הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

טיולי פו"פ



טיולי פו"פ   

טיול פו"פ (טיול לפנויים פנויות) הוא דרך מעולה להכיר אנשים בדרך הטבעית ביותר והרגועה, ללא מסכות ומתחים הקיימים והשאלות בדייט ראשון, להיות עצמך וכך לפתוח פתח להכיר בן זוג מתאים תוך כדי טיול.  בטיולים כאלו עוברים חוויות רבות ומבלים עם קבוצת אנשים, מרחיבים את המעגל החברתי,  וכך אפשר להתנהג בצורה טבעית וגם ליהנות. במהלך הטיול אפשר לראות מי עוזר מי מצחיק, מי מרוחק ולהכיר חברים חדשים בצורה טובה יותר מאשר בדייט בבית קפה למשל. ואם לא יצא לכם להכיר את החצי השני, לפחות הכרתם חברים חדשים ונהנתם מהטיול עצמו.
 
 

טיולי  פו"פ -למי זה מתאים?

באופן כללי, חברות טיולים לפנויים פנויות (למשל טיולי עופרים) משתדלות לתכנן טיולים כך שיתאימו לכולם ובמקרים מסוימים, לתכנן טיול שמותאם לגילאים מסוימים או לקבוצה מסוימת ואז היא תדאג לפרסם זאת מראש, כך שאין צורך לדאוג. אתה לא תגיע בטעות למקום שאינו מתאים לך. טיולי פו"פ (הנקראים גם טיולי פנויים פנויות / טיולי הכרויות/ טיולי סינגלס) יכולים להיות טיולים חד יומיים (לרוב טיולי שבת), יומיים או יותר, טיולי שטח אתגריים או טיולים רגועים יותר והם יכולים להיות בכל רחבי הארץ וגם טיולים מאורגנים לפנויים ופנויות בחו"ל. משרדי נסיעות המתמחים בטיולים מסוג זה, ידעו לשלב פעילויות המעודדות הכרות בתנאים רגועים ושלווים ולכל אחד יש אפשרות להצטרף או לשבת בצד ולצפות.
 
הטיולים יכולים להיות סביב נושא מסוים, כמו סיורי סליחות לקראת ראש השנה, סיורי חנוכיות, סיור בעקבות משורר או אדם ידוע, סופי שבוע לפנויים ופנויות, טיולי קטיף וביקור בפסטיבלים שונים, ועוד. במקרים מסוימים מתאפשר גם להביא ילדים (בעיקר בטיולי גרושים גרושות) , במידה ויש, וכך אפשר להכיר את האנשים בקבוצה מזווית אחרת, של איש משפחה, שקשה להכיר בהזדמנויות אחרות.
 
כאשר פנויים ופנויות מטיילים ביחד, יוצרים למעשה הזדמנות להיחשף למספר גדול של אנשים הנמצאים במצב דומה למצב שלך. באופן זה, מרחיבים את מעגל ההכרות מעבר לאדם בודד שמכירים בפגישה או בשידוך.
 
במקרים רבים הטיולים מגבשים את הקבוצה והיא הופכת לקבוצת אנשים קבועה, היוצאת יחד לטיולים נוספים, מתכננת אירועים ומפגשים ובעצם יוצרת קהילה חמה ותומכת, כך שלא תרגישו לבד. הטיולים מתאימים לרווקים, גרושים, אלמנים ולכל מי שמחפש סביבה טבעית להכיר בן זוג למערכת יחסים ולהרגיש חופשי להיות הוא עצמו.
טיולי פו"פ זו הזדמנות מצוינת לפגוש אנשים, אשר שואפים בדיוק כמוך, להגיע לאותה מטרה של הכרות שותף לחיים.
 
הטיולים עצמם חווייתיים ומהנים, כך שגם אם בסופם לא הרגשתם שהתקדמתם בחיפוש אחר בן  או בת זוג, לפחות נהניתם מהטיול עצמו!
 
 
 
22/04/2024

צוות האתר מאחל לכולם, חג פסח שקט ושמח ותפילה שכל החטופים יחזרו כבר הביתה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD