנו להיפגש שוב, ומה בכלל חיבר אותנו יחד, זה היה מעל טעם ודעת .לאחר כחמישה חודשים טסנו להודו ואורי הציע לי להתחתן. התחתנו ב 15.1.2014. הייתה חתונה מדהימה. המסקנה היחידה מהסיפור שלנו היא לתת צ'אנס, צ'אנס אמיתי, ולהבין  שיש לשבור מיתוסים בתוכנו ולפתוח את הלב, כי כשעושים זאת מגלים אהבה אמתית, באמת, אהבה בין נשמות .אנחנו רוצים להודות לכם על הקרקע שבניתם לנו כדי שאורי ואני נוכל להיפגש, כי שנינו משוכנעים שבאתר שלכם אנשים באמת רוצים להתמסד וזה לא עוד אתר הכרויות. תודה ובהצלחה לכל הזוגות.   אורי ושפרה.
 
 
22/04/2024

צוות האתר מאחל לכולם, חג פסח שקט ושמח ותפילה שכל החטופים יחזרו כבר הביתה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD