הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

הכרויות 50 פלוס


מה האפשרויות המומלצות להכרויות לגילאי 50 פלוס? האם יש אתרי הכרויות שמתאימים לפנויים ופנויות 50 פלוס? איפה עוד ניתן למצוא הכרויות 50 פלוס מלבד אתרי ההכרויות באינטרנט? כיום בניגוד לעבר, קיים מבחר עצום של פנויים ופנויות בגילאי 50 פלוס המחפשים אהבה והכרויות לפרק ב'. הגידול הרב במספר הפנויים והפנויות בגילאי חמישים פלוס נובע בעיקר מהעלייה באחוז המתגרשים, פחות אנשים  חוששים לפרק נישואים הן בגלל השינוי בהתייחסות של החברה לגרושים גרושות והן בשל העלייה במודעות העצמית המובילה אנשים  לא להשאר במערכת זוגית אם היא לא טובה להם, אלא למצוא בני זוג חדשים שאיתם כן יהיה להם טוב. אז ואיך ואיפה מתחילים?

אתרי הכרויות 50 פלוס

אתרי הכרויות לגילאי 50 פלוס הם השיטה המצליחה ביותר להכרויות כיום, וכוללים פנויים ופנויות שמחפשים בן או בת זוג לבילוי והנאה או לזוגיות וחיים משותפים. אתרים רבים מספקים מענה לגילאי החמישים פלוס ועוזרים להם למצוא בני זוג מתאימים, תוך מענה לאחת הבעיות הגדולות אליה נקלעים פנויים ופנויות מבוגרים שחוזרים להיות פנויים לפרק ב' לאחר שנים רבות של נישואים. הבעייה הנוצרת היא של חששות מדייטים וחוסר ביטחון בהתנהלות ההתחלתית ובניית קשר זוגי חדש. לפיכך היתרון של אתרי ההכרויות הוא שהתקשורת הראשונית נעשית דרך האתר עצמו ולא קשר ישיר, וזה מפחית קצת את החששות הקיימים בחיפוש אהבה ובבניית הקשר. אתרי ההכרויות לגילאי 50 פלוס  בנויים בצורה נוחה וידידותית כדי להקל ולפשט את חווית הגלישה.

  • Date50plus (דייט 50 פלוס) - אתר הכרויות ישראלי לגילאי 50 פלוס. באתר חברים עשרות אלפי פנויים ופנויות איכותיים, מרביתם גרושים וגרושות המחפשים קשר רציני לפרק ב איכותי של אהבה וזוגיות. מלבד חיפוש הכרויות, תוכלו להנות באתר גם ממשחק התאמות (בסגון טינדר) המבוסס על תמונות והתאמה חיצונית הדדית, ממערכת סקרים בנושא זוגיות ואהבה ועוד. הצטרפו  עכשיו ואולי עוד הערב תצאו לדייט. להצטרפות חינם ליחצו כאן
  • פופנאי - אתר הכרויות חינם לפנויים פנויות להכרות וקשר רציני. באתר מידע רב על אירועים לפנויים פנויות, מסיבות, טיולים בארץ ובחו"ל ותוכן רב לפנויים פנויות. והכל כאמור חינם לחלוטין. להצטרפות חינם >>
  • דייט לאנד  - אתרי הכרויות מהגדולים והטובים בישראל. מאגר ענק ואיכותי של עשרות אלפי פו"פ המחפשים את החצי השני לקשר רציני ואהבה. האתר נוח ופונקציונלי ונועד לקשר רציני בלבד. להצטרפות חינם >>
  • Rusdate -  אתר הכרויות ישראלי ברוסית הפונה לקהילה גדולה במיוחד של פנויים ופנויות שעלו מרוסיה או שנולדו בישראל ודוברי השפה הרוסית שמעוניינים להכיר את החצי השני. מכיל מאגר גדול ואיכותי של עשרות אלפי  דוברי רוסית בגילאי 50 פלוס.  להצטרפות חינם ליחצו כאן
  • שליש גן עדן - אתר הכרויות לדתיים, הגדול והמומלץ ביותר לפנויים ופנויות דתיים. באתר תמצאו מגוון גדול של גרושים וגרושות דתיים בגילאי 50 פלוס שמחפשים פרק ב' וחתונה. מהאתר שליש גן עדן יצאו לא מעט זוגות נשואים בשנים האחרונות, ולכן הוא פופולרי ואהוד במיוחד בקרב הציבור הדתי. להצטרפות>>

מה מיוחד באתרי הכרויות חמישים פלוס מול אתרי הכרויות לצעירים? 

למשל בבחינת אופן התפעול של אתרים אלו, ישנה חשיבות להתאמתו לקהל היעד. לרוב, אתרים אלו יהיו מותאמים לתפעול ע״י אלו שלא גדלו בצל המחשבים והסמארטפון, כאשר ההרשמה אליהם וההתמצאות בהם פשוטה ביותר, והם מבוססים על מודלים ״ישנים״ יותר של אתרי היכרויות, כפי שהתקיימו בשלבים מוקדמים יותר של האינטרנט, המוכרים יותר לקהל זה (למשל, ללא פונקציית ״swipe״ המאפיינת אפליקציות להכרויות כמו למשל בטינדר). הבדל נוסף יהיה גם מבחינת התכנים באתרים, ישנו דגש רב על כך שרוב קהל היעד נמצאים בפרק ב׳ של חייהם, וכל הנראה יהיו גם הורים לילדים גדולים ולעתים אף סבים/סבתות, וכאמור, הינם הדור שעוד לא גדל לצד המחשב.  אתרים אלו מהווים עולם ומלואו, ומלבד כרטיסי ההיכרויות, גם יכילו כתבות הפונות לקהל היעד במגוון נושאים, סיפורי הצלחה של זוגות ששיתפו, ואף טיפים להיכרויות אונליין בגיל השלישי ועזרה במציאת התאמה. בנוסף לכך, אתרים אלו מאגדים בתוכם קהילות שלמות של פנויים ופנויות מעל גיל 50, ומידי פעם עורכים מפגשים וטיולים שונים המותאמים לגיל  50 פלוס, בהם ניתן ליצור אינטראקציות נוספות עם אנשים כמותם ואולי אף להכיר על הדרך.

הכרויות בפייסבוק לגילאי חמישים פלוס

פייסבוק הפך להיות אתר ההכרויות הגדול ביותר כאשר הדרך הקלה ביותר להכיר דרך פייסבוק היא להצטרף לקבוצות פנויים ופנויות המיועדות למציאת אהבה. ברוב הקבוצות אנשים מעלים דיונים לשיחה, ואף מציגים את עצמם עם תמונה וכמה מילים בפוסט הכרות ושמחים לקבל תגובות ופניות מאחרים, תוכלו לקרוא את תגובותיהם בנושאים שונים ולהתרשם מהם עוד לפני בכלל שהכרתם. כמו כן, יותר לגיטימי ופשוט "להתחיל" עם מישהי בקבוצת הכרויות מאשר להתחיל עם מישהי בקבוצה פוליטית או מקצועית למשל. לנוחותכם הנה קצת קישורים לקבוצות פייסבוק לפנויים פנויות בני חמישים פלוס:
  • הכרויות ופנאי בפייסבוק לגילאי 50 פלוס - הקבוצה המומלצת ביותר והגדולה בפייסבוק להכרויות 50 פלוס. קבוצה איכותית של אלפי פנויים ופנויות בגילאי 50+ מכל רחבי הארץ המחפשים קשר רציני לפרק ב', הרחבת המעגל החברתי ובילויים משותפים . בקבוצה תוכלו להנות מתוכן רב בנושאי הכרויות וזוגיות וכן ממידע ועדכונים על פעילויות, טיולים, ספיד דייט,הרצאות, מפגשים ועוד. הצטרפו עכשיו>>
  • מועדון 50 פלוס (קלאב 50) - קהילת הכרויות תוססת לפנויים ופנויות בגילאי חמישים פלוס המציעה לחברי הקהילה אתר הכרויות חינם לגילאי 50 פלוס, סופי שבוע לפנויים פנויות, טיולים, מסיבות, אירועים ופעילויות מגוונות נוספות לגילאי חמישים פלוס. קהילת ההכרויות בקלאב 50 מיועדת בעיקר להכרויות לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות פרק ב', אך גם פתוחה להכרויות לרווקים ורווקות ולאלמנים ואלמנות. הצטרפו עכשיו >>
 
 
 

מפגשים וטיולים לגילאי חמישים פלוס

אם אתם פנויים ופנויות בגילאי 50 פלוס ואתם לא בעניין של אתרי הכרויות או הכרויות ברשתות החברתיות ורוצים לנסות להכיר בדרך "הישנה והטובה", באפשרותכם להצטרף למגוון פעילויות ואירועים המיועדים להכרויות 50 פלוס כגון טיולי פנויים פנויות, סופי שבוע לפנויים פנויות, טיולים מאורגנים לפנויים פנויות, מפגשי ספיד דייטינג, מסיבות ריקודים ועוד, וכך תוכלו גם להנות מפעילות פנאי כייפית בדרך למציאת אהבה.
 
מפגשי ספיד דייט לפנויים ופנויות בגילאי 50 פלוס מתקיימים אחת לחודש בהנחייתה של הפסיכולוגית איריס סלומון, כאשר המפגש מאפשר כמות גדולה של דייטים קצרים ולא מחייבים בערב אחד, ומגדיל באופן ניכר את סיכויי ההצלחה שלכם למצוא אהבה. במהלך הערב תהנו מ 20 דייטים לפחות לכל משתתף וכן מהטבה מיוחדת. לפרטים על הספידייט הקרוב:  ספיד דייט לפנויים ופנויות בגילאי 50+>>.
 
טיולים לפנויים ופנויות היו מאז ומתמיד הדרך הכייפית והמהנה ביותר לחפש אהבה, כאשר המטרה העיקרית של המשתתפים היא קודם כל להנות מהטיול עצמו, מהנופים, הטבע והאווירה ומהרחבת מעגל החברים. למצוא אהבה זה הבונוס. רוב טיולי ההכרויות הם למקומות רומנטיים המזמנים חוויות מיוחדות או מקומות שקשה לטייל בהם שלא במסגרת קבוצה החל מטיולי אתגר (שייט קייאקים בצפון, מסלולים לא מוכרים למשל), סופי שבוע לפנויים ופנויות בגילאי 50 ומעלה, ועד לטיולים רוחניים יותר (טיולי סליחות בירושלים, טיולים לקברי צדיקים, צפת ועמוקה וכד'). את מרבית הטיולים מארגנת חברת טיולי עופרים המציעים מלבד הטיולים גם  סופי שבוע לפנויים פנויות, ומגוון רחב של טיולים מאורגנים בחו"ל, אך תוכלו גם למצוא אירועים דומים דרך החברה להגנת הטבע, טיולים ואגדות ועוד.
 
בנוסף לטיולים מתקיימים גם סופי שבוע המיועדים למחפשי אהבה בני 50 ומעלה, כאשר היתרון הוא שיש לכם יותר זמן להכיר את שאר האנשים, ויותר זמן שיכירו אתכם. במהלך הסופ"ש מתקיימות פעילויות מותאמות שיאפשרו אינטראקציה והכרות עם שאר המשתתפים. 
 
היתרון הבולט להכרות במהלך טיולים לפנויים פנויות בני 50 ומעלה הוא האווירה הנינוחה, הנעימה והמשוחררת שנוצרת במהלך הטיול, ללא הלחץ והמבוכה שיש לרוב במהלך דייטים רגילים, וכן ההזדמנות להכיר את האנשים במצב טבעי ואמיתי וללא המסיכות והמעצורים שיש בדייט ראשון. המשתתפים בסופי שבוע וטיולים לפנויים ופנויות הינם חברה איכותיים, פנויים בגילאי 50 פלוס, שאוהבים לטייל, לבלות ולהנות ומכל טיול/סוף שבוע שכזה יוצאים לא מעט זוגותפרטים על הטיולים הקרובים ניתן לקבל בלוח הטיולים לפנויים פנויות.
 
 

 

הכרויות לגילאי 50 פלוס

לא פשוט להתגרש בגיל 50. אחרי שנים רבות, אולי לא תיארתם לעצמכם, אבל הבנתם זאת - הגיע הזמן לפרק את החבילה. הילדים כבר גדולים וחיים מחוץ לבית, והכול כבר לא מה שהיה פעם. אז מה קורה אחר כך? סביר מאוד להניח שמגיע פרק ב׳. גרושים וגרושות רבים הנמצאים לאחר פרק א׳, יהיו מעוניינים בהיכרות חדשה להמשך חייהם. ואולי אפילו לא להמשך, אלא רק היכרות קצרה. ואין בכך פסול. אולם, בניגוד לתמונה שאנו מקבלים, כיום להכיר שותף זוגי חדש לחיים הוא דבר לגיטימי באותה מידה בכל גיל - במיוחד לאור אחוזי הגירושים והפרידות הגבוהים.אז אחרי ששנים לא הייתם בשוק הפנוים פנויות, אל תיבהלו מזה שלוקח קצת זמן לחזור לעניינים, תפגשו ותכירו אנשים שונים. תחוו הנאה, כאב, תסכול והתרגשות, אבל בסוף האהבה תגיע. 

ישנן אפשרויות רבות להכרויות לגילאי 50 פלוס. בעוד אתרי היכרויות שונים מכוונים לרוב לקהל יעד בגילאי 20-40, ישנם אתרי היכרויות המכוונים ספציפית לגילאים המבוגרים יותר. אתרי הכרויות לגילאי חמישים פלוס, יהיו שונים מאלו המותאמים לקהל צעיר יותר, הן מבחינת התפעול והן מבחינת התכנים באתר, ונסקור את ההבדלים בהמשך בפירוט רב יותר. במקביל, יש דגש רב יותר מבחינת פעילויות כמו טיולים לגילאי 50 פלוס, אירועים ומפגשי הכרויות. אז איך ואיפה מתחילים?

בשיטוט קצר באתרי ההכרויות באינטרנט ובקבוצות הכרויות בפייסבוק נגלה כי כיום בניגוד לעבר הלא רחוק, קיים מבחר רב של פנויים ופנויות בגילאי החמישים פלוס. הגידול בכמות הפנויים פנויות נגרם בעיקר מהעלייה המתמדת באחוזי הזוגות המתגרשים והן מהגידול בתוחלת החיים ומצב הבריאות. פחות בני זוג חוששים כיום מפירוק נישואים הן בעקבות השינוי בהתייחסות הסביבתית לנושא הגירושים, וכמובן בגלל התפתחות נושא המודעות העצמית המשפיעה על  אנשים  לא להשאר בחיי נישואים שאינם מאושרים בהם, אלא למצוא בני זוג חדשים שאיתם כן יהיה להם טוב.

 

קלאב 50 - מועדון אירועים ופעילויות לגילאי 50 פלוס

קלאב 50 הינו מועדון תוכן ופעילויות לגברים ונשים בגילאי 50 פלוס, המציע תוכן רב ומבחר פעילויות המותאמות לתחומי העניין שלכם ומאפשר לכם להכיר חברים חדשים, להרחיב את המעגל החברתי, ולהעשיר את חיי הפנאי והתרבות שלכם. בקלאב 50 גם קהילת הכרויות תוססת לפנויים ופנויות בגילאי 50 פלוס וכן מגוון אירועים וטיולים לפנויים ופנויות. בקלאב 50 תפגשו קהילת הכרויות תוססת לפנויים ופנויות בגילאי חמישים פלוס המציעה אתר הכרויות חינם לחברי קלאב 50 ,סופי שבוע לפנויים פנויות, טיולים, מסיבות לפנויים פנויות, אירועים ופעילויות מגוונות נוספות לגילאי 50 פלוס. קהילת ההכרויות במועדון מיועדת בעיקר להכרויות לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות פרק ב', אך גם פתוחה להכרויות לרווקים ורווקות בגילאי חמישים פלוס, וכן הכרויות לאלמנים ואלמנות.
 

קלאב 50 - הכרויות ופעילויות לפנויים ופנויות

בני חמישים פלוס כבר לא מחפשים קשר למטרת חתונה וילדים, אלא חשוב להם יותר להכיר בן זוג/בת זוג מרקע דומה ערכית ותרבותית, חיצוניות סבירה, איש שיחה, שיבין ויתמוך, חבר שאפשר  לשתף אותו ולחוות איתו, לבלות, מישהו לטייל איתו ולהנות איתו, כאשר לאחר גיל חמישים  יש הרבה יותר זמן פנוי אחרי שהגוזלים כבר פרשו כנפיים ועזבו את הקן. קהילת  ההכרויות בקלאב 50 מיועדת בעיקר להכרויות לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות פרק ב', אך גם פתוחה להכרויות לרווקים ורווקות וכן לאלמנים ואלמנות. 
כמה פעמים שמעתם את המשפט הזה,  "זה לא הגיל, זה התרגיל?” ובכן, כן, זה באמת הגיל. קלאב 50 לא מנסה להיות טרנדי, או להיענות לצו אופנה כזה או אחר. קלאב 50 אינו מחויב לשיגעונות שמציפים את העולם חדשות לבקרים.  אנחנו את שלנו עשינו כבר, איך שאומרים, ומותר לנו ליהנות עכשיו מהאירועים ומהפעילויות שמעניינות אותנו באמת,  להשתמש בשפה תקינה ולהקפיד על זכר ונקבה, להתעצבן על האייפון ולהתגעגע למקשים רגילים ואולי אפילו לטלפון חוגה – פשוט להיות בני  50 על כל המשתמע מכך. קלאב 50 מועדון אירועים ופעילויות לגילאי חמישים פלוס הוקם בשבילכם, בתור פינה של תרבות וזמן איכות בתוך שגרת היום יום.אם אתם בני חמישים פלוס אתם לא צריכים לנסות ולחפש לעצמכם תחביבים של בני 30,  אלא מוזמנים לבוא וליהנות מהדברים שבאמת מעניינים אתכם. באתר של קלאב 50 יש לכם הזדמנות להכיר ולפגוש חברים ולהנות ממגוון רחב של אירועים, טיולים ומפגשים המותאמים לגילאי 50 פלוס. באתר קלאב חמישים תוכלו להנות ממבחר קורסים, סמינרים וסדנאות בתחומים שמעניינים אתכם. תוכלו לשוחח עם חברים בצ'אט של האתר ולהביע את דעתכם בנושאים שונים. באתר של קלאב 50 תוכלו להנות מתוכן רב בנושאי יין וגורמה, טיולים וחופשות, ספרים, תיאטרון, קולנוע ועוד.
 

הכרויות לפנויים פנויות בגילאי 50 פלוס : מישהו לדבר ולבלות איתו

הכרויות חמישים פלוס
מה חשוב לנו? בגילאים אלה מודעים מאוד לפנאי ולכן מעניין אנשים בגילאי ה- 50 פלוס למצוא פרטנר – חבר אמיתי, איש שיחה שיוכלו לשתף אותו ולחוות איתו, לבלות איתו ולטייל איתו. 
לרוב לא מדברים בגילאים אלו על חתונות ועל עוד ילדים, אם כבר אז הנושא המשותף זה הנכדים..פנויים פנויות בגיל זה לא מחפשים כל כך פרפרים וקליקים מדהימים , אלא מישהו מרקע דומה , שיבין אותם ויתמוך בהם. החיצוניות צריכה להיות סבירה בעיניהם. הייתי בלא מעט מפגשים בהם נוצרו זוגות למרות שבמראה הראשוני הם אמרו שאין סיכוי אך בהמשך בגלל שהשיחה זרמה, והם התגלגלו מצחוק אחד עם השנייה ומצאו גם תחביבים משותפים- הם נתנו לזה צ'אנס והיום הם יחד בזוגיות הדוקה.
מה קורה לנו? יש להתייחס לנתון שבשנים האחרונות אחוז המתגרשים בגילאי 50 + הוא במגמת עליה. העליה בתוחלת החיים וההתקדמות בתחומי הרפואה שינו את התמונה לגבי אוכלוסיית גילאי ה- 50+ והגיל השלישי. האוכלוסיה בגילאים אלה מורכבת בעיקר מגרושים ואלמנים, אני נוכחת לראות שבפעמים רבות משברי חיים כגון גירושין, מוות של בן זוג – מהווים מקור לתובנות חדשות, שיפור עצמי, שמסייעים להם לבנות פרק ב' טוב יותר, המושתת על הדברים החשובים להם באמת (תכונות אופי וערכים) בעקבות הכרות שלהם עם עצמם במהלך החיים וניסיון חייהם.
 
בקיצור, זה לא הגיל אלא התרגיל. התרגיל אמנם קצת משתנה, אבל זה באמת לא משנה! מהרגע שתחושת האהבה משתרשת, היא משמעותית ומשפיעה על כל תחומי החיים מבלי להתייחס לבאיזה גיל היא התרחשה.אז חברים, צאו תכירו והאמינו זה יכול לקרות בכל גיל! אגב, זיכרו במקרים רבים הגיל הכרונולוגי הוא רחוק מהגיל המנטלי...


 

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD