הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

קרואטיה וסלובניה - טיול מאורגן לפנויים פנויות (עופרים)

?מתי
06-13/08/2019
איפה?
קרואטיה וסלובניה
עלות:
1099$
למי?
פנויים ופנויות בכל הגילאים
שבעה ימים קסומים בגן העדן של קרואטיה וסלובניה. ביקור בין הרים נישאים ואגמים שקופים. נבקר באגם בלד,לובליאנה, שמורת פליטביצה, קניון וינטגר ועוד... תמצית של מתיקות רומנטיקה אוכל משובח והרבה יופי. מספר המקומות מוגבל - הזדרזו להרשם
טיול מאורגן לפנויים פנויות
 
נודה אם תציינו שהגעתם דרך פופנאי - אתר הכרויות חינם
לקבלת פרטים נוספים והרשמה: עופרים טיולים לפנויים פנויות 03-9648006 052-2945446
אשמח אם תחזרו אלי עם פרטים נוספים לגבי הטיול המאורגן לקרואטיה וסלובניה לפנויים פנויות:

אשמח לקבל עדכונים בדואר האלקטרוני על אירועים נוספים לפנויים ופנויות
יום 1 -תל אביב – זאגרב
ניפגש בשדה התעופה לטיסה לזאגרב, עיר הבירה של קרואטיה. לאחר הנחיתה נצא לסיור היכרות עם העיר, נעבור ברובע העתיק ובעיר העילית, נראה את מגדל לוטרשצ'ק, את שער העיר, כנסיית מרכוס המקושטת, בנין האוניברסיטה העתיקה ואת אולם התאטרון הלאומי הצבוע בצהוב. נראה את השוק הצבעוני והססגוני ונבקר בבית הקברות היוקרתי והמפורסם מירוגוי, בו נמצא לצד קברי אצולת קרואטיה גם קברי יהודים וקבורה בקומות. נותיר מעט זמן חופשי בעיר, ולאחר מכן ניסע אל מלוננו שבזאגרב.
 
יום 2 - פארק אגמי פליטביצה
יום של טבע, יערות והרבה מאוד מים בטיול לשמורת הטבע פליטביצה (Plitvice). ניסע דרומה ובדרך נבקר בכפר רסטוקה, כפר שליו המצוי בחלקת גן עדן קטנה. נטייל בין בתי העץ העתיקים של הכפר ובין יובלי המים הזורמים לכל עבר. נמשיך בנסיעתנו לכיוון שמורת פליטביצה, שמורת טבע יפהפיה שהוכרזה כאתר מורשת עולמית. בשמורה ישנם 16 אגמים הנשפכים זה לתוך זה באמצעות 92 מפלים, קטנים וגדולים, תוך שהם יוצרים "שמורה" נוספת, כולה מים בצבע טורקיז עז. האגמים מוקפים ביער מחטניים נהדר וההליכה בתוכו היא חוויה בפני עצמה. הסיור מתבצע בשייט ובהליכה רגלית (אורך הסיור כ–4 שעות). בתום הסיור נשוב למלוננו שבזאגרב.בשעות הערב המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) לסיור ערב בזאגרב.
 
יום 3 - רייקה ואופטיה- פנינת הים האדריאטי
את היום נקדיש לנופים המרהיבים של הים האדריאטי, השלוחה הצפונית ביותר של הים התיכון. נתחיל ברייקה (Rijeka), העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, והנמל הראשי של המדינה. נלך במדרחוב הראשי ה'קורזו', נראה את מגדל השעון וסמלי העיר החקוקים בו ואת שער העיר הישן. נמשיך לאופטיה (Opatija) עיירת קייט מהמאה ה-19, אליה נהרו אצילי אירופה והקימו בה בתי נופש על שפת הים. נטייל לאורך הטיילת על קו החוף ונתרשם מהוילות העתיקות, הגנים המטופחים שלצידן ובתי המידות אשר הוסבו לבתי מלון. במהלך הפסקת הצהריים, ובהתאם למזג האוויר, המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) לשייט במפרץ של אופטיה ולהנות מהנופים המרהיבים של המפרץ, ההרים ברקע והוילות הנטועות על הגבעות המשקיפות אל הים. בתום הביקור במקום, ניסע למלוננו שבסלובניה.
 
יום 4 - אגם בוהין – קניון וינטגר – אגם בלד
את היום נקדיש לאזור האגמים של האלפים הסלובניים. נתחיל באגם בוהין (Bohinj), שהינו האגם הגדול ביותר בשמורת הטריגלב, הכוללת גם את ההר הגבוה ביותר בסלובניה. נמשיך לסיור רגלי חלומי בקניון וינטגר– ערוץ נחל שהתחתר בין מצוקים גבוהים לאורך השנים ומימיו צלולים וגועשים, אותם נחצה באמצעות שבילי עץ וגשרים תלויים. נסיים באגם בלד (Bled), נבקר במצודת בלד הממוקמת על צוק מעל האגם, לתצפית על האגם המדהים ביופיו ונבקר במוזיאון שבטירה. נותיר זמן פנוי על שפת האגם להתענג על קינוח הקרם שניט האופייני לאזור. נסיים בסיור כפר הנפחים היפה קרופה בין בתי הכפר הציוריים, ונתרשם מאורח החיים הייחודי.
 
יום 5 - מערת הנטיפים פוסטוינה– שקופיה לוקה
היום נצא לביקור באחד מאתריה המרשימים ביותר של סלובניה - מערת הנטיפים שבפוסטוינה (Postojna). אורכה יותר מ-20 ק"מ ואנו נבקר בשמונת הק"מ הפתוחים לקהל, תוך נסיעה חוויתית ברכבת מיניאטורית והליכה רגלית בין אלפי דוגמאות של זקיפים ונטיפים. במערה שוררת טמפ' קבועה של 8 מעלות ו80% לחות. לאחר מכן נמשיך בנסיעה לתצפית על מצודת פרדיאמה הבנויה בתוך אחת מהמערות הרבות שבסביבה. בתום הביקור באתר, ניסע לעיירה הציורית שקופיה לוקה (SkofjaLoka), ששמרה על צביונה היחודי, נראה את הבתים המעוטרים פרסקאות מרשימים, נצפה בכנסיית ג'יימס, נבקר בכיכר המרכזית ואף נראה את בית העירייה העתיק.
 
יום 6 - אוסטריה: חבל קרינתיה – קלגנפורט
את היום נקדיש לחבל קרינתיה שבדרום אוסטריה. אזור זה שוכן למרגלות האלפים האוסטריים והוא כולו מוקף הרים ומלא בכ–200 אגמים. נחצה את הגבול לאוסטריה השכנה וניסע אל אגם ורתר, גדול האגמים האלפיניים שבחבל קרינתיה שזכה לכינוי "ריביירת קרינתיה". נמשיך לביקור בעיר היפה קלגנפורט (Klagenfurt), בירת המחוז ונסייר במרכז העיר. בדרכינו חזרה נעבור בלויבל פס, מעבר הרים הררי מרשים ביופיו הנמצא על גבול אוסטריה סלובניה אשר נחצב על ידי עובדי כפייה בזמן השלטון הנאצי. בתום הביקור נחזור למלוננו ובשעות הערב, המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) לסיור ערב בליובליאנה.
 
יום 7 - ליובליאנה – זאגרב – ת"א
יום אחרון לטיולנו, לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיור מרתק בבירה הסלובנית לובליאנה, עיר בסגנון הבארוק, החצויה ע"י נהר הליובליאניצקה. נעבור דרך הרובע היהודי, נשקיף על העיר העתיקה בסגנון ימי הביניים תוך שנעבור על גשר הסנדלרים. נראה את מזרקת רובא, נצפה על קתדרלת ניקולס הקדוש, נעבור בשוק הפתוח ונראה את עבודות האדריכלות של פלצ'ניק. משם נמשיך למרכז העיר – לכיכר המרכזית של פרשרן המשקיפה על שלושת הגשרים. בתום הסיור ובהתאם לשעת הטיסה ניסע לשדה התעופה בזאגרב לטיסה חזרה לת"א.
חשוב! המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את כיוון הנסיעה או סדר הימים. ייתכנו שינויים בסדרי הביקורים והלינות.

15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD