הכרויות חינם אתרי הכרויות הכרויות סקס הכרויות בפייסבוק אירועים לפנויים פנויות הכרויות 50+ לצאת לדייט
שכחתי סיסמא | זכור אותי
אני: רוצה להכיר:
בגיל: איזור:

שלוש תיאוריות בשיווק שיובילו למציאת זוגיות

דף הבית > רשימת מאמרים > שלוש תיאוריות בשיווק שיובילו למציאת זוגיות

מאת: ענת אסא סלע - ענת סלע אימון לזוגיות

עולם הדייטינג ועולם השיווק דומים מאוד אחד לשני, לא משנה אם אתה מחפש צעיר, ותיק, אופטימי או ציני תמיד תוכל לקחת את אחת התיאוריות השיווקיות שאעלה כאן ולאמץ לעצמך אחת מהן.
 
 
 
 
נניח ואתה מוצר היוצא היום לשוק. לשוק הפנויים פנויות כמובן (למשל שיווק הכרטיס שלך באתר הכרויות)  , מה אתה חושב שצריך לעשות כדיי להימכר? או כדיי שיקנו אותך? ולא את המוצר היושב לידך על המדף?  מהם האסטרטגיות בהן לבחור? התשובה לכל אלה היא  - שיווק נכון וטוב.
בדרך למציאת זוגיות, נחשפים לכל מיני טיפוסים מעניינים יותר, מעניינים פחות, לכולם יש איזה טקטיקה/אסטרטגיה בהן הם פועלים. לא ברור אם זה עובד להם, אבל מה שכן  בטוח שהשוק נהיה יותר מעניין.

אני מציעה פה את השיטות הטובות ביותר לתכנון המהלכים בדרך למציאת זוגיות.  כל שנותר לך לעשות הוא לבחור. (ממש כמו במציאת זוגיות):

תיאוריית ה (KISS  (keep it simple stupid
תיאוריה זו, אומרת לא להתחכם. המסר חייב להיות מאוד ברור, ישיר ומדבר על המוצר עצמו ולא בעקיפין. שווק את עצמך באופן פשוט, לא מתוחכם, לא מתאמץ. אני ממליצה להיות במיטבך, אך באופן טבעי. אין צורך במניארות מיותרות, דאווינים כאלה ואחרים.

תיאוריית עשרת הממ"ים: 
מוצר, מיצוב, מיתוג, משתתפים, מחקר שוק, משתפי פעולה, מיקום, מסע קידום, מדיניות, מחיר. זוהי תיאוריה המכוונת להליך שיווקי ולא לצעד בודד כמו הדוגמא הקודמת.
מה אני צריך לדעת לעשות לפי תיאוריה זו?
לאפיין את המוצר (היינו אותך)
מיצוב - היכן אני ממצב את עצמי בסקאלת הרווקים הנחשקים באזור?
מיתוג - איך אני יוצר לעצמי שם של בחור רציני מחפש, או בחור פחות רציני ולא ממש מחפש...
משתתפים - מי הפוטנציאלים להכרות? 
מחקר שוק - מהם המקומות למצוא בהם? מהם הקבוצות השוות במרחב הוירטואלי להיות בהן ולא להיות בהן?
משתפי פעולה - איך אני משתמש במקורות שלי על מנת להשיג את מה שאני רוצה?
מיקום - איפה אני מחפש? איפה אני גר... איפה אני רוצה לגור?....
מסע קידום - מתי אני מתחיל את שיווק המוצר? מי נמצא איתי במסע השיווקי הזה?
מדיניות - מי מתאים לי? מה אני מבקש למצוא?
מחיר - מה המחיר אותו אני מוכן לשלם? מחיר ממשי הוצאות בדייטים ובאתרי הכרויות אבל גם זמן הוא מחיר יקר אליו יש להתייחס...

תיאורית הכיף (The Fun Theory)
תיאוריה זו, היא הכי כיפית... היא אומרת שלכל פעולת שיווק שאנחנו עושים הוסיפו מימד אטרקציוני של הנאה. בדרך זו יהיה קל יותר לעלות על המתחרים שלך ולזכות בתשומת לב גבוהה יוצר משאר ממוצרים בשוק.התיאוריה מוסיפה ואומרת כי הדרך לעלות מודעות למוצר מסויים, נגרמת על ידי הנאה בשילוב חוויה ויוצרת שינוי בהתנהגות.
אז יותר מכל, שמגיעים לזוגיות - תמשכו אליכם כאלה שגרמתם להם לחייך, שהצעתם להם חוויה מהנה, ועל הדרך גם שיניתם אצלם איזה דפוס חשיבה או התנהגות...

 

אלו היו שלוש תיאוריות מתחום השיווק אותם ניתן לבצע על החיים האישיים שלכם בדרך למציאת זוגיות. כל שנותר הוא לבחור את הדרך, להנות ממנה, כי אז ההגעה למטרה תהיה מתוקה מאוד!
 
15/09/2023

צוות האתר מאחל לכולם, שנה טובה ומאושרת, שנה של בריאות, אושר ובעיקר הרבה אהבה



15/09/2023

בואו למצוא אהבה ולהנות בסוף שבוע בים המלח לפנויים ופנויות  - לפרטים נוספים ליחצו כאן



14/09/2022

בשבת הקרובה טיול פנויים פנויות אל עמק המעיינות. לפרטים נוספים - ליחצו כאן



08/02/2022

הכרויות לפרק ב' - קבוצת פייסבוק תוססת ופעילה לגרושים וגרושות שמחפשים הכרות לפרק ב - להצטרפות ליחצו כאן



15/08/2021
ליחצו כאן והצטרפו עכשיו לקבוצת הפייסבוק שלנו "הכרויות לקשר רציני" - החצי השני שלך מחכה לך כאן...
 

 


 



22/04/2021
בשבת הקרובה, טיול פנויים פנויות אל הנופים הקסומים של נחל קטלב ואבו גוש. לפרטים והרשמה ליחצו כאן
 
 


 


חדשות האתר
א ב ג ד ה ו ש
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
לוח אירועים
  מה עוד?
הכרויות לקשר רציני
הכרויות סקס
הכרויות לגילאי 50 פלוס
Знакомства на русском
כפיות - אתר הכרויות
בליינד דייט - אתר הכרויות
שליש גן עדן - הכרויות לדתיים
موقع تعارف عربي
אתר ההכרויות lovely
המלץ על האתר |

  הכרויות | זבנג הכרויות | דייטלנד |   הכרויות לדתיים   |    הכרויות לגילאי 50+    |  ספיד דייטאימון אישי למציאת זוגיות  | בלוג  | אודות |                 צור קשר

כל הזכויות שמורות לפו"פנאי - אתר הכרויות ופנאי לאנשים איכותיים site by: visual - pure interactive | Developed by: WiseGroup Media LTD